SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
dan mag je niet meer posten op fokquote:Op maandag 19 maart 2018 15:17 schreef markdeajaxfan het volgende:
Wat gebeurd er als ik antwoord fout heb
Dan mag je 2 uur niet posten in dit topicquote:Op maandag 19 maart 2018 15:17 schreef markdeajaxfan het volgende:
Wat is het galgjewoord nuquote:Op maandag 19 maart 2018 15:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dan mag je niet meer posten op fok
Als er nou gezegd werd of een letter voorkwam en waar is het idd leuk.quote:
quote:
En ook niemand neem ik nu even snal aan.quote:Op maandag 19 maart 2018 16:27 schreef Hexx. het volgende:
Okay, ik heb terug gelezen en er was idd galgje gespeeld.. Maar ik heb geen tekeningen dus vergeet mijn woord maar en laat het noodgang doen. Doe ik wel mee... Toch niks te doen.
Huh?quote:Op maandag 19 maart 2018 16:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
En ook niemand neem ik nu even snal aan.
Clitoris is ook best een mooi woord...quote:
ja dat is zoquote:Op maandag 19 maart 2018 16:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Als er nou gezegd werd of een letter voorkwam en waar is het idd leuk.
Doe jij dan een woord?quote:Op maandag 19 maart 2018 16:33 schreef m1st1g het volgende:
Maar Noodgang zaten die letters nou in jouw woord?
Ben je in de war?quote:Op maandag 19 maart 2018 16:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Bananenrepubliek
shit dat had ik voor mijzelf moeten houden natuurlijk.
Draag je luier op je hoofd?quote:Op maandag 19 maart 2018 16:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee maar dat kan komen door de luier die er tussen zit
Geweldig.quote:Op maandag 19 maart 2018 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan jou niet meer dwars zitten
Hahaha!quote:Op maandag 19 maart 2018 16:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik vind zo'n vergiet niet lekker zitten
Vind ik wel een gemis.quote:Op maandag 19 maart 2018 16:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan jou niet meer dwars zitten
Gezellig.quote:Op maandag 19 maart 2018 16:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar ik zal er weer zijn vannacht
Sterktequote:Op maandag 19 maart 2018 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een ontzettende tyfus dag is dit geworden.
Buiten het niet posten in dit topic?quote:Op maandag 19 maart 2018 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat een ontzettende tyfus dag is dit geworden.
Dus eigenlijk kwam het goed uit.quote:Op maandag 19 maart 2018 16:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nouwja.. het was wat drukker dan normaal
Later danquote:Op maandag 19 maart 2018 17:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik moet zo ff weg dus NU geen woord van mij.
[..]
Yoquote:[img]http://i.fokzine.net/p/0s.gif[free/img] Op maandag 19 maart 2018 17:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik moet zo ff weg dus NU geen woord van mij.
[..]
quote:Op maandag 19 maart 2018 17:16 schreef noodgang het volgende:
[..]
En als iedereen dan ook stil is nog wel meer
quote:Op maandag 19 maart 2018 17:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
dodetopicspel, dodetopicspel, ik geilde op de buurvrouw maar ze wou geen frikandel!
Je bent wel creatief moet ik zeggen.quote:Op maandag 19 maart 2018 17:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Haags kwartier, haags kwartier, ik wilde vijf lambo's kopen maar ze hadden er maar vier!
quote:Op maandag 19 maart 2018 17:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
creatief, creatief, ik wilde punten hebben maar Mark was een dief!
wordt moeilijkquote:Op maandag 19 maart 2018 17:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
aloa, aloa, daar valt niks op te rijmen ook niet koala
doe dit maar niet meerquote:Op maandag 19 maart 2018 17:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
schoenveter, schoetveter, niemand heeft gelijk want ik weet het ammol beter!
Diploma, diploma, probeer je schoen maar eens te strikken met een darmstoma!quote:
hey maar nu kan ik jou niet meer dwars zitten tussen 4 en 5 vannacht. Dat vind ik dan wel weer jammer.quote:
Ik niet.quote:Op maandag 19 maart 2018 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
hey maar nu kan ik jou niet meer dwars zitten tussen 4 en 5 vannacht. Dat vind ik dan wel weer jammer.
Geloof ik niet.quote:Op maandag 19 maart 2018 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mark doet dat dan wel. Die is tegenwoordig 24/7 wakker.
Er zit een heel team achter de gebruiker Mark.quote:Op maandag 19 maart 2018 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mark doet dat dan wel. Die is tegenwoordig 24/7 wakker.
Ha ja!quote:Op maandag 19 maart 2018 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er zit een heel team achter de gebruiker Mark.
Koetlifequote:Op maandag 19 maart 2018 17:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Haags kwartier, haags kwartier, ik wilde vijf lambo's kopen maar ze hadden er maar vier!
De hele vbl slowchatquote:Op maandag 19 maart 2018 17:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Er zit een heel team achter de gebruiker Mark.
?quote:Op maandag 19 maart 2018 17:40 schreef aloa het volgende:
Raar spel hoor...iemand gewoon laten winnen
klopt. Heerlijk!quote:Op maandag 19 maart 2018 17:48 schreef aloa het volgende:
[..]
je staat niet eens meer in de scorelijst.
quote:Op maandag 19 maart 2018 17:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Diploma, diploma, probeer je schoen maar eens te strikken met een darmstoma!
doen we allemaal wel eensquote:
ja dat wou ik ook maken een account voor mensen in dit topic maar is niet gelukt nog.quote:
Leuk idee is al eens vaker ten sprake gekomenquote:Op maandag 19 maart 2018 17:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja dat wou ik ook maken een account voor mensen in dit topic maar is niet gelukt nog.
Lol, wij 8000 de rest 200quote:Op maandag 19 maart 2018 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leuk idee is al eens vaker ten sprake gekomen
Misschien moet ik met Mark en Haags een gezamenlijk account maken
quote:
ja ook door mij toen maar kon niet meer registreren of zo.quote:Op maandag 19 maart 2018 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leuk idee is al eens vaker ten sprake gekomen
Misschien moet ik met Mark en Haags een gezamenlijk account maken
quote:
quote:Op maandag 19 maart 2018 15:17 schreef markdeajaxfan het volgende:
quote:
Bij karweiquote:
Goed teamquote:
Ik ookquote:
moet kunnenquote:Op maandag 19 maart 2018 18:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan zal je 24/7 online moeten zijn vrees ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |