Met mods verpest je het voor jezelf manquote:Op maandag 3 september 2018 16:57 schreef SarCastro het volgende:
Ik heb nu 50000 event currancy en ik heb alle dingen tot het maximale geüpgraded, nu even kijken waar ik de rest aan ga besteden.
Geen mods.quote:Op maandag 3 september 2018 17:59 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Met mods verpest je het voor jezelf manis echt niet stoer
Veel tijd en energie en je hebt eigenlijk heel het doel van het spelletje verpest.quote:Op maandag 3 september 2018 18:01 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Geen mods.
Donut farming.
Veel tijd en energie in gestoken.
Wat is het doel dan?quote:Op maandag 3 september 2018 18:05 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Veel tijd en energie en je hebt eigenlijk heel het doel van het spelletje verpest.
Ja dat zal wel helpen.quote:Op maandag 3 september 2018 17:29 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Ik heb alle premium characters, behalve Sarah Wiggum.
Ook Wiggum, Willie en die kapitein (weet zn naam ff niet), maar die moet je wel allemaal handmatig een opdracht geven.quote:Op donderdag 30 augustus 2018 12:18 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Dat is dokter Hibbert, maar die kun je pas sturen als je zijn skin unlocked hebt.
Nee toch, dat gaat toch allemaal vanzelf.quote:Op maandag 10 september 2018 11:44 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ook Wiggum, Willie en die kapitein (weet zn naam ff niet), maar die moet je wel allemaal handmatig een opdracht geven.
Dat zijn de enige 4 die ik handmatig moet doen. De rest gaat wel vanzelf.quote:Op maandag 10 september 2018 12:24 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Nee toch, dat gaat toch allemaal vanzelf.
Je weet toch dat je als je de zoo gate aanklikt je omhoog en omlaag kunt scrollen en zo de laatste 2 habitats kunt aanklikken.quote:Op maandag 10 september 2018 15:52 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Dat zijn de enige 4 die ik handmatig moet doen. De rest gaat wel vanzelf.
Ja. Maar bij mij staan die 4 er niet tussen. Kwam erachter toen het uitroepteken bleef staan en ik iedereen al had gehad.quote:Op maandag 10 september 2018 16:02 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Je weet toch dat je als je de zoo gate aanklikt je omhoog en omlaag kunt scrollen en zo de laatste 2 habitats kunt aanklikken.
Raar.quote:Op maandag 10 september 2018 16:07 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ja. Maar bij mij staan die 4 er niet tussen. Kwam erachter toen het uitroepteken bleef staan en ik iedereen al had gehad.
Mijn fout. Ik wist dat je nog verder kon scrollen naar benedenquote:
quote:
Het probleem zit in de lichtsensor van m’n telefoon, als ik er met m’n vinger boven zit dan gaat m’n scherm op zwartquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |