Ik heb geen medicijnen.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je medicijnen vandaag wel ingenomen?
Ik zou het niet weten, want ik lik haar kont niet. Maar fijn dat je je door haar laat domineren. Heeft ze een verzetjequote:Op maandag 19 maart 2018 08:40 schreef Handleiding het volgende:
[..]
dat geldt niet voor jouw moeder. Met name haar poepertje ruikt heerlijk naar lavendel.
Je wilt haar vergassen?quote:Op maandag 19 maart 2018 07:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
Wat neem je aan cadeaus mee voor je schoonmoeder? Het is een vrouw van 65 jaar en een zeer simpele vrouw. Was al op Bijenkorf naar gassen aan kijken, maar dat is ook weer zo persoonlijk?
Het valt me nog mee dat ik geen ban heb gekregen. Had ik allang verwacht.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Je medicijnen vandaag wel ingenomen?
Dat kunnen we regelen toch?quote:Op maandag 19 maart 2018 11:30 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat ik geen ban heb gekregen. Had ik allang verwacht.
En wat zou zij er mee moeten?quote:Op maandag 19 maart 2018 11:50 schreef Rozevla het volgende:
Ik wou een autoradio zeggen maar waarschijnlijk ligt de hele schuur al vol
Nee joh, beter een balenciagaquote:Op maandag 19 maart 2018 16:20 schreef Tamilselvi het volgende:
Ja joh koop een Fendi tas bij de bijenkorf en stop er een pot mayonaise in ...
Zat andere tassen behalve Fendi. En al zou ik, wat maakt dat uit?quote:Op maandag 19 maart 2018 16:20 schreef Tamilselvi het volgende:
Ja joh koop een Fendi tas bij de bijenkorf en stop er een pot mayonaise in ...
Lelijk! Voor 100 euro extra heb je een gave Chloe.quote:Op maandag 19 maart 2018 16:49 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Nee joh, beter een balenciaga
[ afbeelding ]
¤1250,--
Ja vind 'm ook lelijk, maar dus geīnspireerd op de boodschappentas, daarom.quote:Op maandag 19 maart 2018 17:23 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Lelijk! Voor 100 euro extra heb je een gave Chloe.
Ja, overweeg dus tas en horloge. Hoeft niet heeeeeeeel duur, maar wel beetje kwaliteit. Dus denk zo rond 600 euro samen. Zag een leuke tas van Guess die best neutraal is en ook voor haar kan. Zal zo eens link plaatsen.quote:Op maandag 19 maart 2018 17:32 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja vind 'm ook lelijk, maar dus geīnspireerd op de boodschappentas, daarom.
Weet niet wat je budget is, maar als je niet perse een bijenkorf tas wil kopen: in de zadelstraat zit een winkel met mooie niet-merk tassen. En &otherstories heeft ook mooie tassen en ook uitverkoop nu, deze was bv met 50% korting.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |