Ja precies.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:15 schreef noodgang het volgende:
Cool idee! Ik denk dat het niet te ingewikkeld moet zijn anders haken mensen snel af. Verder zal ik er ook eens over nadenken
kan ook idd. Twee leiders zeg maar en de andere users blokken dan alleen de users van de andere groep.quote:Op zondag 18 maart 2018 20:19 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Hmm hoe dan? Kan nu ook in principe toch? Of dat als wij team zijn we tegelijk punten kunnen halen of zo?
Ja.quote:
Dat zou imho geen goeie maatstaf zijn.quote:Op zondag 18 maart 2018 11:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou alleen de bestaande jury van het beste onderschrift, verder liever niet daar dit alleen gezeik geeft. Goed topic zou bepaald kunnen worden a.d.h.v. views en reacties en niet krijgen van een slotje.
Het is een eerste stap tot, maar zoals je ziet is er bijzonder weinig animo dus ik gaat er niet komen wss.quote:
Laat staan animo, het is gewoon ingewikkeld om het te implementeren. Developers van FOK! moeten bereidt zijn om vrijwillig hun tijd hierin te steken.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is een eerste stap tot, maar zoals je ziet is er bijzonder weinig animo dus ik gaat er niet komen wss.
Dit zou ik gewoon zelf maken.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:14 schreef _--_ het volgende:
[..]
Laat staan animo, het is gewoon ingewikkeld om het te implementeren. Developers van FOK! moeten bereidt zijn om vrijwillig hun tijd hierin te steken.
Terwijl je geen FOK! developer bent? Veel succes daarmee.quote:
Is bij het dodetopicspel ook gelukt, al lang uitgedacht en besproken met blauw.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:22 schreef _--_ het volgende:
[..]
Terwijl je geen FOK! developer bent? Veel succes daarmee.
Ik las iets over duimpjes enzo. Dat kan echt niet zonder diepe rechten in het systeem.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Is bij het dodetopicspel ook gelukt, al lang uitgedacht en besproken met blauw.
Oh excuus, duimpjes en knopjes gaat niet lukken inderdaad.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:25 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik las iets over duimpjes enzo. Dat kan echt niet zonder diepe rechten in het systeem.![]()
Maar waarom direct software ontwikkelen als het ook manueel kan. Zo zijn we ook met het dodetopicspel begonnen.
Als jouw topic een TLDR is bijvoorbeeld krijg je weinig reacties. Dan kan zo'n script heel makkelijk in de mist gaan. En veel reacties krijg je weer met een topic-drama, dan gaat die ook de mist in. Zo'n script die alleen de verhouding in views en reaguursels schekt lijkt me echt te gebrekkig, ook voor een start.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:27 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Oh excuus, duimpjes en knopjes gaat niet lukken inderdaad.![]()
Wordt hewoon een script die het bij gaat houden.
En zou manueel kunnen, anders even een proefje draaien binnenkort streep?
Hmmmm nou ja tot nu toe is de input gering en was ik het weer vergeten.quote:Op dinsdag 17 april 2018 19:32 schreef _--_ het volgende:
[..]
Als jouw topic een TLDR is bijvoorbeeld krijg je weinig reacties. Dan kan zo'n script heel makkelijk in de mist gaan. En veel reacties krijg je weer met een topic-drama, dan gaat die ook de mist in. Zo'n script die alleen de verhouding in views en reaguursels schekt lijkt me echt te gebrekkig, ook voor een start.
Ik wil nu overigens niet zomaar een topic starten omdat de kans dat het topic afsterft groot is. Eerst zou er moeten worden gekeken of er genoeg animo is. Dat kunnen we bijvoorbeeld concluderen als we deel 2 bereiken. Dan kunnen we het gelijk ook uitproberen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |