Je hebt gelijk , verder laat ik het hierbij voordat ik een ban heb te pakken.quote:Op vrijdag 7 september 2018 23:24 schreef wawowiewa het volgende:
[..]
Overal bijna in NL.
Ollie was eerst live van mening dat Max wel fout zat maar bij Peptalk zn mening bijgesteld....
De internationale media zijn het er wel over eens. Ja het is racen maar er zijn ook regels je hebt een baan en daar moet je op blijven het is geen rally cross.
Trouwens ook triest dat Max het zelf niet ziet, wat respect verloren voor de beste man.
Kan wel iedereen maakt kans gaat het gebeuren nee denk het nietquote:Op woensdag 10 oktober 2018 15:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Tijd voor een nieuw topic: kan Max in 2019 wereldkampioen worden?
Ja.
Nee want Hondaquote:Op woensdag 10 oktober 2018 15:42 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Tijd voor een nieuw topic: kan Max in 2019 wereldkampioen worden?
Ja.
Als de situatie was 'Nee, want Renault', dan was ik er wel in mee gegaan.quote:
TR heeft nog geen podium gehaald dit seizoen.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 15:56 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als de situatie was 'Nee, want Renault', dan was ik er wel in mee gegaan.
True. Maar Renault heeft nu al 5 seizoenen laten zien dat ze niet in staat zijn om een motor te bouwen die competitief is met Mercedes en Ferrari. Er is m.i. dan ook geen enkele reden om aan te nemen dat ze dat volgend jaar wel ineens zouden kunnen. Dus ik heb meer vertrouwen in de samenwerking van Honda met Red Bull.quote:Op woensdag 10 oktober 2018 16:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
TR heeft nog geen podium gehaald dit seizoen.
quote:"We hopen natuurlijk dat het volgend jaar met een nieuwe motorleverancier wel verder de goede kant opgaat. We hebben nu al de juiste mensen aan boord, alleen klopt het hele pakket nog niet. Dat zal volgend jaar ook nog lastig worden, maar ik hoop dat we het jaar daarna wel echt een kans maken"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |