Prima samenvatting.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 15:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Verdedigend goed, opbouwend de zwakste schakel. Leverde volgens mij vrijwel letterlijk elke bal in.
Alleen de 1e helft gezien maar volgens mij was hij de enige die ballen vooruit durfde te spelen en daar kwamen er ook best veel van aan. Dat er dan ook een aantal ballen niet aankomen is daar inherent aan.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 15:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Verdedigend goed, opbouwend de zwakste schakel. Leverde volgens mij vrijwel letterlijk elke bal in.
Tottenham zal hem ook wel willen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 15:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik hoop daarom dat hij nog een tussenstap gaat maken na Ajax.
Even lekker een jaar of 2 bij een grote club spelen in een zware competitie, voordat hij naar een club als Barcelona gaat.
Ja dit dus ja. Baddertje en Nick snappen er weer eens niets van.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 15:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Alleen de 1e helft gezien maar volgens mij was hij de enige die ballen vooruit durfde te spelen en daar kwamen er ook best veel van aan. Dat er dan ook een aantal ballen niet aankomen is daar inherent aan.
Je kunt ook a la de Vrij en v. Dijk alleen maar voor het balletje breed gaan en ieder risico uitsluiten, het is maar waar je voor kiest.
Bijna een resultaat in een oefenpot tegen een elftal dat ook verre van groots is bedoel je.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 14:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Realistisch spelen betekent niet automatisch dat je dan alles wint. Maar je haalt wel bijna een resultaat tegen een ploeg die toch op de meeste posities gewoon een betere voetballer heeft.
Je faalt kneusje:quote:Op zaterdag 24 maart 2018 15:13 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
quote:Matthijs De Ligt vs England
44 touches
41/43 passes
4 clearances
7 interceptions
8 duels won
2 chances created
2 shots
Regular performance for the best U19 CB in the world
Verre van groots. Maar wel op vrijwel elke positie een betere speler.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 16:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Bijna een resultaat in een oefenpot tegen een elftal dat ook verre van groots is bedoel je.
Sorry hoor, wist niet dat je zo boos werd johquote:Op zaterdag 24 maart 2018 16:58 schreef Syntix het volgende:
[..]
Je faalt kneusje:
https://twitter.com/BalICarrier/status/977302117919612928
[..]
Dat vond jij, maar klopt dus niet op basis van de cijfers die ik je presenteerde. Volgens mij gaf hij 2 ballen verkeerd en dat waren cross passes in de tweede helft.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 19:14 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Sorry hoor, wist niet dat je zo boos werd joh
Ik vond alleen dat hij vrij veel ballen aan iemand met een wit shirt gaf, dat kan toch?
Welke wedstrijd heb jij gekeken dan?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 19:14 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Sorry hoor, wist niet dat je zo boos werd joh
Ik vond alleen dat hij vrij veel ballen aan iemand met een wit shirt gaf, dat kan toch?
Mensen die doen alsof de ligt de nieuwe rijkaard is...quote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij gekeken dan?
Klopt niks van, hij is de nieuwe Beckenbauer.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mensen die doen alsof de ligt de nieuwe rijkaard is...![]()
ik geloof het nietquote:Op zaterdag 24 maart 2018 21:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klopt niks van, hij is de nieuwe Beckenbauer.
heb ik nooit beweerdquote:Op zaterdag 24 maart 2018 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch knap hoe Feyenoord alsnog PSV en Ajax heeft weten in te halen.
PSV en Ajax zijn echt zo goed nog niet. Ik zie Feyenoord op de laatste speeldag de titel nog wel pakkenquote:
zaterdagavaond ...snuifavond?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 21:18 schreef Mr.Maul het volgende:
[..]
PSV en Ajax zijn echt zo goed nog niet. Ik zie Feyenoord op de laatste speeldag de titel nog wel pakken
quote:FC Barcelona schrikt van vraagprijs De Ligt
FC Barcelona heeft Matthijs de Ligt op de korrel, maar is nogal geschrokken van het prijskaartje dat Ajax om de nek van het talent heeft gehangen. Volgens het Spaanse Sport wil Ajax zestig miljoen euro ontvangen voor de verdediger. Dat is Barcelona te gortig en de club heeft de interesse in het talent voorlopig dan ook gestaakt. Volgens Sport heeft Barcelona al langere tijd interesse in de international en ziet de club in hem een belangrijke pion voor de toekomst. De achttienjarige centrumverdediger, die het passeren van Joël Veltman nu aanvoerder is, heeft bij Ajax nog een contract tot 2021. https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/330521/transferweekje/
barcelona heeft nog nooit geïnformeerd naar de vraagprijs.quote:
Mensen die doen alsof De Ligt de nieuwe Vlaar is...quote:Op zaterdag 24 maart 2018 20:58 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mensen die doen alsof de ligt de nieuwe rijkaard is...![]()
Inderdaad, denken dat de Ligt überhaupt 1 goed WK gaat spelenquote:Op zondag 25 maart 2018 13:57 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Mensen die doen alsof De Ligt de nieuwe Vlaar is...
moeten ze eerst maar eens een WK halen maar dat het gewoon een goeie verdediger is kan toch ook een blinde zien met een andere clubvoorkeurquote:Op zondag 25 maart 2018 14:02 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Inderdaad, denken dat de Ligt überhaupt 1 goed WK gaat spelen![]()
Tuurlijk, maar dit was gewoon een inkoppertjequote:Op zondag 25 maart 2018 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
moeten ze eerst maar eens een WK halen maar dat het gewoon een goeie verdediger is kan toch ook een blinde zien met een andere clubvoorkeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |