Ja we hebben ook gezien hoe realistische psv speelt tegen een derderangs europees ploegje begin van het seizoenquote:Op zaterdag 24 maart 2018 11:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Moet gewoon te doen zijn over 2 wedstrijden gezien. Tenminste, wanneer Ajax ook gewoon eens realistischer gaat spelen in Europa .
Uhhhhhhhhh... Waarom begin je nou opeens over PSV? Totaal niet relevant wat je nu aanhaalt verder.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 11:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ja we hebben ook gezien hoe realistische psv speelt tegen een derderangs europees ploegje begin van het seizoen
man hou op
De pot verwijt de ketelquote:Op zaterdag 24 maart 2018 11:16 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Uhhhhhhhhh... Waarom begin je nou opeens over PSV? Totaal niet relevant wat je nu aanhaalt verder.
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 11:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel
waarom begin jij over Feyenoord?
Wat zie jij als "realistisch"?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 11:06 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Moet gewoon te doen zijn over 2 wedstrijden gezien. Tenminste, wanneer Ajax ook gewoon eens realistischer gaat spelen in Europa .
Uiteindelijk is het ook simpelweg kwaliteit. Ik heb gisteren zo'n 'realistisch' elftal zien spelen tegen Engeland en zien verliezen na een enorme zaadpot.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zie jij als "realistisch"?
Ajax heeft de beste prestatie in Europa gehaald de laatste jaren met aanvallend voetbal met veel druk naar voren. Al die keren dat ze probeerden te controleren en verdedigen ging het mis.
En met pressievoetbal kan je het juist veel meer teams lastig maken doordat ze niet goed kunnen opbouwen, als je gaat afwachten geef je ze lekker de ruimte om wat te verzinnen. Aanvallend voetbal kan ook gewoon zijn om mindere kwaliteiten te maskeren, als je maar gewoon je taken uitvoert.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 13:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het ook simpelweg kwaliteit. Ik heb gisteren zo'n 'realistisch' elftal zien spelen tegen Engeland en zien verliezen na een enorme zaadpot.
Realistisch spelen betekent niet automatisch dat je dan alles wint. Maar je haalt wel bijna een resultaat tegen een ploeg die toch op de meeste posities gewoon een betere voetballer heeft.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 13:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Uiteindelijk is het ook simpelweg kwaliteit. Ik heb gisteren zo'n 'realistisch' elftal zien spelen tegen Engeland en zien verliezen na een enorme zaadpot.
Dat is echt vele malen moeilijker. Ik snap wel dat een Koeman, met een selectie waar je verdedigers en cvm's de meeste kwaliteit hebben, voor zoiets als dit gaat.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 13:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En met pressievoetbal kan je het juist veel meer teams lastig maken doordat ze niet goed kunnen opbouwen, als je gaat afwachten geef je ze lekker de ruimte om wat te verzinnen. Aanvallend voetbal kan ook gewoon zijn om mindere kwaliteiten te maskeren, als je maar gewoon je taken uitvoert.
Voor een nationaal elftal klopt dat zeker ja, dan kan je dat niet zo makkelijk inbouwen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 14:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is echt vele malen moeilijker. Ik snap wel dat een Koeman, met een selectie waar je verdedigers en cvm's de meeste kwaliteit hebben, voor zoiets als dit gaat.
Op rechts zou Karsdorp niet misstaan als hij ooit nog enig niveau haalt.
Met welk duo speelde Van Gaal achter Sneijder toen?quote:Op zaterdag 24 maart 2018 14:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor een nationaal elftal klopt dat zeker ja, dan kan je dat niet zo makkelijk inbouwen.
Al moet Koeman maar wel even Wijnaldum en Strootman eruit gooien en daar goede voetballers neerzetten anders kom je nooit tot kansen.
Beste speler van oranjequote:Op zaterdag 24 maart 2018 13:56 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Van de 10 ballen die je inspeelt er 11 inleveren
De Guzman/Nigel de Jong/Clasie/Wijnaldum vaak nog. Maar toen vond ik Wijnaldum al bijzonder weinig toevoegen, en laten we eerlijk zijn dat we na die groepsfase ook niet echt denderend meer speelde. Tegen Costa Rica en Argentinië 0-0 en Mexico lang 0-1 achter tot de laatste paar minuten toen ze alles of niks gingen spelen.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 14:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Met welk duo speelde Van Gaal achter Sneijder toen?
Ook zoiets toch?
quote:Op zaterdag 24 maart 2018 14:27 schreef Syntix het volgende:
[..]
Beste speler van oranje![]()
Beste speler van het veld![]()
Winning.
Ben benieuwd hoeveel interlands die jongen gaat halen.quote:
Nieuwe recordinternational wordt hij wel als er niks geks gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoeveel interlands die jongen gaat halen.
Hij is er al vroeg bij iig.
Denk dat komende 4 jaar de concurrentie achterin wel groot gaat worden.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 14:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuwe recordinternational wordt hij wel als er niks geks gaat gebeuren.
Zeker, en eigenlijk kan je dit ook helemaal niet voorspellen want voor je het weet krijgt hij te maken met zware blessures of moet hij ergens lang banken.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 14:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Denk dat komende 4 jaar de concurrentie achterin wel groot gaat worden.
Ik hoop daarom dat hij nog een tussenstap gaat maken na Ajax.quote:Op zaterdag 24 maart 2018 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zeker, en eigenlijk kan je dit ook helemaal niet voorspellen want voor je het weet krijgt hij te maken met zware blessures of moet hij ergens lang banken.
Verdedigend goed, opbouwend de zwakste schakel. Leverde volgens mij vrijwel letterlijk elke bal in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |