Van anderen? Of van jou? Sterkte in ieder geval.quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Update; waarschijnlijk zo met ontslag ivm agressie
quote:Op woensdag 20 maart 2019 16:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Update; waarschijnlijk zo met ontslag ivm agressie
Van mezelf. Ik heb de afdelingsdeur in tweeen getrapt. Ivm weg willen zijn en mijn eigen plan te trekkenquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van anderen? Of van jou? Sterkte in ieder geval.
Van mezelf. Ik heb de afdelingsdeur in tweeen getrapt. Ivm weg willen zijn en mijn eigen plan te trekkenquote:Op woensdag 20 maart 2019 17:57 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Van anderen? Of van jou? Sterkte in ieder geval.
De kans is groot dat ik gewoon naar huis moetquote:Op woensdag 20 maart 2019 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dan? Je werd toch niet voor niets opgenomen?
Wat bijzonder. Is dit wel goed voor jou?quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Van mezelf. Ik heb de afdelingsdeur in tweeen getrapt. Ivm weg willen zijn en mijn eigen plan te trekken
Morgen een hoeverdergesprek
[..]
De kans is groot dat ik gewoon naar huis moet
Ik heb hulpverlening ambulant. Dus het loopt wel los ,:*quote:Op woensdag 20 maart 2019 18:11 schreef Brighteyes het volgende:
Oh hemel! En is er dan wel iets als ambulante begeleiding beschikbaar?
Ik heb hier allemaal geen verstand van hoor, maar je zal toch niet de eerste zijn die zich agressief uit in een (bijna-)psychose?
Zeker niet goed, maar het is zoals het isquote:Op woensdag 20 maart 2019 19:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat bijzonder. Is dit wel goed voor jou?
Er is ook nog zoiets als veiligheid voor medepatienten.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Wat bijzonder. Is dit wel goed voor jou?
Je hebt gelijk. Andere mensen zijn hier de dupe van en ik had er gewoon de controle niet over. Slecht excuus en mijn mening over mezelf js flink bijgetrokken.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als veiligheid voor medepatienten.
COTS zal voor zichzelf goede redenen hebben gehad voor deze uitbarsting, maar vaak hebben instellingen hier wel afspraken over waar patiënten bij opname mee accoord moeten gaan.
Was je vrijwillig opgenomen COTS?
Moet je vanavond al met ontslag en heb je een plan voor vannacht? Sterkte en gebruik je ambulante hulpverlening als je het nodig hebt.
Ik maak je beste opmerking uit deze post even vet.quote:Op woensdag 20 maart 2019 19:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Andere mensen zijn hier de dupe van en ik had er gewoon de controle niet over. Slecht excuus en mijn mening over mezelf js flink bijgetrokken.
Ik slaap hier en daarna morgen een gesprek. En dan zien we verder
Fijn!quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
De arts was niet blij met de opmerking dat ik weg zou moeten. Dus ik blijf. volgens haar was het onmacht. ook mag ik nu de kamer af
Goed.quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
De arts was niet blij met de opmerking dat ik weg zou moeten. Dus ik blijf. volgens haar was het onmacht. ook mag ik nu de kamer af
Dat klinkt als verstandige keuzequote:Op donderdag 21 maart 2019 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
Onmacht, zie je wel?quote:Op donderdag 21 maart 2019 14:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |