Waar heb ik het over Iwaniusquote:Op donderdag 22 maart 2018 20:49 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Waar heeft Iwanius het over iq?
Je noemt hem een racistquote:Op donderdag 22 maart 2018 20:50 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waar heb ik het over Iwanius
Gelukkig is de boel verdraaien iets waar, volgens Iwanius gutmenschen genoemde, mensen heer en meester in zijn.quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is nog steeds niet je ding.
Of je leest gewoon wat er gezegd wordt.quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:10 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Gelukkig is de boel verdraaien iets waar, volgens Iwanius gutmenschen genoemde, mensen heer en meester in zijn.
En ik heb nog steeds de vraag open staan in het VVD topic. We zijn bij deel 2 inmiddels
Je denkt binair. Er zit nog een groot gebied daartussenquote:Op donderdag 22 maart 2018 21:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Of je leest gewoon wat er gezegd wordt.
Kenmerkend ook wel dat je niet eens reageert op de pseudo-wetenschappelijke nazistische IQ-troep die hier tot twee maal toe wordt gepropageerd en waar ik het overduidelijk over heb wat racisme betreft, want dat is wat het is.
Jij leest daar vrolijk overheen, Iwanius leest daar vrolijk over heen. Nee, wanneer 'een gutmensch' het noemt wat het is (ordinair racisme) zijn de heren op hun pik getrapt en wordt de reactieknop opgezocht.
Dus ja: liever gutmensch dan racist. Of zoals jij wil: liever gutmensch dan wegkijker.
Ja, welke vraag? Link?
Maar je reageert wel op mij, niet op de Rashygiėnisten die in dit soort topics hun IQ-statistiekjes uitbraken.quote:Op donderdag 22 maart 2018 21:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Je denkt binair. Er zit nog een groot gebied daartussen
Ik vind om onverklaarbare reden een discussie met jou wel interessantquote:Op donderdag 22 maart 2018 21:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maar je reageert wel op mij, niet op de Rashygiėnisten die in dit soort topics hun IQ-statistiekjes uitbraken.
Je hoeft hier niet naartoe te komen. Als je naar een ander land gaat, pas je je aan.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:31 schreef Hamzoef het volgende:
Is ook niet makkelijk als je komt in een land met heel andere cultuur, veel discriminatie en waar je de taal niet spreekt.
Dat klinkt allemaal leuk en aardig, maar integratie moet wel van twee kanten komen natuurlijk.quote:Op maandag 26 maart 2018 11:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet naartoe te komen. Als je naar een ander land gaat, pas je je aan.
Dat moet?quote:Op maandag 26 maart 2018 18:07 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal leuk en aardig, maar integratie moet wel van twee kanten komen natuurlijk.
quote:Op donderdag 22 maart 2018 22:03 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ik vind om onverklaarbare reden een discussie met jou wel interessant
#ALTIJDREADYquote:Op maandag 26 maart 2018 11:07 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet naartoe te komen. Als je naar een ander land gaat, pas je je aan.
Vind jij dat serieus een goed argument ik neem aan dat als je hier geboren en getogen bent jij je niet aan hoef te gaan passen in je eigen land voor mensen die hier naartoe komen.quote:Op maandag 26 maart 2018 18:07 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal leuk en aardig, maar integratie moet wel van twee kanten komen natuurlijk.
Alleen komt het nu al een jaartje of 50 voornamelijk van Nederland. Zoals je zegt - het moet van 2 kanten komen.quote:
Ja inderdaad, sinds de eerste gastarbeiders spreken Nederland nu ook allemaal Italiaans, Spaans, Marokkaans en Turks.quote:Op maandag 26 maart 2018 18:49 schreef Kassamiep het volgende:
Alleen komt het nu al een jaartje of 50 voornamelijk van Nederland
Stomme Nederlanders!quote:Op maandag 26 maart 2018 18:50 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ja inderdaad, sinds de eerste gastarbeiders spreken Nederland nu ook allemaal Italiaans, Spaans, Marokkaans en Turks.
Haha. Grappig hoe je zaken als wetsaanpassingen voor onverdoofd slachten, gezinshereniging etc. negeert. Openbare scholen waarin Arabisch jarenlang als optioneel vak gevolgd kon worden. Sponsoring voor mensen die hun eigen bedrijf willen beginnen. Verruimde regels voor uitkeringen. Meer dan ooit voor een groep immigranten gedaan is.quote:Op maandag 26 maart 2018 18:50 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ja inderdaad, sinds de eerste gastarbeiders spreken Nederland nu ook allemaal Italiaans, Spaans, Marokkaans en Turks.
Point taken.quote:Op maandag 26 maart 2018 18:54 schreef Kassamiep het volgende:
Grappig hoe je zaken als wetsaanpassingen voor onverdoofd slachten, gezinshereniging etc. negeert
Nee waarom? Wij hebben niet gevraagd om die lui.quote:Op maandag 26 maart 2018 18:07 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Meer islam is geen integratie maar infiltratie.quote:Op maandag 26 maart 2018 18:07 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je vraagt je af waarom bij de inburgering niet ook een (vrijwillige) naamswijziging is inbegrepen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 20:39 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Farhad is dan ook wel echt een kutnaam
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |