Bij mij past geen extra autostoel meer helaas. Ik kan evt alleen een volwassene meenemen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:35 schreef Unihipili het volgende:
22 april klinkt voor nu prima.
Als iemand nog een plekje in de auto over heeft is dat welkom. Nanuke? Selvaria?
Nog even zien hoe praktisch haalbaar wel.
Want als ik eerder naar huis wil zit ik met zo'n autostoel te slepen.
Sorry, Logican2.0 heeft de plek die ik had ingepikt. Anders had je meegekund.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:35 schreef Unihipili het volgende:
22 april klinkt voor nu prima.
Als iemand nog een plekje in de auto over heeft is dat welkom. Nanuke? Selvaria?
Nog even zien hoe praktisch haalbaar wel.
Want als ik eerder naar huis wil zit ik met zo'n autostoel te slepen.
Hoi.quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:59 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Sorry, Logican2.0 heeft de plek die ik had ingepikt. Anders had je meegekund.
Ik heb even de OP geupdate, allen die interesse hadden maar nog niet definitief op de datum hebben gereageerd staan nu op misschien. Als ik iemand vergeten ben of t klopt niet, laat het gerust weten!
Wat erg! Je stond gewoon op mijn lijstje, wat ik 2x ben nagelopen om te kijken of ik iedereen had. Nouja. Gefixt.quote:
Heb je alle doeken bij de hand van je webshop?quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:39 schreef CassElliot het volgende:
Ik kan ook! En kom dan met mijn hele gezin
Ik kan eventueel meenemen: LennyUp (tipje), Lennylamb Toddler, Kokadi WrapTai, Kokadi Flip, Isara baby & toddler, Snoozebaby, Beco Soleil, Emeibaby, Manduca, Marsupi, Hop Tye, Bondolino en natuurlijk Tula. Aan doeken heb ik ook het een en ander, roep maar bij verzoekjes. En draagpoppen om mee te oefenen heb ik ook, als iemand dat handig vind. Ik kan alleen niet de hele santenkraam meesjouwen, dus mocht je iets willen proberen, geef dan even een gil
Ja hoor, de dag ervoor ben ik in de winkel, dus kan alles meenemenquote:Op woensdag 21 maart 2018 15:23 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Heb je alle doeken bij de hand van je webshop?en zou ik er dan gelijk 2 kunnen over kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |