SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
quote:
binnen ook niet?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 05:08 schreef markdeajaxfan het volgende:
tt klopt niet het sneeuwt niet buiten
Moeten we niet doen idd.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 05:17 schreef markdeajaxfan het volgende:
laat de leeuw niet in zijn hempie staan
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 09:43 schreef m1st1g het volgende:
[..]
dat wist ik al. Hoef je niet te bevestigen.
Ik reageer niet binnen 5 seconden constant.quote:
in bed.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 09:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik reageer niet binnen 5 seconden constant.
En waar was jij vannacht?
lolquote:Op zaterdag 17 maart 2018 11:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lol mijn vriendin stuurt me een hotel door ik reageer niet zo als ze wil gelijk ruzie.
vrouwenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 11:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Lol mijn vriendin stuurt me een hotel door ik reageer niet zo als ze wil gelijk ruzie.
Slapen. Daarna ook trouwens.quote:
luilakquote:Op zaterdag 17 maart 2018 11:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Slapen. Daarna ook trouwens.
Uit ervaring weet ik dat zaterdag en zondagnacht kansloos druk zijn
Mag ik ook één keertje in de week eens doorslapen? Wil fit zijn voor m'n wedstrijdquote:
Nou vooruit.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik ook één keertje in de week eens doorslapen? Wil fit zijn voor m'n wedstrijd
quote:
Had je maar niet moeten uitslapenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik vanmorgen 1 uur eerder was opgestaan stond ik nu op 1.
Je had op 1 kunnen staan maar je blokt jezelf (ja ik kijk terug)quote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ik vanmorgen 1 uur eerder was opgestaan stond ik nu op 1.
Ik hoop dat je een lange adem hebt komende week. Want anders ga ik erop en erover.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je had op 1 kunnen staan maar je blokt jezelf (ja ik kijk terug)
En dacht het al ik had veel punten vannacht maar zag ook dat het te rustig ging zijn.
Toppiequote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wel lekker 6 uurtjes geslapen
Goe ik meestal bij een vrouw.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een lange adem hebt komende week. Want anders ga ik erop en erover.
Ik doe kalm aan beetje ritme werken.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hoop dat je een lange adem hebt komende week. Want anders ga ik erop en erover.
Wat doe je nou ??? kreeg bijna weer een punt va Haags.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik doe kalm aan beetje ritme werken.
dat verneukt alle scores. Kijk maar naar dexter. Ik zal me er voor april uit laten halenquote:
Hoeft niet hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat verneukt alle scores. Kijk maar naar dexter. Ik zal me er voor april uit laten halen
Waarvoor? jij speelt eerlijk volgens mij.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dat verneukt alle scores. Kijk maar naar dexter. Ik zal me er voor april uit laten halen
het is wel spannender nuquote:Op zaterdag 17 maart 2018 12:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Waarvoor? jij speelt eerlijk volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |