Haha watquote:Op dinsdag 1 mei 2018 14:53 schreef Max23 het volgende:
ACHTSTE FINALE
2. Thor: Ragnarok - Baby Driver
7. Logan - Moonlight
Ik vond Baby Driver echt met afstand de minste film die ik afgelopen jaar in de bios gezien heb
Het valt me op dat ik het heel vaak met jouw voorkeuze eens ben, maar deze snap ik (echt) niet. Kun je dit eens toelichten, waarom je Logan hier verkiest?quote:
Die draaide hier pas in 2018 dus doet volgend jaar pas mee.quote:Op vrijdag 4 mei 2018 14:21 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Waar is Three Billboards eigenlijk geëindigd? Dat was volgens mij met afstand de beste film van vorig jaar.
Ik vond Logan een verfrissing in het superhero genre. Eens een keer niet staat het lot van een complete stad, wereld of zelfs universum op het spel, maar gewoon één meisje. Daarbij komt ook nog dat de hoofdpersonages een ontwikkeling doormaken, die je normaal alleen in origin stories ziet binnen het genre. Doordat dit bekende personages zijn, vond ik het des te sterker.quote:Op woensdag 2 mei 2018 08:59 schreef vinnypassy het volgende:
Het valt me op dat ik het heel vaak met jouw voorkeuze eens ben, maar deze snap ik (echt) niet. Kun je dit eens toelichten, waarom je Logan hier verkiest?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |