abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 2 mei 2018 @ 21:06:21 #51
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_178900078
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 21:01 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Poh, dan ben je echt al een ouwe zak. :{
Had je dan ook zo'n Packard Bell mp3-speler met 128mb geheugen zodat je nog een beetje muziek had onderweg? (gedownload van Kazaa natuurlijk)
Mijn eerste mp3-speler had ik op de middelbare school, zo rond 2005-2006. Die was 20 gig :o
Dat ding woog alleen wel een kilo gok ik en was nog een stuk groter dan een pakje sigaretten _O-



Het was dit bazending, je kon hem wel gewoon tegen de muur en van de trap af gooien en dan gebeurde er niks mee :D

Tijdens EW had ik een nieuwere Creative en voor in de auto nam ik vaak cd's mee :D
  woensdag 2 mei 2018 @ 21:12:17 #52
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_178900292
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 21:06 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Mijn eerste mp3-speler had ik op de middelbare school, zo rond 2005-2006. Die was 20 gig :o
Dat ding woog alleen wel een kilo gok ik en was nog een stuk groter dan een pakje sigaretten _O-

[ afbeelding ]

Het was dit bazending, je kon hem wel gewoon tegen de muur en van de trap af gooien en dan gebeurde er niks mee :D

Tijdens EW had ik een nieuwere Creative en voor in de auto nam ik vaak cd's mee :D
Met dat ding was je sowieso een grote baas :7
pi_178900793
De oude garde neemt het topic over? :D

Ik maakte in de periode 2010 - 2012 furore als hiker, toen gingen de studentchauffeurtopics nog als warme broodjes.

Ik heb laatst eindelijk mijn EW-administratie weggeggooid, inclusief strippenkaartdeclaraties...

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2018 21:31:33 ]
  woensdag 2 mei 2018 @ 21:50:55 #54
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_178901640
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 21:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
De oude garde neemt het topic over? :D

Ik maakte in de periode 2010 - 2012 furore als hiker, toen gingen de studentchauffeurtopics nog als warme broodjes.

Ik heb laatst eindelijk mijn EW-administratie weggeggooid, inclusief strippenkaartdeclaraties...
Die heb ik al een tijdje geleden weggegooid moet ik zeggen :D

Weet nog wel dat er in mijn beginjaren nog geen digitale ritbon was, moest je 2 keer per maand zo'n ritbon uitprinten en op de post doen samen met je transportformulieren. Dat was pas genot, had natuurlijk nooit enveloppen en postzegels in huis _O-
  woensdag 2 mei 2018 @ 23:29:06 #55
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_178903864
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 21:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
De oude garde neemt het topic over? :D

Ik maakte in de periode 2010 - 2012 furore als hiker, toen gingen de studentchauffeurtopics nog als warme broodjes.

Ik heb laatst eindelijk mijn EW-administratie weggeggooid, inclusief strippenkaartdeclaraties...
Toen ik ging verhuizen vond ik ook nog een dikke stapel Autoreset transportformulieren, keurig vastgeniet aan een A4tje waar ik mn uren bij hield en de adresgegevens op had staan (mocht plots mn telefoon het begeven ofzo) _O- 2 dikke pakken bij het oud papier

Nog even met weemoed door mooie zomerdagen in dikke auto's zitten bladeren en koude regenachtige dagen in de haven van Amsterdam. En uiteraard die laatste verschrikkelijke verhuiswagen.. oh dat mocht ik niet zeggen. :+
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_178907234
Pfoe, die goeie ouwe tijd dat we nog konden hiken. Ik ben ook al zo'n vier jaar niet meer actief maar lees nog altijd graag mee hier.

Rij nu overigens zakelijk een Ford Fiesta Vignale. Wat een bazenbak voor een B-sgementer is dat zeg :)

Werd afgeleverd door een senior van Autoreset, ook wel lachen.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_178917764
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 20:45 schreef DrSnuggle het volgende:
We zitten nu gewoon anderhalve maand verder en pas op pagina 2... Zitten de kinders niet meer op de interwebs?
Alleen maar snaps, want de concentratieboog is niet langer dan vijf seconden.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_178917810
Nou ja, meld me hier dan ook maar weer haha.

Sluikreclamemodus aan: mocht er iemand eens een huurauto nodig hebben, let me know. Regelen we korting. :P
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_178917834
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 21:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
De oude garde neemt het topic over? :D

Ik maakte in de periode 2010 - 2012 furore als hiker, toen gingen de studentchauffeurtopics nog als warme broodjes.

Ik heb laatst eindelijk mijn EW-administratie weggeggooid, inclusief strippenkaartdeclaraties...
Haha heb ik bij mijn laatste verhuizing in september ook gedaan. Had nog een hele dikke map met alle ritformulieren. Leuk om door die oude ritten heen te gaan. Sommige ritten kon ik me ook nog helemaal herinneren.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  donderdag 3 mei 2018 @ 18:11:25 #60
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_178918310
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:38 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Haha heb ik bij mijn laatste verhuizing in september ook gedaan. Had nog een hele dikke map met alle ritformulieren. Leuk om door die oude ritten heen te gaan. Sommige ritten kon ik me ook nog helemaal herinneren.
Hehe, ik heb ook nog wel een paar legendarische ritjes in m'n geheugen gegrift staan inderdaad :D

Ondanks dat ik alles dus vrij snel nadat ik gestopt ben heb weg gegooid en de formulieren uit m'n begintijd überhaupt niet meer had omdat je die toen nog per post moest opsturen :D

Vond laatste wel m'n Esso-pas nog _O- :')
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:16:12 #61
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_178919545
Morgen m'n nieuwe C3 ophalen, kon hem laten brengen naar m'n werkadres. Was 2.3 kilometer, haal hem wel even op...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  donderdag 3 mei 2018 @ 19:18:49 #62
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_178919592
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:11 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Hehe, ik heb ook nog wel een paar legendarische ritjes in m'n geheugen gegrift staan inderdaad :D

Ondanks dat ik alles dus vrij snel nadat ik gestopt ben heb weg gegooid en de formulieren uit m'n begintijd überhaupt niet meer had omdat je die toen nog per post moest opsturen :D

Vond laatste wel m'n Esso-pas nog _O- :')
De A2 Eindhoven - Utrecht staat ook gewoon nog meter voor meter in mn geheugen gegrift :')
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_178923860
Oud-hiker Autoreset meldt zich ook in het oude lullen topic!
Van 2011 tot 2014 voor AR gereden, meestal locatiewerk bij de vogelverhuur maar ook genoeg losse ritten.
In elke Nederlandse provincie geweest en zelfs een keer een auto gebracht naar Liverpool en een keer een auto gehaald in de buurt van Nancy :7
Maar voornamelijk toch wel de ritjes Utrecht-Almere of Utrecht-Meerkerk en dan weer met de bus terug :')
Mis het werk met dit weer toch wel hoor, compleet zorgeloos een beetje rondtuffen zonder stress of moeilijke vragen/telefoontjes, en dan op de terugweg een beetje met je telefoon klooien in de trein of wat studeren oid. Mis het zeker nu ik op een kantoor werk :P
  vrijdag 4 mei 2018 @ 10:51:20 #64
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_178930379
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:16 schreef Noisecontrollers het volgende:
Oud-hiker Autoreset meldt zich ook in het oude lullen topic!
Van 2011 tot 2014 voor AR gereden, meestal locatiewerk bij de vogelverhuur maar ook genoeg losse ritten.
In elke Nederlandse provincie geweest en zelfs een keer een auto gebracht naar Liverpool en een keer een auto gehaald in de buurt van Nancy :7
Maar voornamelijk toch wel de ritjes Utrecht-Almere of Utrecht-Meerkerk en dan weer met de bus terug :')
Mis het werk met dit weer toch wel hoor, compleet zorgeloos een beetje rondtuffen zonder stress of moeilijke vragen/telefoontjes, en dan op de terugweg een beetje met je telefoon klooien in de trein of wat studeren oid. Mis het zeker nu ik op een kantoor werk :P
En dan standaard met je oortjes in bij de bushalte staan met de andere chauffeurs en niks zeggen... Oh hoeveel Fok!kers stonden daar wel niet. :')

Zelf niet heel vaak gestaan, maar dat was wel bijna standaard de regel, alleen maar chauffeurs stonden er die niks zeiden
pi_178930494
Nu we toch alle oudjes present hebben, wat waren nou de typische auto's in die tijd? :) Zeg maar de Peugeot 308 en VW Up's van nu?
  vrijdag 4 mei 2018 @ 11:06:11 #66
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_178930622
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Nu we toch alle oudjes present hebben, wat waren nou de typische auto's in die tijd? :) Zeg maar de Peugeot 308 en VW Up's van nu?
Ik heb heel veel Megane's gehad. Die hokken hadden toen 14% bijtelling en waren best groot nog. Volvo V50 kwam ook best vaak voorbij.

Ook heel veel Polo's gereden, bijna altijd van een bepaalde verhuurder in Rotterdam Charlois naar hun vestiging in Amsterdam vlakbij Sloterdijk :D
Altijd Bluemotions natuurlijk, dus ik checkte nooit meer het kenteken als ik weer eens zo'n rit kreeg. Was dus een leuke verrassing toen het een keer een Polo GTI bleek te zijn :7
pi_178930815
Volkswagen Caddy's waren bij mij te vaak de standaard. En die kon je dan het hele land doorrijden.
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_178931265
Ik had toch ook wel vaak 307s en Seats als ik het me goed herinner.

Heb thuis op de pc nog een map met foto's staan van leuke auto's of memorabele ritjes. Zal eens kijken of ik hier iets kan posten.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:13:08 #69
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_178931754
Clioooooo
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
  vrijdag 4 mei 2018 @ 12:22:27 #70
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_178931883
Poh, voor minder dan een BMW 5-serie ging ik niet instappen hoor. Maar goed, ik was dan ook PC, ik heb dan ook mijn eisen natuurlijk. :7
pi_178937313
Ik heb het even opgezocht, sinds eind 2015 11 308'en en 11 Transporters gereden. Tegenwoordig krijg ik bijna nooit meer Transporters dus de Peugeots zullen binnenkort wel de leiding gaan nemen
pi_178937355
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Nu we toch alle oudjes present hebben, wat waren nou de typische auto's in die tijd? :) Zeg maar de Peugeot 308 en VW Up's van nu?
Caddy, Clio, Passat. Volgens mij was dat in totaal 50% van al m'n ritten. _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_178938291
Megane, 307, Partner, Caddy, Polo, V50 en Focus. Dat waren denk ik de meest voorkomende ritjes.
pi_178966599
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:51 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

En dan standaard met je oortjes in bij de bushalte staan met de andere chauffeurs en niks zeggen... Oh hoeveel Fok!kers stonden daar wel niet. :')

Zelf niet heel vaak gestaan, maar dat was wel bijna standaard de regel, alleen maar chauffeurs stonden er die niks zeiden
_O-
Zo herkenbaar ja!
Ik was een van de weinigen die wel een praatje probeerde aan te knopen meestal, maar vaak weinig respons :')
pi_178966662
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:58 schreef Dudeweiser het volgende:
Nu we toch alle oudjes present hebben, wat waren nou de typische auto's in die tijd? :) Zeg maar de Peugeot 308 en VW Up's van nu?
De drieling! (C1, Aygo en 107).
En veel busjes (Transit, Vito, Sprinter en Caddy)
Veel dikke dan een A4 of V50 werd het meestal niet :')

Wat zijn de meest bijzondere auto's die jullie tijdens het hiken hebben gereden?
Ik denk toch wel een E-klasse van een man zonder benen...
Die kon je volledig met je handen bedienen :D
pi_178968594
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:59 schreef Noisecontrollers het volgende:

[..]

Wat zijn de meest bijzondere auto's die jullie tijdens het hiken hebben gereden?
Ik denk toch wel een E-klasse van een man zonder benen...
Die kon je volledig met je handen bedienen :D
Dat is met recht een bijzondere auto ja _O-
Ik heb wel eens een geïmporteerde SLK230 uit Saudi-Arabië gereden en verder een XC90 T8 en Range Rover Sport. Heel bijzonder is dat niet vergeleken met die van jou :P
  zondag 6 mei 2018 @ 13:18:35 #77
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_178968836
Deze:




In Leusden bij de importeur uit de garage getrokken. Offterte lag nog in het dashboard, nagenoeg full-option (denk ik). 136k

[ Bericht 37% gewijzigd door Amoeba op 06-05-2018 13:23:46 ]
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_178970416
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 12:22 schreef DrSnuggle het volgende:
Poh, voor minder dan een BMW 5-serie ging ik niet instappen hoor. Maar goed, ik was dan ook PC, ik heb dan ook mijn eisen natuurlijk. :7
Jij ben toch ook in Dubai gaan chauffeuren? Hoe was/is dit?

Afgelopen week weer eens gekart, moest terugdenken aan onze kartmeets. Blijkbaar goed moment met een topic vol ouwe lullen 🙂

In de zomer waren het mooie tijden bij EW, in de winter had ik het op verlaten verregende bedrijenterreinen wel gezien op een gegeven moment.
  zondag 6 mei 2018 @ 21:05:51 #79
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_178977340
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:11 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Jij ben toch ook in Dubai gaan chauffeuren? Hoe was/is dit?

Afgelopen week weer eens gekart, moest terugdenken aan onze kartmeets. Blijkbaar goed moment met een topic vol ouwe lullen 🙂

In de zomer waren het mooie tijden bij EW, in de winter had ik het op verlaten verregende bedrijenterreinen wel gezien op een gegeven moment.
Karten was wel gaaf met de chaufs!

En Dubai, wil je het lange of korte verhaal haha...

Het was gaaf! Ik heb in een Jaguar XJL, een Maserati Quattroporte en een Bentley Flying Spur gereden. Oh, en zo'n Pakistanenbusje maar dan vol met Nederlanders. :')
Verder voor wat goeie 5 sterrenhotels gereden, waarvan eentje aan de punt van de Palm, oftewel, continu volgas dat hele eiland afscheuren. :7
Het waren 3 leuke en heerlijk warme maanden, toen heeft de chef het goed verkloot en ons met een mailtje ontslagen en naar huis gestuurd. :')
pi_179001190
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 10:51 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Zelf niet heel vaak gestaan, maar dat was wel bijna standaard de regel, alleen maar chauffeurs stonden er die niks zeiden
Mijn ervaringen zijn wisselend. Soms wel leuke gesprekken gehad in de bus naar Utrecht. Maar als iemand überhaupt te beroerd is om gedag te zeggen als je bij die bushalte staat, ga ik ook geen gesprek aanknopen...

Ik bedoel, bij dergelijke gehuchtenbushaltes zeg je altijd wel gedag (ik wel ten minste), maar al helemaal als je voor 95% zeker bent dat het een collega van je is..
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
  vrijdag 11 mei 2018 @ 10:05:16 #81
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_179084070
Zijn de kledingvoorschriften tegenwoordig veranderd voor easy way?

Stond net in de rij met 4 hikers, geen had een nette pantalon aan.
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_179085346
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 mei 2018 10:05 schreef bokkepoot het volgende:
Zijn de kledingvoorschriften tegenwoordig veranderd voor easy way?

Stond net in de rij met 4 hikers, geen had een nette pantalon aan.
ik heb in 3,5 jaar tijd nog nooit een pantalon gedragen, voor zowel AR als EW. Gewoon een nette chino, niks mis mee
  vrijdag 11 mei 2018 @ 11:44:19 #83
302030 Amoeba
Floydiaan.
pi_179085596
Ik had ook vaak een gele chino aan hoor.
Fervent tegenstander van het korps lasergamers.
pi_179508586
Hoi!
Ik ben nieuw bij dit forum, maar ik werk al bijna 3 jaar voor EW en denk dat ik het reilen en zeilen wel een beetje ken.

Wat mij de laatste tijd opvalt is dat ik steeds vaker rond 6/7 uur pas gebeld wordt voor ritten? Er staat me iets bij van mijn sollicitatie dat ze tot een uur of 5 maar zouden bellen.. Dat is dan denk ik veranderd... Is hierover gecommuniceerd? Wat vertellen ze de nieuwe chauffeurs tijdens de sollicitatie?

Tijdens mijn tweede werkdag voor EW werkte ik samen als pendel vanuit Breda en daar trof ik een medehiker die de voor mij toen nog heilige kledingvoorschriften op alle manieren overtrad. Ruig baardje, sneakers, spijkerbroek en een (acceptabel) t-shirtje. Sindsdien draag ik ook gewoon 'normale' kleding. Ook heb ik me sindsdien nooit meer geschoren voor een werkdag.

Laatst ook nog samen met drie andere nieuwe hikers bij een autobedrijf gestaan en die zagen er allemaal veeeel te net uit :'). Moesten allemaal de auto wassen voor het afleveren bij zo'n solo wasbox. Heb maar gezorgd dat ik toevallig nét wat sneller het formulier had ingevuld..

Maar ik zal nog niet al mijn kruit verschieten..
pi_179519198
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 12:19 schreef Liberoos het volgende:

Laatst ook nog samen met drie andere nieuwe hikers bij een autobedrijf gestaan en die zagen er allemaal veeeel te net uit :').

Maar ik zal nog niet al mijn kruit verschieten..
Dit was ik vandaag :') Er stond expliciet in de opdracht dat je bijna volledig in pak moest, dus ik was veel netter dan hoe ik er normaal bij loop. Loopt de rest gewoon vrolijk rond in hun spijkerbroek en polo, en ik in mijn veel te hete kleding :')
pi_179609722
Krijg morgen een autootje geleverd van LP. Ben benieuwd of het een student of bejaarde Fokker wordt :+
pi_179636837
quote:
0s.gif Op donderdag 31 mei 2018 19:38 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

Dit was ik vandaag :') Er stond expliciet in de opdracht dat je bijna volledig in pak moest, dus ik was veel netter dan hoe ik er normaal bij loop. Loopt de rest gewoon vrolijk rond in hun spijkerbroek en polo, en ik in mijn veel te hete kleding :')
Voelt toch vreemd. Je volgt keurig de instructie maar je hebt het idee dat jij degene bent die voor aap loopt!
Als ik bij een particulier moet zijn zorg ik overigens wel altijd dat ik een polo'tje aan heb, voelt toch wat fijner vind ik. Bij een garage of showroom lopen de truckers ook rond, dus waarom zou ik dan overdressed gaan...
pi_179671120
quote:
1s.gif Op maandag 4 juni 2018 21:35 schreef jurgenov het volgende:
Krijg morgen een autootje geleverd van LP. Ben benieuwd of het een student of bejaarde Fokker wordt :+
Wel even een lift naar het station geven, hè. :P
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_179671129
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 13:44 schreef Liberoos het volgende:

[..]

Voelt toch vreemd. Je volgt keurig de instructie maar je hebt het idee dat jij degene bent die voor aap loopt!
Als ik bij een particulier moet zijn zorg ik overigens wel altijd dat ik een polo'tje aan heb, voelt toch wat fijner vind ik. Bij een garage of showroom lopen de truckers ook rond, dus waarom zou ik dan overdressed gaan...
Omdat jij geen trucker bent?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_179678662
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 11:20 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Wel even een lift naar het station geven, hè. :P
Dat was inderdaad het plan. Helaas kwam de jongeman pas na 17.30 aanrijden en stond ik op het punt uit eten te gaan.. Dus vriendelijk de bushalte gewezen. :'(
pi_179729629
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juni 2018 19:06 schreef jurgenov het volgende:

[..]

Dat was inderdaad het plan. Helaas kwam de jongeman pas na 17.30 aanrijden en stond ik op het punt uit eten te gaan.. Dus vriendelijk de bushalte gewezen. :'(
Was hij wel volgens kledingvoorschriften? :P
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_180114353
:W tijdje niet gepost hier (rij nog sporadisch voor AR)

Morgen weer eens twee ritten rijden :+.

Groningen - Amersfoort en Groningen - 't Zand (NH).
Wordt nog leuk met die staking :P morgenochtend op de fiets naar NL, in Amersfoort 30min lopen naar het station. Dan in Groningen weer 30min lopen naar NL en bij mijn laatste afleveradres moet ik om een lift vragen aangezien het dichtbijzijde station 9km lopen is :')
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_180121654
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 01:01 schreef yosander het volgende:
:W tijdje niet gepost hier (rij nog sporadisch voor AR)

Morgen weer eens twee ritten rijden :+.

Groningen - Amersfoort en Groningen - 't Zand (NH).
Wordt nog leuk met die staking :P morgenochtend op de fiets naar NL, in Amersfoort 30min lopen naar het station. Dan in Groningen weer 30min lopen naar NL en bij mijn laatste afleveradres moet ik om een lift vragen aangezien het dichtbijzijde station 9km lopen is :')
ik heb vandaag ook weer eens werk, gelukkig maar een half uur lopen in totaal voor drie ritjes. Klant in Alkmaar bood uit zichzelf aan om me naar het volgende adres te brengen, topgast ^O^
pi_180121804
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juni 2018 13:28 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik heb vandaag ook weer eens werk, gelukkig maar een half uur lopen in totaal voor drie ritjes. Klant in Alkmaar bood uit zichzelf aan om me naar het volgende adres te brengen, topgast ^O^
Altijd fijn _O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_180169496
Toevallig iemand die morgen een nieuwe CLA moet komen afleveren in het zuiden des lands? Voor 1 van m'n werknemers? Via de vogel.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-07-2018 19:32:04 ]
pi_180170951
quote:
1s.gif Op zondag 1 juli 2018 19:29 schreef Blue_note het volgende:
Toevallig iemand die morgen een nieuwe CLA moet komen afleveren in het zuiden des lands? Voor 1 van m'n werknemers? Via de vogel.
Helaas niet, leuke leasebak :+
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_180171780
quote:
10s.gif Op zondag 1 juli 2018 20:18 schreef yosander het volgende:

[..]

Helaas niet, leuke leasebak :+
En eigenlijk heel goed betaalbaar (voor werkgever in ieder geval).
pi_180843445
Bijna een hele maand zonder post. *O*
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_180850392
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2018 22:13 schreef DireStraits7 het volgende:
Bijna een hele maand zonder post. *O*
Tot volgende maand! :W
pi_181540352
Hoe is het ermee DireStraits7?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')