quote:Op maandag 19 maart 2018 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Fuck me, the rabbit hole gaat diep. Je zou er bijna conspiracy denker van worden.twitter:carolecadwalla twitterde op maandag 19-03-2018 om 22:19:11BREAKING: Facebook WAS inside Cambridge Analytica's office but have now "stood down" following dramatic intervention by UK Information Commissioner's Office.. reageer retweet
quote:Facebook Security Chief Said to Leave After Clashes Over Disinformation
Facebook’s chief information security officer, Alex Stamos, will leave the company after internal disagreements over how the social network should deal with its role in spreading disinformation, according to current and former employees briefed on the matter. (New York Times).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die hebben toch al lang al het cruciale vernietigd? En een remote link aangebracht on vannacht softwarematig eea nog te kunne wissen?quote:Op maandag 19 maart 2018 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Fuck me, the rabbit hole gaat diep. Je zou er bijna conspiracy denker van worden.twitter:carolecadwalla twitterde op maandag 19-03-2018 om 22:19:11BREAKING: Facebook WAS inside Cambridge Analytica's office but have now "stood down" following dramatic intervention by UK Information Commissioner's Office.. reageer retweet
Ze zijn een databedrijf, dat zijn niet twee schijven die ff geformat moeten worden, dus ik denk dat het puur tijdtechnisch wel mee zal vallen met hoeveel schade ze aan kunnen richten, en zelfs dan lijkt me dat met bewijs rommelen niet heel handig is. Ik weet ook niet waarom er niet vannacht al een inval is hoor. Aan de andere kant heeft de Information Commissioner van de UK Facebook in ieder geval zo ver gekregen dat ze het gebouw weer verlaten hebben en hun handen er van af getrokken hebben, dus ze hebben blijkbaar wel contact en invloed.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Die hebben toch al lang al het cruciale vernietigd? En een remote link aangebracht on vannacht softwarematig eea nog te kunne wissen?
Thx voor de linkquote:Op maandag 19 maart 2018 23:39 schreef _--_ het volgende:
Toppost op reddit: we zijn beland in "The cold war II"
"Cold War II Studies" is gonna be a fascinating t...quote:
Dit nieuws was gisteren al deels bekend. Ze hebben dus ruim een dag de tijd gehad. Dat is lang zat om heel veel schade aan te richten.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:38 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ze zijn een databedrijf, dat zijn niet twee schijven die ff geformat moeten worden, dus ik denk dat het puur tijdtechnisch wel mee zal vallen met hoeveel schade ze aan kunnen richten, en zelfs dan lijkt me dat met bewijs rommelen niet heel handig is. Ik weet ook niet waarom er niet vannacht al een inval is hoor. Aan de andere kant heeft de Information Commissioner van de UK Facebook in ieder geval zo ver gekregen dat ze het gebouw weer verlaten hebben en hun handen er van af getrokken hebben, dus ze hebben blijkbaar wel contact en invloed.
In dit topic? Wijs ze eens aan dan?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 00:03 schreef Cruseder4 het volgende:
Mensen die hun stem baseren op iets anders dan een partijprogramma
Stelletje " Da hebk op feesboek gezien" in dit topic zeh.
Ah, wie in dit topic dan? Tell me.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 00:03 schreef Cruseder4 het volgende:
Stelletje " Da hebk op feesboek gezien" in dit topic zeg.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 00:11 schreef Cruseder4 het volgende:
Iedereen die roept dat dit wereldschokkend nieuws is. Elk weldenkend mens weet al lang dat elke gratis website je gegevens maar al te graag verkoopt aan de eerste beste geïnteresseerde, die dit vervolgens gebruikt om je te manipuleren om dingen te kopen of doen.
Nogmaals, welke 'jullie' heb je het over? Van wie heb jij het idee dat ze a) gestemd hebben omdat ze iets op 'feesboek' hebben gezien en b) dat ze gemanipuleerd zijn? Reageer gewoon op het nieuws, probeer geen ruzie te zoeken met geesten.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 00:11 schreef Cruseder4 het volgende:
Iedereen die roept dat dit wereldschokkend nieuws is. Elk weldenkend mens weet al lang dat elke gratis website je gegevens maar al te graag verkoopt aan de eerste beste geïnteresseerde, die dit vervolgens gebruikt om je te manipuleren om dingen te kopen of doen.
Dat jullie zo makkelijker manipuleerbaar zijn is meer iets wat aan jullie ligt dan website die daar gebruik van maken. Zoals ik al zei "da hebk op feesboek gezien" in plaats van een partijprogramma doorlezen voordat je stemt.
euh?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 00:03 schreef Cruseder4 het volgende:
Stelletje " Da hebk op feesboek gezien" in dit topic zeg.
Niet zo onwetend graag. Dit is enorme nieuwsquote:Op dinsdag 20 maart 2018 00:11 schreef Cruseder4 het volgende:
Dat jullie zo makkelijker manipuleerbaar zijn is meer iets wat aan jullie ligt dan website die daar gebruik van maken. Zoals ik al zei "da hebk op feesboek gezien" in plaats van een partijprogramma doorlezen voordat je stemt.
Dat was net zoals het einde van films waarin de slechterik een koekje van eigen deeg krijgt, maar dan in het echt. Sublieme gerechtigheidquote:Op maandag 19 maart 2018 22:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wat net zo ironisch is als de CA-topman die op film vertelt hoe hij mensen op film pakt.
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 00:23 schreef vigen98 het volgende:
Er gebeurd hier niks illegaals. Het zoveelste bullshit story.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |