SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
Users hierquote:
Wil ik nietquote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
jij zit gewoon de hele dag hier hoor
Gisteren had ik een productieve dag dat beviel mij prima.quote:
ik haal jullie altijd door elkaarquote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wel terecht dat Dexter der bot gedoe aangepakt is.
geen idee, kijk nooit omlaagquote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ben ik de enige die er ook nadeel van heeft of er zijn er mensen gesprongen in de lijst.
Stond natte al boven flipping ?
Ja dat heb ik vorige week gemerkt.quote:
Hij wil niet winnen maar wel posten als hij teveel punten krijgt naar zijn zin blokt hij zichzelf.quote:
quote:
???quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
Al krijgt Haagse wel een beetje hulp hier en daar.
Aloa en Mark.quote:
Jij was ook sneaky het was mijn oogst tijd lig ik lekker te slapen .quote:
Dus gewoon 24/7 wakker blijven!quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij was ook sneaky het was mijn oogst tijd lig ik lekker te slapen .
Kijk ik terug is er gelijk na mij gepost.
Mark zei net dat ik eindelijk mocht posten.quote:
Jammer de pammer !quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mark zei net dat ik eindelijk mocht posten.
Grote gevolgen voor de stand misschienquote:
Haagse staat normaal altijd eerste met 800 punten voorsprong.quote:
Dan doe je het deze maand dus beter dan andere maanden.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haagse staat normaal altijd eerste met 800 punten voorsprong.
Hoi lexy /Dexter/jodelcityquote:
wil je mijn research?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:07 schreef m1st1g het volgende:
* m1st1g gaat op onderzoek of teeners geen hangers hebben.
Snel wat studentes versierenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:09 schreef m1st1g het volgende:
Dat zou ik eigenlijk niet meer weten. Dat is al 20 jaar geleden bij mijn ex.
Sneuquote:
quote:
lekker sabbelenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:16 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Een beetje wel. kan je er tenminste mee spelen.
Veiligquote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:30 schreef m1st1g het volgende:
Voorlopig ben ik blij als ik 150 punten haal
Dat denk je nu.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veilig
Zeker als ze in de nacht alleen maar bezig zijn met postopkrikken
Markquote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Veilig
Zeker als ze in de nacht alleen maar bezig zijn met postopkrikken
Ik wil punten.quote:
Dat is mooi.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb mijn aantal even peuk roken en op naar de winkel.
Daarna is mijn verkrakte telefoon leeg en heb ik zelf even een dutje nodig dus pak de stage en ga voor de punten.quote:
Brug bouwen hequote:
Weekend is altijd drama ja veel random figuren in de nachten.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
dit weekend valt er sowieso maar weinig te verdienen
daaromquote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Weekend is altijd drama ja veel random figuren in de nachten.
neuquote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:47 schreef m1st1g het volgende:
Dus na het weekend is de stand nog gelijk?
Dan wordt het dit weekend veel in dit topic rondhangen worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maar veel zal er niet veranderen qua plaatseb
Waar ga je die voor gebruiken?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:48 schreef tailfox het volgende:
Ik heb een nieuwe pi binnen. Ben alleen niet thuis
Gezelligquote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:49 schreef Nattekat het volgende:
Goed nieuws, ik heb me gigantisch verslapen, dus vannacht weer van de partij
Weer geen kans dus vannacht.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:49 schreef Nattekat het volgende:
gezelligquote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:49 schreef Nattekat het volgende:
quote:
Je was er niet eensquote:
Ja, drukke momenten overdags hequote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:54 schreef m1st1g het volgende:
Schiet weer niet op zo. iedereen blijft hangen in het topic.
's nachts ook.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, drukke momenten overdags he
Ga jij er dan ook naartoe?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:58 schreef Nattekat het volgende:
Als Haags nou netjes naar Tailfox luistert en naar de sc oprot
nou nou nouquote:Op vrijdag 16 maart 2018 11:58 schreef Nattekat het volgende:
Als Haags nou netjes naar Tailfox luistert en naar de sc oprot
quote:
Heldquote:
Dat compeseert Haagse wel.quote:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:35 schreef m1st1g het volgende:
oooo ik sta al op de 8e plek... gaat goed.
Tussen vijf en zeven als Haagse de punten pakt dan.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:38 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
De komende 3 nachten ben ik wakker, dus waarschijnlijk wel!
Dan ben ik ook nog wakker!quote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tussen vijf en zeven als Haagse de punten pakt dan.
Dan is het goed.quote:
quote:
Dat was leuk maar geen speciaal gevoel. Zolang de club scoort heb ik een leuke wedstrijd gezienquote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]![]()
Heb je ook dat speciale gevoel als Van Persie scoort ?
Schreeuwde heel de boel bij elkaar de eerste keer sinds zijn comeback.
Ik ben al 30 jaar niet in een stadion geweest voor het voetbal.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Heb dat wel man had ook seizoenskaart in zijn eerste periode bij Dirk ook maar van P is mijn speler.
Ik ga tegenwoordig meestal 1 wedstrijd per jaar die ik kan meepakken.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik ben al 30 jaar niet in een stadion geweest voor het voetbal.
Ik lieg. Ik kijk +/- 5 wedstrijden per jaar in een stadion maar dat is van onder de 15.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 12:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ga tegenwoordig meestal 1 wedstrijd per jaar die ik kan meepakken.
Ben je scout ?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:00 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik lieg. Ik kijk +/- 5 wedstrijden per jaar in een stadion maar dat is van onder de 15.
Nee een vriend van mij rijdt de bus van de jeugdopleiding.en als ze in de buurt zijn ga ik even kijken.quote:
Ik moet zeggen dat daar heel leuk talent tussen zit. Die jonkies willen echt vechten voor elke meter.quote:
Jammer dat city Chelsea etc de beste er meestal uitpikken.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:05 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat daar heel leuk talent tussen zit. Die jonkies willen echt vechten voor elke meter.
Er komen er ook genoeg de andere kant opquote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jammer dat city Chelsea etc de beste er meestal uitpikken.
Heeft den haag nog goeie jeugdspelers lopen ?quote:
Ja Feyenoord Ajax en PSV pikken ze natuurlijk ook weer op bij kleinere clubs als ze daar echt opvallen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:06 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Er komen er ook genoeg de andere kant op
Ze hebben in engeland een heel andere speelwijze en dat werkt niet met 90 % van de Hollandse jongens. Ik snap ook niet dat ze hen blijven kopen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Altijd zonde als die Engelse clubs die gasten halen en ze vervolgens nooit echt daar doorbreken.
Hetzelfde met Belgische talenten Batshuaiy is nu al de vierde Chelsea Belg die het bij een concurrent wel laat zien.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:15 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Ze hebben in engeland een heel andere speelwijze en dat werkt niet met 90 % van de Hollandse jongens. Ik snap ook niet dat ze hen blijven kopen.
Chelsea heeft wel een goede opleiding vind ik maar de vastelanders passen er gewoon niet bij.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hetzelfde met Belgische talenten Batshuaiy is nu al de vierde Chelsea Belg die het bij een concurrent wel laat zien.
Engelse talenten hebben ze ook geen oog voor.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:19 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Chelsea heeft wel een goede opleiding vind ik maar de vastelanders passen er gewoon niet bij.
Daar hebben we vanuit NL te weinig kijk op. je weet niet wat ze voor afspraken maken over de voortrajecten.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Engelse talenten hebben ze ook geen oog voor.
Ja klopt ik bedoel meer dat ze nooit bij Chelsea zelf doorbreken. Nou is dat sowieso een koopclub persoonlijk vond ik dat bij Manchester United altijd zo mooi onder fergie. De perfecte match van spelers uit eigen jeugd met gekochte spelers.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:22 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar hebben we vanuit NL te weinig kijk op. je weet niet wat ze voor afspraken maken over de voortrajecten.
Precies wat ze nu met de jeugdopleidingen van Feijenoord proberen te bereiken.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ja klopt ik bedoel meer dat ze nooit bij Chelsea zelf doorbreken. Nou is dat sowieso een koopclub persoonlijk vond ik dat bij Manchester United altijd zo mooi onder fergie. De perfecte match van spelers uit eigen jeugd met gekochte spelers.
Mooi ii hoop dat die Toure en Bijlow nog bij ons doorbreken maar dan lees ik weet dat ze Vorm willen halen voor volgend seizoen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:28 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Precies wat ze nu met de jeugdopleidingen van Feijenoord proberen te bereiken.
Hoeveel van die geruchten gaan er de ronde elk jaar en hoeveel zijn er werkelijkheid.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mooi ii hoop dat die Toure en Bijlow nog bij ons doorbreken maar dan lees ik weet dat ze Vorm willen halen voor volgend seizoen.
Wat mij betreft proberen ze het met hem volgend seizoen maar er moet sowieso een bij als club Vermeer overneemt.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:38 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Maar ik denk dat Justin Bijlow nog wel een tijdje blijft.
Klopt maar ik zou niet weten wie.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Wat mij betreft proberen ze het met hem volgend seizoen maar er moet sowieso een bij als club Vermeer overneemt.
Vorm is geen slechte denk ik maar ook al weer 34 en komt niet voor de bank .quote:
Ze hadden Jahanbaks moeten halen toen die nog bij NEC zat.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heb jij wel een suggestie wi Feijenoord moer aantrekken volgens seizoen?
Pasveer.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Heb jij wel een suggestie wi Feijenoord moer aantrekken volgens seizoen?
Ja dat was een goede optie.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze hadden Jahanbaks moeten halen toen die nog bij NEC zat.
Is Bilal niet iets voor ADO ?quote:
Ik ga ff boodschappen doen.Straks weer een rondje Feijenoord !!!!!!!!quote:Op vrijdag 16 maart 2018 13:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
En eerst kijken wie er gaan.
Ik verwacht Tapia Jorgenson en Vilhena misschien Amrabat bij een goed WK en hoop dat we Bilal eens lozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |