SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
Ze maken ONZ belachelijk in FB.quote:
Daar kun jij ook niks aan doenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Markdeajaxfan, maakt het uit dat ik voor PSV ben?
welquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:28 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Daar kun jij ook niks aan doen
Klopt....quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:28 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
Daar kun jij ook niks aan doen
Zekersquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:34 schreef BoneThugss het volgende:
Hebben jullie dit gezien?
FB / Danny, is dit hoe je wil dat FOK! eindigt? #2
FOK! vergelijken met Stormfront en dan janken dat 'het niet meer is zoals het geweest is'.
Gooi jezelf weg.
Ken ik nietquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:42 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Er zijn wel eens zaken die mijn wenkbrauwen doen fronsen. Maar Stormfront 2.0? Nee dat nou ook weer niet.
iddquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:42 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Er zijn wel eens zaken die mijn wenkbrauwen doen fronsen. Maar Stormfront 2.0? Nee dat nou ook weer niet.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De top 10 zonder mij en Aloa is top
Eerste topic alleenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:34 schreef BoneThugss het volgende:
Hebben jullie dit gezien?
FB / Danny, is dit hoe je wil dat FOK! eindigt? #2
FOK! vergelijken met Stormfront en dan janken dat 'het niet meer is zoals het geweest is'.
Gooi jezelf weg.
ik ben ook vet naziquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:42 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
beide is extreem gevaarlijk gelulquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelul dat Stormfront verhaal.
De andere kant heb ik ook wel eens voorbij zien komen op fok!.
Extreem linkse gedachten.
Kloptquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
beide is extreem gevaarlijk gelul
?????quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt
Of je nou een moskee wil opblazen of het hoofd kantoor van de PVV .
Beide mannetjes weg ermee.
Je realiseert je toch wel wat je nu zegt? Lekker terrorisme supporten. Kan je paar jaartjes de cel voor in.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Klopt
Of je nou een moskee wil opblazen of het hoofd kantoor van de PVV .
Beide mannetjes weg ermee.
Ik benoem een voorbeeld van extreem rechtse of linkse halvegaren .quote:
Owhh, zo komt het totaal niet over.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik benoem een voorbeeld van extreem rechtse of linkse halvegaren .
Beetje slecht uitgelegd weinig slaap gehad vannacht.
Juist nietquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:52 schreef _--_ het volgende:
[..]
Je realiseert je toch wel wat je nu zegt? Lekker terrorisme supporten. Kan je paar jaartjes de cel voor in.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:36 schreef BoneThugss het volgende:
Ik realiseer mij ineens dat toen ik voor het eerste inlogde hier SecretPret gewoon 2 was.
Ik zit al langer op fok dan dat hij leeft.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:36 schreef BoneThugss het volgende:
Ik realiseer mij ineens dat toen ik voor het eerste inlogde hier SecretPret gewoon 2 was.
Zie je dat topic in FB?quote:
Dat zegt zoveel over je leven.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit al langer op fok dan dat hij leeft.
?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:58 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zie je dat topic in FB?
Bedankt hé.
YOLOquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:59 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat zegt zoveel over je leven.
Je hebt max 100 jaar te leven op aarde. En dan verspil je dag en nacht aan dit topic.
Dit topic bestaat nog niet zo lang.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:59 schreef _--_ het volgende:
[..]
Dat zegt zoveel over je leven.
Je hebt max 100 jaar te leven op aarde. En dan verspil je dag en nacht aan dit topic.
Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken.quote:
vooral niet doenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken.
Haha zei streep dat Reddit ook terug loopt nam jij dat aan voor waarheid en sta je nu voor lul in het feedback topic ?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:00 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik ga er verder geen woorden aan vuil maken.
Neuhquote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha zei streep dat Reddit ook terug loopt nam jij dat aan voor waarheid en sta je nu voor lul in het feedback topic ?
Oh haha ik zag de laatste post net vandaar.quote:
Ja, ik word niet snel pissig op internet, maar nu wel.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oh haha ik zag de laatste post net vandaar.
Madquote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:04 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, ik word niet snel pissig op internet, maar nu wel.
Opflikkeren met dat schijnheilige gedoe.
Redelijkquote:
Ben het wel voor grotendeels met je eens al mogen klb en vbl wel wat minder incrowd.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:04 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ja, ik word niet snel pissig op internet, maar nu wel.
Opflikkeren met dat schijnheilige gedoe.
Ik heb al anderhalf jaar een ban in VBL, boeit me verder niet, was eerst nog leuk om daar te posten.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben het wel voor grotendeels met je eens al mogen klb en vbl wel wat minder incrowd.
In klb open ik al jaren geen topics meer terwijl dat heeeel vroeger wel een leuk forum was. Ik zeg heel vroeger want bij vroeger denk je aan klb 2.0 maar dat vond ik al niks.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:10 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb al anderhalf jaar een ban in VBL, boeit me verder niet, was eerst nog leuk om daar te posten.
Natuurlijk mag het minder incrowd.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In klb open ik al jaren geen topics meer terwijl dat heeeel vroeger wel een leuk forum was. Ik zeg heel vroeger want bij vroeger denk je aan klb 2.0 maar dat vond ik al niks.
Man manquote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
In klb open ik al jaren geen topics meer terwijl dat heeeel vroeger wel een leuk forum was. Ik zeg heel vroeger want bij vroeger denk je aan klb 2.0 maar dat vond ik al niks.
Wat mij vroeger beviel is dat fok zo druk was dat je het echt overal over kon hebben.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:12 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
[..]
Man man![]()
Ik hang hier al 14 jaar rond. Vroeger as het echt niet beter of zo.
jammer hèquote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat mij vroeger beviel is dat fok zo druk was dat je het echt overal over kon hebben.
Er is niks veranderd bro.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat mij vroeger beviel is dat fok zo druk was dat je het echt overal over kon hebben.
Nee er zijn heel veel weg waardoor je nu in elk subforum dezelfde wappies tegenkomt.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:15 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Er is niks veranderd bro.
Er zijn wat wappies bij gekomen, ja.
ik niet helaas, ook de software niet voor momenteel.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:42 schreef aloa het volgende:
Iemand hier die smiley s kan maken![]()
GC / Icons, smiles en headers klaar terwijl u wacht, #101
ik ook nietquote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik niet helaas, ook de software niet voor momenteel.
Ik heb een keer met adobe illustrator gewerkt, maar heb het geduld niet echt voor grafisch ontwerpen.quote:
leuke hobbyquote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik heb een keer met adobe illustrator gewerkt, maar heb het geduld niet echt voor grafisch ontwerpen.
Ja ik programmeer liever dan dat is minder gepriegel op de pixel.quote:
quote:
quote:
hoi rozeswoesjquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:06 schreef Rozevla het volgende:
HAAAALLLLOLOOOOOOONJOOOOOONONONONOSSSSSS
vetquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:07 schreef Rozevla het volgende:
IK GA WEER NAAR DE MODDERFUCKING ROLLING STONES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat is wel tofquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:07 schreef Rozevla het volgende:
IK GA WEER NAAR DE MODDERFUCKING ROLLING STONES !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:10 schreef Rozevla het volgende:
I CANT GET NO TEEEEEDEDEDEEEEEE
HEEEEEHEEEHEEEEEJJJJJJ
THIS WHAT I SAAAAAAYYYY
TAASTAATATAAA
SAAATISFACTIOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNN
heb je wel een tuinbroek aan?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:26 schreef Rozevla het volgende:
Ik ga lasagna vreten en me broek vol schijten
stef blokquote:
lion ooooo mily wayquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
Volgende keer pak ik wel weer een mars
Eh, kip, aardappeltjse, soep.quote:
Goedzoquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:43 schreef tailfox het volgende:
[..]
Volgende keer pak ik wel weer een mars
quote:
Man met een grote neus.quote:
Man die PSV in 10 wedstrijden bijna eigenhandig kampioen maakte.quote:
Wat een held!!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Man die PSV in 10 wedstrijden bijna eigenhandig kampioen maakte.
Best wel.quote:
Ik stem meestal met mijn rechterhand, maar pak wel het meest linkse stemhokjequote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Morgen eens lekker links gaan stemmen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
En voordat ie nog maar een wedstrijd in Amsterdam had gespeeld ineens wél voor Oranje werd geslecteerd.quote:
zo moet datquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En voordat ie nog maar een wedstrijd in Amsterdam had gespeeld ineens wél voor Oranje werd geslecteerd.
Haga dat weet ik dan weer nietquote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En voordat ie nog maar een wedstrijd in Amsterdam had gespeeld ineens wél voor Oranje werd geslecteerd.
Een groene koequote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:28 schreef Rozevla het volgende:
Het is groen, heeft 4 poten en als het uit de boom op je kop valt ben je FUCKING DOOD OUWE!!!!!!!
Wat is het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |