SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
Je bent toch niet kloon van...?quote:Op maandag 19 maart 2018 20:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Du wirst meine autorität respektieren!
Van wie?quote:
Welke Duitser hebben we het over?quote:
Dan kan ik je niet helpen.quote:
Was voor je tijd dan. Die gast ging hele tijd in Duits posten en werd helemaal leip toen Geerd hem ging blokkenquote:
Haha!quote:Op maandag 19 maart 2018 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
Gassie die stoer liep te doen met zijn Duits en zeiken waarom onze Duits zo slecht is. Ook weer iemand die een ban kreeg hier
maar nog wel actief op Fok volgens mij.quote:Op maandag 19 maart 2018 21:12 schreef hemarookworst het volgende:
Gassie die stoer liep te doen met zijn Duits en zeiken waarom onze Duits zo slecht is. Ook weer iemand die een ban kreeg hier
quote:
Ja maar waarschijnlijk met (tijdelijke) ban hierquote:Op maandag 19 maart 2018 21:17 schreef aloa het volgende:
[..]
maar nog wel actief op Fok volgens mij.
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
Ik heb hem nogquote:Op maandag 19 maart 2018 21:31 schreef Shakaloha het volgende:
Kent iedereeen mij nog?
Ik ben het mens van de GLITTER UI's!!!!
quote:
neequote:Op maandag 19 maart 2018 21:31 schreef Shakaloha het volgende:
Kent iedereeen mij nog?
Ik ben het mens van de GLITTER UI's!!!!
Ik ben jaloers....quote:Fok is kutvrijdag 31 maart 2018 31:31 schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/212
3838]SiljaSiljaXx[/url] het volgende:
Ik heb ooit op een PDA gelegen.
Misschien kan je Sjors boeken.quote:
quote:
quote:Op maandag 19 maart 2018 21:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
In Spanje in Spanje in Spanje schijnt altijd de zon.
quote:Op maandag 19 maart 2018 22:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moriaantje zo zwart als roet ging eens wandelen zonder hoed maar de zon scheen op zijn bolletje dus toen kocht hij een parasolletje
uhuhquote:Op maandag 19 maart 2018 22:04 schreef Demeter06 het volgende:
[..]
Ja issie soepel in de heupen ?
[ afbeelding ]
Betuwse?quote:
Er zit meer in een liedje dan je denkt.quote:
ahhh kende ik niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |