SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
??quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 19 maart 2018 18:19 schreef vincenzo78 het volgende:
Goffedomme...hoe kan ik nu nog steeds 16e staan?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Lekker ik andijviequote:
quote:
ook dat nog...quote:Op maandag 19 maart 2018 18:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hmmn is er iemand voor je aan het koken.
Aloa wil je dat aan haags vragen of bondage zelf een dm sturen? Hadden met bondage afgesproken alle andere banverzoeken te negeren.quote:
dat is dan jammerquote:Op maandag 19 maart 2018 18:41 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Aloa wil je dat aan haags vragen of bondage zelf een dm sturen? Hadden met bondage afgesproken alle andere banverzoeken te negeren.
Dat was de voorgaande edities ook vaak al zo.quote:Op maandag 19 maart 2018 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen zin meer...winnaar is al bekend nu. Dus die punten doen er niet meer toe.
onzin. Je hebt nog 2 wekenquote:Op maandag 19 maart 2018 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen zin meer...winnaar is al bekend nu. Dus die punten doen er niet meer toe.
dat zei ik toch ook laatst. Nu is de spanning weg.quote:Op maandag 19 maart 2018 18:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat was de voorgaande edities ook vaak al zo.
quote:
Hiquote:
Ik zal het wel vragen anders aan bondage dan kan je alleen blocken ja?quote:
Dat is best wel hatelijkquote:Op maandag 19 maart 2018 18:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zal het wel vragen anders aan bondage dan kan je alleen blocken ja?
quote:Op maandag 19 maart 2018 18:51 schreef m1st1g het volgende:
Alleen blokken is niet leuk. Speel dan niet of het hele spel.
quote:Op maandag 19 maart 2018 18:53 schreef Boezeidekoe het volgende:
Gaan ze bij FC Twente nu ook weer de wijken in om geld op te halen bij degradatie?
KAMEHAMEHAquote:
Moest werkenquote:Op maandag 19 maart 2018 18:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat doe jij toch heel de dag als kat zijnde.
Is goed.quote:Op maandag 19 maart 2018 18:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik zal het wel vragen anders aan bondage dan kan je alleen blocken ja?
En voor alleen deze keer?
quote:Op maandag 19 maart 2018 18:50 schreef Ajacied422 het volgende:
VBL / Videoref vanaf 2018/19 in de Eredivisie
Lijkt mij ook geen wenselijke situatie dan kan je echt iemand vrij uit kutten die met een ander in een leuke strijd is.quote:Op maandag 19 maart 2018 18:56 schreef m1st1g het volgende:
Als er alleen geblokt gaat worden, stop ik er ook mee.
Ja wil niet de bak in.quote:Op maandag 19 maart 2018 19:00 schreef tailfox het volgende:
gaan jullie wel nee stemmen bij de sleepwet?
ik ben het wel van plan.quote:Op maandag 19 maart 2018 19:00 schreef tailfox het volgende:
Zo dom hè, lekker nee stemmen tegen de sleepwet!!!quote:Op maandag 19 maart 2018 19:00 schreef tailfox het volgende:
Ik stream mijn autopech altijdquote:Op maandag 19 maart 2018 19:02 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Zo dom hè, lekker nee stemmen tegen de sleepwet!!!
TOTDAT JE ZELF EEN KEER MET AUTOPECH STAAT!!!!!!
Dan wil je maar wat graag gesleept worden!!!!!
Net zoals me kind, gooi ik altijd naast me neer.quote:Op maandag 19 maart 2018 19:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar zou wel weer ja worden of ze gooien de uitslag naast zich neer.
Voor jou is de sleepwet misschien wel een goed idee.quote:Op maandag 19 maart 2018 19:03 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Net zoals me kind, gooi ik altijd naast me neer.
Head first
🤪
ik hoop echt op een neequote:Op maandag 19 maart 2018 19:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar zou wel weer ja worden of ze gooien de uitslag naast zich neer.
Scheelt dat mensen toch in het stem hokje staan.quote:Op maandag 19 maart 2018 19:04 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik hoop echt op een neevolgens de peilingen gaat het een nee worden maar hoe hoger de opkomst hoe beter. (en als team ja ineens besluit niet te stemmen halen we de treshhold niet
Klopt maar moeten ze eventjes een nee invullenquote:Op maandag 19 maart 2018 19:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Scheelt dat mensen toch in het stem hokje staan.
Ik ga toch wel verhuizequote:Op maandag 19 maart 2018 19:10 schreef m1st1g het volgende:
[..]
zolang mijn buurvrouw verkozen kan worden, stem ik een andere partij.
quote:
Dat slaat als een lul op een drumstel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
snap ikquote:Op maandag 19 maart 2018 19:14 schreef tailfox het volgende:
[..]
ow jawel maar studentenkamers zijn gewoon kut. dus wil samen gaan wonen
quote:Op maandag 19 maart 2018 19:15 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dat slaat als een lul op een drumstel.Ik steek je drumstel in me reet vriend!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dying whore's cancer heater!!!!!!
als iedereen zo denktquote:
quote:Op maandag 19 maart 2018 19:17 schreef Rozevla het volgende:
Ik bedoel, mag ik op je drumstel spelen??
Autocorrect.
Weet niet.quote:
quote:
Jij hebt hier niets meer te zoeken, je posts tellen niet meer mee.quote:
waarom nietquote:Op maandag 19 maart 2018 19:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij hebt hier niets meer te zoeken, je posts tellen niet meer mee.
vriendelijke kerel, mag hem wel maar in dit geval snap ik hem ook even niet.quote:
zeker...quote:Op maandag 19 maart 2018 19:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vriendelijke kerel, mag hem wel maar in dit geval snap ik hem ook even niet.
geen punten, wel postsquote:Op maandag 19 maart 2018 19:33 schreef Nattekat het volgende:
Hij gaf net nog aan geen punten meer te willen. Dan tel je ook niet meer mee.
oh zoquote:Op maandag 19 maart 2018 19:33 schreef Nattekat het volgende:
quote:
nattekatquote:Op maandag 19 maart 2018 19:41 schreef aloa het volgende:
[..]
wie maakt dan de laatste post en pakt alle punten?
Gaan we ook niet doen.quote:Op maandag 19 maart 2018 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Even voor de duidelijkheid, het meespelen zonder punten pakken is niet nieuw, dat is de reden dat mikey een eerder seizoen heeft gewonnen.
Als mensen het kut vinden dan kunnen we kijken of we dat eruit halen maar slaat nergens op om hierover tegen aloa te beginnen.
dit.quote:Op maandag 19 maart 2018 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Even voor de duidelijkheid, het meespelen zonder punten pakken is niet nieuw, dat is de reden dat mikey een eerder seizoen heeft gewonnen.
.
quote:Op maandag 19 maart 2018 19:33 schreef Nattekat het volgende:
Maar toen was Haagse alleen wel vriendelijk blijven allemaal.quote:Op maandag 19 maart 2018 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Als mensen het kut vinden dan kunnen we kijken of we dat eruit halen maar slaat nergens op om hierover tegen aloa te beginnen.
Okéquote:Op maandag 19 maart 2018 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik wou er net een aparte reeks voor openen.quote:Op maandag 19 maart 2018 19:49 schreef murp het volgende:
Is dit het dagelijkse zeik op het dodetopicspel topic?
hey prumquote:Op maandag 19 maart 2018 19:49 schreef murp het volgende:
dan zet ik m wel centraalquote:Op maandag 19 maart 2018 19:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik wou er net een aparte reeks voor openen.
Ja, zo heb ik het omgedoopt toen ik het van je over nam.quote:Op maandag 19 maart 2018 19:49 schreef murp het volgende:
supertrotsquote:Op maandag 19 maart 2018 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik het omgedoopt toen ik het van je over nam.
Je mag mijn ouwe pik tongenquote:Op maandag 19 maart 2018 19:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Oké
Ouwe pik
Zin om lekker te tongen met je
Met veel kwijl
🤪
godsammequote:Op maandag 19 maart 2018 19:54 schreef murp het volgende:
[..]
en.. was zeker schoon en rook zeker heerlijk?
Vraag dan je zusje maar daarvan weten we het beidequote:
quote:Op maandag 19 maart 2018 19:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik het omgedoopt toen ik het van je over nam.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |