SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
hahahaquote:Op maandag 19 maart 2018 07:59 schreef Nattekat het volgende:
Hoe veel punten ik niet had kunnen hebben als Haags er niet was
iedereenquote:Op maandag 19 maart 2018 07:59 schreef Nattekat het volgende:
Hoe veel punten ik niet had kunnen hebben als Haags er niet was
quote:Op maandag 19 maart 2018 08:01 schreef Nattekat het volgende:
En weer hè... Ik ben even een half uur weg, en precies als ik terug kom is hij er ook weer.
Niet te doen ook met die fanatiekelingen hierquote:Op maandag 19 maart 2018 09:06 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Daar ben ik al een paar maanden mee gestopt.
waarom zit je dan nog hier?quote:Op maandag 19 maart 2018 09:06 schreef Hexx. het volgende:
[..]
Daar ben ik al een paar maanden mee gestopt.
om anderen te fucken gok ikquote:
met je sleutel lekker door dat zakje!quote:
ik ga vanmiddag een uurtje slapenquote:Op maandag 19 maart 2018 09:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
geef eens antwoord op mijn vraag joh koekwaus
quote:Op maandag 19 maart 2018 09:36 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
ik ga vanmiddag een uurtje slapen
quote:
quote:
Je weet dat je na verloop van tijd psychotisch wordt als je niet slaapt?quote:
ik slaap genoeg en doorquote:Op maandag 19 maart 2018 09:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je weet dat je na verloop van tijd psychotisch wordt als je niet slaapt?
dan moet je wel echt heel veel nachten niet slapen. Maandenlang zeg maar.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je weet dat je na verloop van tijd psychotisch wordt als je niet slaapt?
Een week.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dan moet je wel echt heel veel nachten niet slapen. Maandenlang zeg maar.
preciesquote:Op maandag 19 maart 2018 09:49 schreef noodgang het volgende:
Op een gegeven moment val je vanzelf wel in slaap
Nee joh, verschilt een beetje per persoon maar een week zonder slaap en je bent koekoek. Doorgaans goed herstelbaar maar gezond is het niet en ook geen prettige ervaring.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dan moet je wel echt heel veel nachten niet slapen. Maandenlang zeg maar.
gewoon zorgen dat je minstens 6 uur slaapt.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee joh, verschilt een beetje per persoon maar een week zonder slaap en je bent koekoek. Doorgaans goed herstelbaar maar gezond is het niet en ook geen prettige ervaring.
kloptquote:Op maandag 19 maart 2018 09:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee joh, verschilt een beetje per persoon maar een week zonder slaap en je bent koekoek. Doorgaans goed herstelbaar maar gezond is het niet en ook geen prettige ervaring.
Dan is er weinig aan de hand ja.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je minstens 6 uur slaapt.
quote:
Hey moet jij niet een keer slapen maatje.quote:
Meestal zit in tussen de 5 en 7 uur slaap.quote:Op maandag 19 maart 2018 09:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Al heb ik zelf om uitgerust te zijn echt 8 uur kwaliteitsslaap nodig.
nu nietquote:Op maandag 19 maart 2018 09:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Meestal zit in tussen de 5 en 7 uur slaap.
7 en een half half vier was ik weg gisteren.quote:
lekkerquote:Op maandag 19 maart 2018 09:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
7 en een half half vier was ik weg gisteren.
quote:Op maandag 19 maart 2018 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
gewoon zorgen dat je minstens 16 uur slaapt.
Ja ga telkens wat vroeger weer naar bed.quote:
quote:
hahaquote:Op maandag 19 maart 2018 10:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Een vriend is helemaal pissig omdat ik hem om halfdrie een bericht stuurde of die kwam gamen.
quote:
Helemaal nietquote:
Moet je niet werken daar in Eindhoven.quote:
Nicequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |