SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertjeSta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
![]()
![]()
kloptquote:Op donderdag 15 maart 2018 19:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
gaat sneller mobiel als achter de pc.
Alleen als je faalt pc.quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:20 schreef m1st1g het volgende:
[..]
gaat sneller mobiel als achter de pc.
Voor een deel, de rest eet ik lekker op.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:24 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ja een plaatje extra in de eerste post.
Modjeaquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2018 17:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat is er allemaal loos ? Samenvatting ?
quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:19 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Spel bedacht door: Pg_Up
Met dank aan bondage, voor het maken van de puntenteltool.![]()
Aangezien ONZ nogal dood is, presenteer ik jullie Het Dodetopicspel. Je hoeft er niks voor te doen, behalve te posten en hopen dat het lang duurt voordat er een nieuwe reactie geplaatst wordt. Elke minuut dat er na jou niks gepost is is een punt. Er moeten dus minimaal 60 seconden tussen jouw post en de volgende post zitten voor een punt: 59 seconden telt nog steeds als 0 minuten en dus 0 punten. Restseconden worden niet bij elkaar opgeteld. De punten worden automatisch opgeteld. Tip: je kan beter niet meerdere keren achter elkaar posten, want je krijgt dus pas punten als er minstens een minuut tussen je post en de volgende post zit, ook al zijn beide posts van jou.
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt, maar voor de tijd tussen de lapo en de nieuwe OP krijg je geen punten. Zoals gebruikelijk is op FOK!, opent degene met de laatste post het nieuwe topic. Duurt dit te lang, dan kan een andere user dit doen en gaan we verder in het topic dat het snelst geopend is.
Gelieve de OP duidelijk en overzichtelijk te houden en de uitleg/regels niet te veranderen, bij voorbaat dank.Geldige scores worden automatisch gepost door Monitor
deze plaatjen updatet automagisch. (afblijven dus)
[ afbeelding ]SPOILER: Scorelijst sinds begin spel tot 13-2-2018Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om tweede te worden.
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, dan heb je pech.
![]()
quote:quote:quote:quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Voor een deel, de rest eet ik lekker op.Hoi.quote:
Dit wordt de 5e keer dat ik dit verzoek doe.
Ik wil ---->>> DEFINITIEF!!!!!! <<---- uit dit topic verwijderd worden en dan niet na een maand mezelf weer terug moeten vinden via mycroft wat ik ook al 4x eerder heb uitgelegd.
Is er IEMAND die dit PERMANENT!!!!! kan regelen? Of moet ik soms een fakkin NIEUW ACCOUNT aanmaken zodat ik weer op een fatsoenlijke manier mycroft kan gebruiken om te zoeken naar mensen op wie ik nog zou reageren?
Kan ik uit die lijst gehaald worden?
Kan mijn score op elke lijst van deze reeks gereset worden?
Kan mijn username anders niet gewoon veranderd worden zodat ik met mijn eigen username mezelf niet meer terug vind?
Ik wil dit niet voor een 6e keer moeten willen vragen en doe dit al sinds 2017!!!!
Oké??!?!?!?!?!?
Haal me uit die stomme lijst, ik wil niks meer met deze stomme kutreeks te maken hebben, bij voorbaat dank! pffffff.
Mijn excuus voor als mensen dit vervelend vinden maar ik vind dit een slechte grap worden. Het is niet zo alsof ik het na een tijdje niet meer vervelend ga vinden of zo, ik vind het oprecht vervelend dat ik steeds weer terugkeer in die scorelijst in de OP van deze reeks!
hoooiquote:Op donderdag 15 maart 2018 19:27 schreef Dexter1 het volgende:
Welk hoerenjong verwijdert mijn posts?
hihihihquote:
Vragmaarals bequote:Op donderdag 15 maart 2018 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoi.
Dit wordt de 5e keer dat ik dit verzoek doe.
Ik wil ---->>> DEFINITIEF!!!!!! <<---- uit dit topic verwijderd worden en dan niet na een maand mezelf weer terug moeten vinden via mycroft wat ik ook al 4x eerder heb uitgelegd.
Is er IEMAND di dit PERMANENT!!!!! kan regelen? Of moet ik soms een fakkin NIEUW ACCOUNT aanmaken zodat ik weer op een fatsoenlijke manier mycroft kan gebruiken om te zoeken naar mensen op wie ik nog zou reageren?
Kan ik uit die lijst gehaald worden?
Kan mijn score op elke lijst van deze reeks gereset worden?
Kan mijn username anders niet gewoon veranderd worden zodat ik met mijn eigen username mezelf niet meer terug vindt?
Ik wil dit niet voor een 6e keer moeten willen vragen en doe dit al sinds 2017!!!!
Oké??!?!?!?!?!?
Haal me uit die stomme lijst, ik wil niks meer met deze stomme kutreeks te maken hebben, bij voorbaat dank! pffffff.
Mijn excuus voor als mensen dit vervelend vinden maar ik vind dit een slechte grap worden. Het is niet zo alsof ik het na een tijdje niet meer vervelend ga vinden of zo, ik vind het oprecht vervelend dat ik steeds weer terugkeer in die scorelijst in de OP van deze reeks!
Doe normaal man, dit is het dodetopicspel, het maakt niets uit wat je zegt.Het gaat om punten scoren gvdquote:
Ja, dat doe je echt dmv een botje iddquote:Op donderdag 15 maart 2018 19:30 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Doe normaal man, dit is het dodetopicspel, het maakt niets uit wat je zegt.Het gaat om punten scoren gvd
quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:30 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Doe normaal man, dit is het dodetopicspel, het maakt niets uit wat je zegt.Het gaat om punten scoren gvd
quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat niet goed met je dan. Ik heb meerdere botten in mijn lijf.
Doe niet zo kinderachtig jongen, of ik nu meh bleh of kech zeg of een punt, wtf ga je post verwijderen??quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:31 schreef murp het volgende:
[..]
voor problemen mbt moderatie verzoek ik u dit in een ander topic te deponeren
hoeveel?quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat niet goed met je dan. Ik heb meerdere botten in mijn lijf.
jo hoor, geen probleemquote:Op donderdag 15 maart 2018 19:32 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig jongen, of ik nu meh bleh of kech zeg of een punt, wtf ga je post verwijderen??
you see what I did there huehuehuequote:
hierquote:
207?quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik dacht 207.maar is al 35 jaar geleden dat ik dat gelezen heb.
Ben je zo oud al?quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
1tje te veelquote:Op donderdag 15 maart 2018 19:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Er geen 207 hebbenquote:Op donderdag 15 maart 2018 19:35 schreef m1st1g het volgende:
Het geraamte van de mens (ook wel skelet of beendergestel) bestaat uit 206 botten
Welles.quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:35 schreef murp het volgende:
[..]
1tje te veel
Of reken je dat ding tussen je benen ook mee? DAT IS GEEN BOT!
quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
[info]Vanaf nu worden alle posts van Dexter1 verwijderd of gewijzigd[/info]
soms is het wel net zo hard.quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:35 schreef murp het volgende:
[..]
1tje te veel
Of reken je dat ding tussen je benen ook mee? DAT IS GEEN BOT!
alles is ook weer zo definitiefquote:Op donderdag 15 maart 2018 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
[info]Vanaf nu worden alle posts van Dexter1 verwijderd of gewijzigd [/info]
even op je andere account plaatsenquote:Op donderdag 15 maart 2018 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
Kut kan alleen een mod zo'n kekke blauwe achtergrond doen
quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
Er zijn er nog 2quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
Hahaquote:Op donderdag 15 maart 2018 19:36 schreef hemarookworst het volgende:
[info]Vanaf nu worden alle posts van Dexter1 verwijderd of gewijzigd [/info]
1 2 3 | <?php nu allemaal lief doen ?> |
wie vliegt van west naar oost berlijn dan?quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:41 schreef FlippingCoin het volgende:
alleen vogels vliegen van oost naar west berlijn
wel een goed nummer.quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:41 schreef FlippingCoin het volgende:
alleen vogels vliegen van oost naar west berlijn
zonder plaatjes?quote:
ja vind ik ook welquote:
supermanquote:Op donderdag 15 maart 2018 19:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wie vliegt van west naar oost berlijn dan?
voor mijn puntentool had ik ook de fokversie zonder plaatjes gebruikt.quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dat kost te veel tijd met een 56k modem
ah oké cool.quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:43 schreef murp het volgende:
nee, dat was een ander layout.. Misschien is er nog iets te vinden...
ik moest wel wennen aan de nieuwe lay-out.quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:43 schreef murp het volgende:
[..]
nee, dat was een ander layout.. Misschien is er nog iets te vinden...
ziet er lekker oldschool uitquote:
* murp vind dit al genoegquote:Op donderdag 15 maart 2018 19:46 schreef FlippingCoin het volgende:
ze zouden meer BB code moeten hebben op FOK! zodat gebruikers ook kleurtjes kunnen gebruiken om topics te maken.
wow echt voor mijn tijd. ik kende alleen nog die zilver/grijze versie nogquote:
nou is toch leuk als er wat kleur bij kanquote:
ik ken het nog van mijn 1e account.quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wow echt voor mijn tijd. ik kende alleen nog die zilver/grijze versie nog
gewoon de juiste pillen slikkenquote:Op donderdag 15 maart 2018 19:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou is toch leuk als er wat kleur bij kan
ik loop ook alweer 15 jaar mee hierquote:Op donderdag 15 maart 2018 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wow echt voor mijn tijd. ik kende alleen nog die zilver/grijze versie nog
ach, dan wordt het helemaal zon bendequote:Op donderdag 15 maart 2018 19:48 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou is toch leuk als er wat kleur bij kan
lol dan post ik liever niet op FOK!quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gewoon de juiste pillen slikken
waar dan wel?quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
lol dan post ik liever niet op FOK!
boktquote:
je wist hetquote:
Goeie ouwe tijd he?quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:51 schreef the_kloonies het volgende:
[..]
Die ken ik ook nog van vroeger!
quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tot morgen jongens.
Doe lief tegen elkaar!![]()
![]()
![]()
tot morgen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tot morgen jongens.
![]()
![]()
Ah nee, ga je nachtbraken?quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tot morgen jongens.
![]()
![]()
laterquote:Op donderdag 15 maart 2018 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tot morgen jongens.
![]()
![]()
Joooquote:Op donderdag 15 maart 2018 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tot morgen jongens.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Tot morgen jongens.
![]()
![]()
Als ik gewoon wakker blijf (altijd spannend) gaat dat niet lukkenquote:Op donderdag 15 maart 2018 19:53 schreef m1st1g het volgende:
[..]
ik wel. Ben van plan om vannacht punten te scoren.
jij gaat vannacht gewoon een keer normaal doen en 8 uur slapen.quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik gewoon wakker blijf gaat dat niet lukken
quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
jij gaat vannacht gewoon een keer normaal doen en 8 uur slapen.
De afgelopen 24 uur heb ik bij elkaar 6,5 uur geslapen, is genoegquote:Op donderdag 15 maart 2018 19:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
jij gaat vannacht gewoon een keer normaal doen en 8 uur slapen.
ik 3 en een beetje. Kan het wel merken nu.quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De afgelopen 24 uur heb ik bij elkaar 6,5 uur geslapen, is genoeg
Wow:Squote:
zeg dat, zeg datquote:
Is geheim.quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:59 schreef BoneThugss het volgende:
Nattekat waar ben jij eigenlijk mod van?
vandaag een lieve kaart voor pasen gekregen dus denk hetquote:
quote:Op donderdag 15 maart 2018 19:57 schreef Dexter1 het volgende:
Slaap lekker haags xx
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
IS?quote:
zo is het broerquote:
Ik zie wel de lentebieren tevoorschijn komen in de schappen, dus tijd voor lekker weerquote:
Je wordt het niet, het overkomt je.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:01 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Een mod worden, is net zoiets als een parkeerwachter.
Stoer en dan posts verwijderenquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je wordt het niet, het overkomt je.
af en toe wel lekker idd.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie wel de lentebieren tevoorschijn komen in de schappen, dus tijd voor lekker weer
Blijf nou eens van die schapen af achmedquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik zie wel de lentebieren tevoorschijn komen in de schappen, dus tijd voor lekker weer
Bietje mensen afpersen, de leef levenquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:01 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Een mod worden, is net zoiets als een parkeerwachter.
hou je bek nou eens en tief lekker opquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:03 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Blijf nou eens van die schapen af achmed
quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:03 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Blijf nou eens van die schapen af achmed
quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hou je bek nou eens en tief lekker op
RTquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hou je bek nou eens en tief lekker op
oh had ik hem omgedraaidquote:
klopt, leuke beestjesquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:05 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ] die zijn wel vriendelijk.
neequote:Op donderdag 15 maart 2018 20:06 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Ja kan jij ook niets aan doen hoor
lopen ze rond je huis?quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:07 schreef m1st1g het volgende:
[..]
nu nog proberen om ze uit de hand te voeren.
met?quote:
quote:
Dat zei ik vanochtend ook tegen de buschauffeurquote:
Net zoveel als jij schapen hebt geneuktquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:10 schreef hemarookworst het volgende:
Hveel notes zou dexter inmiddels hebben?
nopequote:
denken dat ik een Achmed benquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:11 schreef Dexter1 het volgende:
[..]
Net zoveel als jij schapen hebt geneukt
quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:13 schreef Dexter1 het volgende:
Dat machen komt toch van de duisters/nsb'ers?
ik wel, duizendenquote:
mooi voorbeeld van wat ik rapporteer dexterquote:
Je bent gewoon een verraderquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:15 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
mooi voorbeeld van wat ik rapporteer dexter
oké dexterquote:
Ik ook niet na 8uurquote:Op donderdag 15 maart 2018 20:20 schreef hemarookworst het volgende:
Ik drink echt bijna nooit koffie zo laat
quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:20 schreef Dexter1 het volgende:
KoekeroendKoekeroend
Koekeroend
Koekeroend
Koekeroend
Koekeroend
Koekeroend
Koekeroend
Koekeroend
Koekeroend
Koekeroend
Koekeroend
Koekeroend
Koekeroend
Koekeroend
Koekeroend
Koekeroend
Koekeroend
Koekeroend
Koekeroend
Koekeroend
Koekeroend
Koekeroend
Koekeroend
Koekeroend
Koekeroend
Koekeroend
Koekeroend
Dat zei je vanochtend ook toen je in de spiegel keekquote:
jawel.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat zei je vanochtend ook toen je in de spiegel keek
ja beetje wel, niet verkeerd.quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dat zei je vanochtend ook toen je in de spiegel keek
hele dag je mond mee spoelen, dan ga ik alvast kijken voor mijn tweede villa in het zuidenquote:
nou niet zo veel.quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hele dag je mond mee spoelen, dan ga ik alvast kijken voor mijn tweede villa in het zuiden
gr. gr. de tandarts
quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
nou niet zo veel.
al paar dagen niet in huis gehad dus louter water en creatine gedronken.
quote:Op donderdag 15 maart 2018 20:24 schreef TheNightIsFullOfTerrors het volgende:
morgen nog en dan weer weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |