ik heb weleens geprobeerd met kleuter te oefenen (met L nog niet die is ook pas nét zindelijk). Maar die wilde dat niet. Opeens kwam gewoon de dag dat ze zei "mama, dat kan ik zelf wel hoor!" en dat ging ook eigenlijk meteen goed.quote:Op donderdag 5 april 2018 22:49 schreef Fazzoletti het volgende:
Peuter drama voorkomenWeet je wel waar hij verloren is Kwak?
Awaygeen leuk uitje. Ging het thuis verder wel ok?
F slaapt nu al 2 weken zonder luier ‘s nachtsOp 1 ongelukje na gaat het goed, hij is er zo trots op
Nu nog zelf leren aan en uitkleden en z’n billen afvegen. Hoe ging dat bij jullie (bijna)kleuters, pikken ze dat vanzelf op of heb je echt geoefend?
quote:Op donderdag 5 april 2018 22:28 schreef kwakz0r het volgende:
Haas.is.kwijt.
Ik herhaal:
Haas.is.kwijt.
Alarmfase drie had ik verwacht, maar haas woont nu bij de conducteur, en dat is wel jammer maar de voorheen gehate identieke tweelingbroer (nieuwe haas, a.k.a niethaas) is geaccepteerd voor de nacht *phew*
Annie trekt altijd alles zelf aan, dat ging zo ongemerkt. Achterstevoren binnenstebuiten en dan mag ik ‘t weer goeddoen als ze is uitgetierd dat ‘deze kleren het niet doen’quote:Op donderdag 5 april 2018 22:49 schreef Fazzoletti het volgende:
Peuter drama voorkomenWeet je wel waar hij verloren is Kwak?
Awaygeen leuk uitje. Ging het thuis verder wel ok?
F slaapt nu al 2 weken zonder luier ‘s nachtsOp 1 ongelukje na gaat het goed, hij is er zo trots op
Nu nog zelf leren aan en uitkleden en z’n billen afvegen. Hoe ging dat bij jullie (bijna)kleuters, pikken ze dat vanzelf op of heb je echt geoefend?
Monkeytown op een zaterdag, uitdaging hoor! Heb het 1 x gedaan, nooit meer. En al die onopgevoede kinderen helpen dan niet echt mee. Ik sta er soms van te kijken hoe sommige kids tegen andere kids doen. Doordeweeks is het altijd aardig te doen.quote:Op vrijdag 6 april 2018 14:52 schreef kwakz0r het volgende:
Oh nice Crump!
Wij zijn Melba aan t uilaten bij Monkey Town momenteel, groter plezier kun je m niet doen maar man man man wat een oorlog om hier te komen. 3,5 boks!
Het was vrijdag hèquote:Op zaterdag 7 april 2018 09:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Monkeytown op een zaterdag, uitdaging hoor! Heb het 1 x gedaan, nooit meer. En al die onopgevoede kinderen helpen dan niet echt mee. Ik sta er soms van te kijken hoe sommige kids tegen andere kids doen. Doordeweeks is het altijd aardig te doen.
Aah gos. Wij hebben met N. een paar weken geleden hetzelfde gehad en haar adertjes waren nog zo piepklein dat er drie keer geprikt moest worden voor het raak was. Ze was zo stoer, maar moest de tweede en derde keer wel vreselijk huilen, net als ik inwendig.quote:Op zaterdag 7 april 2018 07:10 schreef snoenk het volgende:
Kwak wat goed dat M ook ging slapen met niethaas.
En ik ben zo trots op mijn meisjeWe moesten bloed prikken omdat ze al weken klaagt over moe zijn en ze steeds witter en lusteloos werd. En ze heeft het zo goed gedaan, geen kik gegeven en goed meegewerkt. Ik vond het erger dan O.
Achossie. Niethaasquote:Op donderdag 5 april 2018 22:28 schreef kwakz0r het volgende:
Haas.is.kwijt.
Ik herhaal:
Haas.is.kwijt.
Alarmfase drie had ik verwacht, maar haas woont nu bij de conducteur, en dat is wel jammer maar de voorheen gehate identieke tweelingbroer (nieuwe haas, a.k.a niethaas) is geaccepteerd voor de nacht *phew*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |