SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 april 2018 16:12 schreef Odaiba het volgende:
Spoiler over Infinity WarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 april 2018 16:29 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 april 2018 14:00 schreef KingRadler het volgende:
[..]Ik moet deze reactie eigenlijk bookmarken en elke keer als je over het verhaal van een film begint en of het logisch is even terugplakken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar zat jij toen je keek?I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
quote:Op zondag 29 april 2018 17:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik moet deze reactie eigenlijk bookmarken en elke keer als je over het verhaal van een film begint en of het logisch is even terugplakken.
Waar zat jij toen je keek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ging zo snel.
quote:Op zondag 29 april 2018 18:04 schreef KingRadler het volgende:
[..]Er is letterlijk 5x gezegd dat als hij zou ''snappen'' dat er dít zou gebeuren. Hoe kun je dat gemist hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ging zo snel.![]()
dat heb ik wel meegekregen, maar had niet verwacht dat het echt zou gebeuren.quote:Op zondag 29 april 2018 18:13 schreef Poes. het volgende:
[..]
Er is letterlijk 5x gezegd dat als hij zou ''snappen'' dat er dít zou gebeuren. Hoe kun je dat gemist hebben?
quote:Op zondag 29 april 2018 18:22 schreef KingRadler het volgende:
[..]
dat heb ik wel meegekregen, maar had niet verwacht dat het echt zou gebeuren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 april 2018 18:04 schreef KingRadler het volgende:
[..]Oh come on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het ging zo snel.
Slechtste excuus ooit.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op zondag 29 april 2018 19:46 schreef Skull-splitter het volgende:
Even een vraagje: ik heb ze al een tijdje niet gezien, maar na Age of Ultron vliegt Hulk/Banner toch weg met onbekende bestemming, right?
Dan komt in Civil War Spider-man erbij. En Ant-man natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op zondag 29 april 2018 18:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vraag me trouwens af of de gebeurtenissen uit deze film terugkeren in al die andere media die zich in hetzelfde universum zouden afspelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Intro voor Captain Marvelquote:Op zaterdag 28 april 2018 19:28 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Niet alsof de postcredit scene nou echt zo denderend interessant was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet alleen nog wel een aantal MCU-films zien:
-The Inncredible Hulk
-Thor 1, 2 en 3
-Guardians of The Galaxy 1 en 2
-Dr. Strange
-Black Panther
![]()
Ach ik heb nog een jaar
SOONY
quote:Op zondag 29 april 2018 23:41 schreef DKUp het volgende:
Toffe film Infinity War. Heel gaaf om te zien in Imax 3D.Tis knap te noemen dat je er dan een touw aan vast kon knopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet alleen nog wel een aantal MCU-films zien:
-The Inncredible Hulk
-Thor 1, 2 en 3
-Guardians of The Galaxy 1 en 2
-Dr. Strange
-Black Panther
![]()
Ach ik heb nog een jaarI'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op zondag 29 april 2018 20:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op zondag 29 april 2018 18:31 schreef KingRadler het volgende:
is het mogelijk fouten te herstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op zondag 29 april 2018 16:12 schreef Odaiba het volgende:
Spoiler over Infinity WarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |