Daarom, waarom maak je je dan zorgen.quote:Op maandag 19 maart 2018 08:26 schreef MadJackthePirate het volgende:
Recht op privacy staat gewoon in de grondwet ook he
Lees je eens in in de wet zou ik zeggen.quote:Op maandag 19 maart 2018 08:35 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Daarom, waarom maak je je dan zorgen.
quote:Op maandag 19 maart 2018 08:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Lees je eens in in de wet zou ik zeggen.
Ik heb mijn pron history te verbergen ja...quote:Op maandag 19 maart 2018 08:35 schreef LurkJeRot het volgende:
Damn right dat ik iets te verbergen heb ja.
Leest makkelijk weg!quote:Op maandag 19 maart 2018 08:36 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Lees je eens in in de wet zou ik zeggen.
Je maakt een grapje maar er zijn echt mongolen die zo denken.quote:Op maandag 19 maart 2018 08:54 schreef Sigaartje het volgende:
Ik stem tegen. Straks kunnen ze zien wat ik hier op Fok! allemaal voor onzin uitkraam en word ik vervolgd om mijn mening.
die heeft google al langquote:Op maandag 19 maart 2018 08:48 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ik heb mijn pron history te verbergen ja...
DNA bankquote:Op maandag 19 maart 2018 09:06 schreef Ouder1 het volgende:
En die DNA bank? Ook onderdeel van de sleepwet..
Alleen bevat dat DNA wel veel meer informatie dan nodig om een crimineel of terrorist in de kraag te vatten...
"Ja maar, dat wordt niet gebruikt."
Nee, kenteken-parkeren werd ook niet gebruikt om frauderende lease-rijders te betrappen..
Nee, kentekenregistratiecamera's zouden ook alleen naar verdachte auto's zoeken en al het andere 'onmiddellijk' vernietigen...
En het was ook niet de taak van de politie om demonstranten thuis te gaan intimideren. Toch?
Lekker naief ben jijquote:Op maandag 19 maart 2018 09:00 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
Je maakt een grapje maar er zijn echt mongolen die zo denken.
Wij bedoel je ;-)quote:Op maandag 19 maart 2018 08:35 schreef LurkJeRot het volgende:
Damn right dat ik iets te verbergen heb ja.
Dus als jij straks je aanvullende zorgverzekering niet kunt wijzigen omdat er uit je DNA blijkt dat je een verhoogd risico loopt op een vorm van kanker of hartfalen.. is dat prima?quote:Op maandag 19 maart 2018 09:15 schreef VarkensHart het volgende:
[..]
DNA bank![]()
Laatste jaren meerdere malen bewezen dat dit een geweldig middel is om strafzaken op te lossen. Sla maar op
Weer zon figuur die overal wat achter zoekt, opgefokt door de hedendaagse wantrouw cultuur. Overal wat achter zoeken, niets vertrouwen. Man wat ben ik blij dat ik niet zo hoef te levenquote:Op maandag 19 maart 2018 09:34 schreef Biekuh het volgende:
Het is ontzettend doorzichtig. De huidige wetgeving is inderdaad verouderd. Wat men echter doet met de nieuwe wet, is vergaande bevoegdheden toekennen die een inbreuk vormen op onze privacy (zoals meerdere mensen in dit topic al gezegd hebben). Een nieuwe wet is broodnodig. Wat echter niet nodig is een bevoegdheid om burgers te bespioneren. Een bevoegdheid die met deze wet een feit wordt. Deze bevoegdheid wordt met de nieuwe wet 'binnengesmokkeld' en de retoriek is dan dat een nieuwe wet nodig is, en dus kun je niet tegen de wet zijn zoals men die nu voor ogen heeft want er is een nieuwe wet nodig.
Over een paar dagen mogen we onze stem laten horen middels een raadgevend referendum. Denk je dat het toeval is dat dat referendum samenvalt met de gemeenteraadsverkiezingen? Veel mensen weten überhaupt niet dat er een referendum is aangaande (effectief) een enorme inbreuk op onze burgerrechten en een groen licht voor een politiestaat. Met berichtgeving omtrent de gemeenteraadsverkiezingen word je doodgegooid, maar dat geldt niet voor het referendum. Ra ra hoe kan dat...
Ga eens op officiële websites kijken van de Rijksoverheid. De punten die ik ( inmet name de eerste alinea) aanhaal, worden daar niet of nauwelijks genoemd. De overheid bespeelt ons als een viool. TS is daar een lichtend voorbeeld van.
Dit hele punt.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:29 schreef Joran-Joran het volgende:
Misschien vertrouw je op dit moment de overheid, maar wie zal zeggen wie er over 20 jaar aan de knoppen zitten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |