SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prioriteiten!quote:Op maandag 19 maart 2018 22:23 schreef Lemijn het volgende:
Maar vanmorgen kwam ik wel te laat op mijn werk omdat ik te lang had geknuffeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door LadyS op 20-03-2018 06:05:18 (BFD *O*) ]Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ FF: Wat handig, een tweede baby die je kan gebruiken als testbaby.Vervelend wel, al die opmerkingen en suggesties. Hier is het ook al begonnen.
Wat een heerlijke foto, trouwens!
@ Mini: Ah, lekker papa en mama pesten tijdens de seks.
LadyS: Wat knap van O! En wat een knappe O, zeg!
Protège moi de mes désirs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 00:14 schreef minilot het volgende:
Ik dacht dat onze koter diep in slaap was net want muisstil, laat -ie tijdens mijn geseks met het lief ineens een luid en langgerekt 'HEEEUUUUUUUUU!' horen!
Leuk joh, dat co-sleepen![]()
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 08:06 schreef Lemijn het volgende:
Jacob & de meubels.
Beste BFD-reeks tot nu toe!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Arme meubels!
![]()
Let me see you stripped down to the bone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...naked playtime!
Let me see you stripped down to the bone
Ja, dat zegt iedereen dus de hele tijd.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 10:10 schreef rena het volgende:
Minilot; wat is O toch een wijze vent om te zien, alsof hij het allemaal al wel weet.
Herkenbaar!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 10:41 schreef rena het volgende:
Sinds ik zwanger ben geweest vind ik bijna geen enkele baby meer lelijk, ik ben softer geworden denk ik![]()
Zonder luier zelfs! #livingontheedgequote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:15 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Mag hij echt in luier spelen? Banaan is ook graag bloot maar ik ben een beetje bang dat hij dan teveel afkoelt.
Mwa, niet echt bewust. Al vond ik het wel prima zo. Ik houd gewoon mijn afstand. Vooral mijn schoonmoeder vindt dat duidelijk niet leuk maarja. Ze doet ook geen poging tot uitpraten. Dus dan niet, van mijn kant zal dat initiatief niet komen.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:57 schreef FlyingFish het volgende:
LuDann, hoe is de relatie met je schoonouders nu? Was je bewust niet mee?
Whahaha, dat meen je!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:29 schreef LuDann het volgende:
We kregen vandaag een bekeuring binnen trouwens. Gedateerd 12 februari 2018 om 21:14. Bliksem is om 21:54 geboren, we zijn geflitst tijdens onze dollemansrit naar het ziekenhuis.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:29 schreef LuDann het volgende:
We kregen vandaag een bekeuring binnen trouwens. Gedateerd 12 februari 2018 om 21:14. Bliksem is om 21:54 geboren, we zijn geflitst tijdens onze dollemansrit naar het ziekenhuis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |