Alsof het een dikke 10 moet zijn in jouw (en de gemiddelde voetbal-man zijn) ogen voordat zoiets misschien niet zo dom en triest meer is.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee. En het was wel een redelijk mooie vrouw, maar ook geen dikke 10 voor voetbalvrouw begrippen. Dus dat je als v/d Wiel zijnde daar zo veel gesodemieter mee op gaat zoeken is wel extreem dom en triest.
Je krijgt er gewoon veel gesodemieter van. Als het dan echt een lekker wijf of de liefde van je leven is, dan kan het het waard zijn. Maar niet voor één of andere boerentrien.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:44 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Alsof het een dikke 10 moet zijn in jouw (en de gemiddelde voetbal-man zijn) ogen voordat zoiets misschien niet zo dom en triest meer is.
Hoezo moet een vrouw een dikke 10 zijn voordat het de liefde van iemand zn leven kan worden, of voordat iemand er opgewonden van kan raken? een 7 in de ogen van de gemiddelde voetbal-man kan voor iemand persoonlijk enorm geil zijn hoor, sterker nog, die dikke-10-voetbal-vrouwtjes doen mij vaak juist helemaal niets. Either way, het maakt geen flikker uit of het in jouw ogen of in die van mij geen dikke 10 is, je bent gewoon een klootzak als je zoiets doet.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je krijgt er gewoon veel gesodemieter van. Als het dan echt een lekker wijf of de liefde van je leven is, dan kan het het waard zijn. Maar niet voor één of andere boerentrien.
Dan lijkt het wel alsof hij Vlaar ergens voor terug wilde pakken ofzo.
Het is wat meid.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Hoezo moet een vrouw een dikke 10 zijn voordat het de liefde van iemand zn leven kan worden, of voordat iemand er opgewonden van kan raken? een 7 in de ogen van de voetbal-man kan voor iemand persoonlijk enorm geil zijn hoor, sterker nog, die dikke-10-voetbal-vrouwtjes doen mij vaak juist helemaal niets. Either way, het maakt geen flikker uit of het in jouw ogen of in die van mij geen dikke 10 is, je bent gewoon een klootzak als je zoiets doet.
Gaan we winnen?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:51 schreef TehRocks het volgende:
Matchday heren, minder vrouwen meer voetbal
Dit wordt gewoon een lekker potje man. 2-0 binnen het half uur en dan uiteraard vanaf de 70ste minuut nog even een zweetanjer omdat isimat voor de 34ste keer iemand naar de grond trekt in onze 16. En dan de 3-1 in de 90ste minuut. Eigenlijk helemaal geen lekker potje nu ik dit lees.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gaan we winnen?
Ik denk het wel. Aidswedstrijd, maar in de tweede helft walsen we er overheen.
Ook een mogelijk scenario. Al geloof ik echt niet in een snelle 2-0.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon een lekker potje man. 2-0 binnen het half uur en dan uiteraard vanaf de 70ste minuut nog even een zweetanjer omdat isimat voor de 34ste keer iemand naar de grond trekt in onze 16. En dan de 3-1 in de 90ste minuut. Eigenlijk helemaal geen lekker potje nu ik dit lees.
Maar dat alles wel pas na een rode kaart voor NAC. Speciaal voor Sjaak.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gaan we winnen?
Liever nog winnen met een buitenspelgoal. Maar goed, als Sjaak maar mad is.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar dat alles wel pas na een rode kaart voor NAC. Speciaal voor Sjaak.
Ja, mooie tijd was dat!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:45 schreef PSVCL het volgende:
Heb zin in een ouderwetse 6-0
In de tijd met mertens\lens kregen we dat regelmatig te zien
Ik hoop sinds Feyenoord gewoon op een potje waarin minstens een helft er echt een keer gestreden wordt, is ook dom van mij.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gaan we winnen?
Super aanvallend en flitsend man! Daar geilen we met z'n allen toch zo op?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je van countervoetbal zonder kampioenschappen houdt, wel ja.
Ik zorg ervoor om tweemaal daags Feyenoord - PSV te kijken en dan vooral op Ramselaar te lettenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Super aanvallend en flitsend man! Daar geilen we met z'n allen toch zo op?
Nee. Prijzen willen we zien. En de periode Lens/Mertens was behoorlijk beroerd in dat opzicht.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Super aanvallend en flitsend man! Daar geilen we met z'n allen toch zo op?
Niks mis met goed countervoetbal. Een goed uitgevoerde counter vind ik genieten om naar te kijken.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je van countervoetbal zonder kampioenschappen houdt, wel ja.
Onzin. Mooi voetbal!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee. Prijzen willen we zien. En de periode Lens/Mertens was behoorlijk beroerd in dat opzicht.
Is het nog steeds biertijd?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Onzin. Mooi voetbal!
Was dat zo ja? Hebben toch een KNVB-beker gewonnen destijds? Was mooi man!
Daar zeg ik toch ook niets van? Het gaat alleen om prijzen. Of je daar met tikkitakka of counters komt zal me een zorg zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks mis met goed countervoetbal. Een goed uitgevoerde counter vind ik genieten om naar te kijken.
Pas maar op dan. Voor je het weet spuit je alleen nog maar wat stofquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:01 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik zorg ervoor om tweemaal daags Feyenoord - PSV te kijken en dan vooral op Ramselaar te letten
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks mis met goed countervoetbal. Een goed uitgevoerde counter vind ik genieten om naar te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |