Ik ook.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:22 schreef TehRocks het volgende:
Ik vond Pröpper slechter dan de Jong vorig seizoen, fite me.
Grrrrrrr vindt voetbal niet eens leukquote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:39 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ook.
Mijn beste maatje Lange_Lans ook
M'n andere maatje Badder ook
Scarface vond Toon het slechtste
Grrrrrrr vond alles kut(Had ie ook wel gelijk in hoor)
Je reageert te snelquote:Op dinsdag 20 maart 2018 16:40 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Grrrrrrr vindt voetbal niet eens leuk
Cocu is een prima trainer hoorquote:Op dinsdag 20 maart 2018 15:43 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Iemand steevast op blijven stellen terwijl hij er met de pet naar gooit, dat kun je Cocu wel verwijten in dit geval.
Cocu kan het nog knapper doen, kampioen worden met Brenet als vaste LBquote:Op dinsdag 20 maart 2018 17:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Kampioen geworden met Nelom in je elftal
Dat mag jij uiteraard vinden. Ik vind ook dat hij er behoorlijk wat uit heeft gehaald. Maar het is nu tijd voor iets anders.quote:
Wie zie jij graag komen als Van Bommel nog te vroeg is? Wat is een éckte PSV-coach?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 19:54 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat mag jij uiteraard vinden. Ik vind ook dat hij er behoorlijk wat uit heeft gehaald. Maar het is nu tijd voor iets anders.
Je hebt je vlucht nog niet geboekt voor 14 april uit Amerika?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:21 schreef Scarface88 het volgende:
Het is nog te vroeg om over een kampioenschap te praten. Eerst de komende weken maar eens afwachten.
Amerika?! Woont hij daar ofzo?quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je hebt je vlucht nog niet geboekt voor 14 april uit Amerika?
Doe normaal zegquote:Op dinsdag 20 maart 2018 18:21 schreef Scarface88 het volgende:
Het is nog te vroeg om over een kampioenschap te praten. Eerst de komende weken maar eens afwachten.
Bert van Marwijk gaat dat toch gewoon eens doen? Ideale keuze wel, iemand die gewoon resultaatvoetbal wil spelen wat bij PSV hoort en kan hij Bommel klaarstomen. Ook een beetje saaie uitstraling.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zie jij graag komen als Van Bommel nog te vroeg is? Wat is een éckte PSV-coach?
Het trieste is dat ik beide kampioensfeesten (2015, 2016) via een livestream van Omroep Brabant heb moeten bekijken.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 21:59 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je hebt je vlucht nog niet geboekt voor 14 april uit Amerika?
Als je met dit PSV kampioen zou kunnen worden, dan heb je als coach getoond dat je de poppetjes op de juiste plaats kunt zetten.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie zie jij graag komen als Van Bommel nog te vroeg is? Wat is een éckte PSV-coach?
Geen Nederlander iigquote:Op dinsdag 20 maart 2018 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lijkt me geen toptrainer.quote:
Met vMarwijk als assistent, zou wel netjes zijn denk ik.quote:Op woensdag 21 maart 2018 03:52 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Als je met dit PSV kampioen zou kunnen worden, dan heb je als coach getoond dat je de poppetjes op de juiste plaats kunt zetten.
Denk dat we allemaal wel wat meer jeugd, durf, spektakel en voetbal willen zien, maar ik heb zo mijn twijfels of een gearriveerde trainer als Van Marwijk (die zijn EC winst toch vooral aan een erg sterk Feyenoord team had te danken) het beter zou doen. Met de jonge jongens van nu zou Louis het beste alternatief zijn, maar die zie ik het ook niet doen.
Kortom, we hebben Cocu, we hebben aardig materiaal, de vraag is of je met een andere trainer beter af bent. PSV o19 met van Bommel laat goede resultaten zien; ik zou daar mijn hoop op vestigen. In 2020.
Ik hoop dat je sarcastisch bent. Die heeft echt letterlijk niks laten zien als trainer. Dan kunnen we net zo goed de trainer van Hooglandia gaan benaderen, die heeft op trainersgebied wellicht nog meer bij te zetten.quote:
Ik denk dat je Cicus' knipoogsmiley gemist hebt.quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ik hoop dat je sarcastisch bent. Die heeft echt letterlijk niks laten zien als trainer. Dan kunnen we net zo goed de trainer van Hooglandia gaan benaderen, die heeft op trainersgebied wellicht nog meer bij te zetten.
Ik geloof er sowieso niet zo in, dat geforceerd oud-voetballers op plaatsen zetten waar ze niet horen. Onze Amsterdamse vrienden die hebben een oud keeper als directeur. Zou er toch niet aan moeten denken, Waterreus die de dienst uitmaakt.
quote:Op woensdag 21 maart 2018 13:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Zou er toch niet aan moeten denken, Waterreus die de dienst uitmaakt.
quote:Ronald Waterreus verwacht in de toekomst aan de slag te gaan als voorzitter van PSV. De 45-jarige oud-doelman zegt overtuigd te zijn van het feit dat hij ooit gevraagd zal worden.
"Ik ben ervan overtuigd dat ze mij gaan vragen", zegt de oud-international in gesprek met 1Limburg. "Maar de komende twee, drie jaar gaat dat nog niet gebeuren. Ik zit nu in de fase van mijn leven dat ik geen werkweek van tachtig uur wil maken." Waterreus werd ooit door oud-PSV-voorzitter Harry van Raaij genoemd als toekomstige kandidaat voor die functie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |