SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
quote:
Nee ga het zo opgeven denk ik dan maar niet winnen maar even niet dit topic voor me neus.quote:
gewoon doorgaan johquote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:42 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee ga het zo opgeven denk ik dan maar niet winnen maar even niet dit topic voor me neus.
het leven is niet moeilijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoe jij het doet met een eigen bedrijf en een gezinsleven ernaast weet ik niet maar Chapeau.
En dan opeens tussendoor weer wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nu valt er helemaal niks meer te halen
jep.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En dan opeens tussendoor weer wel.
Jij scoort ze beter tussendoor als ik momenteel gisteren was er andersom.quote:
klopt. Ben wel benieuwd of je het komende week gaat volhouden.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij scoort ze beter tussendoor als ik momenteel gisteren was er andersom.
Nee zater nachten zijn verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Morgenochtend weer 1648 - 1401 ofzo
valt wel mee toch. Volgens mij zijn die zelfs rustigquote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee zater nachten zijn verschrikkelijk.
Die onzin mod zat me goed dwars.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
valt wel mee toch. Volgens mij zijn die zelfs rustig
lolquote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die onzin mod zat me goed dwars.
En Mark natuurlijk al geeft die me soms punten.
Hn82 ofzo anders had ik zo 80 punten meer gehad.quote:
coolquote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hn82 ofzo anders had ik zo 80 punten meer gehad.
Klopt welquote:
Hean82 of zo inderdaad.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hn82 ofzo anders had ik zo 80 punten meer gehad.
Zaterdagnacht... geloof je het zelf?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mikey loopt komende nacht gewoon weer uit hoor.
weet wel zekerquote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zaterdagnacht... geloof je het zelf?
Hangt van Mark af of een firefox of een streep ofzo verwacht ik wel tussendoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mikey loopt komende nacht gewoon weer uit hoor.
nattekut maakt het ook niet waarquote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hangt van Mark af of een firefox of een streep ofzo verwacht ik wel tussendoor.
Ik hoorde net dat ik morgenochtend moet komen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nattekut maakt het ook niet waar
Verplicht rukken...quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat ik morgenochtend moet komen.
is toch goed. Kom ik paar uur eerderquote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat ik morgenochtend moet komen.
Veel users zijn wel eens toe aan een andere winnaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nattekut maakt het ook niet waar
Ik kijk wel ff in het stokjestopic... heb je misschien een kansquote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dinges.
En wanneer ik weg ga is geheim
komt goed.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil eigenlijk weg gaan nu naar dan is de voorsprong kwijt.
Mistig houdt Haags wel bezig.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik wil eigenlijk weg gaan nu naar dan is de voorsprong kwijt.
Hoop dan maar daaropquote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Neuh als haags nou ook ff weggaat doen wiuj samen strijden om een paar puntjes
Ik ookquote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb wel wat beters te doen dan non-stop hier meekijken.
primaquote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb wel wat beters te doen dan non-stop hier meekijken.
Ben ik ook voorquote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Neuh als haags nou ook ff weggaat doen wiuj samen strijden om een paar puntjes
boinkquote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Wandel dan eens naar je bed zonder telefoon
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van 100 naar 30% in drie uur top batterij.
als dat geen neuken wordtquote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:01 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Kusje vragen aan een vrouwelijk figuur schijnt te helpen tegen pijn
Staat bij mij nog op 85%quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van 100 naar 30% in drie uur top batterij.
Daarom vervangen.quote:
Geen vluggertje. Zorg dat je minimaal 2 uur weg blijftquote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als dat geen neuken wordt
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Geen vluggertje. Zorg dat je minimaal 2 uur weg blijft
primaquote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Geen vluggertje. Zorg dat je minimaal 2 uur weg blijft
helaasquote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:14 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat gaat mij niet lukken. krijg visite.
pfffquote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoor net dat een stel idioten Gio bedreigd hebben.
Nep supporters.
Die zijn het niet waard om een stem te hebben.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hoor net dat een stel idioten Gio bedreigd hebben.
Nep supporters.
Je eigen trainer met de dood bedreigen omdat de club het even wat minder doet.quote:
ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je eigen trainer met de dood bedreigen omdat de club het even wat minder doet.
Die verdienen echt een paar flinkken corrigerende tikken.
FF een firewall op de juiste manier inrichten. mobiele referers blocken.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:24 schreef HeaN82 het volgende:
Maar gelukkig kan je mobiel spelen, dus ben er gewoon!
bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:32 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dan moet je een broek aantrekken ipv een rokje
Posten jullie jiet na elkaar dan heeft haags ook leuke concurrentie en hoeft er jiemand wegquote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Werk anders samen om haags te verslaan?
Al geprobeerd werd die boosquote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:48 schreef FlippingCoin het volgende:
Werk anders samen om haags te verslaan?
Dat je soms even niet kan posten omdat je team gepost heeft.quote:
Ik poste dat om te vragen of die me al had ingehaald.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dat je soms even niet kan posten omdat je team gepost heeft.
Jij bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
En je kan dat wel afspreken FlippingCoin maar je hebt altijd figuren die daar niet in mee gaan.
Jij nuquote:
De rest kijkt een beetje wanneer ik een post heb gezet jij dondert er doorheenquote:
ho ffquote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik doe het terug. Leven en laten leven.
Ja je moet ook zelf een team maken hè bijvoorbeeld jij en mark dat je niet na elkaar post dan heb je een team.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
En je kan dat wel afspreken FlippingCoin maar je hebt altijd figuren die daar niet in mee gaan.
Jij doet het bij mij ook.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De rest kijkt een beetje wanneer ik een post heb gezet jij dondert er doorheen
Ja maar ik zit nu inde strijd tegen Haagse wat eigenlijk een strijd van ons allemaal is jij vecht om plek 9quote:
dat is al zoquote:Op zaterdag 17 maart 2018 15:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja je moet ook zelf een team maken hè bijvoorbeeld jij en mark dat je niet na elkaar post dan heb je een team.
Wat allemaal tegen haags?quote:
Op die manier wint Haag weer.quote:
lol kijk maar hoe goed kat en mikey samenwerkenquote:
Look like IT.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:00 schreef FlippingCoin het volgende:
Nu is het gewoon ieder voor zich denk ik
ja, niet dusquote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lol kijk maar hoe goed kat en mikey samenwerken
Ik stond er voor open. Heb zelfs Haags hele uren beziggehouden.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:00 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lol kijk maar hoe goed kat en mikey samenwerken
Dat mag nog steeds.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 16:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik stond er voor open. Heb zelfs Haags hele uren beziggehouden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |