abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7681561
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:22 schreef Dragonwizard het volgende:
Doet me denken aan sexreclame:
"Lekker bellen met jim, lekker bellen met jim mmmmmmmm lekker bellen met jim 0906-0911 0906-0911"

Da's trouwens wel de beste sexreclame op de TV!
pi_7689254
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 08:42 schreef Cybart het volgende:
ik begin ook een hekel te krijgen aan jimmie

de manier waarop hij geplugged wordt...
er wordt nu al gedaan alsof ie gewonnen heeft en dat zal ddels ook hebben gelegen aan fok, aangezien heel media nederland hier meelurkt

zelf HVNL (hart van.) had een item over hem met zijn broer erin

JIM KAN HELEMAAL NIET ZO GOED ZINGEN EN ZINGT ALLES EEN OCTAAF (minstens) TE LAAG

NL kies iets met kwaliteit, kies Hind, Dewi of nog beter Yuli (my soulwoman)

idols in nl draait duidelijk weer uit op een hitkrant-het-maakt-niet-dat-je-niet-zo-goed-bent-als-je-er-maar-lekker-uitziet-wedstrijd

Inderdaad, ben het helemaal met je eens!!
Ik hoor op school nu ook al van die meisjes van: ohh die Jim is lekker!!
Persoonlijk hoop ik dat Dewi wint.
pi_7690480
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 08:42 schreef Cybart het volgende:
ik begin ook een hekel te krijgen aan jimmie

de manier waarop hij geplugged wordt...
er wordt nu al gedaan alsof ie gewonnen heeft en dat zal ddels ook hebben gelegen aan fok, aangezien heel media nederland hier meelurkt

zelf HVNL (hart van.) had een item over hem met zijn broer erin

JIM KAN HELEMAAL NIET ZO GOED ZINGEN EN ZINGT ALLES EEN OCTAAF (minstens) TE LAAG

NL kies iets met kwaliteit, kies Hind, Dewi of nog beter Yuli (my soulwoman)

idols in nl draait duidelijk weer uit op een hitkrant-het-maakt-niet-dat-je-niet-zo-goed-bent-als-je-er-maar-lekker-uitziet-wedstrijd

Je haalt de woorden uit mijn mond.

Ik hoop dat die hele meute stemmende pubers de komende weken wat meer leren NADENKEN (zal wel niet). Een goede popster bevat méér dan een paar mooie ogen.

Hij staat erbij als een houten klaas en kijkt er ook zo enorm ongeinteresseerd bij. Ook mij irriteert die hele promotiecampagne me steeds meer. Doe dat dan ook gelijk bij de andere finalisten.

pi_7692281
Jim...

Laat ze maar lullen. Jij krijgt mijn stem.

Sex is like Nokia: Connecting People
  vrijdag 3 januari 2003 @ 21:23:43 #80
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7693035
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 20:45 schreef CJ het volgende:
Jim...

Laat ze maar lullen. Jij krijgt mijn stem.

Dit bedoel ik dus, dit soort dingen krijg je dan
pi_7708015
Hoog uit het oog uit het hart-gehalte hier... Jim is een tijdje niet op tv en mensen beginnen te vergeten hoe geweldig hij is. Maar dat komt wel weer goed als ie weer op tv komt. .

Maar Jim heeft de eerste keer dat ik hem zag al mijn hart gestolen en ik geloof niet dat ik het ooit nog van 'm terugkrijg. .

Samen met David en Jamai is hij gewoon de beste bij de mannen.

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_7709602
Hij mag alleen wel een beetje werken aan zijn uitspraak.

"Isent sjie preeesjuhs"

LaToya rules
pi_7710064
Hij heeft wel een beetje een accent zeg..

Daar moet aan gewerkt worden..
Voor de rest is hij wel ok..

pi_7710078
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 19:58 schreef SmashBro het volgende:
Hoog uit het oog uit het hart-gehalte hier... Jim is een tijdje niet op tv en mensen beginnen te vergeten hoe geweldig hij is. Maar dat komt wel weer goed als ie weer op tv komt. .

Maar Jim heeft de eerste keer dat ik hem zag al mijn hart gestolen en ik geloof niet dat ik het ooit nog van 'm terugkrijg. .

Samen met David en Jamai is hij gewoon de beste bij de mannen.

ben ik helemaal met je eens!! (maar Jim staat toch bovenaan )
  zaterdag 4 januari 2003 @ 22:48:58 #85
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_7710733
Ik ga mijn mening toch weizigen.

Nu ik de herhalingen weer gezien heb moet ik toch erkennen dat hij wel een mooie diepe stem heeft. Ik wil hem nog steeds graag een keer iets horen zingen wat meer hoogte van zijn stem vraagt om te luisteren wat hij aankan. Verder is zijn uitspraak en uitstraling nog niet echt top maar dat zit hem in de leeftijd.

pi_7710930
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 12:28 schreef SCH het volgende:
Wat een onzin dat mijn topic ge-edit is zeg, beetje beter lezen.

Als een homo gehandicapt is, dan ben ik dus ernstig gehandicapt
Beetje zelfspot moet toch kunnen.

Maar goed - maakt niet uit, was dus absoluut niet zo bedoeld. Wel lief dat het zo gevoelig ligt.

(Mag ik hieruit opmaken dat jij zelf HOMO bent? Zo ja, dan mag jij echt wel homo's beledigen enzo, omdat je het zelf bent) ofzo. (overigens hou ik ook van homo's, maar ik mag ze gezien deze politieke correctheid niet beledigen...)

Over Jim:

Ik moet er nog steeds van bijkomen dat hij jonger is dan ik. En hij zingt zo laag dat het wel goed klinkt als hij de noten goed zingt, wat hij doet. Zelfs bij mij klinkt het namelijk op zo'n manier ook wel goed (zelfkennis...), best wel triest eigenlijk. En hij ziet er goed uit, wat lief...

Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
  zaterdag 4 januari 2003 @ 23:11:37 #87
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_7711141
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 23:00 schreef Verfokker het volgende:

[..]

(Mag ik hieruit opmaken dat jij zelf HOMO bent? Zo ja, dan mag jij echt wel homo's beledigen enzo, omdat je het zelf bent) ofzo. (overigens hou ik ook van homo's, maar ik mag ze gezien deze politieke correctheid niet beledigen...)

Over Jim:

Ik moet er nog steeds van bijkomen dat hij jonger is dan ik. En hij zingt zo laag dat het wel goed klinkt als hij de noten goed zingt, wat hij doet. Zelfs bij mij klinkt het namelijk op zo'n manier ook wel goed (zelfkennis...), best wel triest eigenlijk. En hij ziet er goed uit, wat lief...

Wat is nu triest??

1 jij doet niet mee aan het programma

2 jij ziet er nie zo goed uit als hij

3 jij kan net zo goed zingen maar hebt de twee bovenstaande punten niet of niet gedaan.

pi_7711877
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 23:11 schreef marky het volgende:

[..]

Wat is nu triest??

1 jij doet niet mee aan het programma

2 jij ziet er nie zo goed uit als hij

3 jij kan net zo goed zingen maar hebt de twee bovenstaande punten niet of niet gedaan.

Oh sorry, jij kent mij niet (dat "zelfs bij mij"-gedoe is een beetje mijn niet begrijpbare soort van humor ofzo, dus lamaar...).

je hebt GVD mijn mooie sub/sup dingetjes verpest... door je quote

Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
pi_7722821
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:09 schreef Zero_Cool het volgende:
Jim zingt gewoon niet goed, tis veel te laag en te eentonig. Handig aangepakt met cu2 site voor al die breezah sletjes, maar zingen. Tjsa leuk, maar way 2 eentonig en vind ik zowieso nix aan.

en die jessie wist i aardig te verkloten!

idd, prachtnummer helemaal verkloot
pi_7723860
Getver, er staat nu een héle lelijke foto van hem bij zijn biografie op de officiële site (die ene waarop ie in de lucht springt). Afknapper! .
LaToya rules
pi_7723990
Volgens mij doet Jim er nu alles aan om er lelijk uit te zien, en als iedereen gaat zeggen dat Jim wint, dan steekt Idols daar wel een stokje voor en laten ze Dewie winnen...
pi_7724010
Wat een kutprogramma trouwens, de uiteindelijke winnaar wordt financieel helemaal uitgemolken en mag niet eens zijn/haar eigen nummers uitbrengen, daarom tekende Roger het contract niet, heel slim van hem...
  maandag 6 januari 2003 @ 08:53:44 #93
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7732967
en wat staat er op telegraaf.nl een artikel over roger en zosja....
en natuurlijk moet weer gezegd worden dat jim zo populair is enzo...wat heeft dat met roger en zosja te maken

ik op de mediahype rond jim echt waar
laat dat joch eerst in zijn pubertijd komen

maandag 6 januari 2003 @ 10:13:24 #94
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7733610
vanavond toch maar eens een anti-jim-als-winaar site gaan aanleggen denk ik

(ja mijn frustratie zit diep)

pi_7735924
Het lijkt me echt niet leuk als iedereen je vooraf al als winnaar bestempeld. En voor zo'n 15 jarige jongen lijkt het me al helemaal een zware druk op z'n schouders.

Ik vind dat de media hem gewoon met rust moet laten en hem gewoon z'n gang laten doen , namelijk gewoon zingen zonder al die verwachtingen te scheppen. Anders hebben we straks weer een sterretje dat op vroege leeftijd een burnout heeft.

Sex is like Nokia: Connecting People
  maandag 6 januari 2003 @ 15:25:36 #96
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_7738602
Jim zingt goed en ziet er erg goed uit, ook IRL. Maar het is echt nog een jongetje van 15, heel stug en een beetje verlegen. Ik ben benieuwd of hij nu al toe is aan zoveel aandacht.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_7780415
Z'n CU2 bestaat niet meer .
pi_7781263
Er staat vandaag een stuk over hem (met interview en foto) in onze plaatselijke krant (weekblad) De Duinstreek. Ik zal het zo even scannen en dan hier plaatsen!
pi_7781919
Ik hoop dat het een beetje te zien is:

pi_7786192
Jim heeft een vriendin! Is bevestigd! Het is Charlotte uit workshop 3!

Ik vind het niet erg hoor, maar misschien vallen er nu een paar huppelkutjes af! En worden ze fan van Jamai1

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')