quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:33 schreef Nintex het volgende:
[..]
Referendum uitslag achter de schermen is min of meer bekend.
Morgenochtend moeten ze vroeg wakker zijn om het te spinnen en te draaien
Dat is slogan-geroep. Ik heb de tekst van de wet niet gelezen maar ik vermoed dat er wat meer in staat dan "we halen de burger rechten uit handen". Maar ik vermoed ook dat heel, heel weinig stemmers me dat kunnen vertellen omdat ook heel weinig stemmers de tekst van de wet gelezen hebben. En dan moet je je afvragen of je wel met reden dit soort dingen kunt gaan roepen: voor mij is duidelijk dat dit niet zo is.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:29 schreef Cikx het volgende:
[..]
Je rechten uit handen geven aan de overheid. Lachen.
Inderdaad, vooral ouderen die geen weet hebben van internet en de risico's ervan. Voor mij vandaag een oudere vrouw die zei 'o moeten we hier ook nog voor stemmen'.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:35 schreef skysherrif het volgende:
Je ziet wel echt daardoor dat Tegen veel gemotiveerder is, dus wat dat betreft helemaal niet goed dat het tegelijk viel met gemeenteraadsverkiezingen. Daardoor heel veel mensen denk ik die normaal niet hadden gestemd die nu voor stemmen.
Hoop dat niet vergeten wordt als we de stemming gaan duiden.
Met daarna een debat met Melkert en Fortuynquote:Op donderdag 22 maart 2018 00:35 schreef SecretStoryWous het volgende:
Vroeger, toen de NOS nog de hele nacht door ging totdat alle stemmen geteld waren...
wij zijn beide winnaars Oscar vriendquote:Op donderdag 22 maart 2018 00:36 schreef Oscar. het volgende:
FvD is niet de winnaar. Jernassi is de winnaar! Die zit nu als eenmansfractie straks op een zeteltje
Tja ambtenaren heh...quote:
Er viel wat weg van mijn tekst.quote:Op donderdag 22 maart 2018 00:36 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral ouderen die geen weet hebben van internet en de risico's ervan. Voor mij vandaag een oudere vrouw die zei 'o moeten we hier ook nog voor stemmen'.
Met de Amerikaanse verkiezingen gingen ze langer doorquote:Op donderdag 22 maart 2018 00:35 schreef SecretStoryWous het volgende:
Vroeger, toen de NOS nog de hele nacht door ging totdat alle stemmen geteld waren...
ik weet het allemaal nog nietquote:Op donderdag 22 maart 2018 00:36 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wij zijn beide winnaars Oscar vriend
Doe eens linkquote:Op donderdag 22 maart 2018 00:37 schreef KingRoland het volgende:
kaart wordt steeds blauwer wtf50.1% nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |