Had ik maar zo'n meidquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:11 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
sinds het uit is met de vriendin
Ik wacht met smart op je volgende vlog
Vind beide wel prima eerlijk gezegdquote:
Geen reden om vast te blijven hangen in het verleden Ties, je bent haar kwijt, maar met je Youtube fame heb je zo een nieuwe golddigger.quote:
wat is nou echt een lekker biertje?quote:
Blijf de meme vooral gebruiken, onwetende users pakken het namelijk altijd opquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Geen reden om vast te blijven hangen in het verleden Ties, je bent haar kwijt, maar met je Youtube fame heb je zo een nieuwe golddigger.
Hertog Janquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
wat is nou echt een lekker biertje?
Dit is voor alle kenners in dit topic.
Alles wat blond is en uit een tap komtquote:Op donderdag 15 maart 2018 22:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
We zullen het doorgeven aan de keuken.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:13 schreef Leonos het volgende:
Dortmund moet nu wel beetje opschieten. Krijg 6.5x uitbetaald als Dortmund doorgaat.
Een 3 Fonteinen geuzequote:Op donderdag 15 maart 2018 22:12 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Hoe heet de ep ook alweer?quote:
Ik had gewoon een aparte MSN account voor chickies hosselen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja erg he
Helaas bestaat MSN niet meer
Sinds het uit is met Luca heb je een gebroken roosje in je status gehad?quote:Op donderdag 15 maart 2018 22:13 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja erg he
Helaas bestaat MSN niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |