SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
eetzequote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:19 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g gaat even eten. tot straks en niet te veel punten pakken allemaal
mensen die de boter verneuken moeten ze slaan met stokkenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Boter met broodkruimels van de vorige gebruiker er door.
vond ik ook wel.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Van meer als 140 punten achterstand naar maar 37 achterstand is wel knap moet ik nageven.
Al heb jij totaal geen tegenstander als jij het pakt ik heb altijd wel een jolige nachtbraker die me wel wil blokken.quote:
Had het over veel moeten werken laatste keer dat hij hier was zat hij ergens in een hotel.quote:
dat scheelt flink wat puntenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Had het over veel moeten werken laatste keer dat hij hier was zat hij ergens in een hotel.
dan zou ik stoppenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar zo als nu verplicht moeten posten met tegenzin.
Vermoeiend soms.
Ja maar wil ook een keer winnen.quote:
Neuh, dan word het wat te obsessief.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:57 schreef aloa het volgende:
[..]
ik ook wel, maar ga niet met tegenzin hier posten.
31.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het Haagse wint altijd een keer doorbreken maar zou blij zijn als het 30 maart is.
iddquote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:58 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Neuh, dan word het wat te obsessief.
Ben het paasweekend ook in België .quote:
okequote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben het paasweekend ook in België .
Lekker ik ga zo tosti makenquote:
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Juni ben ik grotendeels weg he
Als het goed is heb ik ook een betere telefoon tegen die tijd.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar als je voorsprong meer dan 300 is dat weekend dan win je Mike
Ik weet niet of dat je gaat helpenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als het goed is heb ik ook een betere telefoon tegen die tijd.
Ik zit al een week met een telefoon met een kapotte batterij te postenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat je gaat helpen
dat is fucked jaquote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit al een week met een telefoon met een kapotte batterij te posten
Waardeloos is dat.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zit al een week met een telefoon met een kapotte batterij te posten
Ja ben je een halfuur buiten de deur is je telefoon leeg.quote:
J5 kost maar ¤179,--quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar goedkoper abonnement vanaf volgende week met nieuwe mobiel komt goed.
Ik heb nu een abonnement zonder toestel dat duurder is.quote:
mijn batterij gaat ook wel snelquote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:09 schreef m1st1g het volgende:
Accu gaat met normaal gebruik 2 dagen mee en als ik in dit topic zit een dag.
Da's prima mijn huidige telefoon is soms na een uur in dit topic leeg momenteel eerder toen die nog goed was om de 8 uur.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:09 schreef m1st1g het volgende:
Accu gaat met normaal gebruik 2 dagen mee en als ik in dit topic zit een dag.
Bij Simyo ?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:11 schreef m1st1g het volgende:
Simpel abbo van 15 pleuro
10 GB internet
125 minuten
1000 sms'jes
sms doet iemand dat nog dan?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:11 schreef m1st1g het volgende:
Simpel abbo van 15 pleuro
10 GB internet
125 minuten
1000 sms'jes
Bellen ook niet meer ja via app of Messengerquote:
Ik heb al een jaar of 5 een abbo bij simpel en dat is meestal goedkoper dan andere "aanbiedingen"quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb nog een dure abbo van twee jaar terug toen je internet bundels nog los moest aanschaffen.
Heb je ook nog oude constructie .quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb nu 20gb voor 40 euro p/m
Ik heb er bar weinig verstand van verderquote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je ook nog oude constructie .
Ik heb 10gb voor 26 per maand kan hem bij mijn huidige provider omschakelen naar 15 per maand maar doe ik niet want dan heb ik die mobiel nog niet.
Ik gebruik het nog om een alarmsysteem op afstand uit of aan te zettenquote:
Heb je abonnement afgesloten toen je nog extra moest betalen voor internet bundels ?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er bar weinig verstand van verder
afgelopen decemberquote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je abonnement afgesloten toen je nog extra moest betalen voor internet bundels ?
Tegenwoordig zitten ze er bij in.
Duur abonnement heb je dan welke mobiel zit daar bij?quote:
s7quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Duur abonnement heb je dan welke mobiel zit daar bij?
Ja kijk dan zit het hem daarin.quote:
neequote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja kijk dan zit het hem daarin.
Moet jij ook telefoons en abonnementen voor je werknemers afsluiten ?
zo ver ga ik nietquote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zie dat bij die zorg bedrijfjes veel elke begeleider een dikke telefoon en een iPad op kosten van de zaak.
Mogen ze mooi zelf betalen.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
Vanavond hopelijk het einde van de Twente.
quote:
ben de moeilijkste nietquote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Jij bent wel een toffe werkgever tot op zekere hoogte denk ik.
Maar als ze met je kloten gaan spelen hebben ze ook wel de verkeerde aan je .quote:
Klopt. Maar nog niet meegemaakt. Wel bij mijn vorige werk.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar als ze met je kloten gaan spelen hebben ze ook wel de verkeerde aan je .
Hoelang doe je dit al dan ?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Maar nog niet meegemaakt. Wel bij mijn vorige werk.
jaartje. Maar mijn pa helpt mij nog flink wel. Kan het niet loslaten na zijn pensioen. Scheelt mij ook enorm trouwensquote:
jawel maar kan het ook alleen. Maar goed, hij blijft wel lekker bezig zoquote:
Was het eerst zijn bedrijf ?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jawel maar kan het ook alleen. Maar goed, hij blijft wel lekker bezig zo
Komt me bekend voor.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jawel maar kan het ook alleen. Maar goed, hij blijft wel lekker bezig zo
why notquote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Had ik dat maar ga mijn vader nooit als ouwe man mogen meemaken
Dat is minder.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Had ik dat maar ga mijn vader nooit als ouwe man mogen meemaken
Hart stilstand in 2010 tijdens het hardlopenquote:
godverquote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hart stilstand in 2010 tijdens het hardlopen
dat is ronduit waardeloos.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hart stilstand in 2010 tijdens het hardlopen
snap ik. Treurigquote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja oma is die klap nooit meer helemaal boven gekomen.
Dat kan ik goed begrijpen. 2 kinderen in 1 jaar.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ja oma is die klap nooit meer helemaal boven gekomen.
Ja vreselijk en toen ze het na een jaar of zes net weer een beetje zag zitten kreeg ze een hersenbloeding.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat kan ik goed begrijpen. 2 kinderen in 1 jaar.
de teringquote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja vreselijk en toen ze het na een jaar of zes net weer een beetje zag zitten kreeg ze een hersenbloeding.
en kreeg ook jij dus weer een klap.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja vreselijk en toen ze het na een jaar of zes net weer een beetje zag zitten kreeg ze een hersenbloeding.
Ja zeker oma hield de familie aan mijn vaders kant in Rotterdam ook nog een beetje bij elkaar.quote:
heftig Mikequote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja zeker oma hield de familie aan mijn vaders kant in Rotterdam ook nog een beetje bij elkaar.
Belde haar ook 1x in de twee weken en dan altijd ruim een uur .
Mis dat soms wel.
Mijn neef was na het overlijden van mijn oom op zijn 23ste al wees paar jaar ervoor zijn moeder verloren aan kanker.quote:
kickequote:Op zaterdag 17 maart 2018 13:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mijn neef was na het overlijden van mijn oom op zijn 23ste al wees paar jaar ervoor zijn moeder verloren aan kanker.
Maar hij doet het beter als mij heeft eigen sneakers store op Zuidplein.
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:16 schreef Nattekat het volgende:
Geef die spammert niet zo veel punten joh
Neem het even over dan.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:16 schreef Nattekat het volgende:
Geef die spammert niet zo veel punten joh
Op wie?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:18 schreef m1st1g het volgende:
eigenlijk 10 punten want dan sta ik voor...
vooral een flinke sprong richting Mikey gemaaktquote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Top 4 heeft wel fljnk wat posts samen
lolquote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
vooral een flinke sprong richting Mikey gemaakt
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:24 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lol
Jij markjes & mikeysdans en aloagod hebben samen al bijna 27 topics vol.
bijna allemaal voor niks geweest. Doet het pijn?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Terwijl ik zelf vies veel punten heb gesprokkeld vannacht.
Ja, als iedereen zo gaat denken dan valt er niks meer te halen daar.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar behoor ik op dit moment ook niet echt toe. 's avonds en 's nachts is veel leuker.
Neequote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
bijna allemaal voor niks geweest. Doet het pijn?
Ja nou ja liever minder punten en leuk voor mij en ik sta sowieso zelden vroeg op en wanneer ik vroeg op sta zit ik in college en dan doe ik dit ook niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, als iedereen zo gaat denken dan valt er niks meer te halen daar.
Dus nu wil je dat ik je 's ochtends kom stalken?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Is eigenlijk al praktisch zo.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Steeds meer naar de ochtend toe inderdaadquote:
mijn patroon is altijd hetzelfdequote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar wie gaat er ook op zaterdag ochtend vroeg ze nest uit om punten te scoren.
Zondag morgen zou ook wel weer punten festijn zijn.
Dat is mijn ritme eigenlijk al. Moet er alleen nog voor zorgen dat ik ook wakker blijfquote:Op zaterdag 17 maart 2018 14:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Steeds meer naar de ochtend toe inderdaad
Je blokt telkens net de verkeerdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |