abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7632438
quote:
Op maandag 30 december 2002 22:02 schreef Mes het volgende:
Net als dat joch van Iglesias, of hoe je dat ook schrijft. Alsof hij moet schijten.
Een groot verschil. Dat joch van Iglesias (ik neem aan dat je Enrique bedoelt) staat stijf van de autotune. Die kan live dus echt geen toon houden. En ons 15-jarig jochie doet het tot nu toe toch nog echt zonder.
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_7636869
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 00:17 schreef SCH het volgende:
-edit-
Excusez moi?

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 02-01-2003 12:16]

Talk sense to a fool and he calls you foolish
pi_7636892
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 13:05 schreef DaZilva het volgende:
Excusez moi?
Jim verstaat geen Frans hoor. Maar wat wil je weten lief
pi_7645749
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 00:17 schreef SCH het volgende:
-edit-
Sinds wanneer ben je gehandicapt als je homo bent?

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 02-01-2003 12:17]

Sex is like Nokia: Connecting People
pi_7650740
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 13:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik wil niet te veel off topic lullen, maar volgens mij ben jij niet helemaal lekker. Of ben je soms de leukste thuis? Bovendien begin ik te vermoeden dat die Jim meer kwaliteiten heeft dan een hele zooi malloten op dit forum bij mekaar.
pi_7655997
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 13:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Wie zegt dat Jim geen frans kent?
haha

GrEetZ,

I love it when a plan comes together! ~ http://www.mercurius69.cu2.nl/ ~
pi_7663222
Ik heb vannacht gedroomd dat ik met Jim op wintersport was en dat hij toen z'n been brak bij het skiën en toen moest ie in het gips. En toen zaten we warme chocolademelk te drinken in een blokhut, hij met zijn gipspoot op een poef. En Joey uit Dawson's Creek kwam ook nog langs om te vragen of we er slagroom op wilden. .

Misschien een dromenuitlegger hier die weet wat deze droom te betekenen heeft? .

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_7663275
Wat een onzin dat mijn topic ge-edit is zeg, beetje beter lezen.

Als een homo gehandicapt is, dan ben ik dus ernstig gehandicapt
Beetje zelfspot moet toch kunnen.

Maar goed - maakt niet uit, was dus absoluut niet zo bedoeld. Wel lief dat het zo gevoelig ligt.

pi_7663315
Ik heb er persoonlijk niet zo veel moeite mee maar zoals je ziet stellen sommigen hier het niet op prijs, vandaar de edit. Het moet voor iedereen leuk blijven. .

En nu weer ontopic.

LaToya rules
pi_7663337
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 12:31 schreef SmashBro het volgende:
Ik heb er persoonlijk niet zo veel moeite mee maar zoals je ziet stellen sommigen hier het niet op prijs, vandaar de edit. Het moet voor iedereen leuk blijven. .

En nu weer ontopic.

Gebrek aan humor zullen we maar zeggen. Laat je dan je oren hangen naar de meerderheid? Ik vond het wel leuk, en jij vond het ook niet erg.

Maar goed - Nichtje Jim zal wel een rete goeie kleine meisjes flirterige uitstraling blijven houwe tot de superfinale. Jamai zal daar wat moeilijker in slagen maar heeft weer veel meer karakter en uitstraling dan Jimmie.

pi_7664365
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 12:28 schreef SCH het volgende:
Wat een onzin dat mijn topic ge-edit is zeg, beetje beter lezen.

Als een homo gehandicapt is, dan ben ik dus ernstig gehandicapt
Beetje zelfspot moet toch kunnen.

Maar goed - maakt niet uit, was dus absoluut niet zo bedoeld. Wel lief dat het zo gevoelig ligt.

ok dan...excusez moi
pi_7665517
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 13:36 schreef DaZilva het volgende:

[..]

ok dan...excusez moi

Thanx - no problemos - misschien had ik duidelijker moeten zijn.
Weet nog steeds niet of Jim Frans verstaat - maar dat Jim wel met Frans wil - for sure
  donderdag 2 januari 2003 @ 14:39:45 #64
43552 ChristinevdHorst
lief lief lief lief lief lief
pi_7665543
Hallo lieve luitjes,

Ik vind Jim de leukste uit Idols. Hij heeft een lief koppie en heeft zo een geweldig mooie stem. Ik vind dat hij moet winnen.

Lieve groetjes,

Christine.

lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief
pi_7666052
Ik vind dat toch zo een malotige flapdrol he

Blij dat ie eruit leg

pi_7666070
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 15:07 schreef Jerommeke4ever het volgende:
Ik vind dat toch zo een malotige flapdrol he

Blij dat ie eruit leg

Jij bedoelt zeker Tim. Dit topic gaat over Jim. .
LaToya rules
pi_7666112
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 15:08 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Jij bedoelt zeker Tim. Dit topic gaat over Jim. .

OOPS.. Misteek.. Ik bedoelde die blonde flippo.. Die in de laatste uitzending 4e werd.. Das een eikel.. JIM kan goed zingen aangezien ik zag dat ie Jessie zong.. en die was errug goed
pi_7668574
Volgens mij heeft z'n stem onvoldoende bereik,hij zong een makkelijk nummer.Maar ik denk dat het uiterlijk een grote rol zal spelen,zo gaat dat tegenwoordig, als je de "looks" maar hebt dan kom je er wel...
pi_7668919
Waarom zijn mensen als ze bekend worden altijd te dom om een geheim telefoon nummer te nemen en al helemaal te dom om hun website NIET op hun eigen naam te zetten!?!?
  donderdag 2 januari 2003 @ 18:02:29 #70
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_7669891
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 17:14 schreef fokgekkie het volgende:
Waarom zijn mensen als ze bekend worden altijd te dom om een geheim telefoon nummer te nemen en al helemaal te dom om hun website NIET op hun eigen naam te zetten!?!?
Hoezo verklaar je nader
pi_7670074
Nou, omdat het nu voor de echte wanhopigen ongeveer 5 sec werk is om telnr + adres te achterhalen. Voor grof geld verkopen aan een fan!
pi_7671243
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 18:11 schreef NiKos het volgende:
Nou, omdat het nu voor de echte wanhopigen ongeveer 5 sec werk is om telnr + adres te achterhalen. Voor grof geld verkopen aan een fan!
Maar weet jij dan welke Bakkum in Egmond-Binnen het is? Ik namelijk niet. Maar ja..je kunt natuurlijk altijd proberen te bellen. Niet dat ik het hoef te weten hoor, daar niet van...
pi_7672986
Jim zingt gewoon niet goed, tis veel te laag en te eentonig. Handig aangepakt met cu2 site voor al die breezah sletjes, maar zingen. Tjsa leuk, maar way 2 eentonig en vind ik zowieso nix aan.

en die jessie wist i aardig te verkloten!

pi_7673258
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 18:11 schreef NiKos het volgende:
Doet me denken aan sexreclame:
"Lekker bellen met jim, lekker bellen met jim mmmmmmmm lekker bellen met jim 0906-0911 0906-0911"
  vrijdag 3 januari 2003 @ 08:42:22 #75
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7680372
ik begin ook een hekel te krijgen aan jimmie

de manier waarop hij geplugged wordt...
er wordt nu al gedaan alsof ie gewonnen heeft en dat zal ddels ook hebben gelegen aan fok, aangezien heel media nederland hier meelurkt

zelf HVNL (hart van.) had een item over hem met zijn broer erin

JIM KAN HELEMAAL NIET ZO GOED ZINGEN EN ZINGT ALLES EEN OCTAAF (minstens) TE LAAG

NL kies iets met kwaliteit, kies Hind, Dewi of nog beter Yuli (my soulwoman)

idols in nl draait duidelijk weer uit op een hitkrant-het-maakt-niet-dat-je-niet-zo-goed-bent-als-je-er-maar-lekker-uitziet-wedstrijd

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')