quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:22 schreef Dragonwizard het volgende:
Doet me denken aan sexreclame:
"Lekker bellen met jim, lekker bellen met jim mmmmmmmm lekker bellen met jim 0906-0911 0906-0911"
quote:Inderdaad, ben het helemaal met je eens!!
Op vrijdag 3 januari 2003 08:42 schreef Cybart het volgende:
ik begin ook een hekel te krijgen aan jimmiede manier waarop hij geplugged wordt...
er wordt nu al gedaan alsof ie gewonnen heeft en dat zal ddels ook hebben gelegen aan fok, aangezien heel media nederland hier meelurktzelf HVNL (hart van.) had een item over hem met zijn broer erin
JIM KAN HELEMAAL NIET ZO GOED ZINGEN EN ZINGT ALLES EEN OCTAAF (minstens) TE LAAG
NL kies iets met kwaliteit, kies Hind, Dewi of nog beter Yuli (my soulwoman)
idols in nl draait duidelijk weer uit op een hitkrant-het-maakt-niet-dat-je-niet-zo-goed-bent-als-je-er-maar-lekker-uitziet-wedstrijd
quote:Je haalt de woorden uit mijn mond.
Op vrijdag 3 januari 2003 08:42 schreef Cybart het volgende:
ik begin ook een hekel te krijgen aan jimmiede manier waarop hij geplugged wordt...
er wordt nu al gedaan alsof ie gewonnen heeft en dat zal ddels ook hebben gelegen aan fok, aangezien heel media nederland hier meelurktzelf HVNL (hart van.) had een item over hem met zijn broer erin
JIM KAN HELEMAAL NIET ZO GOED ZINGEN EN ZINGT ALLES EEN OCTAAF (minstens) TE LAAG
NL kies iets met kwaliteit, kies Hind, Dewi of nog beter Yuli (my soulwoman)
idols in nl draait duidelijk weer uit op een hitkrant-het-maakt-niet-dat-je-niet-zo-goed-bent-als-je-er-maar-lekker-uitziet-wedstrijd
Ik hoop dat die hele meute stemmende pubers de komende weken wat meer leren NADENKEN (zal wel niet). Een goede popster bevat méér dan een paar mooie ogen.
Hij staat erbij als een houten klaas en kijkt er ook zo enorm ongeinteresseerd bij. Ook mij irriteert die hele promotiecampagne me steeds meer. Doe dat dan ook gelijk bij de andere finalisten.
quote:Dit bedoel ik dus, dit soort dingen krijg je dan
Op vrijdag 3 januari 2003 20:45 schreef CJ het volgende:
Jim...Laat ze maar lullen. Jij krijgt mijn stem.
Maar Jim heeft de eerste keer dat ik hem zag al mijn hart gestolen en ik geloof niet dat ik het ooit nog van 'm terugkrijg.
.
Samen met David en Jamai is hij gewoon de beste bij de mannen.
"Isent sjie preeesjuhs"
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 19:58 schreef SmashBro het volgende:
Hoog uit het oog uit het hart-gehalte hier... Jim is een tijdje niet op tv en mensen beginnen te vergeten hoe geweldig hij is. Maar dat komt wel weer goed als ie weer op tv komt..
Maar Jim heeft de eerste keer dat ik hem zag al mijn hart gestolen en ik geloof niet dat ik het ooit nog van 'm terugkrijg.
.
Samen met David en Jamai is hij gewoon de beste bij de mannen.
Nu ik de herhalingen weer gezien heb moet ik toch erkennen dat hij wel een mooie diepe stem heeft. Ik wil hem nog steeds graag een keer iets horen zingen wat meer hoogte van zijn stem vraagt om te luisteren wat hij aankan. Verder is zijn uitspraak en uitstraling nog niet echt top maar dat zit hem in de leeftijd.
quote:(Mag ik hieruit opmaken dat jij zelf HOMO bent? Zo ja, dan mag jij echt wel homo's beledigen enzo, omdat je het zelf bent) ofzo. (overigens hou ik ook van homo's, maar ik mag ze gezien deze politieke correctheid niet beledigen...)
Op donderdag 2 januari 2003 12:28 schreef SCH het volgende:
Wat een onzin dat mijn topic ge-edit is zeg, beetje beter lezen.Als een homo gehandicapt is, dan ben ik dus ernstig gehandicapt
Beetje zelfspot moet toch kunnen.Maar goed - maakt niet uit, was dus absoluut niet zo bedoeld. Wel lief dat het zo gevoelig ligt.
Over Jim:
Ik moet er nog steeds van bijkomen dat hij jonger is dan ik. En hij zingt zo laag dat het wel goed klinkt als hij de noten goed zingt, wat hij doet. Zelfs bij mij klinkt het namelijk op zo'n manier ook wel goed (zelfkennis...), best wel triest eigenlijk. En hij ziet er goed uit, wat lief...
quote:Wat is nu triest??
Op zaterdag 4 januari 2003 23:00 schreef Verfokker het volgende:
[..](Mag ik hieruit opmaken dat jij zelf HOMO bent? Zo ja, dan mag jij echt wel homo's beledigen enzo, omdat je het zelf bent) ofzo. (overigens hou ik ook van homo's, maar ik mag ze gezien deze politieke correctheid niet beledigen...)
Over Jim:Ik moet er nog steeds van bijkomen dat hij jonger is dan ik. En hij zingt zo laag dat het wel goed klinkt als hij de noten goed zingt, wat hij doet. Zelfs bij mij klinkt het namelijk op zo'n manier ook wel goed (zelfkennis...), best wel triest eigenlijk. En hij ziet er goed uit, wat lief...
1 jij doet niet mee aan het programma
2 jij ziet er nie zo goed uit als hij
3 jij kan net zo goed zingen maar hebt de twee bovenstaande punten niet of niet gedaan.
quote:Oh sorry, jij kent mij niet (dat "zelfs bij mij"-gedoe is een beetje mijn niet begrijpbare soort van humor ofzo, dus lamaar...).
Op zaterdag 4 januari 2003 23:11 schreef marky het volgende:[..]
Wat is nu triest??
1 jij doet niet mee aan het programma
2 jij ziet er nie zo goed uit als hij
3 jij kan net zo goed zingen maar hebt de twee bovenstaande punten niet of niet gedaan.
je hebt GVD mijn mooie sub/sup dingetjes verpest... door je quote
quote:idd, prachtnummer helemaal verkloot
Op donderdag 2 januari 2003 21:09 schreef Zero_Cool het volgende:
Jim zingt gewoon niet goed, tis veel te laag en te eentonig. Handig aangepakt met cu2 site voor al die breezah sletjes, maar zingen. Tjsa leuk, maar way 2 eentonig en vind ik zowieso nix aan.en die jessie wist i aardig te verkloten!
ik
op de mediahype rond jim echt waar
laat dat joch eerst in zijn pubertijd komen
(ja mijn frustratie zit diep)
Ik vind dat de media hem gewoon met rust moet laten en hem gewoon z'n gang laten doen
, namelijk gewoon zingen zonder al die verwachtingen te scheppen. Anders hebben we straks weer een sterretje dat op vroege leeftijd een burnout heeft.
Ik vind het niet erg hoor, maar misschien vallen er nu een paar huppelkutjes af! En worden ze fan van Jamai1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |