abonnement Unibet Coolblue
pi_177913140
Nu onze geliefde Hamster niet langer onder ons is, zouden wij graag gerbils aan willen schaffen. Mijn ervaring met knaagdieren van de grote dierenwinkels is niet al te best. Daarom wil ik de gerbils liever bij een fokker kopen. Is er iemand die een goed adres weet in de regio van Amersfoort?
pi_177913590
Zoiets als dit misschien? http://www.gerbil.nl/index.php?id=126 Beetje google-en dan kom je een heel eind lijkt me :) Of je kan kijken in een asiel of knaagdierenopvang of er daar misschien iets leuks zit. Of op markt.plaats zoeken naar gerbils en dan goed selecteren welke verkoper/fokker je een goed gevoel bij hebt. De keuze is reuze volgens mij :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_177914915
Op marktplaats staan verschillende gerbils van niet fokkers te koop. Stuur de eigenaar een berichtje in de trant van:”Ik bied een geweldig goed nieuw tehuis voor jullie gerbils en zal jullie natuurlijk op de hoogte houden van het welzijn van jullie dieren” Voor veel eigenaren is een goed tehuis belangrijker als geld er voor krijgen. Dan heb je gerbils en een gratis verblijf erbij. En omdat ze doorgaans niet meer piepjong zijn zie je eventuele aangeboren afwijkingen al.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')