quote:Een groot verschil. Dat joch van Iglesias (ik neem aan dat je Enrique bedoelt) staat stijf van de autotune. Die kan live dus echt geen toon houden.
Op maandag 30 december 2002 22:02 schreef Mes het volgende:
Net als dat joch van Iglesias, of hoe je dat ook schrijft. Alsof hij moet schijten.
quote:Excusez moi?
Op zaterdag 28 december 2002 00:17 schreef SCH het volgende:
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 02-01-2003 12:16]
quote:Jim verstaat geen Frans hoor. Maar wat wil je weten lief
Op dinsdag 31 december 2002 13:05 schreef DaZilva het volgende:
Excusez moi?
quote:Sinds wanneer ben je gehandicapt als je homo bent?
Op zaterdag 28 december 2002 00:17 schreef SCH het volgende:
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 02-01-2003 12:17]
quote:Ik wil niet te veel off topic lullen, maar volgens mij ben jij niet helemaal lekker. Of ben je soms de leukste thuis?
Op dinsdag 31 december 2002 13:06 schreef SCH het volgende:[..]
Jim verstaat geen Frans hoor. Maar wat wil je weten lief
quote:Wie zegt dat Jim geen frans kent?
Op dinsdag 31 december 2002 13:06 schreef SCH het volgende:[..]
Jim verstaat geen Frans hoor. Maar wat wil je weten lief
GrEetZ,
Misschien een dromenuitlegger hier die weet wat deze droom te betekenen heeft?
.
Als een homo gehandicapt is, dan ben ik dus ernstig gehandicapt ![]()
Beetje zelfspot moet toch kunnen.
Maar goed - maakt niet uit, was dus absoluut niet zo bedoeld. Wel lief dat het zo gevoelig ligt.
En nu weer ontopic.
quote:Gebrek aan humor zullen we maar zeggen. Laat je dan je oren hangen naar de meerderheid? Ik vond het wel leuk, en jij vond het ook niet erg.
Op donderdag 2 januari 2003 12:31 schreef SmashBro het volgende:
Ik heb er persoonlijk niet zo veel moeite mee maar zoals je ziet stellen sommigen hier het niet op prijs, vandaar de edit. Het moet voor iedereen leuk blijven..
En nu weer ontopic.
Maar goed - Nichtje Jim zal wel een rete goeie kleine meisjes flirterige uitstraling blijven houwe tot de superfinale. Jamai zal daar wat moeilijker in slagen maar heeft weer veel meer karakter en uitstraling dan Jimmie.
quote:ok dan...excusez moi
Op donderdag 2 januari 2003 12:28 schreef SCH het volgende:
Wat een onzin dat mijn topic ge-edit is zeg, beetje beter lezen.Als een homo gehandicapt is, dan ben ik dus ernstig gehandicapt
Beetje zelfspot moet toch kunnen.Maar goed - maakt niet uit, was dus absoluut niet zo bedoeld. Wel lief dat het zo gevoelig ligt.
quote:Thanx - no problemos - misschien had ik duidelijker moeten zijn.
Op donderdag 2 januari 2003 13:36 schreef DaZilva het volgende:[..]
ok dan...excusez moi
Ik vind Jim de leukste uit Idols. Hij heeft een lief koppie en heeft zo een geweldig mooie stem. Ik vind dat hij moet winnen.
Lieve groetjes,
Christine.
quote:Jij bedoelt zeker Tim. Dit topic gaat over Jim.
Op donderdag 2 januari 2003 15:07 schreef Jerommeke4ever het volgende:
Ik vind dat toch zo een malotige flapdrol heBlij dat ie eruit leg
quote:OOPS.. Misteek.. Ik bedoelde die blonde flippo.. Die in de laatste uitzending 4e werd.. Das een eikel.. JIM kan goed zingen aangezien ik zag dat ie Jessie zong.. en die was errug goed
Op donderdag 2 januari 2003 15:08 schreef SmashBro het volgende:[..]
Jij bedoelt zeker Tim. Dit topic gaat over Jim.
.
quote:Hoezo verklaar je nader
Op donderdag 2 januari 2003 17:14 schreef fokgekkie het volgende:
Waarom zijn mensen als ze bekend worden altijd te dom om een geheim telefoon nummer te nemen en al helemaal te dom om hun website NIET op hun eigen naam te zetten!?!?
quote:Maar weet jij dan welke Bakkum in Egmond-Binnen het is? Ik namelijk niet. Maar ja..je kunt natuurlijk altijd proberen te bellen. Niet dat ik het hoef te weten hoor, daar niet van...
Op donderdag 2 januari 2003 18:11 schreef NiKos het volgende:
Nou, omdat het nu voor de echte wanhopigen ongeveer 5 sec werk is om telnr + adres te achterhalen. Voor grof geld verkopen aan een fan!
en die jessie wist i aardig te verkloten!
quote:Doet me denken aan sexreclame:
Op donderdag 2 januari 2003 18:11 schreef NiKos het volgende:
Nou, omdat het nu voor de echte wanhopigen ongeveer 5 sec werk is om telnr + adres te achterhalen. Voor grof geld verkopen aan een fan!
de manier waarop hij geplugged wordt... ![]()
er wordt nu al gedaan alsof ie gewonnen heeft en dat zal ddels ook hebben gelegen aan fok, aangezien heel media nederland hier meelurkt
zelf HVNL (hart van.) had een item over hem met zijn broer erin ![]()
JIM KAN HELEMAAL NIET ZO GOED ZINGEN EN ZINGT ALLES EEN OCTAAF (minstens) TE LAAG
NL kies iets met kwaliteit, kies Hind, Dewi of nog beter Yuli (my soulwoman) ![]()
idols in nl draait duidelijk weer uit op een hitkrant-het-maakt-niet-dat-je-niet-zo-goed-bent-als-je-er-maar-lekker-uitziet-wedstrijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |