Ik ga vrijdag eens even aan lotje vragen of zij zijn nummer heeft aangezien ze vaak met hem gepraat heeft in Roermond
[Dit bericht is gewijzigd door Partygurl op 23-12-2002 18:37]
quote:ben je 36 jaar dan
Op maandag 23 december 2002 18:36 schreef Partygurl het volgende:
I like him![]()
quote:Wel als je naar Idols zou kijken.
Op maandag 23 december 2002 18:37 schreef Disher het volgende:
ben ik raar als ik vraag wie Jim is ?
Anders valt het wel mee, geloof ik.
quote:Omdat er van bijna elke deelnemer er 1 is en dit een van de grootste kanshebbers is om Idols te winnen?
Op maandag 23 december 2002 18:56 schreef Yolien het volgende:
Ik vraag me ernstig af waarom dit topic weer bestaat
quote:
Op maandag 23 december 2002 18:59 schreef Mike het volgende:[..]
en dit een van de grootste kanshebbers is om Idols te winnen?
quote:
Op maandag 23 december 2002 18:35 schreef TAmaru het volgende:
Ik vind hem een domme breezerknul.
Nou die Jim kan bij de stemmers echt niet meer stuk, ook al zingt ie een keer een draak van een nummer. Hij zal enkel niet meer doorkomen als ie in de media arrogant overkomt of een vervelende trek naar buiten komt...
en ja die sms teefjes moeten we echt eens meer tegenstand bieden :p
Nee, ik hoop echt dat hij wat meer van zijn stem laat zien, want hij zingt echt supermakkelijk.
Hij mag van mij best idol worden, maar dan wel mede omdat hij ook kan uithalen, anders horen we straks alleen maar 1 octaaf liedjes van hem in de top 40. Dan hoor ik liever Hind ofzo, wiens stem niet te vergelijken professioneler is en de vergelijking met Withney houston in haar goede tijd best kan weerstaan. Maar ja, die komt weer een beetje arrogant over
En Jamai zingt weer een beetje schools...
En Roger doet weer een beetje over de top (die wil ik ook wel eens een noot horen vasthouden in plaats van elke noot na een seconde al te stoppen met een grauw)....
En Yuli zingt weer een beetje afgeknepen als ze gaat uithalen...
En Marieke komt weer tekort met haar stem....
Ach iedereen heeft zijn minpuntjes wel. Maar voorlopig heef Hind verreweg de beste stem van allemaal (in ieder geval tot we Dewi vrijdag horen)
quote:En geen Telegraag leest
Op maandag 23 december 2002 18:38 schreef Mike het volgende:[..]
Wel als je naar Idols zou kijken.
Anders valt het wel mee, geloof ik.
"'Het liefst gewoon Jim blijven'
Van onze verslaggever JAN VRIEND
EGMOND-BINNEN-Hij houdt van poffertjes, uitgaan en leuke kleren. Hij is gek op zijn oma en zit in de vierde klas van de havo op scholengemeenschap Jac. P. Thijsse in Castricum. En jazeker: hij is vrijgezel. Wat misschien best belangrijk is voor een aankomend popidool. Jim Bakkum (15 jaar) uit Egmond-Binnen zit in de finale van de RTL-talentenshow Idols.
Daarin is hij zó populair dat hij in de laatste uitzending de meeste kijkerstemmen in de wacht sleepte. ,,Ik hoop maar dat ze niet alleen voor me kiezen omdat ik er leuk uitzie. Het gaat om mijn stem. Toch?''
Gistermiddag was hij in Alkmaar. Even de stad in. ,,Kon ik dus bijna niet meer gewoon over straat. Overal vroegen ze om mijn handtekening. Ik heb zelfs een krabbel bij iemand op zijn portemonnee gezet. Niet te geloven toch zeker?''
,,Bij artiesten die jaren aan hun bekendheid werken, werkt zoiets geleidelijk. Door Idols gaat het bij mij wel heel snel. Dat heeft iets dubbels. Het zingen vind ik heel leuk. En het is prachtig dat er bij die laatste uitzending zó veel kijkers op mij hebben gestemd. Daarmee heeft het publiek me het mooiste kerstcadeau gegeven dat ik ooit heb kunnen bedenken.''
Hij vindt het wel moeilijk om met alle reacties om te gaan. ,,Eigenlijk wil ik liever geen ster zijn, het liefst gewoon Jim blijven. Alle toestanden eromheen, vind ik wat overdreven. Het is natuurlijk aardig als mensen enthousiast zijn en post sturen. Ik heb de laatste weken heel veel fanmail gehad. Maar meisjes die zo maar naar ons thuis opbellen, dat vind ik wel weer een beetje te gek worden. Ik denk dat ik maar eens met Sita ga praten. Gewoon vragen hoe zij dat heeft aangepakt, want zij is ook in één keer zo bekend geworden door de tv.''
Jim komt uit een muzikale familie. Zijn ouders zingen allebei en hebben samen in Egmond het koor The Voices opgericht. Ook treedt zijn vader op als zanger en gitarist van de band The 7 B's. Niet alleen Jim heeft zangtalent geërfd: zijn broer Danny (18 jaar) staat ook op de planken. Hij speelt als drummer en gitarist in een paar bandjes. Jim: ,,Een paar jaar geleden heb ik met een paar vrienden uit Egmond een bandje gehad. En op school heb ik bij een muziekavond gezongen. Hartstikke leuk om te doen. Daarom heb ik niet getwijfeld toen ik een paar maanden geleden de oproep op tv zag om je in te schrijven voor Idols.''
Vanaf begin november deed hij mee aan de voorrondes. Eerst waren die alleen in de weekeinden. Later werd hij ook op werkdagen bij workshops en tv-opnames verwacht. ,,Op school deden ze er niet moeilijk over dat ik vrij nam. Ze zijn hartstikke trots op me.''
Nog een paar vrijdagavonden Idols kijken. Dan weet Nederland hoe hoog Jim klimt op de Idols-showbusinessladder. ,,Ik wacht het maar rustig af. Nu ben ik even de favoriet van de kijkers, maar misschien lig ik er straks ook zó weer uit.''
Mocht hij als beste eindigen, dan krijgt hij een contract bij een platenmaatschappij. ,,Ik zou het leuk vinden om Engelstalig werk uit te brengen. Een beetje R&B en misschien wat stevige rocknummers.''
Maar eerst gewoon kerstvakantie houden. ,,We vieren de kerst gewoon gezellig met de familie thuis. En met een beetje hulp wil ik deze vakantie ook aan mijn website werken.''
Dan moeten we afronden. Hoog tijd om te stoppen. Hij moet bij zijn oma eten. Die wacht met de warme hap. En oma is misschien wel zijn grootste fan. Die laat je niet wachten.Een foto van Idols-kandidaat Jim Bakkum op zijn eigen website www.jimbakkum.com."
quote:Whaha cool
Op dinsdag 24 december 2002 19:16 schreef Minnie_ het volgende:
Bron: www.nhd.nl-tekst-
quote:Waarom doet ie dan mee aan Idols???
Eigenlijk wil ik liever geen ster zijn, het liefst gewoon Jim blijven.
quote:Goeie move van hem. Zo zullen nog meer sms-sletten en homo's voor hem sms'en...
Op woensdag 25 december 2002 11:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
BuikJuh!!!!Z'n CU2 is wel veranderd zeg. Erg BrEeZaH.
quote:cu2 ---> that's the keyword
Op donderdag 26 december 2002 01:58 schreef Sylvana het volgende:
ik ben een meisje van 15, ( bijna 16) en ik vind Jim errug lekker, maar ik typ niet zoals een breezerslet ( vind breezer niet eens zo heel lekker) maar wordt wel zo genoemd omdat ik een berichtje op Jim's cu2 heb achtergelaten...tis niet eerlijk
quote:Jessie,
Op donderdag 26 december 2002 15:13 schreef Golfen het volgende:
Welk nummer zong Jim ook alweer met die Piano??
Erg mooi
quote:Ik was de zanger vergeten, maar heb t ff opgezocht t was:
Op donderdag 26 december 2002 15:36 schreef juss het volgende:[..]
Jessie,
Erg mooi
Inderdaad mooi nummer
quote:Speelt zij ook de hoofdrol in sex and the city??
Op donderdag 26 december 2002 19:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Geschreven voor Sarah Jessica Parker, juist: van Sex and the City.
GrEeTz,
quote:Maar vind je dat hij ook echt kan zingen? Ik heb er vorige week eens opgelet, omdat hij zo jong is heeft hij een hele beperkte reikwijdte met zijn stem. Hij zingt wel laag en diep maar na 30 seconden Jessie (prachtnummer dat hij toch briljant wist te verkloten) ga je toch gapen. Hij is gewoon te jong voor zoiets.
Op vrijdag 27 december 2002 17:34 schreef Mercurius69 het volgende:
Gelukkig heeft iedereen hier recht op een eigen mening.
Jim is ok !GrEeTz,
quote:Zou best kunnen, want ik heb gehoord dat hij alleen maar meisjes als vrienden heeft. Zou wel een slimme tactiek zijn. In Engeland, als Will Young het veel eerder had verteld dat ie homo is, dan zou waarschijnlijk toch Gareth Gates gewonnen hebben.
Op zaterdag 28 december 2002 00:10 schreef SCH het volgende:
Die winnaar van Engeland kwam ook pas uit de kast na de finale. Zou Jim dezelfde tactiek hanteren
quote:Hij is 15! Wellicht weet hij het zelf nog niet eens!
Op zaterdag 28 december 2002 00:17 schreef SCH het volgende:
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 02-01-2003 12:16]
quote:Briljant opgemerkt!
Op vrijdag 27 december 2002 17:36 schreef SCH het volgende:[..]
Maar vind je dat hij ook echt kan zingen? Ik heb er vorige week eens opgelet, omdat hij zo jong is heeft hij een hele beperkte reikwijdte met zijn stem. Hij zingt wel laag en diep maar na 30 seconden Jessie (prachtnummer dat hij toch briljant wist te verkloten) ga je toch gapen. Hij is gewoon te jong voor zoiets.
Mocht hij als beste eindigen, dan krijgt hij een contract bij een platenmaatschappij. ,,Ik zou het leuk vinden om Engelstalig werk uit te brengen. Een beetje R&B en misschien wat stevige rocknummers.''
onquote tekst
Haha, beetje R&B en stevige rocknummers! Met die stem???!!!
HAHAHA
quote:idd! Hij is meer voor het Ronan Keatin werk weggelegd. Heerlijke sky radio muziek...
Op zaterdag 28 december 2002 06:34 schreef Edgy het volgende:
quote tekstMocht hij als beste eindigen, dan krijgt hij een contract bij een platenmaatschappij. ,,Ik zou het leuk vinden om Engelstalig werk uit te brengen. Een beetje R&B en misschien wat stevige rocknummers.''
onquote tekst
Haha, beetje R&B en stevige rocknummers! Met die stem???!!!
HAHAHA
Laat de RnB maar aan David over en de rocknummers aan George
quote:
Op donderdag 26 december 2002 23:08 schreef sefer het volgende:
Grappig, hij heeft ooit met Yuli opgetreden.
quote:Een groot verschil. Dat joch van Iglesias (ik neem aan dat je Enrique bedoelt) staat stijf van de autotune. Die kan live dus echt geen toon houden.
Op maandag 30 december 2002 22:02 schreef Mes het volgende:
Net als dat joch van Iglesias, of hoe je dat ook schrijft. Alsof hij moet schijten.
quote:Excusez moi?
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 02-01-2003 12:16]
quote:Jim verstaat geen Frans hoor. Maar wat wil je weten lief
Op dinsdag 31 december 2002 13:05 schreef DaZilva het volgende:
Excusez moi?
quote:Sinds wanneer ben je gehandicapt als je homo bent?
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 02-01-2003 12:17]
quote:Ik wil niet te veel off topic lullen, maar volgens mij ben jij niet helemaal lekker. Of ben je soms de leukste thuis?
Op dinsdag 31 december 2002 13:06 schreef SCH het volgende:[..]
Jim verstaat geen Frans hoor. Maar wat wil je weten lief
quote:Wie zegt dat Jim geen frans kent?
Op dinsdag 31 december 2002 13:06 schreef SCH het volgende:[..]
Jim verstaat geen Frans hoor. Maar wat wil je weten lief
GrEetZ,
Misschien een dromenuitlegger hier die weet wat deze droom te betekenen heeft? .
Als een homo gehandicapt is, dan ben ik dus ernstig gehandicapt
Beetje zelfspot moet toch kunnen.
Maar goed - maakt niet uit, was dus absoluut niet zo bedoeld. Wel lief dat het zo gevoelig ligt.
En nu weer ontopic.
quote:Gebrek aan humor zullen we maar zeggen. Laat je dan je oren hangen naar de meerderheid? Ik vond het wel leuk, en jij vond het ook niet erg.
Op donderdag 2 januari 2003 12:31 schreef SmashBro het volgende:
Ik heb er persoonlijk niet zo veel moeite mee maar zoals je ziet stellen sommigen hier het niet op prijs, vandaar de edit. Het moet voor iedereen leuk blijven..
En nu weer ontopic.
Maar goed - Nichtje Jim zal wel een rete goeie kleine meisjes flirterige uitstraling blijven houwe tot de superfinale. Jamai zal daar wat moeilijker in slagen maar heeft weer veel meer karakter en uitstraling dan Jimmie.
quote:ok dan...excusez moi
Op donderdag 2 januari 2003 12:28 schreef SCH het volgende:
Wat een onzin dat mijn topic ge-edit is zeg, beetje beter lezen.Als een homo gehandicapt is, dan ben ik dus ernstig gehandicapt
Beetje zelfspot moet toch kunnen.Maar goed - maakt niet uit, was dus absoluut niet zo bedoeld. Wel lief dat het zo gevoelig ligt.
quote:Thanx - no problemos - misschien had ik duidelijker moeten zijn.
Op donderdag 2 januari 2003 13:36 schreef DaZilva het volgende:[..]
ok dan...excusez moi
Ik vind Jim de leukste uit Idols. Hij heeft een lief koppie en heeft zo een geweldig mooie stem. Ik vind dat hij moet winnen.
Lieve groetjes,
Christine.
quote:Jij bedoelt zeker Tim. Dit topic gaat over Jim.
Op donderdag 2 januari 2003 15:07 schreef Jerommeke4ever het volgende:
Ik vind dat toch zo een malotige flapdrol heBlij dat ie eruit leg
quote:OOPS.. Misteek.. Ik bedoelde die blonde flippo.. Die in de laatste uitzending 4e werd.. Das een eikel.. JIM kan goed zingen aangezien ik zag dat ie Jessie zong.. en die was errug goed
Op donderdag 2 januari 2003 15:08 schreef SmashBro het volgende:[..]
Jij bedoelt zeker Tim. Dit topic gaat over Jim.
.
quote:Hoezo verklaar je nader
Op donderdag 2 januari 2003 17:14 schreef fokgekkie het volgende:
Waarom zijn mensen als ze bekend worden altijd te dom om een geheim telefoon nummer te nemen en al helemaal te dom om hun website NIET op hun eigen naam te zetten!?!?
quote:Maar weet jij dan welke Bakkum in Egmond-Binnen het is? Ik namelijk niet. Maar ja..je kunt natuurlijk altijd proberen te bellen. Niet dat ik het hoef te weten hoor, daar niet van...
Op donderdag 2 januari 2003 18:11 schreef NiKos het volgende:
Nou, omdat het nu voor de echte wanhopigen ongeveer 5 sec werk is om telnr + adres te achterhalen. Voor grof geld verkopen aan een fan!
en die jessie wist i aardig te verkloten!
quote:Doet me denken aan sexreclame:
Op donderdag 2 januari 2003 18:11 schreef NiKos het volgende:
Nou, omdat het nu voor de echte wanhopigen ongeveer 5 sec werk is om telnr + adres te achterhalen. Voor grof geld verkopen aan een fan!
de manier waarop hij geplugged wordt...
er wordt nu al gedaan alsof ie gewonnen heeft en dat zal ddels ook hebben gelegen aan fok, aangezien heel media nederland hier meelurkt
zelf HVNL (hart van.) had een item over hem met zijn broer erin
JIM KAN HELEMAAL NIET ZO GOED ZINGEN EN ZINGT ALLES EEN OCTAAF (minstens) TE LAAG
NL kies iets met kwaliteit, kies Hind, Dewi of nog beter Yuli (my soulwoman)
idols in nl draait duidelijk weer uit op een hitkrant-het-maakt-niet-dat-je-niet-zo-goed-bent-als-je-er-maar-lekker-uitziet-wedstrijd
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:22 schreef Dragonwizard het volgende:
Doet me denken aan sexreclame:
"Lekker bellen met jim, lekker bellen met jim mmmmmmmm lekker bellen met jim 0906-0911 0906-0911"
quote:Inderdaad, ben het helemaal met je eens!!
Op vrijdag 3 januari 2003 08:42 schreef Cybart het volgende:
ik begin ook een hekel te krijgen aan jimmiede manier waarop hij geplugged wordt...
er wordt nu al gedaan alsof ie gewonnen heeft en dat zal ddels ook hebben gelegen aan fok, aangezien heel media nederland hier meelurktzelf HVNL (hart van.) had een item over hem met zijn broer erin
JIM KAN HELEMAAL NIET ZO GOED ZINGEN EN ZINGT ALLES EEN OCTAAF (minstens) TE LAAG
idols in nl draait duidelijk weer uit op een hitkrant-het-maakt-niet-dat-je-niet-zo-goed-bent-als-je-er-maar-lekker-uitziet-wedstrijd
quote:Je haalt de woorden uit mijn mond.
Op vrijdag 3 januari 2003 08:42 schreef Cybart het volgende:
ik begin ook een hekel te krijgen aan jimmiede manier waarop hij geplugged wordt...
er wordt nu al gedaan alsof ie gewonnen heeft en dat zal ddels ook hebben gelegen aan fok, aangezien heel media nederland hier meelurktzelf HVNL (hart van.) had een item over hem met zijn broer erin
Ik hoop dat die hele meute stemmende pubers de komende weken wat meer leren NADENKEN (zal wel niet). Een goede popster bevat méér dan een paar mooie ogen.
Hij staat erbij als een houten klaas en kijkt er ook zo enorm ongeinteresseerd bij. Ook mij irriteert die hele promotiecampagne me steeds meer. Doe dat dan ook gelijk bij de andere finalisten.
quote:Dit bedoel ik dus, dit soort dingen krijg je dan
Op vrijdag 3 januari 2003 20:45 schreef CJ het volgende:
Jim...Laat ze maar lullen. Jij krijgt mijn stem.
Maar Jim heeft de eerste keer dat ik hem zag al mijn hart gestolen en ik geloof niet dat ik het ooit nog van 'm terugkrijg. .
Samen met David en Jamai is hij gewoon de beste bij de mannen.
"Isent sjie preeesjuhs"
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 19:58 schreef SmashBro het volgende:
Hoog uit het oog uit het hart-gehalte hier... Jim is een tijdje niet op tv en mensen beginnen te vergeten hoe geweldig hij is. Maar dat komt wel weer goed als ie weer op tv komt..
Maar Jim heeft de eerste keer dat ik hem zag al mijn hart gestolen en ik geloof niet dat ik het ooit nog van 'm terugkrijg.
.
Samen met David en Jamai is hij gewoon de beste bij de mannen.
Nu ik de herhalingen weer gezien heb moet ik toch erkennen dat hij wel een mooie diepe stem heeft. Ik wil hem nog steeds graag een keer iets horen zingen wat meer hoogte van zijn stem vraagt om te luisteren wat hij aankan. Verder is zijn uitspraak en uitstraling nog niet echt top maar dat zit hem in de leeftijd.
quote:(Mag ik hieruit opmaken dat jij zelf HOMO bent? Zo ja, dan mag jij echt wel homo's beledigen enzo, omdat je het zelf bent) ofzo. (overigens hou ik ook van homo's, maar ik mag ze gezien deze politieke correctheid niet beledigen...)
Op donderdag 2 januari 2003 12:28 schreef SCH het volgende:
Wat een onzin dat mijn topic ge-edit is zeg, beetje beter lezen.Als een homo gehandicapt is, dan ben ik dus ernstig gehandicapt
Beetje zelfspot moet toch kunnen.Maar goed - maakt niet uit, was dus absoluut niet zo bedoeld. Wel lief dat het zo gevoelig ligt.
Over Jim:
Ik moet er nog steeds van bijkomen dat hij jonger is dan ik. En hij zingt zo laag dat het wel goed klinkt als hij de noten goed zingt, wat hij doet. Zelfs bij mij klinkt het namelijk op zo'n manier ook wel goed (zelfkennis...), best wel triest eigenlijk. En hij ziet er goed uit, wat lief...
quote:Wat is nu triest??
Op zaterdag 4 januari 2003 23:00 schreef Verfokker het volgende:
[..](Mag ik hieruit opmaken dat jij zelf HOMO bent? Zo ja, dan mag jij echt wel homo's beledigen enzo, omdat je het zelf bent) ofzo. (overigens hou ik ook van homo's, maar ik mag ze gezien deze politieke correctheid niet beledigen...)
Over Jim:Ik moet er nog steeds van bijkomen dat hij jonger is dan ik. En hij zingt zo laag dat het wel goed klinkt als hij de noten goed zingt, wat hij doet. Zelfs bij mij klinkt het namelijk op zo'n manier ook wel goed (zelfkennis...), best wel triest eigenlijk. En hij ziet er goed uit, wat lief...
1 jij doet niet mee aan het programma
2 jij ziet er nie zo goed uit als hij
3 jij kan net zo goed zingen maar hebt de twee bovenstaande punten niet of niet gedaan.
quote:Oh sorry, jij kent mij niet (dat "zelfs bij mij"-gedoe is een beetje mijn niet begrijpbare soort van humor ofzo, dus lamaar...).
Op zaterdag 4 januari 2003 23:11 schreef marky het volgende:[..]
Wat is nu triest??
1 jij doet niet mee aan het programma
2 jij ziet er nie zo goed uit als hij
3 jij kan net zo goed zingen maar hebt de twee bovenstaande punten niet of niet gedaan.
je hebt GVD mijn mooie sub/sup dingetjes verpest... door je quote
quote:idd, prachtnummer helemaal verkloot
Op donderdag 2 januari 2003 21:09 schreef Zero_Cool het volgende:
Jim zingt gewoon niet goed, tis veel te laag en te eentonig. Handig aangepakt met cu2 site voor al die breezah sletjes, maar zingen. Tjsa leuk, maar way 2 eentonig en vind ik zowieso nix aan.en die jessie wist i aardig te verkloten!
ik op de mediahype rond jim echt waar
laat dat joch eerst in zijn pubertijd komen
(ja mijn frustratie zit diep)
Ik vind dat de media hem gewoon met rust moet laten en hem gewoon z'n gang laten doen , namelijk gewoon zingen zonder al die verwachtingen te scheppen. Anders hebben we straks weer een sterretje dat op vroege leeftijd een burnout heeft.
Ik vind het niet erg hoor, maar misschien vallen er nu een paar huppelkutjes af! En worden ze fan van Jamai1
quote:heb je een bron???
Op woensdag 8 januari 2003 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
Jim heeft een vriendin! Is bevestigd! Het is Charlotte uit workshop 3!Ik vind het niet erg hoor, maar misschien vallen er nu een paar huppelkutjes af! En worden ze fan van Jamai1
Bron???
Een kennis uit hetzelfde dorp als Jim. Die persoon heeft Jim en Charlotte zien zoenen!
quote:Wauw wat een droompaar!
Jim heeft een vriendin! Is bevestigd! Het is Charlotte uit workshop 3!
Ik ben wel een beetje jaloers. Op allebei
.
Maar misschien krijgen we zo nog wat meer van Charlotte 2 te zien ook!
quote:Goeie onderbouwing ook.
Op donderdag 9 januari 2003 16:17 schreef Cybart het volgende:
sukkeltje
quote:dat heb ik al meerdere malen gezegd
Op donderdag 9 januari 2003 16:18 schreef SmashBro het volgende:
Sinds wanneer toch vind jij Jim niet leuk meer Cybart? Jij was eerst toch ook fan van hem?
het was eerst een leuk kereltje
maar hij wordt zo gehyped en als winaar naar voren geschoven, daar irriteer ik me mateloos aan.
okay hij kan aardig zingen, maar er zijn veel betere tussen die finalisten
quote:Daar kan hij zelf toch niks aan doen? Omdat hij een beetje meer aandacht krijgt dan de anderen is hij toch zelf niet opeens geen leuk persoon of goede kandidaat meer?
Op donderdag 9 januari 2003 16:19 schreef Cybart het volgende:
het was eerst een leuk kereltje
maar hij wordt zo gehyped en als winaar naar voren geschoven, daar irriteer ik me mateloos aan.
quote:een beetje meer....
Op donderdag 9 januari 2003 16:20 schreef SmashBro het volgende:[..]
Daar kan hij zelf toch niks aan doen? Omdat hij een beetje meer aandacht krijgt dan de anderen is hij toch zelf niet opeens geen leuk persoon of goede kandidaat meer?
ge nu niet zeggen dat het hem allemaal ongelukkig uitkomt, zelfs zijn broertje is al op tv geweest (lijkt er in de verste verten trouwens niet op)
maar dat zingen is gewoon belangrijk,
het gaat blijkbaar om uiterlijk en potentiele geilheid voor meisjes die net hun abbonement op de Penny hebben opgezegd, net niet meer verliefd worden op hun paard, maar wel hun lichaam ontdekken bij het kijken naar posters van jim
jaiks
quote:Ja inderdaad. Daar kan Jim niets aan doen. Valt me een beetje van je tegen Cybart...
Op donderdag 9 januari 2003 16:20 schreef SmashBro het volgende:[..]
Daar kan hij zelf toch niks aan doen? Omdat hij een beetje meer aandacht krijgt dan de anderen is hij toch zelf niet opeens geen leuk persoon of goede kandidaat meer?
Het komt op mij een beetje over als die mensjes die een nummer heel erg cool vinden, maar als het eenmaal in de top 40 staat, dan vinden ze het maar 'commerciele bagger' en vinden ze het niets meer aan omdat iedereen het nu kent, TMF het draait en het alarmschijf is geweest bij 538. En dat terwijl er niets aan het nummer is veranderd.
Denk je dat het voor hem leuk is om als 'winnaar' gehyped te worden? Dat is een enorme druk op z'n jonge schouders hoor.
let op, morgen gaat ie wederom liedjes TE laag zingen
quote:Bovendien is het echt heel erg ongunstig om zo vroeg in de 'finale' al als winnaar gehyped te worden. De kans is heel erg groot dat in de loop van de weken er een Jim-moeheid optreedt en dan istie de lul. Kijk naar Big Brother I, Expeditie Robinson 3 en alle andere soortgelijke programma's. Gedoodverfde winnaars delven het onderspit. Let op mijn woorden!
Op vrijdag 10 januari 2003 01:48 schreef CJ het volgende:
Denk je dat het voor hem leuk is om als 'winnaar' gehyped te worden? Dat is een enorme druk op z'n jonge schouders hoor.
quote:Vind jij.....
Op vrijdag 10 januari 2003 08:31 schreef Cybart het volgende:
let op, morgen gaat ie wederom liedjes TE laag zingen
quote:dat zullen we inderdaad gaan merken de komende weken
Op vrijdag 10 januari 2003 10:48 schreef Lady_J het volgende:[..]
Vind jij.....
ik snap wel dat iedereen op dat achterlijk goede koppie van hem valt
maar wij hebben hier vanmorgen nog alle workshops van alle finalisten achter elkaar gezet en dan blijkt toch wel dat hij echt niet de beste van het stel is
quote:en wederom de aap uit de mouw
Op vrijdag 10 januari 2003 11:01 schreef Lady_J het volgende:
Maar hij is wel de aller, aller, aller leukste........![]()
Overigens mogen Hind, Jamai en Jim van mij alledrie winnen, want ze zijn alledrie geweldig op hun eigen manier.
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 10-01-2003 11:44]
quote:two thumbs up!
Op vrijdag 10 januari 2003 11:41 schreef SmashBro het volgende:
Hind is de beste. Het enige echte popidool. Die unieke, prachtige stem, die looks, die lach, die ogen, dat charisma, die innemendheid, alles. Zij is het.
quote:Volgens mij mis jij hier het hele concept van Idols.
Op vrijdag 10 januari 2003 10:58 schreef Cybart het volgende:[..]
ik snap wel dat iedereen op dat achterlijk goede koppie van hem valt
maar wij hebben hier vanmorgen nog alle workshops van alle finalisten achter elkaar gezet en dan blijkt toch wel dat hij echt niet de beste van het stel is
Je hoeft niet "de beste allround stem" te hebben om Idols te winnen. Het gaat gewoon om het hele gebeuren er om heen:
- Is de winnaar iemand die straks met een nietje door zijn/haar navel midden in de BreakOut! of Hitkrant ziet staan.
- Is de winnaar iemand die zich live ook staande weet te houden.
- Is de winnaar iemand die weet waar zijn/haar grenzen liggen qua stem
- Is de winnaar iemand die uitstraling heeft op het podium
- en zo kan je nog wel uren doorgaan.
En volgens mij heeft Jim dit allemaal wel.
Kijk naar Will Young in Engeland. Die gozer heeft niet 'de beste stem', maar hij weet zich staande te houden op het podium door middel van z'n uitstraling en charisma.
Dus ik vind dat iedereen hier gewoon te veel op zijn stem concentreert. Bij een 'idool' gaat het daar niet om (maar Jim doet het op dat gebied wel goed trouwens). Hoeveel idolen zijn er wel niet die gewoon geen zuivere noot kunnen zingen?
quote:hehe ik ben het echt met eens!!!
Hind is de beste en Jamai de leukste, maar Jim ís het gewoon. Het enige echte popidool. Die unieke, prachtige stem, die looks, die lach, die ogen, dat charisma, die innemendheid, alles. Hij is het.Overigens mogen Hind, Jamai en Jim van mij alledrie winnen, want ze zijn alledrie geweldig op hun eigen manier.
quote:Maar Jantje Smit heeft de uitstraling van een baksteen.
Op vrijdag 10 januari 2003 11:38 schreef Knaller het volgende:
Zelfs Jantje Smit heeft meer talent... dat zegt al heel wat!!
quote:klopt en ik vind echt niet dat die goed kan zingen
Op vrijdag 10 januari 2003 11:46 schreef CJ het volgende:[..]
Maar Jantje Smit heeft de uitstraling van een baksteen.
quote:uitgaande van Jim
Op vrijdag 10 januari 2003 11:45 schreef CJ het volgende:[..]
- Is de winnaar iemand die straks met een nietje door zijn/haar navel midden in de BreakOut! of Hitkrant ziet staan.
- Is de winnaar iemand die zich live ook staande weet te houden.
- Is de winnaar iemand die weet waar zijn/haar grenzen liggen qua stem
- Is de winnaar iemand die uitstraling heeft op het podium
- en zo kan je nog wel uren doorgaan.
quote:betwijfel jij serieus of Jim uitstraling heeft op het podium??
Op vrijdag 10 januari 2003 11:50 schreef Cybart het volgende:[..]
uitgaande van Jim
- ben geen hitkranter op breakouter doe maar iets voor de grote mensen bij mij door de brievenbus (maar qua doelgroep zeg ik ja)
- betwijfel ik
- betwijfel ik
- ja
quote:jij begrijpt het niet, die ja, staat voor ja die heeft ie
Op vrijdag 10 januari 2003 11:55 schreef starbrotheryvette het volgende:[..]
betwijfel jij serieus of Jim uitstraling heeft op het podium??
Als hij dat niet heeft dan heeft niemand het ....... men koop eens een bril
quote:ok never mind dan
Op vrijdag 10 januari 2003 11:55 schreef Cybart het volgende:[..]
jij begrijpt het niet, die ja, staat voor ja die heeft ie
sorry
* starbrotheryvette moet zelf eens een bril gaan kopen
GrEeTz,
Een echte ster moet op z'n minst 3 octaven of meer kunnen halen...
Jim kan volgens mij maar 1 octaaf halen...
quote:ach joh... die jongens als Jim, die lopen bij mij op school rond, er gaan van die figuren 13 in een dozijn...
Op vrijdag 10 januari 2003 11:49 schreef starbrotheryvette het volgende:[..]
klopt en ik vind echt niet dat die goed kan zingen
Ik heb net toevallig ook nog even alle workshops achter elkaar bekeken en ik denk dat Jim en Jamai er echt uitsrpingen. Zij zijn degenen die het echt kunnen gaan maken volgens mij. Allebei zijn het op hun eigen manier hele aparte types om te zien, en allebei hebben ze het vermogen om het publiek in te pakken, bij de rest vind ik dat wat minder eigenlijk.
- de uitstraling van een schildpad
- intelligentie niveau zeer laag
- beperkte stem - weinig bereik.
Ik vond vanavond Zosja de beste. Yuli een goede tweede. Bas 3.
quote:Dat ik het ooit nog met jouw eens zal zijn. Wat een prestatie
Op zaterdag 11 januari 2003 22:41 schreef SCH het volgende:
Wat viel ie door de mand zeg die Jim. Geen uitstraling, geen kloten - alleen maar een vlot koppie. Hij doet het vast leuk bij meisjes van 13 en bij nichten maar niet bij mensen die van muziek houden want:- de uitstraling van een schildpad
quote:Jim
maar Jim ís het gewoon. Het enige echte popidool. Die unieke, prachtige stem, die looks, die lach, die ogen, dat charisma, die innemendheid, alles. Hij is het.
quote:Waar baseer je dat op?
Ik vond Jim prima vanavond: zoals ik al zei hij heeft niet de beste stem van allemaal, maar performt prima. Met die combinatie heeft bij Marieke niemand moeite, terwijl die nog een stuk slechter zingt. Bij Jim is dat ineens een probleem omdat een stel vijftienjarige bimbo's iets te hard gillen? Kan die jongen niets aan doen. Hij heeft echt wel wat!
Trouwens voor alle Jim fans hier, als je Jim z'n adres/ foonnummer zoekt hebbik wel een hint die ik niet ga vertellen, tis iniedergeval niet erg slim van de familie Bakkum
GreeTz
[Dit bericht is gewijzigd door Mercurius69 op 11-01-2003 22:53]
quote:Jaloers??
Wat viel ie door de mand zeg die Jim. Geen uitstraling, geen kloten - alleen maar een vlot koppie. Hij doet het vast leuk bij meisjes van 13 en bij nichten maar niet bij mensen die van muziek houden want:
quote:Daar ben ik het natuurlijk niet mee eens, dat ie een beperkte stem heeft is niet zo erg.Hij zou wel wat meer met de camera moeten spelen.Verder helemaal top.
- de uitstraling van een schildpad
quote:Nou ik ben 2,5 keer zo oud - dus droom niet echt meer om er zo uit te zien. Ben ook een nicht en hou van mannen met pit en karakter - Jim is zo'n homootje dat krampachtig verborgen houdt dat ie gay is - je ziet de wanhoop er vanaf stralen.
Op zaterdag 11 januari 2003 22:53 schreef schatje het volgende:[..]
Jaloers??
[..]Daar ben ik het natuurlijk niet mee eens, dat ie een beperkte stem heeft is niet zo erg.Hij zou wel wat meer met de camera moeten spelen.Verder helemaal top.
Maar da's allemaal niet erg. Hij heeft gewoon geen bereik met zijn stem en dan houdt alles op.
quote:Nou... als dat jou definitie van hoog zingen is!!
Op zaterdag 11 januari 2003 22:52 schreef Mercurius69 het volgende:
Nou zeg zitten jullie te zeuren omdat hij een monotome stem heeft,
zingt ie eindelijk een een nummer waar je kan horen dat hij wel degelijk hoger kan zingen is het nog niet goed.
We zullen nog wel zien wie de meeste stemmen haalt!GreeTz
Laat hem eens falsetto zingen... kan hij dat ook?
En dat gegil van die meiden was echt triest
Van mij mag 'ie weg
Goede 'looks' zijn fijn, maar variatie en karakter in je stem vind ik toch echt het belangrijkste, en dat mist Jim volledig. Een halve minuut naar hem luisteren is nog wel leuk, maar daarna heb ik het echt heel snel helemaal gehad.
Zo ontzettend inhoudloos en monotoon hoor ik zelden iemand zingen... en dan die chagrijnige blik in zijn ogen... bij wijze van een overtreffende trap.
Hij heeft ook van die bijzonder "intelligente" opmerkingen.
Eerder in de show al "Dan voel ik zo'n gevoel van blijdschap" en vanavond had 'ie weer zo'n geniale zinsconstructie (ik weet alleen niet meer wat hij zei)
quote:Oh? Meen ik me niet te herinneren dat jij een nicht was? Of hebben we die discussie voor niks gevoerd? Misschien vind je hem dan niet leuk omdat ie geen kloten heeft? En volgens je stelling houden nichten niet van muziek ook nog (want nichten zijn niet mensen die van muziek houden, evenals meisjes van 13 trouwens) Aparte jongen ben jij hoor.
Wat viel ie door de mand zeg die Jim. Geen uitstraling, geen kloten - alleen maar een vlot koppie. Hij doet het vast leuk bij meisjes van 13 en bij nichten maar niet bij mensen die van muziek houden
quote:Hij mocht willen dat ie een popidool was...
Op zaterdag 11 januari 2003 23:43 schreef DaZilva het volgende:[..]
Oh? Meen ik me niet te herinneren dat jij een nicht was? Of hebben we die discussie voor niks gevoerd? Misschien vind je hem dan niet leuk omdat ie geen kloten heeft? En volgens je stelling houden nichten niet van muziek ook nog (want nichten zijn niet mensen die van muziek houden, evenals meisjes van 13 trouwens) Aparte jongen ben jij hoor.
Jim is zoals meer mensen hier al genoemd hebben een echt popidool. En inderdaad moet je daarvoor populair zijn bij meisjes van 13. Wat is daar zo verkeerd aan? Van mij mag ie winnen!
quote:*kuch kuch*
Op zaterdag 11 januari 2003 23:46 schreef Knaller het volgende:[..]
Hij mocht willen dat ie een popidool was...
Ze beginnen allemaal nog pas... laat ze eerst maar wat presteren!!
Jim heeft in een grote musical gespeeld, en ook in diverse bandjes. Hij is jong, maar heeft voor zijn leeftijd aardig wat ervaring.
*kuch kuch*
quote:Mijn vriend en ik zijn er van overtuigd dat Jim zwaar depressief is. Dat hoor je aan zijn zingen en dat zie je aan zijn koppie....
Op zaterdag 11 januari 2003 23:36 schreef Rodelion het volgende:
Zo ontzettend inhoudloos en monotoon hoor ik zelden iemand zingen... en dan die chagrijnige blik in zijn ogen... bij wijze van een overtreffende trap.
quote:Oww, ik zie net dat jij het bent (mijn vriend dus)
Op zaterdag 11 januari 2003 23:50 schreef Christine het volgende:[..]
Mijn vriend en ik zijn er van overtuigd dat Jim zwaar depressief is. Dat hoor je aan zijn zingen en dat zie je aan zijn koppie....
quote:Interessante info , ik ga me er meteen in verdiepen...
Mijn vriend en ik zijn er van overtuigd dat Jim zwaar depressief is. Dat hoor je aan zijn zingen en dat zie je aan zijn koppie....
quote:Wat een onzin zeg, van een hoofd op tv valt niet veel af te lezen als je zijn persoonlijkheid niet kent en weet dat ie zenuwachtig is voor de uitslag etc
Die jongen haalt nog niet eens 1 octaaf, maar slechts een half. Keek met mijn moeder (die had het nog niet eerder gezien) en die zei 'wat een monotone zeurstem heeft die jongen'
Als hij de komende weken zo doorgaat betwijfel ik of de jury hem blijft ophemelen, want ze willen wel wat gevarieerdere liedjes met hem kunnen maken. Ik denk dat ze dan overschakelen op Dewi.
en ja, soms ben ik wel eens bij mijn moeder op zaterdagavond ipv uit te gaan
quote:Ja? Leuk voor hem!! Maar dat maakt iemand nog geen popidool hoor!!
Op zaterdag 11 januari 2003 23:49 schreef Christine het volgende:[..]
*kuch kuch*
Jim heeft in een grote musical gespeeld, en ook in diverse bandjes. Hij is jong, maar heeft voor zijn leeftijd aardig wat ervaring.
*kuch kuch*
PS. Doe eens snel wat aan dat hoestje van je... dat klinkt niet goed joh!!
[Dit bericht is gewijzigd door SCH op 12-01-2003 00:19]
quote:Wat maakt iemand volgens jou dan wel een popidool?
Op zondag 12 januari 2003 00:03 schreef Knaller het volgende:[..]
Ja? Leuk voor hem!! Maar dat maakt iemand nog geen popidool hoor!!
Het is makkelijker om mensen te breken dan te prijzen. Dat blijkt wel weer in dit topic. Met name de heren hebben er een handje van.
Oh, en dat ie zwaar depressief is is natuurlijk de grootste kolder die er bestaat. Ga maar es voor 2 miljoen mensen een liedje zingen, wedden dat je dan ook een strak bekkie hebt? Denk voordat gij typt!
quote:
quote:Dat jij nou je hormonen op hol laat slaan en zwaar zit te soppen op die kleuter.............
Op zondag 12 januari 2003 00:12 schreef DaZilva het volgende:
Het is makkelijker om mensen te breken dan te prijzen. Dat blijkt wel weer in dit topic. Met name de heren hebben er een handje van.
quote:Het geluid van Jim is inderdaad heel herkenbaar... het bestaat uit een halve octaaf van noten die hij op één manier kan zingen, en niet anders. Heel herkenbaar idd
Op zondag 12 januari 2003 00:12 schreef DaZilva het volgende:[..]
Hij zingt laag ok, maar hij heeft daarmee wel een heel eigen, herkenbaar geluid.
quote:Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, toch? Ik zeg alleen dat hij niet echt positief overkomt, zelfs zijn lach is een beetje droevig.
Oh, en dat ie zwaar depressief is is natuurlijk de grootste kolder die er bestaat.
En kennelijk wordt een beetje sarcasme ook niet door iedereen gewaardeerd.
quote:Jawel hoor
Op zondag 12 januari 2003 00:34 schreef Christine het volgende:
En kennelijk wordt een beetje sarcasme ook niet door iedereen gewaardeerd.
Ik deel je depressie-theorette trouwens! Volgens mij slikt hij 35 mg. seroxat per dag Da's weer niet zo goed voor de stembanden, vandaar die brommerige nasale toon.
quote:of z'n luier wat strakker aantrekken
Op zondag 12 januari 2003 00:11 schreef SCH het volgende:
Misschien moet ie wat strakkere slips gaan dragen zodat ie de hoge noten ook eens haalt.
quote:Okee, het is een jonkie. Maar als ik dan de 16-jarige Jamai zie, dan doet die het toch zevenentwintig keer zo goed. Van mij had Jim wel mogen opzouten. Oké, kneedbaar op 15. Maar ik zie het al voor me als 'ie interviews moet gaan geven zeg. Dat wordt een ramp met die jongen!
Op zondag 12 januari 2003 00:12 schreef DaZilva het volgende:
En verwacht niet dat iemand op zijn 15e, met weinig ervaring, terwijl ie nog op school zit al een popidool is.
We konden alleen niet stemmen per SMS, was continu overbelast ofzo. En ik vond het jammer dat je de percentages niet te zien kreeg.
quote:Dat heeft ie vanavond weer bewezen... Brom brom brom...
Op zaterdag 11 januari 2003 22:32 schreef Knaller het volgende:
Weet je waarom ik hem totaal geen ster vind?!!Een echte ster moet op z'n minst 3 octaven of meer kunnen halen...
Jim kan volgens mij maar 1 octaaf halen...
Off topic...
Onterecht dat Zosja eruit ligt... Ik denk dat ze gewoon te alternatief was voor de stemmers...
quote:Marieke heeft niet een hele goede stem... Maar de vrouwen hebben over het algemeen bij Idols toch een betere stem dan de heren... Jims stem is nog slechter dan die van Marieke
Op zaterdag 11 januari 2003 22:48 schreef Fogerty het volgende:[..]
Waar baseer je dat op?
Ik vond Jim prima vanavond: zoals ik al zei hij heeft niet de beste stem van allemaal, maar performt prima. Met die combinatie heeft bij Marieke niemand moeite, terwijl die nog een stuk slechter zingt. Bij Jim is dat ineens een probleem omdat een stel vijftienjarige bimbo's iets te hard gillen? Kan die jongen niets aan doen. Hij heeft echt wel wat!
quote:HAHAHAHAHA
Op zaterdag 11 januari 2003 22:52 schreef Mercurius69 het volgende:
Nou zeg zitten jullie te zeuren omdat hij een monotome stem heeft,
zingt ie eindelijk een een nummer waar je kan horen dat hij wel degelijk hoger kan zingen is het nog niet goed.
We zullen nog wel zien wie de meeste stemmen haalt!GreeTz
quote:Heel eigen herkenbaar geluid? Haha. Zonder liedjes van originele zanger te kopieren...
Op zondag 12 januari 2003 00:12 schreef DaZilva het volgende:[..]
Wat maakt iemand volgens jou dan wel een popidool?
Hij zingt laag ok, maar hij heeft daarmee wel een heel eigen, herkenbaar geluid. Hij zingt zuiver en varieert op zijn manier, maakt liedjes eigen zonder ze direct te copieren van de orginele zanger. Dat geeft aan dat je muzikaal bent. Verder is hij jong (en daarmee kneedbaar), is ie hip en heeft ie de goeie looks.
Kunnen zijn breezahsletfans niet ff zijn ballen afknabbelen... Want dit 10 weken nog (ja denk wel dat ie in de finale gaat staan ) aanhoren...
En ik snap nog steeds niet waarom de jury geen kritische noot durven te plaatsen. Waarschijnlijk weten ze al dat ie met hem de minste problemen zullen hebben (jong) en het meeste gaat verkopen, omdat de tienertjes hem op handen dragen.
Jury toon es ballen en zeg eens waar het op slaat... Ik ken zat mensen die beter dan hem zingen in mijn directe omgeving... Jammer dat ze niet eerder van Idols gehoord hebben...
quote:Ongelooflijk, Jim zingt hardstikke lekker! Lekker belangrijk of hij hoge octaven niet kan halen, het klinkt lekker en hij ziet er perfect uit.
Op zondag 12 januari 2003 02:48 schreef Edgy het volgende:[..]
Heel eigen herkenbaar geluid? Haha. Zonder liedjes van originele zanger te kopieren...
Hij hoeft niet te soundmixen, maar verwacht wel dat het wordt gebracht zoals het nummer bedoeld is. Heeft niets met muzikaliteit te maken maar met beperkingen van zijn kwaliteiten.Kunnen zijn breezahsletfans niet ff zijn ballen afknabbelen... Want dit 10 weken nog (ja denk wel dat ie in de finale gaat staan
) aanhoren...
En ik snap nog steeds niet waarom de jury geen kritische noot durven te plaatsen. Waarschijnlijk weten ze al dat ie met hem de minste problemen zullen hebben (jong) en het meeste gaat verkopen, omdat de tienertjes hem op handen dragen.
Jury toon es ballen en zeg eens waar het op slaat... Ik ken zat mensen die beter dan hem zingen in mijn directe omgeving... Jammer dat ze niet eerder van Idols gehoord hebben...
Overal waar er kritiek op Jim gegeven kan worden zie ik jou weer als eerste. Dat jij er zo mee kan zitten zeg.. Get a life.
Wanneer staat hij eik op een Tina-poster?
quote:Het is nu kei modern hoe hij had zitten maar ik vond het vorige leuker
Op zondag 12 januari 2003 10:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond z'n haar wel ok eigenlijk.
quote:Ik ook...
Op zondag 12 januari 2003 10:37 schreef Riann het volgende:Het is nu kei modern hoe hij had zitten maar ik vond het vorige leuker
quote:zijn broek was iets minder maar wat hij erop aan had vond ik wel mooi
Op zondag 12 januari 2003 10:43 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Ik ook...
En hij zag er niet zo leuk uit, qua kleren. Doe mij maar een polo of een trui met blouse eronder...
Volgende keer zijn haar toch maar anders!
Ook vond ik zijn optreden nou niet echt super. Het viel een beetje tegen.
En dit zeg ik niet omdat Jim niet mijn favoriet is, maar het viel gewoon echt tegen. Zelfs mijn nichtje die gek is van JIm, voond hem er vandaag niet uit zien!
quote:
Op zondag 12 januari 2003 00:20 schreef SCH het volgende:[..]
Dat jij nou je hormonen op hol laat slaan en zwaar zit te soppen op die kleuter.............
quote:Huuuh, ik vind polo's afschuwelijk
Op zondag 12 januari 2003 10:43 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Ik ook...
En hij zag er niet zo leuk uit, qua kleren. Doe mij maar een polo of een trui met blouse eronder...
quote:ahh dat meen je toch niet. oke dat liedje was leuk gekozen maar hij zong het onverstaanbaar en heel monotoom. ik vond hem eerlijk gezegt één van de slechtsten gister.
Op zondag 12 januari 2003 12:10 schreef starbrotheryvette het volgende:
sjezus sommige mensen hebben echt overal wat op te zeiken. Ik vond Jim er zoals gewoonlijk weer erguitzien, en zijn zang was ook oke. Wat een geweldig liedje had hij trouwens gekozen
Ik vond hem samen met Jamai de beste.
quote:ja zeker meen ik dat
Op zondag 12 januari 2003 12:16 schreef roze-meisje het volgende:[..]
ahh dat meen je toch niet. oke dat liedje was leuk gekozen maar hij zong het onverstaanbaar en heel monotoom. ik vond hem eerlijk gezegt één van de slechtsten gister.
quote:Volgens mij best wel saai.
Op zondag 12 januari 2003 12:17 schreef Qarinx het volgende:
Ik vraag me af hoe een hele cd van Jim gaat klinken
Ik denk ook, dat wanneer hij wint (en dat zal heus wel gebeuren, en zo nee, dan krijgt hij toch wel een contract), dat hij Ronan Keating/Westlife-achtige muziek gaat zingen. Daar is het volgens mij echt een type voor.
En daar zit ik nou niet echt op te wachten......
quote:Westlife heeft nog het voordeel dat ze met z'n 5-en zijn.. dat is toch nog een beetje variatie wat betreft stemgeluid... Maar volgens mij klinkt bij Jim alles hetzelfde... Ik wil 'm trouwens wel eens een swingend nummer horen zingen..
Op zondag 12 januari 2003 12:38 schreef postinggirl het volgende:[..]
Volgens mij best wel saai.
![]()
Ik denk ook, dat wanneer hij wint (en dat zal heus wel gebeuren, en zo nee, dan krijgt hij toch wel een contract), dat hij Ronan Keating/Westlife-achtige muziek gaat zingen. Daar is het volgens mij echt een type voor.
En daar zit ik nou niet echt op te wachten......
quote:Kledingkeuze was idd maar niks, kapsel was wel ok.
Op zondag 12 januari 2003 09:50 schreef ChrisJX het volgende:
Jim is liev
Maar hij zag d'r een stuk minder leuk uit. Dit stond voor geen meter en dat haar was ook niks!
quote:Idd, een beetje flauw, datzelfde deuntje, maar goed, maakt niet zo veel uit eigenlijk.
Op zondag 12 januari 2003 11:34 schreef DaZilva het volgende:[..]
Jammer dat sommige mensen niet verder kunnen kijken dan hormonen, breezersletjes, soppen en sexualiteit. Alsof vrouwen aan hun hormonen overgeleverde labiele sletjes zijn als ze een jongen zien waarvan ze denken dat die inderdaad een idool zou kunnen zijn voor jonge meisjes.![]()
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 12-01-2003 13:21]
quote:Geef hem de voordeel van de twijfel, hij kan nog groeien, het is nog geen maart.
Op zondag 12 januari 2003 11:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk bij een idool ook eerder aan Jamai dan aan Jim.
quote:Ah, ik weet 'm! En heb z'n telefoonnummer inmiddels ook gevonden.
Op zaterdag 11 januari 2003 22:49 schreef Hepp het volgende:
Trouwens voor alle Jim fans hier, als je Jim z'n adres/ foonnummer zoekt hebbik wel een hint die ik niet ga vertellen, tis iniedergeval niet erg slim van de familie Bakkum
quote:Mee eens
Op zondag 12 januari 2003 19:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Stelling: Als Jim eruit had gezien als Yuli, was hij nooit in de finale gekomen.
quote:Nou ben ik ook wel benieuwd!
Op zondag 12 januari 2003 19:06 schreef CJ het volgende:[..]
Ah, ik weet 'm! En heb z'n telefoonnummer inmiddels ook gevonden.
Niet dat ik er iets mee ga doen ofzo, maar het is inderdaad niet heel erg slim van ze.
quote:Uhm... geen idee.. Misschien wel, misschien niet. Ik denk dat hij wel door was gekomen. Ik vind zijn stem heel erg prettig om naar te luisteren.
Stelling: Als Jim eruit had gezien als Yuli, was hij nooit in de finale gekomen.
Deze foto past wel bij deze stelling.
Bron: www.jimbakkum.com
Tekst die er bij hoort: Optreden ong. 3 jaar terug bij sessieavond van Harold Koopman (gitarist) met Yuli, nu ook bij Idols! 3x raden wie Yuli is op de foto.
quote:Die met die gestreepte broek en gitaar
Op zondag 12 januari 2003 19:26 schreef CJ het volgende:
Tekst die er bij hoort: Optreden ong. 3 jaar terug bij sessieavond van Harold Koopman (gitarist) met Yuli, nu ook bij Idols! 3x raden wie Yuli is op de foto.
quote:Ik wel hoor!
Op zondag 12 januari 2003 19:28 schreef schatje het volgende:
Maar de meeste hier op Fok vinden Jim dus maar niks??
quote:Hij is niet slecht, maar zeker ook niet de beste, vind ik dan. En ik irriteer me er nogal aan dat hij om zijn looks zo geliefd is. Maar daar kan Jim niets aan doen, maar voor mij is dat ongeveer hetzelfde als Joel's vader (al is die natuurlijk wel veel erger).
quote:Ok.
Op zondag 12 januari 2003 19:32 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Hij is niet slecht, maar zeker ook niet de beste, vind ik dan. En ik irriteer me er nogal aan dat hij om zijn looks zo geliefd is. Maar daar kan Jim niets aan doen, maar voor mij is dat ongeveer hetzelfde als Joel's vader (al is die natuurlijk wel veel erger).
quote:Nee dat was ook n beetje raar geweest he, zo'n volslanke dame met de stem van n ouwe vent..
quote:Je snapt best wat ik bedoel!
Op zondag 12 januari 2003 19:41 schreef karoltje het volgende:
Nee dat was ook n beetje raar geweest he, zo'n volslanke dame met de stem van n ouwe vent..
quote:Geen idee. Ik vind 'm prima!
Maar goed, je ziet wel vaker dat mensen alleen maar negatief kunnen doen over andere mensen. Het is heel gemakkelijk om mensen (vooral zo'n 15-jarig pubertje) af te kraken, terwijl ze het zelf niet eens beter kunnen. De beste stuurlui staan aan wal, en dat zie je hier ook weer. Alle experts die het zo goed weten, die komen hier om 'm af te kraken.
quote:Waarom arrogant? Volgens mij voelt ie zich eerder af en toe behoorlijk ongemakkelijk namelijk.
Op zondag 12 januari 2003 19:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
hij ziet er zeer goed uit, maar mij een beetje te arro.
quote:Dat is logisch met zo'n stortvloed van aandacht, en hij is ook nog maar vijftien jaar oud.
Op zondag 12 januari 2003 21:09 schreef DaZilva het volgende:[..]
Volgens mij voelt ie zich eerder af en toe behoorlijk ongemakkelijk namelijk.
quote:Ik stoor me eraan dat mensen alleen maar afgaan op het uiterlijk, waarbij belangrijkere zaken als kwaliteit naar de achtergrond wordt geduwd. Bovendien vind ik dat smsend Nederland best eens hun gehoor mogen nakijken, want goed zingen klinkt echt anders hoor!
Op zondag 12 januari 2003 09:48 schreef Taurus het volgende:[..]
Overal waar er kritiek op Jim gegeven kan worden zie ik jou weer als eerste. Dat jij er zo mee kan zitten zeg.. Get a life.
Uit het gastenboek op z'n site.
I rest my case
quote:dit zegt genoeg..
Op zondag 12 januari 2003 21:24 schreef CosmoKramer het volgende:
Haii jimm!!
Je WaS GiStEr HeLeMaAL Te GeK Je StEm Ik WoRd HeLeMaAl PaRa (gek) AlS Ik Die HoOr !! EcHt Je HeB EeN MooIe StEm.
Ik HeB GiStEr VaAk Op Je GeStEMd, MaarJa.
Je KenT Mij NiEt, En Ik JoU NiEt. MaaR Ik ZoU Je CkEr WiLlEn LeReN KeNneN.
GeWooN PrAtEn OvEr ALlEs, Haha GeZeLLy ToCh?!MaAr Ik sToP, AlS Je Me ZoU WiLLeN ToEVoeGe Op MsN GrAaG ( KaN ToG GeEn KwAad;)! )
DoeG KiSs SuC6 VeRdEr MeT IdOls!
XxX OnE LoVe MaRiLyNUit het gastenboek op z'n site.
I rest my case
quote:Dan heb jij toch echt een bord voor je kop hangen.
Op zondag 12 januari 2003 21:18 schreef Edgy het volgende:[..]
Ik stoor me eraan dat mensen alleen maar afgaan op het uiterlijk, waarbij belangrijkere zaken als kwaliteit naar de achtergrond wordt geduwd.
Als jij het zo veel beter kan en het allemaal zo goed weet..., waarom zet je niet even een sample van jouw eigen zangcapaciteiten online. Zing eens een 'simpel' nummer als Jessy en dan laat je ons een oordeel over je vellen, zoals jij zo gemakkelijk een oordeel over Jim klaar hebt staan.
quote:Ík vind Jim best OK. Hij zingt een beetje monotoom, maar daar valt wel aan te werken. Misschien heeft het ook met de leeftijd te maken ("baard in de keel").
Ook zeg ik steeds als ik hem zie "denk hem eens een paar jaartjes ouder, dan zie ik wel een ster, vergelijkbaar met Robbie Williams".
Zelf zal ik nooit fan worden voor Jim, maar ik vind hem heel goed geschikt als popartiest, en zeker voor dit programma.
quote:Nou, 'meneer kan zingen' schijnt zo, dus hij heeft er wel verstand van
Op zondag 12 januari 2003 22:04 schreef CJ het volgende:[..]
Dan heb jij toch echt een bord voor je kop hangen.
Er is vaak genoeg gezegd dat mensen Jim goed vinden om z'n stem. En niet alleen om z'n uiterlijk. Maar goed, maakt toch niets uit, want daar lees je overheen of je komt met commentaar dat de mensen die hem wel goed vinden nodig hun oren moeten laten controleren. Gatver.
Als jij het zo veel beter kan en het allemaal zo goed weet..., waarom zet je niet even een sample van jouw eigen zangcapaciteiten online. Zing eens een 'simpel' nummer als Jessy en dan laat je ons een oordeel over je vellen, zoals jij zo gemakkelijk een oordeel over Jim klaar hebt staan.
Als Jim echt ontzettend vals zong was hij absoluut niet doorgegaan. Feit is, hij klinkt lekker en ziet er goed uit. Gewoon 'n leuk totaal pakket. Voor 'n echt mega-goed zangtalent die uitgroeit tot een van de ouwe-trouwe popsterren als Elvis of Michael Jackson moet je gewoon niet bij idols zijn, klaar.
Dus laat de jonge meisjes lekker bellen en smsen voor hun popidool, alsjeblieft zeg.. Wat maakt dat nou uit!
En iedere keer blijven afgeven op de 'breezahsletjes', zegt voor mij al meer dan genoeg. Leer zelf maar even volwassen te worden, want de mensen die hier op meisjes tussen de 13 en 18 zitten af te geven, zijn naar mijn idee nog minder sociaal-intelligent dan al die jonkies bij elkaar.
Pfff.. stelletje ouwe lullen. Alsof ze zelf nooit jong zijn geweest..
quote:Klopt kun je nagaan wat voor stem ze heeft :-)
quote:okee ik ben ook een oude lullin maar ik snap niet waarom hij bij de jonge meisjes zo popie is ???? hij kan wel zingen ja maar zeker niet beter als de andere . wat heeft hij wat andere niet hebben??? ik zie dat echt niet hoor
Op zondag 12 januari 2003 23:08 schreef Taurus het volgende:[..]
Nou, 'meneer kan zingen' schijnt zo, dus hij heeft er wel verstand van
Als Jim echt ontzettend vals zong was hij absoluut niet doorgegaan. Feit is, hij klinkt lekker en ziet er goed uit. Gewoon 'n leuk totaal pakket. Voor 'n echt mega-goed zangtalent die uitgroeit tot een van de ouwe-trouwe popsterren als Elvis of Michael Jackson moet je gewoon niet bij idols zijn, klaar.
Dus laat de jonge meisjes lekker bellen en smsen voor hun popidool, alsjeblieft zeg.. Wat maakt dat nou uit!En iedere keer blijven afgeven op de 'breezahsletjes', zegt voor mij al meer dan genoeg. Leer zelf maar even volwassen te worden, want de mensen die hier op meisjes tussen de 13 en 18 zitten af te geven, zijn naar mijn idee nog minder sociaal-intelligent dan al die jonkies bij elkaar.
Pfff.. stelletje ouwe lullen. Alsof ze zelf nooit jong zijn geweest..
quote:Eensch!
Op zondag 12 januari 2003 10:46 schreef Riann het volgende:[..]
zijn broek was iets minder maar wat hij erop aan had vond ik wel mooi
Dat shirt wat ie aanhad was leuk, dat wil ik ook wel hebben.
Maar Jim kan alles wel hebben denk ik, waarschijnlijk ziet ie er ook nog geweldig uit in een juten zak.
Kapsel was ook leuk en hip maar staat hem niet echt. Met z'n vorige kapsel was ie knapper.
Hij zong wel weer prachtig. .
vannochtend ook in de bus 3 BrEeZaH-sletjes: Jim was echt wel weer vet lekker he?! hij had hele stoere kleren aan en dat hanenkammetje was ook te gek! Ik heb wel 4x SMS voor hem gestuurd!
Ventje gaat gewoon winnen omdat heel BrEeZaH-nederland op hem stemt, terwijl er anderen veel beter kunnen zingen....
Hij kan wel een mooi koppie hebben, maar ik vind dat een idool ook een persoonlijkheid moet hebben, en dat heeft ie niet.
Jim sucks..... als idool....
quote:Pfff. En omdat "alle bReEzAh-sletjes" op hem gaan stemmen is hij een omhooggevallen hippe vogel?
Op maandag 13 januari 2003 09:57 schreef Doopy-X- het volgende:
omhooggevallen 15 jarige hippe vogelvannochtend ook in de bus 3 BrEeZaH-sletjes: Jim was echt wel weer vet lekker he?! hij had hele stoere kleren aan en dat hanenkammetje was ook te gek! Ik heb wel 4x SMS voor hem gestuurd!
![]()
![]()
Goh, wat heerlijk kort door de bocht weer.
ik kan het denk ik gewoon niet aan om een hele cd naar zijn zeurderig lage stem te moeten horen
quote:nee, daarom gaat ie winnen. hij is omhoogevallen omdat ie zwaar capsones heeft
Op maandag 13 januari 2003 10:51 schreef CJ het volgende:[..]
Pfff. En omdat "alle bReEzAh-sletjes" op hem gaan stemmen is hij een omhooggevallen hippe vogel?
Goh, wat heerlijk kort door de bocht weer.
quote:En hoe kom je er bij dat hij capsones heeft?
Op maandag 13 januari 2003 10:58 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
nee, daarom gaat ie winnen. hij is omhoogevallen omdat ie zwaar capsones heeft
quote:Inderdaad, van rtlboulevard.nl:
Jim heeft een vriendin! Is bevestigd! Het is Charlotte uit workshop 3!Ik vind het niet erg hoor, maar misschien vallen er nu een paar huppelkutjes af! En worden ze fan van Jamai1
-----------------------------------------------------
Idols finale scoort
De eerste finale zit erop. Ruim 2,5 miljoen mensen waren getuige van de wildcart voor Joel, het verlies van Zosja en de nieuwe vriendin van Jim.
Finalisten
Na hilarische audities, sneue afvalrondes in het theater en spannende workshoprondes was het dan eindelijk zover. De eerste live finale van Idols vond afgelopen zaterdag plaats in Studio 22 in Hilversum. Zeshonderd familieleden, vrienden, fans en genodigden beleefden ruim twee uur Idols-spanning op de tribune, terwijl tien finalisten hun beste beentje voorzetten om door te kunnen gaan naar de volgende ronde. De wildcart werd vergeven aan Joel, die heftig geëmotioneerd zijn felbegeerde plekje tussen de laatste tien innam.
Vriendin
Na twee uur bleek dat David, Joel en Zosja in de gevarenzone zaten. Zij mochten plaatsnemen in de drie 'afvallersstoelen'. Uiteindelijk werd Zosja door het publiek naar huis gestuurd. Publieksfavoriet Jim werd door hordes gillende tieners aangemoedigd vanaf de tribune, waar ook zijn kersverse vriendin Charlotte zat. Haar Idols avontuur eindigde een aantal weken geleden tijdens de workshopronde.
Record
Er was meer support van oud-Idols kandidaten. Zo maakte de donkere Elton zijn opwachting en ook Wayne was aanwezig om zijn vriendin Marieke aan te moedigen. Bijna 2,5 miljoen mensen deden dat thuis vanaf de bank voor de televisie, opnieuw een kijkcijferrecord. Ook de website scoorde fantastisch en behaalde op zondag maar liefst één miljoen pageviews.
-------------------------------------------------
Helaas dus, voor alle kleine meisjes die fan zijn: Jim heeft zijn ontmaagding achter de rug
quote:Waarom draaien mensen dit dan nooit om?
Op maandag 13 januari 2003 13:15 schreef Buffie het volgende:[..]
en ook Wayne was aanwezig om zijn vriendin Marieke aan te moedigen.
-------------------------------------------------
Helaas dus, voor alle kleine meisjes die fan zijn: Jim heeft zijn ontmaagding achter de rug
Zo van:
Helaas dus voor alle jongens die fan zijn van Marieke: ze heeft haar ontmaagding al achter de rug.
Maar goed, dat zou natuurlijk opeens heel erg dom klinken als je dit zou zeggen bij Marieke, maar bij Jim kan dit blijkbaar wel. Ik vind dit echt zo'n geval van "als meisjes met heel veel jongens naar bed gaan, dan zijn ze een slet. als jongens met veel meisjes naar bed gaan, dan zijn ze stoer". De verhoudingen zijn vaak wat krom wat Jim betreft op dit forum.
En dat 'breezersletjes' is echt 'n hype he?
Zoooo kinderachtig.. Nog kindser dan die breezersletjes zelf.. Niet normaal meer. Maar dat zul je altijd zien; Zodra er 'n mooie meid of mooie jongen populair word, heb je altijd mensen die zo met hun eigen leven in de knoei zitten dat ze het niet eens kunnen hebben als 'n ander het wel leuk doet. Bah.
en nee jim is niet lelijk, das een hunk
maar ik zou gewoon echt niet 60 minuten naar die stem van hem kunnen luisteren omdat ie zo eentonig en zo laag zingt
GreEtZ
quote:helemaal mee eens
Op zondag 12 januari 2003 23:08 schreef Taurus het volgende:[..]
Feit is, hij klinkt lekker en ziet er goed uit. Gewoon 'n leuk totaal pakket. Voor 'n echt mega-goed zangtalent die uitgroeit tot een van de ouwe-trouwe popsterren als Elvis of Michael Jackson moet je gewoon niet bij idols zijn, klaar.
Dus laat de jonge meisjes lekker bellen en smsen voor hun popidool, alsjeblieft zeg.. Wat maakt dat nou uit!En iedere keer blijven afgeven op de 'breezahsletjes', zegt voor mij al meer dan genoeg. Leer zelf maar even volwassen te worden.
Ik denk niet dat Jim uiteindelijk wint, zijn populariteit bij de sms-mutsjes zal hem zoveel (onterechte) afgunst van andere kijkers opleveren dat uiteindelijk een ander met de prijs er van door gaan. Dat merk je nu hier al.
Ik vind Jim geweldig zingen, maar vind Hind net effe wat beter en leuker om naar te kijken. Zij mag van mij dus winnen! Maar ik gun het Jim ook wel!
quote:Hoe zit dat met Jamai.... die is toch ook pas 16 en daar horen we op dat vlak niks over.
Op maandag 13 januari 2003 13:15 schreef Buffie het volgende:
quote:No offence hoor, maar volgens mij zit jij echt wel met wat meer dan deze nog redelijk klinkende verklaring..
Op zondag 12 januari 2003 21:18 schreef Edgy het volgende:[..]
Ik stoor me eraan dat mensen alleen maar afgaan op het uiterlijk, waarbij belangrijkere zaken als kwaliteit naar de achtergrond wordt geduwd. Bovendien vind ik dat smsend Nederland best eens hun gehoor mogen nakijken, want goed zingen klinkt echt anders hoor!
Jim haalt tekst door elkaar bij Guus Meeuwis aflevering
"nu lig ik hier een wildvreemde stad en heb net een breezahslet van 12 gehad"
quote:Meisjes van 12 mogen nog geen Breezers drinken.
Op maandag 13 januari 2003 16:17 schreef Cybart het volgende:
Jim haalt tekst door elkaar bij Guus Meeuwis aflevering
"nu lig ik hier een wildvreemde stad en heb net een breezahslet van 12 gehad"
quote:tussen mogen en doen zit een groot verschil
Op maandag 13 januari 2003 16:22 schreef CJ het volgende:[..]
Meisjes van 12 mogen nog geen Breezers drinken.
quote:Maar dat doen ze toch wel hoor
Op maandag 13 januari 2003 16:22 schreef CJ het volgende:
Meisjes van 12 mogen nog geen Breezers drinken.
*bounce bounce bounce*.
quote:Die afgunst viel me ook al op.
Op maandag 13 januari 2003 15:58 schreef Taurus het volgende:[..]
No offence hoor, maar volgens mij zit jij echt wel met wat meer dan deze nog redelijk klinkende verklaring..
Je hebt in 't topic van Marieke, Jamai, Louise, welke 3 kandidaten moeten door, EN Zosja steeds Jim zitten afkrakenTerwijl dat niet eens zijn topic is!
quote:Nou vooruit dan maar.
Op maandag 13 januari 2003 16:25 schreef SmashBro het volgende:
Bijna deel 3! Bijna deel 3! Ik wil het openen! Ik weet een leuke titel!*bounce bounce bounce*.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |