Klopt. Tijdens het toernooi. Schijnt dat de sfeer toen heel slecht was, ook omdat Van der Wiel had gedaan zou hebben met de vrouw van Vlaar.quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die waren destijds zo verliefd op elkaar dat dat tijdens of voor een eindtoernooi - ja toen nog wel - tot spanningen leidde.
Hahaquote:Op vrijdag 30 maart 2018 11:44 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Klopt. Tijdens het toernooi. Schijnt dat de sfeer toen heel slecht was, ook omdat Van der Wiel had gedaan zou hebben met de vrouw van Vlaar.
Nee. En het was wel een redelijk mooie vrouw, maar ook geen dikke 10 voor voetbalvrouw begrippen. Dus dat je als v/d Wiel zijnde daar zo veel gesodemieter mee op gaat zoeken is wel extreem dom en triest.quote:
Nou daar hebben we veel aan gehad de tweede seizoenshelft. Had je net zo goed niet kunnen huren.quote:Ondanks dat hij inmiddels volledig mee traint met de groep zal Maximiliano Romero nog geen deel uitmaken van de wedstrijdselectie van zaterdag tegen NAC Breda. Dat gaf Phillip Cocu aan op de persconferentie van vrijdagmiddag. De Argentijnse aanvaller zal waarschijnlijk eerst minuten gaan maken bij Jong PSV. De wedstrijd van maandag tegen FC Oss komt daarvoor waarschijnlijk wel te vroeg.
Natuurlijk wel. Alleen al dat hij nu in Nederland zijn weg een beetje heeft gevonden, de mensen en de club kent. Dat is het echt wel waard. Bovendien heeft hij al kunnen wennen aan de trainingsintensiteit.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:34 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nou daar hebben we veel aan gehad de tweede seizoenshelft. Had je net zo goed niet kunnen huren.
Nee, die gaat pas tegen FC Groningen invallen.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Alleen al dat hij nu in Nederland zijn weg een beetje heeft gevonden, de mensen en de club kent. Dat is het echt wel waard. Bovendien heeft hij al kunnen wennen aan de trainingsintensiteit.
Dikke kans dat hij deze blessure-ellende anders aan het begin van het volgende seizoen had gehad.
En misschien wel op tijd fit om de winnende tegen Ajax te maken.
Ja, dit inderdaad. Extreem dom en triest zijn overigens allebei typeringen die Gregory van der Wiel prima omschrijven.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee. En het was wel een redelijk mooie vrouw, maar ook geen dikke 10 voor voetbalvrouw begrippen. Dus dat je als v/d Wiel zijnde daar zo veel gesodemieter mee op gaat zoeken is wel extreem dom en triest.
Het gekke is dat dat dus reuze meevalt. Hij is lang niet zo achterlijk als een Depay of Willems.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:52 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, dit inderdaad. Extreem dom en triest zijn overigens allebei typeringen die Gregory van der Wiel prima omschrijven.
quote:Op donderdag 29 maart 2018 19:08 schreef Caland het volgende:
Ik wilde net zeggen dat ik het ook een typische Van Geel aankoop zou vinden, komt dit voorbij op insta
[ afbeelding ]
Dan noem je er ook tweequote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:02 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het gekke is dat dat dus reuze meevalt. Hij is lang niet zo achterlijk als een Depay of Willems.
Beter nu die kaart even pakken dan tegen AZ.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 16:36 schreef PSVCL het volgende:
4 spelers op scherp voor AZ,en niet de minste
Memphis's voorbeeld.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dan noem je er ook tweehet schijnt wel dat Van der Wiel een aardige student was, maar ik vind het toch geen helder licht. Geld uitlenen (4 miljoen of zo) aan een of andere crimineel in Turkije, de vrouw van een ploeggenoot neuken, je afmelden voor Oranje met een hersenschudding maar wel naar een concert gaan, de regels breken bij Fener en een tattoo op je hals zijn allemaal zaken die niet echt in zijn voordeel spreken
maar goed, we dwalen af.
Dat je een goede student bent zegt dan ook vrijwel niks. Als je goed feitjes kunt reproduceren op het moment dat je een toets moet afleggen dan ben je al een heel eind. Zaken als inzicht en omgang met obstakels laten zich moeilijker toetsen maar zijn natuurlijk minstens zo belangrijk.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 14:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dan noem je er ook tweehet schijnt wel dat Van der Wiel een aardige student was, maar ik vind het toch geen helder licht. Geld uitlenen (4 miljoen of zo) aan een of andere crimineel in Turkije, de vrouw van een ploeggenoot neuken, je afmelden voor Oranje met een hersenschudding maar wel naar een concert gaan, de regels breken bij Fener en een tattoo op je hals zijn allemaal zaken die niet echt in zijn voordeel spreken
maar goed, we dwalen af.
Die gaan tegen AZ de kaarten pakken natuurlijk waardoor ze Ajax mislopen. Ik zie het al gebeuren.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 16:36 schreef PSVCL het volgende:
4 spelers op scherp voor AZ,en niet de minste
Ligt er aan wie de scheids is natuurlijk .quote:Op vrijdag 30 maart 2018 19:57 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Die gaan tegen AZ de kaarten pakken natuurlijk waardoor ze Ajax mislopen. Ik zie het al gebeuren.
Als dit soort futiliteiten het verschil maken, dan verdien je die titel niet.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ligt er aan wie de scheids is natuurlijk .
Dom dat geen van die spelers tegen VVV de 5e gele kaart heeft gepakt waardoor ze morgen geschorst zouden zijn , was je met een cleansheat de laatste fase van de competitie ingegaan .
Oke Sjaakquote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:47 schreef Scarface88 het volgende:
Jong PSV 2-0 voor uit bij Ajax. Die geven het goede voorbeeld. Verreth en Daneels.
Helaas is NEC aan t verliezen van Eindhoven anders konden ze uitlopen. Heerlijk als Jong Ajax hopelijk de titel misloopt.
Dat ging ook wel lekker toen Hendrix geel pakte en Willem II uit miste.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 20:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ligt er aan wie de scheids is natuurlijk .
Dom dat geen van die spelers tegen VVV de 5e gele kaart heeft gepakt waardoor ze morgen geschorst zouden zijn , was je met een cleansheat de laatste fase van de competitie ingegaan .
Worden toch wel kampioenquote:Op vrijdag 30 maart 2018 22:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat ging ook wel lekker toen Hendrix geel pakte en Willem II uit miste.
Gewoon voetballen, ze gaan nooit alle vier tegelijk AZ uit of Ajax thuis missen. En dan zien we wel wie er wel en niet kunnen spelen. Eerst maar eens morgen tegen NAC. /Einde Cocu-modus
dat je je daar mee bezighoud? wie boeit het in hemelsnaam of dat zou gebeuren?quote:Op vrijdag 30 maart 2018 21:47 schreef Scarface88 het volgende:
Jong PSV 2-0 voor uit bij Ajax. Die geven het goede voorbeeld. Verreth en Daneels.
Helaas is NEC aan t verliezen van Eindhoven anders konden ze uitlopen. Heerlijk als Jong Ajax hopelijk de titel misloopt.
Alsof het een dikke 10 moet zijn in jouw (en de gemiddelde voetbal-man zijn) ogen voordat zoiets misschien niet zo dom en triest meer is.quote:Op vrijdag 30 maart 2018 13:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee. En het was wel een redelijk mooie vrouw, maar ook geen dikke 10 voor voetbalvrouw begrippen. Dus dat je als v/d Wiel zijnde daar zo veel gesodemieter mee op gaat zoeken is wel extreem dom en triest.
Je krijgt er gewoon veel gesodemieter van. Als het dan echt een lekker wijf of de liefde van je leven is, dan kan het het waard zijn. Maar niet voor één of andere boerentrien.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 10:44 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Alsof het een dikke 10 moet zijn in jouw (en de gemiddelde voetbal-man zijn) ogen voordat zoiets misschien niet zo dom en triest meer is.
Hoezo moet een vrouw een dikke 10 zijn voordat het de liefde van iemand zn leven kan worden, of voordat iemand er opgewonden van kan raken? een 7 in de ogen van de gemiddelde voetbal-man kan voor iemand persoonlijk enorm geil zijn hoor, sterker nog, die dikke-10-voetbal-vrouwtjes doen mij vaak juist helemaal niets. Either way, het maakt geen flikker uit of het in jouw ogen of in die van mij geen dikke 10 is, je bent gewoon een klootzak als je zoiets doet.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:29 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Je krijgt er gewoon veel gesodemieter van. Als het dan echt een lekker wijf of de liefde van je leven is, dan kan het het waard zijn. Maar niet voor één of andere boerentrien.
Dan lijkt het wel alsof hij Vlaar ergens voor terug wilde pakken ofzo.
Het is wat meid.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 11:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Hoezo moet een vrouw een dikke 10 zijn voordat het de liefde van iemand zn leven kan worden, of voordat iemand er opgewonden van kan raken? een 7 in de ogen van de voetbal-man kan voor iemand persoonlijk enorm geil zijn hoor, sterker nog, die dikke-10-voetbal-vrouwtjes doen mij vaak juist helemaal niets. Either way, het maakt geen flikker uit of het in jouw ogen of in die van mij geen dikke 10 is, je bent gewoon een klootzak als je zoiets doet.
Gaan we winnen?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:51 schreef TehRocks het volgende:
Matchday heren, minder vrouwen meer voetbal
Dit wordt gewoon een lekker potje man. 2-0 binnen het half uur en dan uiteraard vanaf de 70ste minuut nog even een zweetanjer omdat isimat voor de 34ste keer iemand naar de grond trekt in onze 16. En dan de 3-1 in de 90ste minuut. Eigenlijk helemaal geen lekker potje nu ik dit lees.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gaan we winnen?
Ik denk het wel. Aidswedstrijd, maar in de tweede helft walsen we er overheen.
Ook een mogelijk scenario. Al geloof ik echt niet in een snelle 2-0.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 14:30 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit wordt gewoon een lekker potje man. 2-0 binnen het half uur en dan uiteraard vanaf de 70ste minuut nog even een zweetanjer omdat isimat voor de 34ste keer iemand naar de grond trekt in onze 16. En dan de 3-1 in de 90ste minuut. Eigenlijk helemaal geen lekker potje nu ik dit lees.
Maar dat alles wel pas na een rode kaart voor NAC. Speciaal voor Sjaak.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gaan we winnen?
Liever nog winnen met een buitenspelgoal. Maar goed, als Sjaak maar mad is.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:23 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Maar dat alles wel pas na een rode kaart voor NAC. Speciaal voor Sjaak.
Ja, mooie tijd was dat!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:45 schreef PSVCL het volgende:
Heb zin in een ouderwetse 6-0
In de tijd met mertens\lens kregen we dat regelmatig te zien
Ik hoop sinds Feyenoord gewoon op een potje waarin minstens een helft er echt een keer gestreden wordt, is ook dom van mij.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 13:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Gaan we winnen?
Super aanvallend en flitsend man! Daar geilen we met z'n allen toch zo op?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je van countervoetbal zonder kampioenschappen houdt, wel ja.
Ik zorg ervoor om tweemaal daags Feyenoord - PSV te kijken en dan vooral op Ramselaar te lettenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Super aanvallend en flitsend man! Daar geilen we met z'n allen toch zo op?
Nee. Prijzen willen we zien. En de periode Lens/Mertens was behoorlijk beroerd in dat opzicht.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:59 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Super aanvallend en flitsend man! Daar geilen we met z'n allen toch zo op?
Niks mis met goed countervoetbal. Een goed uitgevoerde counter vind ik genieten om naar te kijken.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 15:53 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Als je van countervoetbal zonder kampioenschappen houdt, wel ja.
Onzin. Mooi voetbal!quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:03 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee. Prijzen willen we zien. En de periode Lens/Mertens was behoorlijk beroerd in dat opzicht.
Is het nog steeds biertijd?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Onzin. Mooi voetbal!
Was dat zo ja? Hebben toch een KNVB-beker gewonnen destijds? Was mooi man!
Daar zeg ik toch ook niets van? Het gaat alleen om prijzen. Of je daar met tikkitakka of counters komt zal me een zorg zijn.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks mis met goed countervoetbal. Een goed uitgevoerde counter vind ik genieten om naar te kijken.
Pas maar op dan. Voor je het weet spuit je alleen nog maar wat stofquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:01 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ik zorg ervoor om tweemaal daags Feyenoord - PSV te kijken en dan vooral op Ramselaar te letten
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niks mis met goed countervoetbal. Een goed uitgevoerde counter vind ik genieten om naar te kijken.
Pröppergod.quote:
Wat doet die keeper?quote:
Was het maar zo'n feest.quote:
Guardadogodquote:
Deed hij wel vaker, maar op dit moment is er gewoon te weinig beweging op het middenveld.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:29 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Doet ie ook 1x per jaar; snel uitgooien.
Ik vind dat de term countervoetbal ook wel vaak misbruikt wordt. Het is vaak ook een vorm van directe passing wat je bij PSV ziet.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:31 schreef RubenSosa het volgende:
Maar die 4-3 tegen feyenoord blijft toch wel voor mij de mooiste countergoal...
Bedankt voor de excusesquote:PSV biedt fans excuses aan voor koud stadion
PSV vindt dat de eigen fans deze winter terecht hebben geklaagd over kou in het Philips Stadion. De clubleiding trekt het boetekleed aan.
PSV trekt het boetekleed aan na een winter waarin de stadionverwarming in het Philips Stadion gebreken vertoonde. Een groot deel van de toeschouwers zat een of meerdere wedstrijden in de kou. Momenteel zijn de problemen nagenoeg opgelost, maar algemeen directeur Toon Gerbrands vindt dat het thuispubliek een excuus verdiend. ,,We kunnen naar van alles en iedereen wijzen, maar wij zijn verantwoordelijk en vinden dat het niet goed is gegaan. Er is van alles geprobeerd om de zaak op te lossen. Mensen mogen ervan uitgaan dat de verwarming werkt en dat is niet gebeurd. Het is een van de overwegingen geweest om voor volgend seizoen de prijzen van onze seizoenkaarten niet te verhogen."
Compensatie
Vanaf november deed de stadionverwarming het niet volledig. ,,Het speelt al een hele periode", vertelt Gerbrands. ,,Ons systeem is vrij oud en er zijn veel regels en procedures veranderd. De ingrepen die we planden, bleken tijdrovend en gebonden aan allerlei veiligheidsregels. Op dit moment zitten we op een dekking van 92 procent, maar dat is niet wat we aan al onze fans hebben beloofd. We hebben er de nodige klachten over binnen gekregen en iedereen ook beantwoord. Ook hebben we nagedacht over een compensatie in de vorm van koffie of warme chocolademelk. Het was lastig om een collectieve geste te vinden, omdat niet iedereen dezelfde mate van overlast heeft ervaren."
Bittere kou
PSV had in zekere zin ook pech dat februari en maart koude maanden waren, misschien was wel een beetje sprake van 'Murphy's law'. Zeker in de vorige thuiswedstrijd, tegen VVV, was sprake van bittere kou met een ijzige wind. ,,Als het voelt als min vijftien, kunnen we dat met de verwarming ook niet volledig herstellen", stelt Gerbrands. ,,We kunnen de gevoelstemperatuur dan wel vier of vijf graden omhoog brengen, maar het voelt zeker niet ineens als plus tien. Het heeft ons al bij al een boel energie bespaard, maar ook veel gekost, zou je gekscherend kunnen zeggen. Volgend seizoen is alles zeker opgelost. Ondertussen denken we na over de toekomst. Willen we toe naar een elektrisch systeem, dan kost dat enkele miljoenen. Nu heeft het ons ook een aantal tonnen gekost, maar is het nog niet volledig voor elkaar. Waait het hard, dan slaat de toevoer soms uit. Daarnaast zijn we gebonden aan tal van procedures. Zelfs bij het verven van de verwarming kostte dat enorm veel tijd en aandacht."
Die pass van de Jong is daar ook lekker hoorquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:31 schreef RubenSosa het volgende:
In welke andere stadions in NL hebben ze eigenlijk ook verwarming? Toch alleen in skyboxes Enzo?quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:34 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Bedankt voor de excusesWat een geweldig ''''gebaar'''' dat de sk-prijzen niet omhoog gaan ...
My gawwwd
Heb die wedstrijd laatst terug gekekenquote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:31 schreef RubenSosa het volgende:
Neuh, zijn er wel meer hoor. O.a. NAC, dat ik weet.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 16:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
In welke andere stadions in NL hebben ze eigenlijk ook verwarming? Toch alleen in skyboxes Enzo?
Oefen je 'PSV WAKKER WORDEEEH' maar alvast.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op naar Eindje voor een nieuwe portie oogaids.
quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:54 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Oefen je 'PSV WAKKER WORDEEEH' maar alvast.
I feel ya. Wie fluit deze wedstrijd? Die Sadiq gaat sowieso een penalty of kaart versieren.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 17:59 schreef tja77 het volgende:
Slecht gevoel over.
Umar Sadiq gaat shinen denk ik.
En ik verwacht dat Rai Vloet een PSV’er half invalide trapt.
Deze week:quote:
Beste jeugdopleiding van de wereld.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Deze week:
Jong Ajax - Jong PSV 0-3
PSV O19 - Feyenoord O19 3-0
PSV O17 - Feyenoord O17 5-1
Eigen jeugd
Ook deze week gespeeld : Ajax O17 - PSV O17 1-2quote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:35 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Beste jeugdopleiding van de wereld.
Onze Pol. Maar Sadiq versus Isimat is geen goede combinatie in het strafschopgebied inderdaad.quote:Op zaterdag 31 maart 2018 18:15 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
I feel ya. Wie fluit deze wedstrijd? Die Sadiq gaat sowieso een penalty of kaart versieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |