Dank!quote:Op maandag 19 maart 2018 21:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Beterschap!
En Rekkie ook nog een beetje.
Zelfde hier. Deze keer duurt het wel lang, maar ik had maar drie dagen een klein beetje koorts. Normaal heb ik dan tegen de 40 graden. Is wel te overleven dus, deze griep.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jawel. Het is een beetje raar, ik ben zelden ziek maar als ik het dan ben, ben ik ook verschrikkelijk ziek. Maar dat ben ik nu niet.
Ah, je hebt de scherpe kantjes er wel vanaf gehaald.quote:Op maandag 19 maart 2018 22:16 schreef Lyza666 het volgende:
...om kippensoep voor 'm te maken nu 'ie wat ziekjes is.
[ afbeelding ]
De vader van Recce komt morgen een pannetje brengen.quote:Op maandag 19 maart 2018 22:16 schreef Lyza666 het volgende:
...om kippensoep voor 'm te maken nu 'ie wat ziekjes is.
[ afbeelding ]
Ah mooi. Ik had het graag voor je gedaan hoor, maar ik kan niet koken. Of nou ja, geen kippensoep in elk geval.quote:Op maandag 19 maart 2018 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De vader van Recce komt morgen een pannetje brengen.
Ja, ik denk dat ik me onder deze omstandigheden zelfs wel naar m'n werk had gesleept.quote:Op maandag 19 maart 2018 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Zelfde hier. Deze keer duurt het wel lang, maar ik had maar drie dagen een klein beetje koorts. Normaal heb ik dan tegen de 40 graden. Is wel te overleven dus, deze griep.
Dat kan iedereenquote:Op maandag 19 maart 2018 22:26 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ah mooi. Ik had het graag voor je gedaan hoor, maar ik kan niet koken. Of nou ja, geen kippensoep in elk geval.
Ah, jij steekt graag al je collega's aan?quote:Op maandag 19 maart 2018 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat ik me onder deze omstandigheden zelfs wel naar m'n werk had gesleept.
Nah, dat doe tot een dag of twee voordat je zelf ziek wordt.quote:Op maandag 19 maart 2018 22:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, jij steekt graag al je collega's aan?
Als je nog niet niest, verspreid je het virus toch nauwelijks? Ik meen me te herinneren dat je de eerste dagen van de griep besmettelijk bent.quote:Op maandag 19 maart 2018 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, dat doe tot een dag of twee voordat je zelf ziek wordt.
Je verspreidt het virus volgens mij in het begin vooral met je handen.quote:Op maandag 19 maart 2018 22:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Als je nog niet niest, verspreid je het virus toch nauwelijks? Ik meen me te herinneren dat je de eerste dagen van de griep besmettelijk bent.
Ik weet niet precies hoe het griepvirus het doet en dat ga ik ook maar niet uitzoeken.quote:Op maandag 19 maart 2018 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je verspreidt het virus volgens mij in het begin vooral met je handen.
Pleur er een gesneden kipfilet in en je hebt kippensoepquote:Op maandag 19 maart 2018 22:44 schreef Lyza666 het volgende:
Groentesoep ben ik wel erg goed in. Al zeg ik het zelf.
Ik was er al bang voor.quote:Op maandag 19 maart 2018 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pleur er een gesneden kipfilet in en je hebt kippensoep
Je kunt beter een stuk kip met bot eraan lang laten trekken. Dan smaakt het tenminste nog ergens naar.quote:Op maandag 19 maart 2018 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pleur er een gesneden kipfilet in en je hebt kippensoep
Ja, maar dat is voor gevorderden.quote:Op maandag 19 maart 2018 22:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt beter een stuk kip met bot eraan lang laten trekken. Dan smaakt het tenminste nog ergens naar.
Mijn groentesoep is een gevorderde groentesoep en dat wordt niet ineens kippensoep als ik er wat gesneden kip in mik.quote:Op maandag 19 maart 2018 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar dat is voor gevorderden.
Je hebt wel geluk met mijn vader als kok.quote:Op maandag 19 maart 2018 22:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, maar dat is voor gevorderden.
Hoe weet je dat? Heb je het geprobeerd?quote:Op maandag 19 maart 2018 22:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mijn groentesoep is een gevorderde groentesoep en dat wordt niet ineens kippensoep als ik er wat gesneden kip in mik.
Hoe lang maakt hij het al 52 keer per jaar?quote:Op maandag 19 maart 2018 22:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt wel geluk met mijn vader als kok.
Nee maar ik trek altijd een bouilonnetje van schenkel en runderpoulet en zulks. Dan wordt het nooit meer kippensoep.quote:Op maandag 19 maart 2018 22:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Heb je het geprobeerd?
Kan je vader goed koken ja?quote:Op maandag 19 maart 2018 22:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt wel geluk met mijn vader als kok.
Wel als je dat bouillonetje van kip trekt.quote:Op maandag 19 maart 2018 22:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee maar ik trek altijd een bouilonnetje van schenkel en runderpoulet en zulks. Dan wordt het nooit meer kippensoep.
Je hebt nu ook bouillon in blokjes zag ik in de supermarkt hier op de hoekquote:Op maandag 19 maart 2018 22:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee maar ik trek altijd een bouilonnetje van schenkel en runderpoulet en zulks. Dan wordt het nooit meer kippensoep.
Al minstens 20 jaar.quote:Op maandag 19 maart 2018 22:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe lang maakt hij het al 52 keer per jaar?
Dat is iets nieuwsquote:Op maandag 19 maart 2018 22:56 schreef Joezi het volgende:
[..]
Je hebt nu ook bouillon in blokjes zag ik in de supermarkt hier op de hoek
Dat kan ik niet hoor.quote:Op maandag 19 maart 2018 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel als je dat bouillonetje van kip trekt.
Kan dat online?quote:Op maandag 19 maart 2018 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De vader van Recce geeft cursussen.
Dat schep ik eraf.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:07 schreef mootie het volgende:
Dat lekkere vettige laagje als je de bouillon trekt met schenkel enzulks.
Mootie is van de weeromstuit verdwenen.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ik weet het, maar ik wilde al aan mootie posten: "die schept ze er vanaf."
Dat is toch lekker, die ‘oogjes’.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ik weet het, maar ik wilde al aan mootie posten: "die schept ze er vanaf."
Netjes.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog redelijk netjes op gewicht.
Ietsje zwaarder dan m'n streefgewicht. Dat voelde toch wat beter. Was toch ook wel een beetje spieren afgevallen.quote:
Beter dan. Het gaat er ook om hoe je je voelt.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ietsje zwaarder dan m'n streefgewicht. Dat voelde toch wat beter. Was toch ook wel een beetje spieren afgevallen.
Trustenquote:Op maandag 19 maart 2018 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Beter dan. Het gaat er ook om hoe je je voelt.
Bed. Trusten
Ik mag toch hopen dat die foto's netjes in de privésfeer blijven. Het dient geen enkel doel die te verspreiden en dat lijkt me ook gewoon strafbaar.twitter:EdKrassen twitterde op maandag 19-03-2018 om 23:45:12BREAKING: Stormy Daniels’ attorney basically confirmed that she has photos of Trump in compromising positions. In other words, we may unfortunately soon learn if it’s true what they say about hand size! reageer retweet
Juist niet toch, kom op met die picca'squote:Op dinsdag 20 maart 2018 00:10 schreef Recce het volgende:
Ik mag toch hopen dat die foto's netjes in de privésfeer blijven. Het dient geen enkel doel die te verspreiden en dat lijkt me ook gewoon strafbaar.twitter:EdKrassen twitterde op maandag 19-03-2018 om 23:45:12BREAKING: Stormy Daniels’ attorney basically confirmed that she has photos of Trump in compromising positions. In other words, we may unfortunately soon learn if it’s true what they say about hand size! reageer retweet
Ja, dat wil niemand zien.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 00:10 schreef Recce het volgende:
Heb je wel op haar gestemd?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 00:18 schreef mario390 het volgende:
ik huli biijna om dat mijn Favorit Girl in Brasil genomineerd is maar zij heeft nur de weinigsten % van de 3 de op de Bank zijn
Sowieso.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 00:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee hoor dat is de Exit Bank maar ik kann sowiezo niet stemmen
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik verplaats me maar eens naar m'n bed.
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Beterschap en welterusten!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:28 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zijn de nieuwe buren, mootie?
hehehe lolquote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Kan je mooi dat handeltje overnemen.
Gymnasium, Latijn is de taal van de nieuwe rechtsche elitequote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb morgen de keuze mijn griep op een basisschool of op een gymnasium te verspreiden. Wat zouden jullie doen?
Gym natuurlijk, want gymnasiasten kunnen op zichzelf passen en hebben daarom hun overspannen moeder niet nodig.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb morgen de keuze mijn griep op een basisschool of op een gymnasium te verspreiden. Wat zouden jullie doen?
Nou, ik moest vandaag wat boodschappen doen ... Toen ik weer thuis was voelde ik me toch knap beroerd.quote:
Morgen op tijd uit huis gaan en op je dooie akkertje lopen helpt hopelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nou, ik moest vandaag wat boodschappen doen ... Toen ik weer thuis was voelde ik me toch knap beroerd.
Het zal vast gaan lukken, ik laat mijn stem niet verloren gaan.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Morgen op tijd uit huis gaan en op je dooie akkertje lopen helpt hopelijk.
Kunnen ze het beter in straattaal schrijven.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 13:28 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zijn de nieuwe buren, mootie?
Oh is het daarvoor. Dan zal het met de besmette kinderen ook wel meevallen. Wij hebben die stemming trouwens pas in november. Voor het referendum stem ik niet, ik ben tegen de sleepwet maar ook tegen referenda zoals wij die kennen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het zal vast gaan lukken, ik laat mijn stem niet verloren gaan.
Hoezo hebben jullie geen verkiezingen?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh is het daarvoor. Dan zal het met de besmette kinderen ook wel meevallen. Wij hebben die stemming trouwens pas in november. Voor het referendum stem ik niet, ik ben tegen de sleepwet maar ook tegen referenda zoals wij die kennen.
Niet verder vertellen: ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo hebben jullie geen verkiezingen?
Meestal is dat vanwege gemeentelijke herindelingen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet verder vertellen: ik heb geen idee.
I know nothing.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meestal is dat vanwege gemeentelijke herindelingen.
Ten Boer en Haren worden mogelijk later dit jaar aan de gemeente Groningen toegevoegd, lees ik.quote:
Oh js, Haren heeft daar heel veel zin in, maar niet heus. Maar je had dus gelijk.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ten Boer en Haren worden mogelijk later dit jaar aan de gemeente Groningen toegevoegd, lees ik.
Stadsdeelcommissiesquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zeg hé. dat is niet eerlijk.
Die Randstad ook altijd.
Lekker schreeuwen en boze spandoeken omhoog houden. Arme gemeenteraad.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
StadsdeelcommissiesNu de stadsdelen opgeheven zijn mogen die mensen de gemeenteraad adviseren. Dat wordt echt helemaal niets.
Mwah, dat was oorspronkelijk de bedoeling. Het zou eerst alleen om niet binnen een landelijke partij georganiseerde burgers gaan wiens adviezen ze aan de kant zouden schuiven, uiteindelijk zijn het toch vooral de landelijke partijen waaruit je kunt kiezen. Wel jammer want ik had gehoopt op een heleboel idioten om aan te tonen dat deze bestuurlijke vernieuwing nergens op slaat.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker schreeuwen en boze spandoeken omhoog houden. Arme gemeenteraad.
Oké, dat is wel jammer voor je. Maar wel lekker rustig.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, dat was oorspronkelijk de bedoeling. Het zou eerst alleen om niet binnen een landelijke partij georganiseerde burgers gaan wiens adviezen ze aan de kant zouden schuiven, uiteindelijk zijn het toch vooral de landelijke partijen waaruit je kunt kiezen. Wel jammer want ik had gehoopt op een heleboel idioten om aan te tonen dat deze bestuurlijke vernieuwing nergens op slaat.
Ik ga nu nog meer even lekker rustig liggenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké, dat is wel jammer voor je. Maar wel lekker rustig.
Slaap ze en beterschapquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ga nu nog meer even lekker rustig liggen
Maar later licht, dus de nachten worden langer door de zomertijd.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:24 schreef Joezi het volgende:
Zondag zomertijd dan is het weer vroeg donker![]()
![]()
Dus om 3 uur de klok een uur terugquote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar later licht, dus de nachten worden langer door de zomertijd.
Wow, dat is wel een smerige tactiek zeg! Stichting "De weg naar geluk" is inderdaad onderdeel van Scientology. Je zou er zo overheen kijken. In mijn wijk zijn ook dit soort opruimdagen, maar die zijn vanuit de wijk georganiseerd.quote:
Ik vind het ook goor. Onder het mom van een gezellig dagje voor alle kinderen mensen ronselen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Wow, dat is wel een smerige tactiek zeg! Stichting "De weg naar geluk" is inderdaad onderdeel van Scientology. Je zou er zo overheen kijken. In mijn wijk zijn ook dit soort opruimdagen, maar die zijn vanuit de wijk georganiseerd.
Zouden ze dat echt doen dan, mensen ronselen?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook goor. Onder het mom van een gezellig dagje voor alle kinderen mensen ronselen.
Ja, echt naar.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het ook goor. Onder het mom van een gezellig dagje voor alle kinderen mensen ronselen.
Tuurlijk. Ze hebben wel meer tactieken. Ze proberen mensen ook persoonlijkheidstesten te laten doen en op basis van de uitslag adviseren ze dan een cursus om aan jezelf te werken.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zouden ze dat echt doen dan, mensen ronselen?
Echt wel. Ze staan ook de hele dag te flyeren bij de uitgang van de metro en bij de HvA in de buurt. Dan word je uitgenodigd voor een persoonlijkheidstest.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Zouden ze dat echt doen dan, mensen ronselen?
Het is wel duidelijk dat je ziek bent! Een dt-fout!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt wel. Ze staan ook de hele dag te flyeren bij de uitgang van de metro en bij de HvA in de buurt. Dan wordt je uitgenodigd voor een persoonlijkheidstest.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat je ziek bent! Een dt-fout!
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ze hebben wel meer tactieken. Ze proberen mensen ook persoonlijkheidstesten te laten doen en op basis van de uitslag adviseren ze dan een cursus om aan jezelf te werken.
dat wist ik nietquote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt wel. Ze staan ook de hele dag te flyeren bij de uitgang van de metro en bij de HvA in de buurt. Dan word je uitgenodigd voor een persoonlijkheidstest.
Ik zal even doorgeven dat je geïnteresseerd bent.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:51 schreef Joezi het volgende:
Wat hebben jullie ineens tegen Scientology? Science rules!
Die E-meter ontploft natuurlijk als ze die op Joezi proberen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zal even doorgeven dat je geïnteresseerd bent.
Begin van de lente.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:03 schreef Recce het volgende:
Het is vandaag equinox, dat betekent dat de zon loodrecht boven de evenaar staat en de nacht en dag overal even lang duren.
Yups.quote:
Van mij mag het nog wel even duren. Morgen nog even 10 minuten naar buiten, net als vandaag.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups.
De lucht was vandaag staalblauw. Erg warm was het nog niet met de harde wind. Op de lange termijn wil het nog niet erg lenten.
Moet je 5 minuten lopen naar het stembureau? Ik denk ik maar 2 minuten. Ik moet nog even controleren of dat bureau wel open is. Ik weet nog steeds niet wat ik ga stemmen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van mij mag het nog wel even duren. Morgen nog even 10 minuten naar buiten, net als vandaag.
Ja, dat is wel inclusief trappen hier. Die op de basisschool is dichterbij maar die is slecht bereikbaar voor invaliden en aangezien ik ziek ben ...quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet je 5 minuten lopen naar het stembureau? Ik denk ik maar 2 minuten. Ik moet nog even controleren of dat bureau wel open is. Ik weet nog steeds niet wat ik ga stemmen.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat is wel inclusief trappen hier. Die op de basisschool is dichterbij maar die is slecht bereikbaar voor invaliden en aangezien ik ziek ben ...
Dat zijn wel lage percentages.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:22 schreef Lyza666 het volgende:
63% PvdA
63% GroenLinks.
JA EN NU? Geen zin om die programma's door te lezen
Precies hetzelfde probleem hier.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:22 schreef Lyza666 het volgende:
63% PvdA
63% GroenLinks.
JA EN NU? Geen zin om die programma's door te lezen
Had je de voor jou belangrijkste items wel aangemerkt?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Vond ik ook al maar de rest is nog minder.
Dat kon niet geloof ik. Het kan me eigenlijk ook niet zo gek veel schelen, die gemeentepolletiek. Maarja, burgerlijke plicht enzo.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Had je de voor jou belangrijkste items wel aangemerkt?
Maarja, dan moet je kiezen voor meer sociale huurwoningen of meer koopwoningen bouwen. Wat mij betreft hoeven er helemaal niet meer woningen gebouwd te worden. En als ze het dan wel doen kan 't mij niet schelen welke 't dan zijn.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Het gaat mij hier vooral om wonen en verkeer.
Bedankt voor de tip. Je zult dat stelletje chagrijnenen maar tegenkomen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:26 schreef Scrutinizer het volgende:
@Disana: De Van Rossems in Groningen op NPO2.
Mjah, hier moet echt wel gebouwd worden. De vraag is dan of je voor hetzelfde hok een fatsoenlijke prijs betaalt of dat je een 'middenhuur' betaalt die binnen no-time een dure huur gaat worden. Ook is het m.i. een ramp als alle 'zwakkeren' in buitenwijken geconcentreerd worden.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:29 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Maarja, dan moet je kiezen voor meer sociale huurwoningen of meer koopwoningen bouwen. Wat mij betreft hoeven er helemaal niet meer woningen gebouwd te worden. En als ze het dan wel doen kan 't mij niet schelen welke 't dan zijn.
Meer van die dingen.
Tot nu toe zijn ze redelijk te spreken. Mooie plaatjes ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip. Je zult dat stelletje chagrijnenen maar tegenkomen.
Over het algemeen zijn ze chagrijnig en lopen ze op elkaar te foeteren.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tot nu toe zijn ze redelijk te spreken. Mooie plaatjes ook.
Ja, Jeff Koons in het museum had dat effect.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn ze chagrijnig en lopen ze op elkaar te foeteren.
Ik weet niet wat ik van Koonz moet denken, is het kunst of is het bedrog.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Jeff Koons in het museum had dat effect.
Waarom zouden alle 'zwakkeren' daar terecht komen? Er zijn toch al sociale huurwoningen in A'dam?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mjah, hier moet echt wel gebouwd worden. De vraag is dan of je voor hetzelfde hok een fatsoenlijke prijs betaalt of dat je een 'middenhuur' betaalt die binnen no-time een dure huur gaat worden. Ook is het m.i. een ramp als alle 'zwakkeren' in buitenwijken geconcentreerd worden.
Mjah, kitsch. Dat die discussie er is zou het weer tot kunst maken. Of zoiets.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik van Koonz moet denken, is het kunst of is het bedrog.
Wat een onzin weer. Afijn, de 'kunstenaar'spint er garen bij.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mjah, kitsch. Dat die discussie er is zou het weer tot kunst maken. Of zoiets.
Die worden stelselmatig verkocht in wijken waar dat veel geld oplevert.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:37 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Waarom zouden alle 'zwakkeren' daar terecht komen? Er zijn toch al sociale huurwoningen in A'dam?
Dat zou dan verboden moeten worden. Maar in dat geval snap ik je punt.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die worden stelselmatig verkocht in wijken waar dat veel geld oplevert.
Een partij als D66 wil die regelingen nog veel verder versoepelen. Niet alleen willen zij veel lagere percentages sociale woningbouw bij nieuwbouwprojecten, ze willen ook nog eens de termijn voor verhuurders verkorten om van die woning een hogere dan een sociale huurprijs te vragen. 15 ipv 50 jaar en dan ook gewoon onder de kont van de huurder die er woont.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat zou dan verboden moeten worden. Maar in dat geval snap ik je punt.
Wat idioot. Dat vind ik nou ook niet direct iets voor een partij als D66. Daar ga je niet op stemmen dus.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een partij als D66 wil die regelingen nog veel verder versoepelen. Niet alleen willen zij veel lagere percentages sociale woningbouw bij nieuwbouwprojecten, ze willen ook nog eens de termijn voor verhuurders verkorten om van die woning een hogere dan een sociale huurprijs te vragen. 15 ipv 50 jaar en dan ook gewoon onder de kont van de huurder die er woont.
D66 is heel erg jaren 90 neo-liberaal in Amsterdam. De VVD is haast nog linkser.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wat idioot. Dat vind ik nou ook niet direct iets voor een partij als D66. Daar ga je niet op stemmen dus.
Kan ook nog zijn dat ik een heel verkeerd beeld heb van de D66. Op mijn lijstje kwamen ze ook heel laag uit. In mijn hoofd zijn ze blijkbaar linkser dan in werkelijkheid.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
D66 is heel erg jaren 90 neo-liberaal in Amsterdam. De VVD is haast nog linkser.
Het is bij uitstek de partij voor de hoogopgeleide, goed verdienende gezinnen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Kan ook nog zijn dat ik een heel verkeerd beeld heb van de D66. Op mijn lijstje kwamen ze ook heel laag uit. In mijn hoofd zijn ze blijkbaar linkser dan in werkelijkheid.
Nee dat laatste zou ik ook niet doen. Wat ik wel ga doen weet ik nog nietquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is bij uitstek de partij voor de hoogopgeleide, goed verdienende gezinnen.
Ik stem op GL. De lijsttrekker hier laat zich de wet niet voorschrijven door de Haagse fractie, dat spreekt mij wel aan. Piratenpartij kwam uit de kieswijzer even hoog, maar stemmen op een partij die zeer waarschijnlijk niet in de raad komt zie ik niet als nuttig.
Is er niet een partij in Zwolle met een lekkere lijsttrekster?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee dat laatste zou ik ook niet doen. Wat ik wel ga doen weet ik nog niet
Zal 't morgen wel zien.
Goed idee! Ik heb nog geen plaatjes gekeken. Misschien biedt dat de oplossing.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Is er niet een partij in Zwolle met een lekkere lijsttrekster?
Wat zullen de buren veel bier overhouden.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik mag niet meer drinken van de dokter
Ik heb besloten uit medelijden PvdA te gaan stemmen. De "zwakkeren" kunnen soms wel wat hulp gebruiken.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja, laat nog even weten wat jij gaat stemmen, doe ik gewoon hetzelfde.
Fijne avond
Ga je nu ook aan de Jillz alcoholvrij?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik mag niet meer drinken van de dokter
Zou-ie alweer vastgezet zijn?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Ga je nu ook aan de Jillz alcoholvrij?
Maar zou hij zich iets aantrekken van de dokter?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou wel verstandig zijn. Een BDS zonder bier lijkt me geen ontspannen BDS.
Dat is natuurlijk de vraag!quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar zou hij zich iets aantrekken van de dokter?
Ik heb kalmerings pillen tegen de need naar bierquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de vraag!
Hoe gaat het met de koortsontwikkeling?
Xanax?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:54 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb kalmerings pillen tegen de need naar bier
Koorts valt nog steeds wel mee, neem af en toe ook een paracetamolletje, maar ik loop wel van alle kanten leeg.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk de vraag!
Hoe gaat het met de koortsontwikkeling?
Ik eet juist veel meerquote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Koorts valt nog steeds wel mee, neem af en toe ook een paracetamolletje, maar ik loop wel van alle kanten leeg.
Wel vreemd hoe dat werkt: ik heb al meer dan 24 uur nauwelijks iets gegeten, normaal zou ik inmiddels sterven van de honger maar nu niet.
Bds, was je ziek door de drank? Of klachten door te veel drinken?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:59 schreef BoonDockSaint het volgende:
Broodjes boterham worst en smeerkaas
Te veel zuipenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Bds, was je ziek door de drank? Of klachten door te veel drinken?
Irritant man! Je moet wel veel drinken dan. Eigenlijk ook iets met zout en suiker erin (ORS), dan neemt je lichaam het water beter op.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Koorts valt nog steeds wel mee, neem af en toe ook een paracetamolletje, maar ik loop wel van alle kanten leeg.
Wel vreemd hoe dat werkt: ik heb al meer dan 24 uur nauwelijks iets gegeten, normaal zou ik inmiddels sterven van de honger maar nu niet.
Ja, ik doe niet meer mee als fatbuddy.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:01 schreef mootie het volgende:
En wel gezellig, dan wordt Bds mijn fatbuddy.
Ja, ik heb thee met suiker gedronken en een handjevol bugles.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Irritant man! Je moet wel veel drinken dan. Eigenlijk ook iets met zout en suiker erin (ORS), dan neemt je lichaam het water beter op.
[youtube[/youtube]quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik doe niet meer mee als fatbuddy.
Bouillion! Dat moet je drinken.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik heb thee met suiker gedronken en een handjevol bugles.
En de kippensoep van de vader van Recce dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ik heb thee met suiker gedronken en een handjevol bugles.
Die staat voor morgen op het menu.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
En de kippensoep van de vader van Recce dan?
nicequote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die staat voor morgen op het menu.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
ik heb te weinig usb poorten op mijn pc iemand daar een oplossing voor
Online zo ongeveer overal wel. AliExpress wel goedkoop, niet snel. Maar ook bij mediamarkt ofzo.quote:
Beterschap en welterusten! Hopelijk gaat er morgen meer in dan uit.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens ergens anders liggen. Hopelijk komen er morgen wat cliniclowns langs.
[ afbeelding ]
Trusten
Slaap lekker en beterschapquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga maar eens ergens anders liggen. Hopelijk komen er morgen wat cliniclowns langs.
[ afbeelding ]
Trusten
Waar heb je de USB-poorten voor nodig? Als je een nieuwere laptop hebt, zou het kunnen dat je snellere USB-poorten hebt en dan zou je een duurder hubje moeten kopen als je die snelheid wilt gebruiken.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
:
media markt werkt bij mij best goed ff kijken bedankt
Kunnen we mootie niet om raad vragen? Of doet die niet aan politiek?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee. Zal wel pvda worden uiteindelijk.
Mootie weet het ook niet.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Kunnen we mootie niet om raad vragen? Of doet die niet aan politiek?
quote:
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:50 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Wel een gezellige boel bij de PvdA in Zwolle, aan Herman te zien. Ze staan trouwens ook verkeerd om (eerst 14, dan 13).
Als je die flyers hier ook zag...quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:52 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie op z'n kop krijgt van Ria als ze dat ziet.
Ja, daar hoeft er altijd maar één van te zijn. Die kunnen namens elkaar spreken.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:53 schreef Lyza666 het volgende:
[..]Dat had ik nog niet eens gezien. Gotsamme kneuzen.
Ria en Herman zullen wel inwisselbaar zijn.
Zal vast wel betrouwbaar overkomen. Of herkenbaar, in veel gevallen.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Als je die flyers hier ook zag...
Allemaal van die mannen in de 60, haartjes naar voren gekamd.
Wie besluit in godsnaam dat dergelijke foto’s een goed idee zijn.
Haha, allemaal inwisselbare mannetjes met bril verder.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:58 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Veel beter zit er ook niet tussen bij jullie.
Veel bril jaquote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Haha, allemaal inwisselbare mannetjes met bril verder.
Nee, niet dat ik weet. Misschien wordt de fractie gesteund door de lokale opticien?quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:01 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Veel bril jaIs dat typisch twents?
Dat zit er dik in ja.quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, niet dat ik weet. Misschien wordt de fractie gesteund door de lokale opticien?
Succes morgen! Slaap lekker.quote:Op woensdag 21 maart 2018 00:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat zit er dik in ja.
Bed nu maar, spannende dag morgen.
Trusten vast
Nog niks gevonden? Waar lig je dan ?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 23:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
Dat is oké, wist ik al ook. Het gaat mij ook puur om de politieke standpunten.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:09 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Trap er niet in Lyza! Je wijffie is al bezet!
Ja, het vaderland had me nodig.quote:Op woensdag 21 maart 2018 17:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je je naar het stembureau weten te slepen?
Kwam je er een beetje uit met de verschillende stembiljetten? Ik was niet zo helder en kwam er pas op het allerlaatst achter dat er twee kliko's stonden, één voor het referendum en één voor de gemeenteraadsverkiezingen. Ik had bijna beide stembiljetten in één kliko gedumpt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, het vaderland had me nodig.
Hier stonden er drie en voor mensen zoals jij een beveiliger die vertelde welk biljet in welke kliko moestquote:Op woensdag 21 maart 2018 17:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Kwam je er een beetje uit met de verschillende stembiljetten? Ik was niet zo helder en kwam er pas op het allerlaatst achter dat er twee kliko's stonden, één voor het referendum en één voor de gemeenteraadsverkiezingen. Ik had bijna beide stembiljetten in één kliko gedumpt.
Hier stond wel iemand bij de stembussen, maar die was van de NOS. Die was de exitpoll aan het regelen en was er dus niet geïnteresseerd in of de stembiljetten in de juiste bus terechtkwamen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 17:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier stonden er drie en voor mensen zoals jij een beveiliger die vertelde welk biljet in welke kliko moest
Gerri Eickhof?quote:Op woensdag 21 maart 2018 17:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier stond wel iemand bij de stembussen, maar die was van de NOS. Die was de exitpoll aan het regelen en was er dus niet geïnteresseerd in of de stembiljetten in de juiste bus terechtkwamen.
Hij had geen bontmuts op, dus ik denk niet dat het Gerri was.quote:Op woensdag 21 maart 2018 17:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gerri Eickhof?
In Amsterdam beweerde een vrij onbekende cabaretier dat er op zijn stembureau fraude werd gepleegd. Hij had gezien dat waarnemers in het stemhokje in het Turks stemadvies gaven. Niet dat hij zelf Turks spreekt of verstaat, maar hij voorspelde een grote overwinning voor DENK.
Ik vind het ook vrij ver gaan dat je stelt dat er een stemadvies werd gegeven als je geen Turks verstaat.quote:Op woensdag 21 maart 2018 17:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Hij had geen bontmuts op, dus ik denk niet dat het Gerri was.
Er is natuurlijk wel kans dat het verhaal deels waar is, maar om dan op basis daarvan een grote overwinning voor DENK te kunnen voorspellen, gaat wel ver.
‘Ok meneer, het toilet is de derde deur rechts.’quote:Op woensdag 21 maart 2018 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het ook vrij ver gaan dat je stelt dat er een stemadvies werd gegeven als je geen Turks verstaat.
Het is uitgezocht, ik geloof dat het om een oud Turks stel ging dat samen het hokje in wilde gaan en een waarnemer die toen heeft uitgelegd dat dat niet mag en ze nav de daar opgehangen kieslijsten heeft verteld hoe het werkte. Uiteraard is het toeval dat deze cabaretier momenteel erg bezig is met de publiciteit voor zijn nieuwste show.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:00 schreef mootie het volgende:
[..]
‘Ok meneer, het toilet is de derde deur rechts.’
Mijn eerste gedachte zou inderdaad zijn dat er iets wordt uitgelegd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is uitgezocht, ik geloof dat het om een oud Turks stel ging dat samen het hokje in wilde gaan en een waarnemer die toen heeft uitgelegd dat dat niet mag en ze nav de daar opgehangen kieslijsten heeft verteld hoe het werkte. Uiteraard is het toeval dat deze cabaretier momenteel erg bezig is met de publiciteit voor zijn nieuwste show.
Ik kan me er nog iets bij voorstellen als ze onder het praten op de stembiljetten wezen, maar dan had-ie dat er waarschijnlijk wel bijverteld. Nu is het een kwestie van het niet kunnen verstaan en het dan naar wens invullen.quote:Op woensdag 21 maart 2018 17:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het ook vrij ver gaan dat je stelt dat er een stemadvies werd gegeven als je geen Turks verstaat.
Dat kan ook voor dat iemand een hokje instapt. Hoe moelijk kan het zijnquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte zou inderdaad zijn dat er iets wordt uitgelegd.
Dan is het natuurlijk wel voorstelbaar dat die mensen vroegen waar DENK op de lijst staat en dat dat aangewezen werd.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is uitgezocht, ik geloof dat het om een oud Turks stel ging dat samen het hokje in wilde gaan en een waarnemer die toen heeft uitgelegd dat dat niet mag en ze nav de daar opgehangen kieslijsten heeft verteld hoe het werkte. Uiteraard is het toeval dat deze cabaretier momenteel erg bezig is met de publiciteit voor zijn nieuwste show.
Wat dat betreft is het natuurlijk beschamend dat we met een potlood en papier in een hokje staan wat achteraf HANDMATIG geteld gaat worden. Het is godverdomme 2018 he?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Overigens moet zo'n opmerking van die cabaretier wel genoteerd worden door de voorzitter van het stembureau. Ze zouden een probleem hebben als bij controle daarover niets genoteerd was.
Mooie traditie.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het natuurlijk beschamend dat we met een potlood en papier in een hokje staan wat achteraf HANDMATIG geteld gaat worden. Het is godverdomme 2018 he?
Het is 2018 en we krijgen steeds meer door hoe onveilig computersystemen zijn. Een variant waarbij je met de computer stemt die dan ook een bonnetje uitprint dat je in een bus doet, is wel een optie, maar dat levert hoogstens een paar uur tijdswinst op en kost veel geld.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het natuurlijk beschamend dat we met een potlood en papier in een hokje staan wat achteraf HANDMATIG geteld gaat worden. Het is godverdomme 2018 he?
Prustersquote:
Onzin iedereen heeft een BSN, de belastingdienst weet je ook prima te vindenquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is 2018 en we krijgen steeds meer door hoe onveilig computersystemen zijn. Een variant waarbij je met de computer stemt die dan ook een bonnetje uitprint dat je in een bus doet, is wel een optie, maar dat levert hoogstens een paar uur tijdswinst op en kost veel geld.
Maar hoe garandeer je dan dat er niet gefraudeerd kan worden?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Onzin iedereen heeft een BSN, de belastingdienst weet je ook prima te vinden
Ja weet ik veel dat weet de belastingdienst niet eens. Niks is fraude vrijquote:Op woensdag 21 maart 2018 18:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar hoe garandeer je dan dat er niet gefraudeerd kan worden?
Dat voorspelt niet veel goeds.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb soep gegeten en klink nu als een centrale verwarming die ontlucht moet worden.
Ik ben nu zieker dan ik de afgelopen dagen was.quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben nu ook al bijna twee weken bezig met dit virus.
jee Scrut dat klinkt niet best . Je krijgt toch geen longontsteking erbij?quote:Op woensdag 21 maart 2018 18:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb soep gegeten en klink nu als een centrale verwarming die ontlucht moet worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |