Lukoki en MisidjanGodenquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje zijn niveau nu
Haha. Die was ik vergeten. Wat een drama.quote:
Waar speelt De Sa eigenlijkquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lekker blind hollen met dronken Bulgaren
Drank zag het zitten in boer Siggy en nu in Topklasse speler De Sa . Maar het ligt op de 1 of andere manier nooit aan Drankie als het misgaatquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh bij FC Oss
In 10 wedstrijden in de Jupiler Liek nog geen enkele keer gescoord of een assist gegeven (lol)
Dan is het een beetje het 'Marco van Basten-syndroom' , Koste wat het kost 4-3-3 willen spelen ondanks dat je het materiaal er niet voor hebt.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:31 schreef Monolith het volgende:
Aan de andere kant weet ik niet of je Frank de niet aflatende stroom ondermaatse vleugelspelers uit de jeugd in het afgelopen decennium kunt aanrekenen.
Wat een ellende hebben we daar gehad.
Louis van Gaal masterplanquote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:31 schreef Monolith het volgende:
Aan de andere kant weet ik niet of je Frank de niet aflatende stroom ondermaatse vleugelspelers uit de jeugd in het afgelopen decennium kunt aanrekenen.
Frank is sowieso in een moeilijke tijd coach van Ajax geweest. Daar krijgt hij te weinig crediet voor, vind ik.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:31 schreef Monolith het volgende:
Je weet dat hij zelf spelers als Gudelj, Duarte en Van der Hoorn wilde hebben he?quote:Op woensdag 21 maart 2018 09:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Frank is sowieso in een moeilijke tijd coach van Ajax geweest. Daar krijgt hij te weinig crediet voor, vind ik.
Net als dat hij op een gegeven moment drama voetbal speelde. Dat heeft ook te maken met de spelers die hij kreeg. Met de huidige groep had ik het nog wel eens willen zien.
Qua transferbeleid gaat hij in mijn ogen ook zeker niet vrijuit inderdaad.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je weet dat hij zelf spelers als Gudelj, Duarte en Van der Hoorn wilde hebben he?
En jij weet dat we een Overmars hebben zitten die daar de laatste stem in heeft toch?quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:04 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je weet dat hij zelf spelers als Gudelj, Duarte en Van der Hoorn wilde hebben he?
Had zomaar twee jaar achter elkaar kampioen kunnen worden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 12:37 schreef Komakie het volgende:
[..]
En jij weet dat we een Overmars hebben zitten die daar de laatste stem in heeft toch?
Het waren kut aankopen, maar je kunt daar niet alleen De Boer verantwoordelijk voor houden. Daarnaast mocht het op dat moment allemaal zeker niet al te veel kosten (iit momenteel) dus dat speelde misschien ook wel mee.
Ik vraag mij sterk af wat hij met de huidige selectie had gedaan. Aan de andere kant was het ook maar de vraag geweest of hij die spelers uberhaupt had willen hebben natuurlijk.
Prima clubje, staan niet zonder reden boven de aanstaand landskampioen van Nederland op de UEFA ranking.quote:
Lukokigodquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:30 schreef manny het volgende:
[..]
Haha. Die was ik vergeten. Wat een drama.
Heb vernomen dat Misidjan zich gaat laten naturaliseren tot Bulgaar binnen een paar maanden en voor het Bulgaars elftal gaat spelenquote:
Alleen al daaromquote:
Onmogelijk. Dat is Memphis al.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 09:32 schreef TheJanitor het volgende:
Kluivert is al lang de beste speler ter wereld.
Ik denk dat die wel ergens weer hoofdtrainer wil worden.quote:Op woensdag 21 maart 2018 15:43 schreef manny het volgende:
Stam ontslagen. Terug naar Ajax als achterhoede ondersteunings trainer ?
Verstandig van hem.quote:Op woensdag 21 maart 2018 14:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb vernomen dat Misidjan zich gaat laten naturaliseren tot Bulgaar binnen een paar maanden en voor het Bulgaars elftal gaat spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |