Hoe kom je erbij, cijfers die bekend worden gemaakt lap ik onder mijn voetzolen trouwens.quote:Op woensdag 21 maart 2018 17:13 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Neuh, de meeste problemen zijn nog nooit zo klein geweest. Het enige probleem dat de laatste jaren echt stelselmatig gegroeid is, is de klimaatverandering.
Dan heeft het ook geen zin om erover te praten. Ciao.quote:Op woensdag 21 maart 2018 17:14 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe kom je erbij, cijfers die bekend worden gemaakt lap ik onder mijn voetzolen trouwens.
Tja ik ben niet makkelijk heb ik nooit beweerd trouwens, lees dat boek anders eens ik loop met u mee tot aan het ravijn of zoiets?quote:Op woensdag 21 maart 2018 17:15 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dan heeft het ook geen zin om erover te praten. Ciao.
Nee, de eerder verzonden stempassen zijn ingetrokken. Alle stembureaus in Nijmegen hebben een lijst met de nummers van de ingetrokken passen. Staan bijvoorbeeld ook de stempasnummers van overledenen op. De nieuwe passen hebben andere nummers, die niet op de lijst staan.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:47 schreef d4v1d het volgende:
Hoe ga je dit voorkomen als je twee stemmenpassen hebt en bij twee verschillende stembureaus langsgaat?
Wordt er gelijk digitaal geregistreerd welke ID-kaarten/bsn's hebben gestemd?
quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:47 schreef d4v1d het volgende:
Hoe ga je dit voorkomen als je twee stemmenpassen hebt en bij twee verschillende stembureaus langsgaat?
Wordt er gelijk digitaal geregistreerd welke ID-kaarten/bsn's hebben gestemd?
PostNL hier, soort van beetje staatspostbedrijf. Maar te duur voor de gem. Nijmegen, die hebben de sociale werkplaats de stempassen laten bezorgen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 16:56 schreef paddestoelensoep het volgende:
Problemen met de bezorging...
Jammer dat we geen staatspostbedrijf hebben...
Hoe zou dat toch komen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |