SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
Boksen ik Uto?quote:
Vaak batsen ze wel de mooiste meiden.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Vind die mannelijke dansers altijd van die flikkers
Ik had al geen facebookquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb bijna alle fokkers van Facebook verwijderd.
Ik heb maar twee fokkers op Facebook brechtje en Gibson.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb bijna alle fokkers van Facebook verwijderd.
nicequote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb maar twee fokkers op Facebook brechtje en Gibson.
Al jarenquote:
Dat zal best maar vind het er niet mooi uitzienquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Vaak batsen ze wel de mooiste meiden.
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:06 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat zal best maar vind het er niet mooi uitzien
Sowieso dat hysterische dansen van vrouwen ook niet eigenlijk
Zegt je vriendin nou nooit eens kom eens achter dat scherm vandaan ?quote:
neequote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zegt je vriendin nou nooit eens kom eens achter dat scherm vandaan ?
Dat jullie vrouwen nooit gek worden van dat gefok! Heel de dag door.quote:
tijd van nu hequote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat jullie vrouwen nooit gek worden van dat gefok! Heel de dag door.
Mijn vriendin werkt meer dan ik. En ik werk al veelquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat jullie vrouwen nooit gek worden van dat gefok! Heel de dag door.
Oké daarmee stop je ook redelijk vroeg met fokken elke avond ?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vriendin werkt meer dan ik. En ik werk al veel
Yepquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Oké daarmee stop je ook redelijk vroeg met fokken elke avond ?
Da's mooi moet je er ook zeker in houden.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Yepdan hebben we tijd voor elkaar
zekerquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Da's mooi moet je er ook zeker in houden.
Doe jij dat ook ?quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zij heeft haar eigen kindercrèche voor meertalige kinderen opgezet. Werkt vaak tot laat wel
Mooi werkquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zij heeft haar eigen kindercrèche voor meertalige kinderen opgezet. Werkt vaak tot laat wel
Geld genoeg bij jullie dus.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
komen veel diplomaten. Heeft ze goed gedaan
fok gaat niet kapotquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als fok kapot is als Utopia stopt het leven maar oppakken
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:03 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Sorry murp maar anders wordt je een serieuze concurrent
Markquote:
op mijn werk ziijn er ook veel meertaligequote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mark weet alles is de broer van Klaas.quote:
oke...quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mark weet alles is de broer van Klaas.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:23 schreef murp het volgende:
[..]
op mijn werk ziijn er ook veel meertalige
Bij scholingquote:
lolquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:23 schreef murp het volgende:
[..]
op mijn werk ziijn er ook veel meertalige
Lekker hoge prijzen vragenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
komen veel diplomaten. Heeft ze goed gedaan
quote:
Wat Utopia? Neequote:
Wie?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
beau en romy gaan nu worstelen
zien ze een beetje leuk uit?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:30 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
beau en romy gaan nu worstelen
leukquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zal ik even een capje maken?
Die Billy die ze altijd posten is echt een monster dus zou wel niet.quote:
is goedquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zal ik even een capje maken?
quote:
quote:
Ja is flauw tochquote:
Dan wint Haagse weer voor de 100ste keer.quote:
En anders ben jij niet meer in te halenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan wint Haagse weer voor de 100ste keer.
Sta bijna niks voor heb deze 10 puntjes hard nodig.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:48 schreef aloa het volgende:
[..]
En anders ben jij niet meer in te halen
nu niet idd. Zo blijft het spannend.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sta bijna niks voor heb deze 10 puntjes hard nodig.
Nieet weten dat dit spel doo matchfixer wordt beheerstquote:
Jaquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
weer per ongeluk een UTO post gedaan?
maakt niet uitquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:51 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja
ik weet het word niet zo gewaardeerd hier
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
ah gelukkig
lieverds zijn jullie
Volgens mij speelt er bij jou mee dat het je nooit gelukt is gun je het nu mij niet.quote:
Nog erger dan homijn ditquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kap nou Haagse is nu weg even zit hier al sinds ik wakker ben gun me om nou even weg te zwemmen of je bepaalt bij deze de winnaar.
Nee joh.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Volgens mij speelt er bij jou nee dat het je nooit gelukt is gun je het nu mij niet.
ditquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
Het hoort bij een spel dat het je soms tegenzit en tegengewerkt wordt en soms niet. Je kan als je een balletje trapt ook niet verwachten dat niemand je bal afpakt.
Maar we willen allemaal wel eens aan andere winnaar tochquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:57 schreef hemarookworst het volgende:
En met die smeekbedes gaat het je niet beter af
juist averechtsquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:57 schreef hemarookworst het volgende:
En met die smeekbedes gaat het je niet beter af
we rooten voor niet een haagse winnaarquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar we willen allemaal wel eens aan andere winnaar toch
volgende maand weer netflixquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijg ook nooit wat mee van Netflix door dit spel
Lol ik zet inderdaad al dienkeer in op haags, gaat knieschijven kosten als die niet wint.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nieet weten dat dit spel doo matchfixer wordt beheerst
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dan het avondmaal maar overslaan vandaag
Respect, alles achterlaten voor dit spelquote:Op zaterdag 17 maart 2018 17:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijg ook nooit wat mee van Netflix door dit spel
En dan nog niet winnenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Respect, alles achterlaten voor dit spel
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
[..]
Respect, alles achterlaten voor dit spel
Blok hem nou ipv van mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |