Jaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Lieve meid, schrijf dit over en lees/brul dit voor, komende dinsdag. Flikker het die kamer in.
Probeer duidelijker te zijn. Misschien zien ze het niet aan je. En als je iets voorleest helpt het je om je stem te laten horen. En je vergeet niets.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja![]()
Misschien moet ik een keer minder beleefd zijn en een beetje boosheid uiten ipv alleen maar voelen...
Klopt. Ik ga het nu overschrijvenquote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:18 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Probeer duidelijker te zijn. Misschien zien ze het niet aan je. En als je iets voorleest helpt het je om je stem te laten horen. En je vergeet niets.
Gelukt?quote:Op zaterdag 4 januari 2025 18:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt. Ik ga het nu overschrijven
Jaquote:
Nou, helemaal geweldig 👍🏻 Goed gedaan!!quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja
En er ook bijgezet dat het me enorm frustreert dat ik me niet gehoord voel en echt hulp nodig heb, want dit gaat mis
Komt goedquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:19 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nou, helemaal geweldig 👍🏻 Goed gedaan!!
Heb je nog ergens anders hulp bij nodig? Hoe kom je de tijd door tot dinsdag? Heb je afleiding?
Voorbeeldig, een voorbeeldig weekschema. Daar kan ik nog van leren.quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:24 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Komt goed
Morgen grote schoonmaak gepland en hobbyspullen klaargelegd. Kan ook de crisisdienst bellen
En maandag ben ik jarig en dan komt mijn moeder gourmetten als lunch. Daarna ben ik ook weer een paar uur zoet met schoonmaken en opruimen
Daarna ga ik een serie/film kijken.
Dinsdag om 10.00 begeleider. Dat vind ik ineens even spannend. Alleen ga wel even heel duidelijk zijn over hoe het gaat. Even iets doen wat ik heel moeilijk vind
Woensdag vrij. Donderdag te druk met dingen die niet afgezegd kunnen worden
Vrijdag psycholoog
En dan zijn we weer een week verder.
Beetje druk, maar wel primaquote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:29 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Voorbeeldig, een voorbeeldig weekschema. Daar kan ik nog van leren.
Kruip maar lekker onder je snuggle-deken. Ik ga zo slapen.
quote:Op zaterdag 4 januari 2025 20:51 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Sterke! Goed dat je het op deze manier aanpakt.
Lieve schat, ik wou dat ik wist wat ik je kan zeggen maar ik heb er geen verstand van. Nu ff hopen dat iemand het wel weet.quote:Op zondag 5 januari 2025 20:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag een nog zwaardere dag
De demonische stemmen geven hele nare opdrachten en dingen
En ik weet van eerder dat ze rustig worden als ik luister, maar als ik luister worden mensen boos
Maar wat moet ik nu
En mijn moeder zegt dat het mijn schuld is door wat ik kijk en lees. Alleen ik ben gestopt met horror... ik kijk en luister onschuldige dingen
Nait soezen moar broezen is een goeie... ik moet even doorbijtenquote:Op zondag 5 januari 2025 20:39 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Lieve schat, ik wou dat ik wist wat ik je kan zeggen maar ik heb er geen verstand van. Nu ff hopen dat iemand het wel weet.
Draai jezelf niet de prut in he? Dan gewoon bellen met de crisisdienst of, als dat mag, je begeleider.quote:Op zondag 5 januari 2025 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nait soezen moar broezen is een goeie... ik moet even doorbijten
En dinsdag is er ook niet per direct een oplossing
Dus dan moet ik ook doorbijten
Het enige wat ik nu kan doen is de kaken klemmen. Afleiding afleiding afleiding
Misschien crisisdienst of begeleider
En er zijn wel een paar dingen die in geval van uiterste nood kunnen, maar goed...
Het is zo fucking zwaar. Vergeef me mijn taalgebruik. Alleen echt even geen bui voor nette eufemisme.
En ik moet gewoon niet zeiken
Alleen dat is eventjes lastig
Dus hup mezelf schoppen en minder miepen. En even hard zijn voor mezelf
Dat mag beide iddquote:Op zondag 5 januari 2025 20:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Draai jezelf niet de prut in he? Dan gewoon bellen met de crisisdienst of, als dat mag, je begeleider.
Oké… hou het aanvaardbaar… Allemachtig meid, wat heb jij het zwaar.quote:Op zondag 5 januari 2025 20:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat mag beide idd
Geen zorgen
Ik bel voordat ik handel
Het is vooral een rot combinatie van diagnosesquote:Op zondag 5 januari 2025 21:01 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oké… hou het aanvaardbaar… Allemachtig meid, wat heb jij het zwaar.
Eén voordeeltje: er gaat hoogswaarschijnlijk iets veranderen deze week omdat je gaat vertellen hoe het met je gaat. Er móet wat gebeuren.
Vertrouw erop dat het goed opgevat wordt.quote:Op zondag 5 januari 2025 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is vooral een rot combinatie van diagnoses
Ik hoop dat ik de nood goed weet over te brengen... ik lees voor wat ik voel... even erg duidelijk zijn.
En als deze begeleider me niet serieus neemt ga ik toch direct de psycholoog contacten
Maar goed....geen beren op de weg zetten die er nog niet zijn.
App begeleider ook alles (ook de dingen die ik hier niet mag zeggen) voordat hij komt. Als ik wat vergeet heeft hij het sowieso gelezen
(Ik haat het als ik assertief moet zijn)
Ja lieverdquote:Op zondag 5 januari 2025 21:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Vertrouw erop dat het goed opgevat wordt.
Snuit, ik ga straks slapen. Kan ik je zo laten…?
Hou je goed 👍🏻quote:Op zondag 5 januari 2025 21:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja lieverd
Lekker slapen jij
Ik zit lekker met een dekentje en een kruik. Komt goud
Hoe gaat het nu?quote:Op zondag 5 januari 2025 21:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even prikkels verminderen en proberen of ik het even zonder schermen (muv tv) uit
Vandaag een wat betere dagquote:
Fijn om te horen.quote:Op maandag 6 januari 2025 15:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vandaag een wat betere dag
Even meer contact met anderen en afleiding
Nu even zorgen dat de avond goed gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |