SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij gunde me nog een punt. Denk ik.
Er is al een team tegen Haagsquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:04 schreef FlippingCoin het volgende:
@RDG als er een team nodig is om haags te stoppen zou ik dat oké vinden maar inderdaad wel goed om te weten wat iedereen er van denkt verder kan wel poll maken anders maar nu aan het sporten nog
Jij aloa en ?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er is al een team tegen Haags
ga je gangquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:06 schreef Nattekat het volgende:
Haags... Ik gaf je een punt. Los van dat je hem hebt weggegooid, vind ik het wel redelijk als ik nu mag
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:04 schreef FlippingCoin het volgende:
@RDG als er een team nodig is om haags te stoppen zou ik dat oké vinden maar inderdaad wel goed om te weten wat iedereen er van denkt verder kan wel poll maken anders maar nu aan het sporten nog
quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja, werkt goed zo te zien.
ja niet eens met opzet dat is nog het ergequote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel apart dat je borrel pissig krijgt.
ik heb iets gemist geloof ikquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:08 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja niet eens met opzet dat is nog het erge
Nee zij en flip liggen elkaar niet.quote:
jammerquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee zij en flip liggen elkaar niet.
Je bent aan het FOK!’en tijdens het sporten?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:04 schreef FlippingCoin het volgende:
quote:
quote:
quote:
Ja heb pauze tussendoorquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:09 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Je bent aan het FOK!’en tijdens het sporten?
Op mijn pc ookquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De tijd op mijn mobiel loopt achter met die van fok
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:25 schreef Nattekat het volgende:
Beloof me dat m1st1g geen punten krijgt straks
Hahahahaa ik moet er ook voor knokken net als jij.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:25 schreef Nattekat het volgende:
Beloof me dat m1st1g geen punten krijgt straks
jepquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Hahahahaa ik moet er ook voor knokken net als jij.
hoezoquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op het punt dat het eigenlijk al lang niet meer leuk is.
goed ideequote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:27 schreef m1st1g het volgende:
Stop dan alle 2 met posten, gaan katje en ik voor de win.
Tweede worden lukt me op me sloffen zonder moeite maar dit .quote:
is andere koekquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tweede worden lukt me op me sloffen zonder moeite maar dit .
Vannacht moet je me eerder laten pakken dan vier uur kan dat 12 tot 6 ofzo.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vannacht moet je me eerder laten pakken dan vier uur kan dat 12 tot 6 ofzo.
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat jij ook niet meer mocht posten dan?
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet naar Oud-Beijerland vanavond?
wat is daar?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:31 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waarom ga jij niet naar Oud-Beijerland vanavond?
stop danquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijg gewoon hoofdpijn van dit spelletje.
Stop er dan mee samen met Haagsquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Krijg gewoon hoofdpijn van dit spelletje.
Dan heb je weer makkelijk gewonnenquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan heb je weer makkelijk gewonnen
Dat is niet de bedoelingquote:
vannacht ga je weer schroeien kan ik morgen weer opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dan heb je weer makkelijk gewonnen
ik neem de honneurs wel waar.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wil gewoon even chillen beetje gamen Netflix kijken . Maar moet deze topic in de gaten houden
Wat vriendelijk ben je tochquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik neem de honneurs wel waar.
Vannacht zit er weer een gekkie die voor zichzelf speelt waardoor ik minder haal dan dat de bedoeling is.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vannacht ga je weer schroeien kan ik morgen weer opnieuw beginnen
risico jaquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vannacht zit er weer een gekkie die voor zichzelf speelt waardoor ik minder haal dan dat de bedoeling is.
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wil eigenlijk net als Haagse normaal niet meer in te halen zijn.
Dat je alleen nog maar af en toe een kijkje moet komen nemen.
Heb jij ook altijdquote:
Die tijd is wel geweest denk ik. meer speler maakt dat moeilijkerquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wil eigenlijk net als Haagse normaal niet meer in te halen zijn.
Dat je alleen nog maar af en toe een kijkje moet komen nemen.
quote:
Maar die kwamen niet om het spel te spelen.quote:
Dat is eigenlijk wel triest als je het zo zegtquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat heb je gedaan vandaag ja een beetje op fok heel de dag in een kut topic hangen.
Dat is wel heel drastischquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Misschien geef ik Mark mijn wachtwoord wel kan die het overnemen.
quote:
Wij samen krijgt er niemand anders meer puntenquote:
He dan is het helemaal niet meer leuk.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wij samen krijgt er niemand anders meer punten
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
jij met nattekut, 1 puntquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
He dan is het helemaal niet meer leuk.
Nummer 1 : 6000 puntenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:47 schreef m1st1g het volgende:
[..]
He dan is het helemaal niet meer leuk.
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nummer 1 : 6000 punten
Nummer 2: 300 punten
ik ga straks nog wel ergens eten halenquote:
Laat ze dan naar jou toe komenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kan nergens heen maar in het zuiden wacht een vrouw nog steeds op mij alleen.
Ik ben er vanavond niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:54 schreef markdeajaxfan het volgende:
[..]
ik ga straks nog wel ergens eten halen
blofquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
It's a miracle that she is not living op in a three.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |