Die verdienden alleen wel 3x zo veel.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:39 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ja je had gedacht dat ze het na Jan Kromkamp en Stef Nijland geleerd hadden.
Nijland niet. Engelaar is een beter voorbeeld.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 20:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Die verdienden alleen wel 3x zo veel.
Er worden ook spelers verkocht met winst hequote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:18 schreef Scarface88 het volgende:
Er zijn inderdaad genoeg spelers transfervrij vertrokken waarbij miljoenen verdampt zijn. Goede handel. Als je zo een bedrijf runt vlieg je de laan uit maar in de voetballerij kan het gewoon.
Maar er zijn ook een hoop miljoenen verbrast de laatste jaren. Bij Ajax pakken ze dat beter aan, uitgezonderd Sulejmani.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:22 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Er worden ook spelers verkocht met winst he
Idd bijna geen een. Maar dan komen sommige met argumenten als: ja maar Lozano of een Bruma of van Ginkel dan?!quote:Op vrijdag 16 maart 2018 18:27 schreef Scarface88 het volgende:
Tja en het is nu ook weer niet zo dat spelers onder Cocu beter gaan spelen en zich ontwikkelen. Luckassen kun je nu al afschrijven als miskoop. Proberen in de zomer te verkopen.
Dankje. Ik zou het inderdaad niet veel minder doen dan Cocu. Wellicht beter. Ik sluit het niet uit.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:26 schreef RipCity het volgende:
[..]
Idd bijna geen een. Maar dan komen sommige met argumenten als: ja maar Lozano of een Bruma of van Ginkel dan?!
Alsof die met een scarface88 of boswachter als coach niet beter waren geworden. Maar elke average speler van PSV is vooral slechter geworden. En alle jeugd zit nog zichzelf op te vreten en hopende dat cocu eruit gaat zodat ze ook eens kansen krijgen.
lijkt me terecht. Kluivert is iig al 20% verder dan Bergwijntje. Kluivert is verder nog niet echt Oranje materiaal maar we hebben verder nog niks op die positie. Memphis is nou ook niet echt bepaald stabiel. Kluivertje is iig gretig en beter schot al dan Bergwijn die er vaak wat lui bijloopt.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:34 schreef Scarface88 het volgende:
Oh en geen Bergwijn bij Oranje maar wel KluivertLachwekkend natuurlijk.
Ik vermoed dat Koeman het met Dost gaat proberen. Dan is het wel handig om een speler met een voorzet te hebben.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
lijkt me terecht. Kluivert is iig al 20% verder dan Bergwijntje. Kluivert is verder nog niet echt Oranje materiaal maar we hebben verder nog niks op die positie. Memphis is nou ook niet echt bepaald stabiel. Kluivertje is iig gretig en beter schot al dan Bergwijn die er vaak wat lui bijloopt.
Kluivert scoort alleen maar van richting veranderde schoten. Zwaar overschatte spelerquote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
lijkt me terecht. Kluivert is iig al 20% verder dan Bergwijntje. Kluivert is verder nog niet echt Oranje materiaal maar we hebben verder nog niks op die positie. Memphis is nou ook niet echt bepaald stabiel. Kluivertje is iig gretig en beter schot al dan Bergwijn die er vaak wat lui bijloopt.
Het is lood om oud ijzer. Ik had beide niet begrepen. Ik vind wel dat Bergwijn momenteel beter in vorm is dan Kluivert. Maar om te stellen dat Kluivert nu 20% verder is lijkt me ook totaal-onzin. De cijfers tonen in elk geval dat Bergwijn in de Eredivisie belangrijker is voor PSV dan Kluivert voor Ajax, al is het verschil minimaal.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
hij had ze beiden moeten uitnodigen, Kluivert is wat beter in de kleine ruimte, Bergwijn sneller maar het is eigenlijk al triest genoeg dat ze een optie zijnquote:Op zaterdag 17 maart 2018 08:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Het is lood om oud ijzer. Ik had beide niet begrepen. Ik vind wel dat Bergwijn momenteel beter in vorm is dan Kluivert. Maar om te stellen dat Kluivert nu 20% verder is lijkt me ook totaal-onzin. De cijfers tonen in elk geval dat Bergwijn in de Eredivisie belangrijker is voor PSV dan Kluivert voor Ajax, al is het verschil minimaal.
Ik had liever een ander type spits erbij gehad. Al zou ik ook niet weten wiequote:Op zaterdag 17 maart 2018 09:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij had ze beiden moeten uitnodigen, Kluivert is wat beter in de kleine ruimte, Bergwijn sneller maar het is eigenlijk al triest genoeg dat ze een optie zijn
ja dat ook en dan te bedenken dat spitsen als een Makaay en zelfs van Nistelrooy op hun kans hebben moeten wachtenquote:Op zaterdag 17 maart 2018 09:32 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik had liever een ander type spits erbij gehad. Al zou ik ook niet weten wie
Ik zou nu zelfs tekenen voor Bruggink.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 09:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat ook en dan te bedenken dat spitsen als een Makaay en zelfs van Nistelrooy op hun kans hebben moeten wachten
quote:Op zaterdag 17 maart 2018 09:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik zou nu zelfs tekenen voor Bruggink.
Al die gasten die in het verleden B of C keuze waren zouden nu een absolute topspits zijn. Hasselbaink, van Hooijdonk, Vennegoor, Bruggink. Nu zijn we blij dat we iemand van het niveau Koevermans op kunnen stellen.quote:
kwaliteit is dan ook relatief, Strootman vond ik van de week aardig goed trouwens in de CL en Wijnaldum is geen zekerheidje bij Liverpoolquote:Op zaterdag 17 maart 2018 09:54 schreef tja77 het volgende:
Middenveld is de enige linie van het NL elftal waar nog echt wat kwaliteit zit. Maar mannen als Strootman en Wijnaldum presteren bij hun club doorgaans beter dan in oranje.
Mwaaa, je kunt er nauwelijks drie opstellen op het middenveld. Als je al moet twijfelen tussen een basisplek voor van de Beek of de Roon, dan gaat er iets niet goed.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 09:54 schreef tja77 het volgende:
Middenveld is de enige linie van het NL elftal waar nog echt wat kwaliteit zit. Maar mannen als Strootman en Wijnaldum presteren bij hun club doorgaans beter dan in oranje.
Vooral die motivational speeches van jou zouden behoorlijke indruk maken.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 21:29 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dankje. Ik zou het inderdaad niet veel minder doen dan Cocu. Wellicht beter. Ik sluit het niet uit.
Pröpper doet het alleraardigst in de PL.quote:Op zaterdag 17 maart 2018 10:11 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mwaaa, je kunt er nauwelijks drie opstellen op het middenveld. Als je al moet twijfelen tussen een basisplek voor van de Beek of de Roon, dan gaat er iets niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |