SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Gefeliciteerd met J! Wat een heerlijke dag had hij zegquote:Op zondag 8 april 2018 22:05 schreef Hupje het volgende:
Leuk om weer over je tweetal te horen, Razz!
Hihi, die modder-S!
We vierden vandaag J's derde verjaardag. Hij heeft genoten, de eerste keer écht bewust jarig, met voorpret en al. En het weer was natuurlijk ook echt een cadeautje
gefeliciteerd!quote:Op maandag 9 april 2018 09:45 schreef Hupje het volgende:
Vandaag is J echt jarig. Hij deed de deur open van zijn slaapkamer met de mededeling: ik ga aan papa vertellen dat ik 3 ben!![]()
Twist: wat Franny zegt, veel voordoen en uitleggen hoe iets aan te pakken, zo doe ik het met kleuters die niet durven bij de gymles in ieder geval. En hulp afbouwen.
Ze is voor driewielers al te groot... Ja herkenbaar, die hernia. Ik kruip zowat op de grond om haar voeten rond te laten draaien en zo te leren trappenquote:Op maandag 9 april 2018 10:29 schreef watmoetikkiezen het volgende:
L kon al trappen op een driewieler. Overbuurjongetje heeft t geleerd doordat ie mee wilde fietsen met L. Dat lukte in eerste instantie niet. Dus zijn moeder heeft toen de trappers rondgedraaid en daarbij uitgelegd dat hij moest trappen. Na een tijdje had ie t door (en zij ongeveer een hernia, zag er zeer onhandig uit iig dat meelopen, beetje duwen en gebukt die trappers draaien).
ik zou idd gewoon nog even wachten en anders eerst op een skelter/driewieler oid bij de kinderboerderij?
De wobbel heeft geholpen. Linker en dan rechter been na elkaar duwen om er beweging in te krijgen.quote:Op maandag 9 april 2018 10:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
Gefeliciteerd Hupje!
Ik moest weer grinniken om Razz. Als jij ooit een boek uitbrengt, ik koop 'm meteen![]()
Even een vraagje, hoe leerden jullie jullie kind fietsen en dan voornamelijk het trappen? Ik heb het nu een paar keer geprobeerd om met Nora te fietsen, maar ik krijg het fenomeen trappen er echt niet in. Nora lijkt het fietsen ook niet leuk te vinden dus dat speelt ook niet echt mee denk ik. Ik laat het gewoon voor een tijdje zo, ik ga het niet pushen. Maar ik vroeg me af hoe het bij jullie kinderen ging?
Wobbel? Als ik google, kom ik bij een wobbelboard? Bedoel je dat?quote:Op maandag 9 april 2018 11:04 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
De wobbel heeft geholpen. Linker en dan rechter been na elkaar duwen om er beweging in te krijgen.
Ik heb geoefend door aan te geven wanneer hij moest duwen op trappers. Hij had een driewieler waar hij met net 2 jaar al op kon trappen. Nu zijn zijn beentjes met dik 2,5 jaar zo gegroeid dat hij op zijn tractor ook al weg kan trappen. Als ze net te klein zijn (voor hoogte zadel - trappers) is het super lastig.
Ja, een kromme plank zeg maarquote:Op maandag 9 april 2018 11:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Wobbel? Als ik google, kom ik bij een wobbelboard? Bedoel je dat?
Naja, het komt inderdaad vanzelf wel. Geen haast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |