abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_177867099
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 13:10 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ik weet niet of ik het haal als ik het inlever, heb alleen geen zin om er opnieuw mee bezig te zijn terwijl ik er al veel werk aan gehad heb. Wil gewoon een 6 en de rest zal me aan mn kont roesten.
#geenambities
pi_177867812
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 17:44 schreef MCH het volgende:

[..]

#geenambities
heus wel, alleen niet op het gebied van hoge cijfers want niemand die naar je cijfers vraagt.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 18:34:21 #28
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_177868010
Mensen die zeiken over hun studie krijgen een "burnout" na een paar jaar werken :')
pi_177868188
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 18:34 schreef Twiitch het volgende:
Mensen die zeiken over hun studie krijgen een "burnout" na een paar jaar werken :')
Zeker mensen die snel carrière willen maken en hogerop willen komen.

Gewoon een relaxte baan met weinig stress maar waar je wel van rond kan komen toch. Een carrière is voor strebertjes.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 20:30:43 #30
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_177870447
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 18:34 schreef Twiitch het volgende:
De dag dat mijn werk net zo kut wordt als mijn scriptie pak ik een uitkering.
pi_177870597
Hoe wil je werkweken gaan draaien als je al moeite hebt met het studentenleven?
pi_177870608
Ooit ga je deze fase nog mossen, inclusief het schrijven van de scriptie.
pi_177870749
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:36 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
Hoe wil je werkweken gaan draaien als je al moeite hebt met het studentenleven?
Hard werken, daarvoor betaald worden en uitgedaagd worden is geen probleem.
Alleen bij een scriptie moet je zelf de discipline opbrengen en dat een hele tijd lang, en dat is nu net het probleem. Het lukte me tot nu toe wel, maar nu ff niet meer.
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:37 schreef Maghrebijnse het volgende:
Ooit ga je deze fase nog mossen, inclusief het schrijven van de scriptie.
Vast en zeker, maar ik ben dat ding nu liever kwijt dan rijk.
pi_177870786
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:43 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Alleen bij een scriptie moet je zelf de discipline opbrengen en dat een hele tijd lang, en dat is nu net het probleem. Het lukte me tot nu toe wel, maar nu ff niet meer.
Tjah niet iedereen kan een studie voltooien
pi_177870801
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:44 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:

[..]

Tjah niet iedereen kan een studie voltooien
Eens, maar ik wel. Duurt alleen ff.
pi_177870819
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:45 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Eens, maar ik wel. Duurt alleen ff.
Afwachten dus
pi_177871384
Haha zo terechte klacht dit. Je weet in je hoofd dat als je nog een paar uurtjes achter de PC gaat zitten het gewoon af is. Gelukkig zit ik als eckte FOK!er sowieso de hele dag achter de PC dus het was niet zo'n issue voor mij, maar als je een leven hebt lijkt het me wel lastig om ook nog een scriptie te moeten schrijven.
Play hard, go pro.
pi_177871553
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 20:43 schreef DoubleDip het volgende:

M.u.v. het betaald worden gedeelte zou dat tijdens je studie en ook je scriptie van toepassing moeten zijn.

Derhalve onterechte klacht.
  vrijdag 16 maart 2018 @ 22:57:05 #39
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_177873424
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 18:23 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

heus wel, alleen niet op het gebied van hoge cijfers want niemand die naar je cijfers vraagt.
Jawel hoor. :o
pi_177876056
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 13:03 schreef DoubleDip het volgende:

Zie TT. Waarom kunnen begeleiders iemand die snel wil afstuderen niet gewoon een 6 geven en vertellen dat ze van de uni moeten optiefen?

Klacht: een scriptie moeten afronden terwijl je liever centen wilt verdienen en carriere wilt maken.
Faalklacht want als ze jullie te snel van de Uni afschoppen dat heeft men geen werk meer voor die begeleiders en dan staan ze op straat. Dus gaat alles via een procedurele weg die uiteraard tijd kost en wat van ondergeschikt belang is. Tijdvulling is het hoofdbelang. ;)
  zaterdag 17 maart 2018 @ 02:22:16 #41
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_177876138
quote:
15s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 02:04 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Faalklacht want als ze jullie te snel van de Uni afschoppen dat heeft men geen werk meer voor die begeleiders en dan staan ze op straat. Dus gaat alles via een procedurele weg die uiteraard tijd kost en wat van ondergeschikt belang is. Tijdvulling is het hoofdbelang. ;)
Is dit serieus? :') Jij hebt duidelijk nooit aan een universiteit gestudeerd. _O-

Scriptiebegeleiders zijn doorgaans hoogleraren, universitair (hoofd)docenten of promovendi. Kortom, de wetenschappelijke medewerkers. Hun werkzaamheden bestaan voor 90% uit onderzoek doen en onderwijs geven (de verhouding ligt maar net aan je functie). De resterende 10% is administratie en hier en daar een student begeleiden met zijn of haar scriptie. Dat is hoogstens een uurtje per maand als je geluk hebt, want ze hebben het al druk genoeg. En die begeleiding is doorgaans af en toe een gesprek, wat tekst beoordelen en natuurlijk het nakijken. Alsof scriptiebegeleiding een fulltime bezigheidstherapie is. :') Nee, het is gewoon iets voor erbij en niet elke medewerker hoeft dat te doen. Des te makkelijker is het als de student een scriptie schrijft over het onderwerp waar je eigen (promotie)onderzoek over gaat. Vaak verzamelen de studenten dan data die voor je eigen onderzoek nodig is en waar ze zelf ook mee uit de voeten kunnen met een andere onderzoeksvraag.

Sjongejonge. :N :')
pi_177876275
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 13:16 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

:')
t is een masterscriptie aan de uni voor degene die het nog niet wist
Ik herken je volledig. Uiteindelijk altijd aardig gebleven tegen docent en uiteindelijk opgerot met een zes.
pi_177877093
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 02:22 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Is dit serieus? :') Jij hebt duidelijk nooit aan een universiteit gestudeerd. _O-

Scriptiebegeleiders zijn doorgaans hoogleraren, universitair (hoofd)docenten of promovendi. Kortom, de wetenschappelijke medewerkers. Hun werkzaamheden bestaan voor 90% uit onderzoek doen en onderwijs geven (de verhouding ligt maar net aan je functie). De resterende 10% is administratie en hier en daar een student begeleiden met zijn of haar scriptie. Dat is hoogstens een uurtje per maand als je geluk hebt, want ze hebben het al druk genoeg. En die begeleiding is doorgaans af en toe een gesprek, wat tekst beoordelen en natuurlijk het nakijken. Alsof scriptiebegeleiding een fulltime bezigheidstherapie is. :') Nee, het is gewoon iets voor erbij en niet elke medewerker hoeft dat te doen. Des te makkelijker is het als de student een scriptie schrijft over het onderwerp waar je eigen (promotie)onderzoek over gaat. Vaak verzamelen de studenten dan data die voor je eigen onderzoek nodig is en waar ze zelf ook mee uit de voeten kunnen met een andere onderzoeksvraag.

Sjongejonge. :N :')
Bij ons zijn er juist te weinig begeleiders en hebben de hoogleraren het daardoor maar wat druk :Y
pi_177877102
Je doet wel heel moeilijk om wat feedback te verwerken. Nee, het is niet de leukste bezigheid maar het afronden van een master mag wel wat moeite kosten toch? Snap wel dat je er op een gegeven moment helemaal klaar mee bent, dat gevoel heb ik ook. Kan alleen niet voor een 6 gaan, dat zit niet in me.
pi_177877181
Eens, je maakt zo’n ding en niemand doet er wat mee

Gewoon optyfen gauw
pi_177877209
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:38 schreef Doublepain het volgende:
Eens, je maakt zo’n ding en niemand doet er wat mee

Gewoon optyfen gauw
Soms kan het gepubliceerd worden, maar vaak niet nee. Afhankelijk van het soort baan dat je hierna zoekt, kan een bedrijf wel je scriptie vinden door op je naam te zoeken.
pi_177878680
quote:
1s.gif Op zaterdag 17 maart 2018 08:42 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Soms kan het gepubliceerd worden, maar vaak niet nee. Afhankelijk van het soort baan dat je hierna zoekt, kan een bedrijf wel je scriptie vinden door op je naam te zoeken.
Niet van toepassing. Voor publicatie moet het extreem goed zjjn en scripties op onze faculteit worden niet gepubliceerd. Gelukkig maar. Ik hoef niet zonodig vindbaar te zijn.
pi_177878705
quote:
99s.gif Op vrijdag 16 maart 2018 22:57 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Jawel hoor. :o
Hier alleen gehoord in de advocatuur en daar wil ik toch niet heen. Rest boeit het niet.
pi_177878902
Moeilijk doen over een scriptie fiscaal recht :')

Niet gewoon in twee weken afronden als een ekte :')
pi_177879047
Maar wat is het onderwerp dan? Doe gewoon een recent wetsvoorstel of iets, of #Box3IsDiefstal, en je hoeft alleen maar het en der wat uit de literatuur de kopieren en klaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')