quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:58 schreef Joezi het volgende:
Wat zullen we nu gaan kijken met z'n allen?
penthouse?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 23:58 schreef Joezi het volgende:
Wat zullen we nu gaan kijken met z'n allen?
Nee, ik ga Oxygen Not Included spelen.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 00:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Zin in een multiplayer game tete a tete?
quote:Op maandag 19 maart 2018 23:04 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb weleens een twix gestolen toen ik 8 was op de tennisclub
Dat is 1x in de 4 jaar. Meer dan genoegquote:Op maandag 19 maart 2018 23:06 schreef monkyyy het volgende:
Raadgevend referendum eruit, bindend referendum erin.
Zo is dat...ik doe aan deze flauwekul niet mee. Ik ga woensdag alleen voor de gemeenteraad stemmen.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is 1x in de 4 jaar. Meer dan genoeg
Jamai is een stuk beter jaquote:Op maandag 19 maart 2018 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Jesse is een lichtgewicht in vergelijking met die andere twee aan tafel.
Ik wel, meerderheid ja moet toch worden gehaald.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zo is dat...ik doe aan deze flauwekul niet mee. Ik ga woensdag alleen voor de gemeenteraad stemmen.
gas is meestal zwaarder dan luchtquote:Op maandag 19 maart 2018 23:07 schreef monkyyy het volgende:
Jesse is een lichtgewicht in vergelijking met die andere twee aan tafel.
Ik wil een signaal afgeven door niet aan dat referendum mee te doen.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wel, meerderheid ja moet toch worden gehaald.
Ik ga nee stemmen, maar nog steeds heb ik geen referenda nodig.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik wel, meerderheid ja moet toch worden gehaald.
Door de combinatie met de GR gaat de drempel gehaald worden, was anders nooit geluktquote:Op maandag 19 maart 2018 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik wil een signaal afgeven door niet aan dat referendum mee te doen.
Nu spreek je alsof een referendum een misdaad is.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:10 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Door de combinatie met de GR gaat de drempel gehaald worden, was anders nooit gelukt
Verkwisting van belastinggeldquote:Op maandag 19 maart 2018 23:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu spreek je alsof een referendum een misdaad is.
wat?quote:Op maandag 19 maart 2018 23:13 schreef Joezi het volgende:
Aldus Klaas, die flikkers van gebouwen wilde gooien
Dat is onzin. Er worden ook jaarlijks voor tonnen aan falende ICT-projecten verslonden.quote:
Die projecten zijn niet bedacht om te falen. Dit referendum weten we van te voren dat niemand er iets mee gaat doen.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is onzin. Er worden ook jaarlijks voor tonnen aan falende ICT-projecten verslonden.
Mijn valide reden om tegen referenda te zijn, is dat ik niet op de stoel van de veiligheids- of inlichtingendeskundige wil gaan zitten om te vertellen hoe het werkt.
poep is bruinquote:
Een prima kerel.quote:
Dat is dan een fout van de wetgever geweest om het alleen raadgevend te maken.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die projecten zijn niet bedacht om te falen. Dit referendum weten we van te voren dat niemand er iets mee gaat doen.
Wie wilde dat ook weer? D66quote:Op maandag 19 maart 2018 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is dan een fout van de wetgever geweest om het alleen raadgevend te maken.
Ik had het eigenlijk over een vrouw.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:17 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bobbie is dan ook een prima kerel.
Kerel (m/v)quote:Op maandag 19 maart 2018 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over een vrouw.
quote:Op maandag 19 maart 2018 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Meneer Huisman heeft geen huis meer, man.
Niks mis mee, luister eens wat hij zegt.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:18 schreef Klepper272 het volgende:
Gewoon, ik vind het een gladjakker beste opperkleurder
Zeer goede actrice iddquote:Op maandag 19 maart 2018 23:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk over een vrouw.
Die andere meneer Huisman heeft geen tv programma meer, ook erg hoor.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Meneer Huisman heeft geen huis meer, man.
Wat is jouw mening over een sunshower? Kan dat wel?quote:Op maandag 19 maart 2018 23:20 schreef Martinello het volgende:
Aardige vent die Hugo. Die schoenen zijn prima. Dat hij af en toe een zonnebankje pakt vind ik wel een beetje treurig.
Dat is het probleem, praten kan ie als de beste.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niks mis mee, luister eens wat hij zegt.
Doe wat je niet laten kan.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over een sunshower? Kan dat wel?
[ afbeelding ]
Oké tot vannacht.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over een sunshower? Kan dat wel?
[ afbeelding ]
Geloof me, er zijn weinig mensen zo oprecht als Hugo de Jonge. Heel goed met mensen.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:22 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Dat is het probleem, praten kan ie als de beste.
Hi komt bij mij niet als echt over.
quote:Op maandag 19 maart 2018 23:23 schreef Joezi het volgende:
Euthanasie een optie? oh nee vieze gristenhond
Verrassend hѐ?quote:Op maandag 19 maart 2018 23:24 schreef butz0rs het volgende:
Eerst alle bejaardentehuizen afschaffen, enkel een paar verzorgingstehuizen laten staan, iedereen zo lang mogelijk thuis laten wonen. En goh, ze ontmoeten niemand meer
Jan Peter was er volgens mij ook al mee bezig.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:26 schreef svann het volgende:
[..]
Verrassend hѐ?
Wat een kapitaalvernietiging.
En dat in een jaar of acht Rutte.
Wat wel stevig moet worden teruggedrongen is het huidige boetebeleid. Mensen die overlopen van de boetes moeten worden geholpen en niet boete op boete laten stapelen. Soms zien dat soort mensen de bomen door het huis niet meer. Ook dat is bureaucratie.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Lekker schulden opbouwen en gewoon parasiteren op de samenleving.
Hypotheekrenteaftrek is inderdaad je reinste subsidie.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:28 schreef Joezi het volgende:
Oneens, VVD-ers mag je altijd hun gesubsidieerde huis uit trappen, en hard!
Poepen naar het oosten.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bidden naar het Oosten voor ome Abu Bakr
Mee eens, maar als er geen consequenties zitten aan wanbetalen, dan is voor veel mensen de prikkel weg om netjes hun rekeningen te betalen.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat wel stevig moet worden teruggedrongen is het huidige boetebeleid. Mensen die overlopen van de boetes moeten worden geholpen en niet boete op boete laten stapelen. Soms zien dat soort mensen de bomen door het huis niet meer. Ook dat is bureaucratie.
Dat is meestal uit onmacht of onkunde.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:31 schreef TheVulture het volgende:
Jesse de weldoener, sodemieter toch op, als iemand willens en wetens er een financiële teringzooi van maakt en nergens aan mee wil werken wordt hij terecht uit zijn woning gemikt...
Moet je maar geen regels overtreden.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:32 schreef butz0rs het volgende:
CJIBAls je niet kan betalen is na 6 weken je boete 3x zo hoog
Dat klopt, het is ook deels zelfinitiatief dat je aan de bel trekt en afspraken maakt. Beetje gemengde gevoelens bij.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens, maar als er geen consequenties zitten aan wanbetalen, dan is voor veel mensen de prikkel weg om netjes hun rekeningen te betalen.
quote:Op maandag 19 maart 2018 23:36 schreef Joezi het volgende:
Jessegod wint hier toch echt, wat gaat Klaas hier af toch
GMTAquote:Op maandag 19 maart 2018 23:36 schreef svann het volgende:
Jesse heef het moeilijk met een Dijkhoff die hij eigenlijk best redelijk zou moeten vinden.
Ohja? Ga maar eens lekker rondje Amsterdam-west doen.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:35 schreef bamibij het volgende:
[..]
Helemaal eens met Jesse nu.
Dijkhoff heeft overduidelijk weer PVV corvee
quote:Op maandag 19 maart 2018 23:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ohja? Ga maar eens lekker rondje Amsterdam-west doen.
Elke migrant bedoel jequote:Op maandag 19 maart 2018 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Jesse Klaver vindt elke vluchteling zielig.
quote:Op maandag 19 maart 2018 23:36 schreef Joezi het volgende:
Jessegod wint hier toch echt, wat gaat Klaas hier af toch
Jullie waren met minder dan ons, keren jullie zwaar op de vlucht, jullie zijn gewoon mietjes!!!quote:Op maandag 19 maart 2018 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Jesse Klaver vindt elke vluchteling zielig.
Dus jij vindt het fijn als men nauwelijks Nederlands kan, zeer conservatief zijn en elke vrouw zonder hoofddoek hoer noemen?quote:
Hap nou nietquote:Op maandag 19 maart 2018 23:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus jij vindt het fijn als men nauwelijks Nederlands kan, zeer conservatief zijn en elke vrouw zonder hoofddoek hoer noemen?
Denk dat heel veel mensen de gevolgen niet zien van die bekeuring van het CJIB in de papiercontainer te gooien. Uiteraard moet je die mensen niet dieper de ellende indrukken.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat klopt, het is ook deels zelfinitiatief dat je aan de bel trekt en afspraken maakt. Beetje gemengde gevoelens bij.
Het helpt.Daarom schrik ik altijd als je haha of lol post met je depri PIquote:
Gespleten persoonlijkheid genotquote:Op maandag 19 maart 2018 23:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het helpt.Daarom schrik ik altijd als je haha of lol post met je depri PI
Grote bedrijven hebben een verdienmodel. Goedkope arbeid via migratiequote:Op maandag 19 maart 2018 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Mensen die voor een vluchtelingenstichting werken, hebben een verdienmodel.
Ikweetjoeziooknietquote:Op maandag 19 maart 2018 23:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
joezihooligansontourclubquote:Op maandag 19 maart 2018 23:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Was dat maar zo. Dan waren ze al dood.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat soort types hebben een cyaankali pil in hun kies
Als Twente eruit gaat gelijk een gigantisch massagrafquote:Op maandag 19 maart 2018 23:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Was dat maar zo. Dan waren ze al dood.
quote:Op maandag 19 maart 2018 23:47 schreef BobW het volgende:
Eerste seizoen van Idols was wel genot #TeamJamai
quote:Op maandag 19 maart 2018 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu moet Jamai dus homoliedjes zingen![]()
_!
Team Yuliquote:Op maandag 19 maart 2018 23:47 schreef BobW het volgende:
Eerste seizoen van Idols was wel genot #TeamJamai
Van figuren zoals Cornald Maas. Waar gaat dit over. Laat die jongen toch.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Nu moet Jamai dus homoliedjes zingen![]()
_!
quote:
*Miljardairquote:Op maandag 19 maart 2018 23:49 schreef Smoofie het volgende:
Hind neukt toch zo een middle aged miljonair
Boekhoorn.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:49 schreef Smoofie het volgende:
heeft ze net als tatjana ook heel de quote afgewerkt?quote:Op maandag 19 maart 2018 23:49 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op maandag 19 maart 2018 23:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Oh serieus? Hij had wel die panda naar nederland gehaald toch?
Het gaat idd helemaal nergens overquote:Op maandag 19 maart 2018 23:51 schreef svann het volgende:
Wat een gezeur.
Moet hij een een exclusieve homozanger zijn?
Hij schijnt ook een pathologische leugenaar te zijn.quote:
Verworden tot politieke troeven van China. Sad!quote:
Lijkt mij echt een walgelijke man.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:52 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij schijnt ook een pathologische leugenaar te zijn.
Het nieuwe album van Jamaiquote:Op maandag 19 maart 2018 23:52 schreef richolio het volgende:
Waar gaat dit item nou precies over eigenlijk?
Hij maakt genderneutrale liedjes en de homocommunity is getriggered.quote:Op maandag 19 maart 2018 23:52 schreef richolio het volgende:
Waar gaat dit item nou precies over eigenlijk?
Ik ga niet stemmenquote:
Vooral die blik van Thijsquote:Op maandag 19 maart 2018 23:55 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dit blijft de beste gif allertijden
Niet echt slecht, maar moet ff wennen Jamai met dit soort muziekquote:Op maandag 19 maart 2018 23:55 schreef FlippingCoin het volgende:
Is toch een heel stuk beter dan step right up
ja had het ook niet verwacht maar hele vooruitgang van de twee nummers die ik van hem kenquote:Op maandag 19 maart 2018 23:57 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Niet echt slecht, maar moet ff wennen Jamai met dit soort muziek
quote:Op dinsdag 20 maart 2018 00:00 schreef Joezi het volgende:
Beetje Pauwmoe, wanneer is Knevel en Brinkie er weer ?
Zijn al vier maanden op het Second Screen. Geen Flash he.quote:Op maandag 19 maart 2018 22:11 schreef Joezi het volgende:
[..]
Sorry, but you need Adobe Flash Player to play HaxBall
You need to install Adobe Flash Player version 10 (or greater).
Fortunately you can click on this little button below to install it for free.
Get Adobe Flash player
If you have Flash Player 10 installed and you're still seeing this message make sure you have JavaScript enabled.
Knevel is nog steeds aan het revalideren.quote:Op dinsdag 20 maart 2018 00:00 schreef Joezi het volgende:
Beetje Pauwmoe, wanneer is Knevel en Brinkie er weer ?
Die categorie kun je prima helpen met een minnelijk traject, maar om ze gegarandeerd in hun huidige woning te laten zitten is bezopenquote:Op maandag 19 maart 2018 23:33 schreef svann het volgende:
[..]
Dat is meestal uit onmacht of onkunde.
Zo iemand moet geholpen worden, desnoods tijdelijk onder curatele.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |