abonnement Unibet Coolblue
pi_180977612
Iemand een idee hoe je die attractie bonus omhoog kan krijgen? Of stijgt die naarmate je meer voer etc. Verzamelt?

Ik ben opnieuw begonnen, 2 jaar geleden gespeeld en had toen door een mannetje 100 miljoen cash en 10.000 donuts erop laten zetten :') haalt de fun een beetje weg
pi_180977740
Zoals de beschrijving zegt, Petting Zoo upgraden
pi_180979990
quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 10:57 schreef mtchel112 het volgende:
Iemand een idee hoe je die attractie bonus omhoog kan krijgen? Of stijgt die naarmate je meer voer etc. Verzamelt?

Ik ben opnieuw begonnen, 2 jaar geleden gespeeld en had toen door een mannetje 100 miljoen cash en 10.000 donuts erop laten zetten :') haalt de fun een beetje weg
Die bonus percentage stijgt naarmate je de attracties uitbreidt.
Niet met dieren maar met dingen als de duck pond en de hay stake.
Ik ben ook een keer benaderd door iemand die er veel donuts op kon zetten, maar ik ben blij dat ik dit niet heb gedaan.
pi_180980134
Ik heb in mijn friendslist iemand staan die ook een of ander cheat gebruikt. Hij heeft nu al een stuk of 20 van die Big Cat Country dingen staan, volgens mij kan dat normaal gesproken helemaal niet.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_180983199
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 augustus 2018 16:13 schreef Karstman het volgende:
Je krijgt als vierde reward 3000 van die grants daar zal datwel lekker mee opschieten.
Deze dus net binnengeharkt met de laatste opdracht van de petting zoo.
Dus het helpt je niet met de petting zoo te voltooien.
Wel kan je er een volledig 2de petting zoo mee bouwen....

Betwijfel nog even of ik dat ga doen, waarom zou je een 2de willen.
Als ik zonder 2de petting zoo kan bijblijven dan wacht ik even af tot de volgende act om mn bonus% omhoog te werken.

Dubbele gebouwen lijkt wel een beetje de trend van de events van de laatste tijd.
pi_180983551
Ik heb hem denk ik vanavond. Zit nu op 16k ongeveer. Lijkt me inderdaad verstandig die dingen op te sparen om zo snel mogelijk in act 2 de bonus op te krikken.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_180983645
quote:
2s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:52 schreef Karstman het volgende:
Ik heb hem denk ik vanavond. Zit nu op 16k ongeveer. Lijkt me inderdaad verstandig die dingen op te sparen om zo snel mogelijk in act 2 de bonus op te krikken.
Je kunt hem toch ook gebruiken voor die cat dinges die je als prijs 5 krijgt.
pi_180983705
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 15:57 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Je kunt hem toch ook gebruiken voor die cat dinges die je als prijs 5 krijgt.
Oh is dat zo? Nog niet naar gekeken eigenlijk.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_180986392
Zal het laten weten zodra ik die unlocked heb.
pi_180988999
quote:
1s.gif Op maandag 6 augustus 2018 12:53 schreef SarCastro het volgende:

[..]

Die bonus percentage stijgt naarmate je de attracties uitbreidt.
Niet met dieren maar met dingen als de duck pond en de hay stake.
Ik ben ook een keer benaderd door iemand die er veel donuts op kon zetten, maar ik ben blij dat ik dit niet heb gedaan.
Hm ok, ik heb nog bijna geen inwoners dus alles gaat super langzaam. Wel jammer dat er op dit moment nog zo weinig quests aanwezig zijn.

Idd donuts/cash erop laten zetten zal er voor zorgen dat je stopt met spelen...
pi_181007173
Big cat county is inderdaad upgradable.
En ook meer mensen die kunnen helpen.
pi_181015456
Kan niet inloggen :{
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_181015537
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:53 schreef Albert86 het volgende:
Kan niet inloggen :{
Ik wel
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_181017309
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 20:55 schreef Karstman het volgende:

[..]

Ik wel
Ik was dus ineens uitgelogd en wist mn wachtwoord niet meer. Lukt nu wel weer.
Waar gehakt wordt, is het woensdag.
pi_181084767
Toch die raptor NPC gekocht. Ik heb het hele jaar lang spijt gehad dat ik die de vorige keer niet gekocht had.
pi_181097767
Act 1 is klaar nu.
Benieuwd wat act 2 gaat brengen.
  woensdag 15 augustus 2018 @ 16:00:57 #217
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_181205820
En Act 2 is live!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_181206406
Iets Seaworld-achtigs als ik naar de rewards en te koop items kijk. Beetje jammer dat ik mijn dierentuin nogal een eind van de kust heb staan en om de hele boel nou weer te gaan verplaatsen...

Wel netjes 3 dalies gespaard dus alweer halverwege reward 1
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 15 augustus 2018 @ 17:00:41 #219
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_181207379
quote:
2s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 16:18 schreef Karstman het volgende:
Iets Seaworld-achtigs als ik naar de rewards en te koop items kijk. Beetje jammer dat ik mijn dierentuin nogal een eind van de kust heb staan en om de hele boel nou weer te gaan verplaatsen...

Wel netjes 3 dalies gespaard dus alweer halverwege reward 1
Kan toch prima een apart park zijn :)
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_181214727
Net heel mijn mystery boxes geleegd.
Nu wel 700 donuts lichter.
  donderdag 16 augustus 2018 @ 11:12:59 #221
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_181225159


Ondanks het bewaren van m'n dailies, lig ik nu toch al achter :+ Maar dat trok in de vorige act alsnog recht, zal wel loslopen dus.

quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 21:35 schreef SarCastro het volgende:
Net heel mijn mystery boxes geleegd.
Nu wel 700 donuts lichter.
Heb je Gil's deal genomen? Ik heb het uiteindelijk toch niet gedaan, ik was bang dat ik daardoor motivatie zou verliezen om regelmatig te tappen :)
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_181225729
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2018 17:00 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Kan toch prima een apart park zijn :)
Dat is waar. Het doet tot nu toe niks voor de bonus dus daar verlies je niks op. Eens kijken of ik daar de ruimte voor heb straks.

Lig prima op schema trouwens, vanochtend reward 1 al. Ik heb Gil's deal ook niet genomen, ging me toch wat ver om 20 euro uit te geven..
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_181225807
Ik zit nu op 5900 incl de daily van vandaag, dus moet ~1700 binnen sprokkelen vandaag om op schema te zijn. Ook ik had 3 dailies gespaard en doe zo'n 4 keer collecten

Maar de kalenders zijn altijd gebaseerd op een gemiddeld currency per dag.( in dit geval 3800 per dag)
Bij de events is het meestal zo dat je gedurende het event steeds meer currency per dag verdient omdat bijvoorbeeld je bonus % omhoog gaat of meer characters event tasks kunnen uitvoeren.
pi_181226424
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
[ afbeelding ]

Ondanks het bewaren van m'n dailies, lig ik nu toch al achter :+ Maar dat trok in de vorige act alsnog recht, zal wel loslopen dus.

[..]

Heb je Gil's deal genomen? Ik heb het uiteindelijk toch niet gedaan, ik was bang dat ik daardoor motivatie zou verliezen om regelmatig te tappen :)
Nee, die heb ik zelf bij elkaar gesprokkeld.
Al heb ik de eerste dag gebruik gemaakt van die glitch met het leeuwen standbeeld.
pi_181227793
quote:
0s.gif Op donderdag 16 augustus 2018 11:41 schreef Darkomen het volgende:
Ik zit nu op 5900 incl de daily van vandaag, dus moet ~1700 binnen sprokkelen vandaag om op schema te zijn. Ook ik had 3 dailies gespaard en doe zo'n 4 keer collecten

Maar de kalenders zijn altijd gebaseerd op een gemiddeld currency per dag.( in dit geval 3800 per dag)
Bij de events is het meestal zo dat je gedurende het event steeds meer currency per dag verdient omdat bijvoorbeeld je bonus % omhoog gaat of meer characters event tasks kunnen uitvoeren.
6400 inc daily. Maar ik had voor de start van Act 2 ook de alle poppetjes in de emu sanctury enzo klaar staan. Dat scheelde ook iets. 4 keer per dag haal ik niet, meestal 3. Maar wel braaf buren bezoeken en kikkers uitzetten. Act 1 makkelijk gehaald dus zal nu ook wel geen probleem worden.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')