SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
wiesdat?quote:
ja beide gewoonquote:
ado spelerquote:
Ah oké naam kwam mij al bekend voorquote:
mij ookquote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:28 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké naam kwam mij al bekend voor
lekker geslapen?quote:
Ja maar jij bent Ado hooliganquote:
wat?quote:
Ja joh weet ik tochquote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben verre van een hooligan
Maar voor andere puntenjagers nietquote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
werkt voor mij meer dan prima.
met een matjequote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben verre van een hooligan
ja ben wakker weer sinds tienquote:
83quote:
quote:
Ik denk tussen de 40 en 45?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:45 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Doe nog eens een gok
[..]
Helaas ook niet goed
Zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk tussen de 40 en 45?
86 maanden hoorquote:
Yvonne kan hier niet mee lachen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik denk tussen de 40 en 45?
ah zo nieuw ben je dus nietquote:
en 20 jaar geen joint. Hmmmquote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Neuh is al 2e account en deze is al 7 jaar oud.
En zelfs nog naar raves in de energiehal geweest.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
en 20 jaar geen joint. Hmmm
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:50 schreef m1st1g het volgende:
[..]
En zelfs nog naar raves in de energiehal geweest.
ik ga morgen meteen kijkenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Staat in dat fobo ook nog een haags stukje trouwens.
Zelf geschoten die vogels en die skyline ?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:52 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Staat in dat fobo ook nog een haags stukje trouwens.
Jep Alles zelf geschoten.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zelf geschoten die vogels en die skyline ?
tofquote:
Ben daar ook eens geweest tof evenement.quote:
Was zeker leuk om te komen, vooral bij de opbouw. Kan je met iedereen een praatje maken en kan je alles goed zien.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben daar ook eens geweest tof evenement.
Is vlakbij Zoetermeer kan je best eens doen.quote:
Goede zaak.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:00 schreef markdeajaxfan het volgende:
laatste keer in rotterdam verloor ajax van twente
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:00 schreef markdeajaxfan het volgende:
laatste keer in rotterdam verloor ajax van twente
kloptquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Is vlakbij Zoetermeer kan je best eens doen.
krap aan 2 uurtjes is wel wat ver ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:02 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Voor mij is het 170 km rijden tegenwoordig.
2x per maand voor verjaardagen e.d.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
krap aan 2 uurtjes is wel wat ver ja.
Zolang het niet de mijne is maakt het niet uit.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan verjaardagen
Dat is dan ook wel weer zoquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:04 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zolang het niet de mijne is maakt het niet uit.
Ah dat zou mooi zijnquote:
toffe userquote:
druk met tentamens ze weet dat we terug zijn.quote:
aloa wel denk ikquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kende Dat woord helemaal niet
ik ook nietquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kende Dat woord helemaal niet
ah coolquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
druk met tentamens ze weet dat we terug zijn.
quote:
Ja ik ook maarquote:
prima te drinken en vind het niet eens slechter dan andere bekende pilsjes. En mijn viesvette binnenkant heeft een afwasbeurt nodig ja.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is idd goedkoop maar is nog steeds afwaswater
quote:
Voor het laatste is het wel goed genoeg. Ik heb liever andere bieren.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:15 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
prima te drinken en vind het niet eens slechter dan andere bekende pilsjes. En mijn viesvette binnenkant heeft een afwasbeurt nodig ja.
ja puntjes scorenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan heb je nog even te gaan
drink verder wel speciaalbieren, maar Bavaria en Veltins is wel mijn standaardpilsquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Voor het laatste is het wel goed genoeg. Ik heb liever andere bieren.
Morgen weerquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Moeten jullie nou het land verdedigen?
Ik zit voor de normale dorstlesser aan het Grolschquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
drink verder wel speciaalbieren, maar Bavaria en Veltins is wel mijn standaardpils
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ok ik geef je het voordeel van de twijfel.
Nou, mijn vriendin slaapt al. Als ik daar nu mijn piemel in steek dan krijg ik een klap die zijn weerga niet kent.quote:
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, mijn vriendin slaapt al. Als ik daar nu mijn piemel in steek dan krijg ik een klap die zijn weerga niet kent.
Geen dwangbuis hebben voor vrouwelijk gezelschap.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, mijn vriendin slaapt al. Als ik daar nu mijn piemel in steek dan krijg ik een klap die zijn weerga niet kent.
met zo'n ritsje onderinquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:21 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Geen dwangbuis hebben voor vrouwelijk gezelschap.
Niet vastbinden voordat je je pieleke in steektquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:
het moet wel gezellig blijven hier in huize Haags.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet vastbinden voordat je je pieleke in steekt
heb ik ook toen ik dit ontdekte afgelopen zomerquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:23 schreef m1st1g het volgende:
shit ik heb in 2 dagen net zoveel gepost als in de 2 jaar ervoor bij elkaar.
Is verslavendquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb ik ook toen ik dit ontdekte afgelopen zomer
Je vriendin houdt niet van bondage?quote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het moet wel gezellig blijven hier in huize Haags.
Ze kent hem niet nee, voor zover ik weetquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je vriendin houdt niet van bondage?
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mikey zie je echt zelden lachen op fok. Volgens mij is hij er eentje die zich dood lacht achter zijn computertje met enige regelmaat.
Ja, je weet al dat er weinig te halen valtquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:26 schreef m1st1g het volgende:
3 van de 4 met meer posts zitten in dit topic. Foute boel.
zou dat voor jodelnightterror gelden? Zie ik ook nooit lachen alleen zurig negatief doenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mikey zie je echt zelden lachen op fok. Volgens mij is hij er eentje die zich dood lacht achter zijn computertje met enige regelmaat.
170 km verderop is het vast zonnig nu.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:26 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Luiken zitten dicht dus ik kan nu niet kijken
die is permanent ongesteldquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
zou dat voor jodelnightterror gelden? Zie ik ook nooit lachen alleen zurig negatief doen
sm danquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ze kent hem niet nee, voor zover ik weet
Valt wel mee. Even kijken wat jullie patroon van posten is, kan ik het daarna wel kraken.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, je weet al dat er weinig te halen valt
slimquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Valt wel mee. Even kijken wat jullie patroon van posten is, kan ik het daarna wel kraken.
Helaas is het daar ook nog donker.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
170 km verderop is het vast zonnig nu.
ja succes hequote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:27 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Valt wel mee. Even kijken wat jullie patroon van posten is, kan ik het daarna wel kraken.
haha echt hequote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
die is permanent ongesteld
Alleeen als je naar het zuiden gaat.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
wel dichterbij de evenaar
kloptquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:29 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Alleeen als je naar het zuiden gaat.
had Ik je de anekdote al verteld dat ik vroeger geen inspiratie had voor een msn account?quote:
vertelquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
had Ik je de anekdote al verteld dat ik vroeger geen inspiratie had voor een msn account?
Nee die ken ik nog niet.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
had Ik je de anekdote al verteld dat ik vroeger geen inspiratie had voor een msn account?
Nou toen koos ik dus fietsbel. Met origineel plaatje van, je raad het al... Fietsbel.quote:
Nee nog niet.quote:
om het af te leren: Fietsbelquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou toen koos ik dus fietsbel. Met origineel plaatje van, je raad het al... Fietsbel.
Nou is dat even hi ha hi-larisch
fietsbelquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:35 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nee nog niet.
[..]
om het af te leren: Fietsbel
Daarom deed ik er ook 2 quotes inquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Nou bedankt, deze fantastische anekdote leverde mij meteen een punt op.
deze ken ik nogquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou toen koos ik dus fietsbel. Met origineel plaatje van, je raad het al... Fietsbel.
Dan heb ik dus extra kansenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Volgende maand zijn alle nachtbrakers helemaal naar de tyfus van deze editie. Die zie je dan pas weer in mei.
feyenoord fansquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wie noemt zijn zoon nou Ollie
om te gierenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja maar dat hele hands free gebeuren is wat ingewikkeldquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bel je vaak en graag op je fiets?
Gewoon in je mond stoppen en met je tong oefenen...quote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja maar dat hele hands free gebeuren is wat ingewikkeld
wowquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Gewoon in je mond stoppen en met je tong oefenen...
zulke fietsers laatik altijd schrikkenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ja maar dat hele hands free gebeuren is wat ingewikkeld
Wij jou ookquote:Op zaterdag 17 maart 2018 01:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Jongens ik wens jullie veel suc6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |