Gozert wrd genegeerd..regelmatigquote:Op maandag 19 maart 2018 10:59 schreef yaello het volgende:
Haha Chipp valt zo hard door de mand nu. Wilt geen bezoekers meer, die gaan namelijk alles wat hij bespreekt doorlullen
Eens, of zwarte brief op het eind Mooi je hebt gewonnen en nu vragen wij jou om een heel goed doel te zoeken waar het geld naartoe gaat.quote:Op maandag 19 maart 2018 11:00 schreef goldback het volgende:
Lijkt mij grappig en goed wanneer het bedrag uiteindelijk naar een goed doel gaat en de winnaar de eeuwige roem krijgt dan. Het ultime utopia gevoel.
Stort het maar naar mij ....gewoon als schadevergoeding omdat die akelige twins al meer dan een jaar mijn streams vervuilen...quote:Op maandag 19 maart 2018 11:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eens, of zwarte brief op het eind Mooi je hebt gewonnen en nu vragen wij jou om een heel goed doel te zoeken waar het geld naartoe gaat.![]()
![]()
Iedereen had het ook over pas op voor Chipp of de drielingquote:Op maandag 19 maart 2018 11:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Gozert wrd genegeerd..regelmatig
met zn roken . mensen gunde hem geen blik waardig
was opvallend
Ja las al terug, maar zie er niets over staanquote:
sneldrogend cement graagquote:Op maandag 19 maart 2018 11:07 schreef Flow3r het volgende:
Bil in gesprek, gauw iets in de mond stoppen![]()
[ afbeelding ]
Als het goed is om 1 uurquote:Op maandag 19 maart 2018 11:08 schreef Dotteke het volgende:
Iemand een idee hoe laat ze gaan stemmen
Moet naar de fysio nu, dus als ze het nu gaan doen hou ze tegen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |