SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
Zonder wrijving geen glans
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 07:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nazi's in een toekomstige setting die een of ander luxe resort als eerste aanvallen maar de rest van de wereld lijkt nog redelijk vrij.
Ik ben net met een soort monorail die op sommige plekken 40 meter boven de grond is ontsnapt naja ontsnapt het einde van de rail kwam uit bij een nazi kamp toen opende ik me ogen en kom ik erachter dat het veel te vroeg is
Was wel een vette droom het was een soort titanic en werd toen alien invaders maar dan met Nazis.quote:
Dat spul wat jij gebruikt hoef ik niet hoorquote:Op vrijdag 16 maart 2018 07:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was wel een vette droom het was een soort titanic en werd toen alien invaders maar dan met Nazis.
James Cameron had ook ooit zo een droom.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 07:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat spul wat jij gebruikt hoef ik niet hoor
hoe liep dat afquote:Op vrijdag 16 maart 2018 07:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
James Cameron had ook ooit zo een droom.
ik droom echt zelden.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 07:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat ook apart was binnen het resort had je het idee dat heel de wereld al vol onder vuur was maar vanuit de monorail zag ik gewoon hele stukken waar mensen nog vrij leefden .
Misschien zo weer verder voor de sequel.
Ik normaal ook laatste dagen vaak.quote:
Jij blokt me net iets teveel waardoor ik niet weg kan kruipenquote:
Ik ga niet maar van half drie tot zeven slapen is te kort.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 07:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lol, wees gewoon eerlijk man. Deze trucs heeft iedereen door. Het is ook geen toeval dat jij lekker geslapen hebt en nu "toevallig" wakker bent
quote:
En dextwr is GEEN botquote:
Dexter begrijp ik niet eerst kutten toch geaccepteerd worden binnen de groep flikkert hij er een bot tegenaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Bezuinigen op de geestelijke gezondheidszorg dan krijg je dat.quote:
Omdat het vanmiddag gaat sneeuwen trek ik de ochtend even door ga dan shag halen en even middag dutje doen denk ik.quote:
uhuquote:Op vrijdag 16 maart 2018 07:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Omdat het vanmiddag gaat sneeuwen trek ik de ochtend even door ga dan shag halen en even middag dutje doen denk ik.
Jij speelt ook teveel als je overal theorieën achter ziet als Mark voor mij zou spelen merk ik er weinig van in de vroege nacht.quote:
Goedemorgen faxiequote:
quote:
Leuk programmaquote:
ik ga voor de puntenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 08:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom blok je eigenlijk heb je zelf een punten doel ?
Waarom hebben wij er opeens zoveel punten bijquote:
Dexter heb ik eruit laten halenquote:Op vrijdag 16 maart 2018 08:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom hebben wij er opeens zoveel punten bij
?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 08:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Waarom hebben wij er opeens zoveel punten bij
waarom?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met ze ga maar slapen bondage gaat mij toch uit de score halen.
Idk zei haagse twee nachten geledenquote:
Kijk het verschil tussen mij en Haag wat opeens geslonken is.quote:
Wil jij ook dat Haagse weer wint.quote:
Hoe gaar moet je wel niet zijn Mark.quote:
Ik slaap nuquote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe gaar moet je wel niet zijn Mark.
Slaap je nooit ?
Slaapwelquote:
Ga van 80 punten naar naar 29 punten voorsprong en toen Rob geus mij liep te blokken lachte iedereen me uit.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga van 80 punten naar naar 29 punten voorsprong en toen Rob geus mij liep te blokken lachte iedereen me uit.
Hoe denk dat dit voelt.
Toen Rob geus specifiek alleen mij liep te blokken de vorige rondequote:
Altijd benadeeldquote:
1 post en daarna ga ik voor mezelf eten inslaan en vervolgens kleding en apparatuur.quote:
Ja kut kan je eindelijk alle games pakken die je wil gebeurd er dat.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 09:56 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
En als er niemand meer is om de energiecentrales te bemannen..
valt wel meequote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Denk nu ook wel over om te stoppen dit spel beheerst het leven te veel .
welkequote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kappen met die bende.
Volgende week wel nieuwe telefoon.
Samsung Galaxy j5 2017 budget modelletje maar is genoeg voor mij.quote:
nicequote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Samsung Galaxy j5 2017 budget modelletje maar is genoeg voor mij.
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 10:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ga straks een keer eten shag en wiet kopen dan zit ik tot dinsdag helemaal prima.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |