Eet-ie dat elke dag?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, het is het enige gerecht dat mijn vader kan maken.
Oh, ik zag alleen die uitspraak van Ted, zat er nog een redenering achter? Ik snap trouwens niet waarom iedereen zo positief is over Red Bull opeens. Ze hadden toch gewoon een redelijke achterstand op Mercedes en stonden ongeveer gelijk met Ferrari in de racesims?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 00:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, Lewis heeft zitten hypen. Het lijkt me een sterk verhaal.
De updates die Red Bull mee zou nemen naar Australië. Verder was het natuurlijk een verhaaltje. Wat moet hij anders zeggen? "Het wordt dit jaar weer een walk-over voor Mercedes, we zullen kijken wie van ons twee dit jaar kampioen mag worden."quote:Op vrijdag 16 maart 2018 00:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, ik zag alleen die uitspraak van Ted, zat er nog een redenering achter? Ik snap trouwens niet waarom iedereen zo positief is over Red Bull opeens. Ze hadden toch gewoon een redelijke achterstand op Mercedes en stonden ongeveer gelijk met Ferrari in de racesims?
Ik zag het aan het eind van een drie kwartier durende uitzending over dit seizoen. Hij had er toen geen verhaaltje bij. Ik hoorde nu trouwens dat Renault misschien de motor verder ging terugschroeven voor de betrouwbaarheid?quote:Op vrijdag 16 maart 2018 00:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De updates die Red Bull mee zou nemen naar Australië. Verder was het natuurlijk een verhaaltje. Wat moet hij anders zeggen? "Het wordt dit jaar weer een walk-over voor Mercedes, we zullen kijken wie van ons twee dit jaar kampioen mag worden."
Over een goede week weten we meer. Er zijn zoveel verhalen. Ik las dan juist weer dat de Renault teams tactische extra motorwissels plannen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 00:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zag het aan het eind van een drie kwartier durende uitzending over dit seizoen. Hij had er toen geen verhaaltje bij. Ik hoorde nu trouwens dat Renault misschien de motor verder ging terugschroeven voor de betrouwbaarheid?
Ja, dat heb ik al veel gelezen en kwam ook in die uitzending van Sky Sports voorbij. Ze gaan gewoon van 4 motoren uit en nemen de gridstraffen voor lief.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Over een goede week weten we meer. Er zijn zoveel verhalen. Ik las dan juist weer dat de Renault teams tactische extra motorwissels plannen.
Straf nemen op circuits waar het goed inhalen is.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 00:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik al veel gelezen en kwam ook in die uitzending van Sky Sports voorbij. Ze gaan gewoon van 4 motoren uit en nemen de gridstraffen voor lief.
De rake is behoorlijk, 15 cm hoger aan de achterkant! Newey is geloof ik niet echt van de computers trouwens, dat kan wel eens een nadeel worden.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Straf nemen op circuits waar het goed inhalen is.
Als de RB trouwens het beste chassis is, dan is Adrian Newey echt een genie want de auto is extreem anders dan de rest.
De vorm van de sidepods en daardoor de hele achterkant, is heel anders dan de anderen. De andere auto's zijn vergeleken met de RBR breedgeschouderd en hebben allemaal die undercut tussen sidepod en bodemplaat. Bij de RBR is de sidepod een soort blob en is de ruimte daarachter een soort van (shark)fin die daardoor veel groter is dan bij de anderen.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:01 schreef Recce het volgende:
[..]
De rake is behoorlijk, 15 cm hoger aan de achterkant! Newey is geloof ik niet echt van de computers trouwens, dat kan wel eens een nadeel worden.
Er zou ook een vortex die normaal onder de vloerplaat gebogen wordt, naar achteren worden geleid waar die voor meer downforce zou zorgen. Ik ben benieuwd hoe goed het allemaal werkt. Ik ben bang dat de motor toch de grootste rol speelt en dat de Renault een eind achterloopt op Mercedes en Ferrari.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De vorm van de sidepods en daardoor de hele achterkant, is heel anders dan de anderen. De andere auto's zijn vergeleken met de RBR breedgeschouderd en hebben allemaal die undercut tussen sidepod en bodemplaat. Bij de RBR is de sidepod een soort blob en is de ruimte daarachter een soort van (shark)fin die daardoor veel groter is dan bij de anderen.
Bottas was in zijn racesimulatie een seconde sneller dan Verstappen op de zelfde dag. De één in de ochtend en de ander in de middag, dus niet helemaal vergelijkbaar maar toch ... een seconde. Mercedes schijnt ook in de snelle bochten een klap sneller te zijn. Ferrari vind ik moeilijk in te schatten.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zou ook een vortex die normaal onder de vloerplaat gebogen wordt, naar achteren worden geleid waar die voor meer downforce zou zorgen. Ik ben benieuwd hoe goed het allemaal werkt. Ik ben bang dat de motor toch de grootste rol speelt en dat de Renault een eind achterloopt op Mercedes en Ferrari.
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:27 schreef Recce het volgende:
Joezi kan in één beweging een vloeiende cirkel tekenen:
[ afbeelding ]
Ja, dat lijkt me gewoon een groot gat. Het aeropakket van de Mercedes zal ook wel goed in elkaar zitten. Mercedes schijnt wel flink last van tire degradation/blistering gehad te hebben op de zachtere banden. Op de mediums hadden ze daar veel minder last van.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bottas was in zijn racesimulatie een seconde sneller dan Verstappen op de zelfde dag. De één in de ochtend en de ander in de middag, dus niet helemaal vergelijkbaar maar toch ... een seconde. Mercedes schijnt ook in de snelle bochten een klap sneller te zijn. Ferrari vind ik moeilijk in te schatten.
Ja, dat is de enige hoop van de concurrentie, dat ze bij Mercedes een bandenvreter hebben gemaakt.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me gewoon een groot gat. Het aeropakket van de Mercedes zal ook wel goed in elkaar zitten. Mercedes schijnt wel flink last van tire degradation/blistering gehad te hebben op de zachtere banden. Op de mediums hadden ze daar veel minder last van.
Dat zou wel een probleem zijn dat je niet in een paar races oplost.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, dat is de enige hoop van de concurrentie, dat ze bij Mercedes een bandenvreter hebben gemaakt.
"The homeless people would not be forced to carry pump-action shotguns, Ellison said." Dat valt dan weer mee.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:38 schreef Scrutinizer het volgende:
https://www.theguardian.c(...)h-shotguns?CMP=fb_gu
Wow
Nee, weet ik niet. Zou me nog kunnen indenken dat je als je op de eerste rij staat daar uit voorzorg meer gebruik van maakt bij de start.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou wel een probleem zijn dat je niet in een paar races oplost.
Wat ik trouwens vorig seizoen niet helemaal snapte, was waarom de Mercedessen in het begin van de race last hadden van de-rates en de Red Bulls kennelijk niet/minder. Weet jij dat toevallig? De-rates zijn volgens mij het wegvallen van de extra kracht door de hulpsystemen die in het begin nog niet zijn opgeladen, maar daar zouden de Bulls ook last van moeten hebben.
Leerkrachten zouden maar wat blij zijn met die vrijblijvendheid.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:41 schreef Recce het volgende:
[..]
"The homeless people would not be forced to carry pump-action shotguns, Ellison said." Dat valt dan weer mee.
quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Leerkrachten zouden maar wat blij zijn met die vrijblijvendheid.
Die oplossing zou ik niet kiezen maar die ongerustheid lijkt me terecht.quote:Op vrijdag 16 maart 2018 01:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt je trouwens de ouders zo al voorstellen die de leerkrachten niet vertrouwen en eisen dat zoon- of dochterlief ook een pistool mee mag nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |