abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 23 december 2002 @ 18:32:23 #1
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_7503149
En hier kun je weer alles kwijt over deze kandidaat van Idols.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_7503198
Ik vind hem een domme breezerknul.
Mja
pi_7503223
I like him

Ik ga vrijdag eens even aan lotje vragen of zij zijn nummer heeft aangezien ze vaak met hem gepraat heeft in Roermond

[Dit bericht is gewijzigd door Partygurl op 23-12-2002 18:37]

.
pi_7503233
quote:
Op maandag 23 december 2002 18:36 schreef Partygurl het volgende:
I like him
ben je 36 jaar dan
pi_7503235
ben ik raar als ik vraag wie Jim is ?
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
pi_7503245
quote:
Op maandag 23 december 2002 18:37 schreef Blaze85 het volgende:

[..]

ben je 36 jaar dan

18
.
  Moderator maandag 23 december 2002 @ 18:38:40 #7
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_7503268
quote:
Op maandag 23 december 2002 18:37 schreef Disher het volgende:
ben ik raar als ik vraag wie Jim is ?
Wel als je naar Idols zou kijken.

Anders valt het wel mee, geloof ik.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_7503499
het zou best een nieuwe idool kunnen zijn, er staat trouwens een heel stuk over in de telegraaf. ik hoor van meer mensen dat het wel een leuke gozer is dus ik zie ook wel veel kans op een winnaar
geit als ontbijt - [url]http://fotoboek.fok.nl/geit[/url]
pi_7503608
Ik vraag me ernstig af waarom dit topic weer bestaat
  Moderator maandag 23 december 2002 @ 18:59:40 #10
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_7503713
quote:
Op maandag 23 december 2002 18:56 schreef Yolien het volgende:
Ik vraag me ernstig af waarom dit topic weer bestaat
Omdat er van bijna elke deelnemer er 1 is en dit een van de grootste kanshebbers is om Idols te winnen?
pi_7503866
quote:
Op maandag 23 december 2002 18:59 schreef Mike het volgende:

[..]

en dit een van de grootste kanshebbers is om Idols te winnen?

heh had ik dat nou over het hoofd gezien!
pi_7505345
quote:
Op maandag 23 december 2002 18:37 schreef Partygurl het volgende:

[..]

18

dan is het lief
pi_7506286
de deelnemers van idols hadden van HMG de opdracht gekregen dat ze niet met de pers mochten praten, omdat het oneerlijk tegenover de anderen zou zijn als de een wel in de pers komt en de ander niet, en nou stond er vandaag wel een heel groot stuk over Jim in de krant. Niet dat ik dat erg vind, maar het is toch een btje oneerlijk zo.
pi_7510465
quote:
Op maandag 23 december 2002 18:35 schreef TAmaru het volgende:
Ik vind hem een domme breezerknul.
pi_7514892
GreEtZ,
[/quote]

Nou die Jim kan bij de stemmers echt niet meer stuk, ook al zingt ie een keer een draak van een nummer. Hij zal enkel niet meer doorkomen als ie in de media arrogant overkomt of een vervelende trek naar buiten komt...

en ja die sms teefjes moeten we echt eens meer tegenstand bieden :p

dinsdag 24 december 2002 @ 10:34:19 #16
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_7516064
Tja en dan zeggen ze nog dat het knap is dat ie nu al liedjes kan uitkiezen die perfect bij zijn stem passen. Alsof hij 'm zelf uitgekozen heeft

Nee, ik hoop echt dat hij wat meer van zijn stem laat zien, want hij zingt echt supermakkelijk.

Hij mag van mij best idol worden, maar dan wel mede omdat hij ook kan uithalen, anders horen we straks alleen maar 1 octaaf liedjes van hem in de top 40. Dan hoor ik liever Hind ofzo, wiens stem niet te vergelijken professioneler is en de vergelijking met Withney houston in haar goede tijd best kan weerstaan. Maar ja, die komt weer een beetje arrogant over

En Jamai zingt weer een beetje schools...
En Roger doet weer een beetje over de top (die wil ik ook wel eens een noot horen vasthouden in plaats van elke noot na een seconde al te stoppen met een grauw)....
En Yuli zingt weer een beetje afgeknepen als ze gaat uithalen...
En Marieke komt weer tekort met haar stem....

Ach iedereen heeft zijn minpuntjes wel. Maar voorlopig heef Hind verreweg de beste stem van allemaal (in ieder geval tot we Dewi vrijdag horen)

Religie maakt meer kapot dan je lief is
pi_7524134
Er stond vandaag een stukje over Jim in het Noordhollands Dagblad (Alkmaarsche Courant). Ik zal even kijken op de site of het daarop staat en anders typ ik het wel even over.
pi_7524149
quote:
Op maandag 23 december 2002 18:38 schreef Mike het volgende:

[..]

Wel als je naar Idols zou kijken.

Anders valt het wel mee, geloof ik.

En geen Telegraag leest
pi_7524208
Bron: www.nhd.nl

"'Het liefst gewoon Jim blijven'

Van onze verslaggever JAN VRIEND
EGMOND-BINNEN-Hij houdt van poffertjes, uitgaan en leuke kleren. Hij is gek op zijn oma en zit in de vierde klas van de havo op scholengemeenschap Jac. P. Thijsse in Castricum. En jazeker: hij is vrijgezel. Wat misschien best belangrijk is voor een aankomend popidool. Jim Bakkum (15 jaar) uit Egmond-Binnen zit in de finale van de RTL-talentenshow Idols.

Daarin is hij zó populair dat hij in de laatste uitzending de meeste kijkerstemmen in de wacht sleepte. ,,Ik hoop maar dat ze niet alleen voor me kiezen omdat ik er leuk uitzie. Het gaat om mijn stem. Toch?''

Gistermiddag was hij in Alkmaar. Even de stad in. ,,Kon ik dus bijna niet meer gewoon over straat. Overal vroegen ze om mijn handtekening. Ik heb zelfs een krabbel bij iemand op zijn portemonnee gezet. Niet te geloven toch zeker?''

,,Bij artiesten die jaren aan hun bekendheid werken, werkt zoiets geleidelijk. Door Idols gaat het bij mij wel heel snel. Dat heeft iets dubbels. Het zingen vind ik heel leuk. En het is prachtig dat er bij die laatste uitzending zó veel kijkers op mij hebben gestemd. Daarmee heeft het publiek me het mooiste kerstcadeau gegeven dat ik ooit heb kunnen bedenken.''

Hij vindt het wel moeilijk om met alle reacties om te gaan. ,,Eigenlijk wil ik liever geen ster zijn, het liefst gewoon Jim blijven. Alle toestanden eromheen, vind ik wat overdreven. Het is natuurlijk aardig als mensen enthousiast zijn en post sturen. Ik heb de laatste weken heel veel fanmail gehad. Maar meisjes die zo maar naar ons thuis opbellen, dat vind ik wel weer een beetje te gek worden. Ik denk dat ik maar eens met Sita ga praten. Gewoon vragen hoe zij dat heeft aangepakt, want zij is ook in één keer zo bekend geworden door de tv.''

Jim komt uit een muzikale familie. Zijn ouders zingen allebei en hebben samen in Egmond het koor The Voices opgericht. Ook treedt zijn vader op als zanger en gitarist van de band The 7 B's. Niet alleen Jim heeft zangtalent geërfd: zijn broer Danny (18 jaar) staat ook op de planken. Hij speelt als drummer en gitarist in een paar bandjes. Jim: ,,Een paar jaar geleden heb ik met een paar vrienden uit Egmond een bandje gehad. En op school heb ik bij een muziekavond gezongen. Hartstikke leuk om te doen. Daarom heb ik niet getwijfeld toen ik een paar maanden geleden de oproep op tv zag om je in te schrijven voor Idols.''

Vanaf begin november deed hij mee aan de voorrondes. Eerst waren die alleen in de weekeinden. Later werd hij ook op werkdagen bij workshops en tv-opnames verwacht. ,,Op school deden ze er niet moeilijk over dat ik vrij nam. Ze zijn hartstikke trots op me.''

Nog een paar vrijdagavonden Idols kijken. Dan weet Nederland hoe hoog Jim klimt op de Idols-showbusinessladder. ,,Ik wacht het maar rustig af. Nu ben ik even de favoriet van de kijkers, maar misschien lig ik er straks ook zó weer uit.''

Mocht hij als beste eindigen, dan krijgt hij een contract bij een platenmaatschappij. ,,Ik zou het leuk vinden om Engelstalig werk uit te brengen. Een beetje R&B en misschien wat stevige rocknummers.''

Maar eerst gewoon kerstvakantie houden. ,,We vieren de kerst gewoon gezellig met de familie thuis. En met een beetje hulp wil ik deze vakantie ook aan mijn website werken.''

Dan moeten we afronden. Hoog tijd om te stoppen. Hij moet bij zijn oma eten. Die wacht met de warme hap. En oma is misschien wel zijn grootste fan. Die laat je niet wachten.Een foto van Idols-kandidaat Jim Bakkum op zijn eigen website www.jimbakkum.com."

pi_7524303
quote:
Op dinsdag 24 december 2002 19:16 schreef Minnie_ het volgende:
Bron: www.nhd.nl

-tekst-

Whaha cool
pi_7524441
hij gaat er wel erg vanuit dat hij gaat winnen...

Hoop dat ie nie wint

pi_7527057
Ik vindt hem in bovenstaand interview wel erg verwaand overkomen...
pi_7527217
Hmm, hij kan wel goed zingen, maar ik vind Jamai tog wel beter, die zingt met meer gevoel.
Unless you are prepared to take risks, you will do nothing, have nothing and be nothing
pi_7527475
quote:
Eigenlijk wil ik liever geen ster zijn, het liefst gewoon Jim blijven.
Waarom doet ie dan mee aan Idols???
pi_7533562

BuikJuh!!!!

Z'n CU2 is wel veranderd zeg. Erg BrEeZaH.

pi_7534691
quote:
Op woensdag 25 december 2002 11:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
[afbeelding]
BuikJuh!!!!

Z'n CU2 is wel veranderd zeg. Erg BrEeZaH.

Goeie move van hem. Zo zullen nog meer sms-sletten en homo's voor hem sms'en...
pi_7541470
OK, let op! Vrijdag komt hij weer. Even wat anders.
Voordat Idols begint zie je een stukkie reclame:
"Idols wordt mede mogelijk gemaakt door bla bla..."
Je ziet dan heel even van die LED's in beeld.
En je hoort dan voor 2 seconde 1 van die trutten die Mariah Carey nadeed in het begin van de serie.
Dat is het mooiste stukje van Idols.
Moet je echt even op letten. Ik zie zo die kop nog voor me, haha!
pi_7542951
ik ben een meisje van 15, ( bijna 16) en ik vind Jim errug lekker, maar ik typ niet zoals een breezerslet ( vind breezer niet eens zo heel lekker ) maar wordt wel zo genoemd omdat ik een berichtje op Jim's cu2 heb achtergelaten...tis niet eerlijk
pi_7544588
quote:
Op donderdag 26 december 2002 01:58 schreef Sylvana het volgende:
ik ben een meisje van 15, ( bijna 16) en ik vind Jim errug lekker, maar ik typ niet zoals een breezerslet ( vind breezer niet eens zo heel lekker ) maar wordt wel zo genoemd omdat ik een berichtje op Jim's cu2 heb achtergelaten...tis niet eerlijk
cu2 ---> that's the keyword
pi_7547872
Welk nummer zong Jim ook alweer met die Piano??
pi_7548049
quote:
Op donderdag 26 december 2002 15:13 schreef Golfen het volgende:
Welk nummer zong Jim ook alweer met die Piano??
Jessie,

Erg mooi

pi_7548105
quote:
Op donderdag 26 december 2002 15:36 schreef juss het volgende:

[..]

Jessie,

Erg mooi

Ik was de zanger vergeten, maar heb t ff opgezocht t was:
Joshua Kadison - Jessie

Inderdaad mooi nummer

pi_7550810
Geschreven voor Sarah Jessica Parker, juist: van Sex and the City.
pi_7553619
quote:
Op donderdag 26 december 2002 19:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
Geschreven voor Sarah Jessica Parker, juist: van Sex and the City.
Speelt zij ook de hoofdrol in sex and the city??
Eigenlijk is het dus ook wel een onwijs vrouwe lied.
pi_7553784
Grappig, hij heeft ooit met Yuli opgetreden.

ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_7555917
Who's Yuly ?
pi_7565409
Waarom is die Jim zo populair, is het een pedo-programma. Het lijkt me handig als je ook een beetje kan zingen. Die Jim zingt zo beperkt, maar een geil koppie is blijkbaar voldoende
pi_7565590
Gelukkig heeft iedereen hier recht op een eigen mening.
Jim is ok !

GrEeTz,

I love it when a plan comes together! ~ http://www.mercurius69.cu2.nl/ ~
pi_7565646
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 17:34 schreef Mercurius69 het volgende:
Gelukkig heeft iedereen hier recht op een eigen mening.
Jim is ok !

GrEeTz,

Maar vind je dat hij ook echt kan zingen? Ik heb er vorige week eens opgelet, omdat hij zo jong is heeft hij een hele beperkte reikwijdte met zijn stem. Hij zingt wel laag en diep maar na 30 seconden Jessie (prachtnummer dat hij toch briljant wist te verkloten) ga je toch gapen. Hij is gewoon te jong voor zoiets.
pi_7571845
Nou weet ik wat ik zo vreemd vind aan zijn stem! Het is net also hij een paar snotjes dwars heeft zitten.
pi_7573261
Die winnaar van Engeland kwam ook pas uit de kast na de finale. Zou Jim dezelfde tactiek hanteren
pi_7573410
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 00:10 schreef SCH het volgende:
Die winnaar van Engeland kwam ook pas uit de kast na de finale. Zou Jim dezelfde tactiek hanteren
Zou best kunnen, want ik heb gehoord dat hij alleen maar meisjes als vrienden heeft. Zou wel een slimme tactiek zijn. In Engeland, als Will Young het veel eerder had verteld dat ie homo is, dan zou waarschijnlijk toch Gareth Gates gewonnen hebben.
pi_7573449
-edit: beledigende opmerking-

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 02-01-2003 12:16]

zaterdag 28 december 2002 @ 00:22:20 #44
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_7573554
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 00:17 schreef SCH het volgende:
-edit-
Hij is 15! Wellicht weet hij het zelf nog niet eens!
"Ooohhh! Dus daarom heb ik altijd een harde plasser in de voetbalkleedkamer!"

pi_7576441
quote:
Op vrijdag 27 december 2002 17:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar vind je dat hij ook echt kan zingen? Ik heb er vorige week eens opgelet, omdat hij zo jong is heeft hij een hele beperkte reikwijdte met zijn stem. Hij zingt wel laag en diep maar na 30 seconden Jessie (prachtnummer dat hij toch briljant wist te verkloten) ga je toch gapen. Hij is gewoon te jong voor zoiets.

Briljant opgemerkt!
pi_7576445
quote tekst

Mocht hij als beste eindigen, dan krijgt hij een contract bij een platenmaatschappij. ,,Ik zou het leuk vinden om Engelstalig werk uit te brengen. Een beetje R&B en misschien wat stevige rocknummers.''

onquote tekst

Haha, beetje R&B en stevige rocknummers! Met die stem???!!!
HAHAHA

zaterdag 28 december 2002 @ 12:07:40 #47
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_7577742
quote:
Op zaterdag 28 december 2002 06:34 schreef Edgy het volgende:
quote tekst

onquote tekst

Haha, beetje R&B en stevige rocknummers! Met die stem???!!!
HAHAHA

idd! Hij is meer voor het Ronan Keatin werk weggelegd. Heerlijke sky radio muziek...

Laat de RnB maar aan David over en de rocknummers aan George

pi_7620174
quote:
Op donderdag 26 december 2002 23:08 schreef sefer het volgende:
Grappig, hij heeft ooit met Yuli opgetreden.

[afbeelding]

maandag 30 december 2002 @ 18:21:44 #49
39758 Flashh
de mogelijkheden zen eindeloos
pi_7621566
Kane is ook rock, en heeft ook lage stem net als jim. maar ik vind de stem van jim niet zo talentvol
Wat je geeft krijg je terug ........................................ [b][u]Yo MaNg DuShI FaWaKa?¿ :-S [/u][/b] ... [i] Dewi blijft cool :-)[/i]
pi_7626551
Kane, haha.
Heeft totaal een verkeerde zang techniek. Je hoort hem echt naar lucht happen tussen de zinnen door. Fout!! En dat irritante kreuntje voor elke zin.
Net als dat joch van Iglesias, of hoe je dat ook schrijft. Alsof hij moet schijten.
De muziek van Kane is wel goed, alleen moet hij echt aan zijn ademhaling denken.
pi_7632438
quote:
Op maandag 30 december 2002 22:02 schreef Mes het volgende:
Net als dat joch van Iglesias, of hoe je dat ook schrijft. Alsof hij moet schijten.
Een groot verschil. Dat joch van Iglesias (ik neem aan dat je Enrique bedoelt) staat stijf van de autotune. Die kan live dus echt geen toon houden. En ons 15-jarig jochie doet het tot nu toe toch nog echt zonder.
Sex is like Nokia: Connecting People
pi_7636869
quote:
-edit-
Excusez moi?

Talk sense to a fool and he calls you foolish
pi_7636892
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 13:05 schreef DaZilva het volgende:
Excusez moi?
Jim verstaat geen Frans hoor. Maar wat wil je weten lief
pi_7645749
quote:
-edit-
Sinds wanneer ben je gehandicapt als je homo bent?

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 02-01-2003 12:17]

pi_7650740
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 13:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik wil niet te veel off topic lullen, maar volgens mij ben jij niet helemaal lekker. Of ben je soms de leukste thuis? Bovendien begin ik te vermoeden dat die Jim meer kwaliteiten heeft dan een hele zooi malloten op dit forum bij mekaar.
pi_7655997
quote:
Op dinsdag 31 december 2002 13:06 schreef SCH het volgende:

[..]

Wie zegt dat Jim geen frans kent?
haha

GrEetZ,

pi_7663222
Ik heb vannacht gedroomd dat ik met Jim op wintersport was en dat hij toen z'n been brak bij het skiën en toen moest ie in het gips. En toen zaten we warme chocolademelk te drinken in een blokhut, hij met zijn gipspoot op een poef. En Joey uit Dawson's Creek kwam ook nog langs om te vragen of we er slagroom op wilden. .

Misschien een dromenuitlegger hier die weet wat deze droom te betekenen heeft? .

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_7663275
Wat een onzin dat mijn topic ge-edit is zeg, beetje beter lezen.

Als een homo gehandicapt is, dan ben ik dus ernstig gehandicapt
Beetje zelfspot moet toch kunnen.

Maar goed - maakt niet uit, was dus absoluut niet zo bedoeld. Wel lief dat het zo gevoelig ligt.

pi_7663315
Ik heb er persoonlijk niet zo veel moeite mee maar zoals je ziet stellen sommigen hier het niet op prijs, vandaar de edit. Het moet voor iedereen leuk blijven. .

En nu weer ontopic.

LaToya rules
pi_7663337
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 12:31 schreef SmashBro het volgende:
Ik heb er persoonlijk niet zo veel moeite mee maar zoals je ziet stellen sommigen hier het niet op prijs, vandaar de edit. Het moet voor iedereen leuk blijven. .

En nu weer ontopic.

Gebrek aan humor zullen we maar zeggen. Laat je dan je oren hangen naar de meerderheid? Ik vond het wel leuk, en jij vond het ook niet erg.

Maar goed - Nichtje Jim zal wel een rete goeie kleine meisjes flirterige uitstraling blijven houwe tot de superfinale. Jamai zal daar wat moeilijker in slagen maar heeft weer veel meer karakter en uitstraling dan Jimmie.

pi_7664365
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 12:28 schreef SCH het volgende:

Maar goed - maakt niet uit, was dus absoluut niet zo bedoeld. Wel lief dat het zo gevoelig ligt.

ok dan...excusez moi
pi_7665517
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 13:36 schreef DaZilva het volgende:

[..]

ok dan...excusez moi

Thanx - no problemos - misschien had ik duidelijker moeten zijn.
Weet nog steeds niet of Jim Frans verstaat - maar dat Jim wel met Frans wil - for sure
  donderdag 2 januari 2003 @ 14:39:45 #64
43552 ChristinevdHorst
lief lief lief lief lief lief
pi_7665543
Hallo lieve luitjes,

Ik vind Jim de leukste uit Idols. Hij heeft een lief koppie en heeft zo een geweldig mooie stem. Ik vind dat hij moet winnen.

Lieve groetjes,

Christine.

lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief lief
pi_7666052
Ik vind dat toch zo een malotige flapdrol he

Blij dat ie eruit leg

pi_7666070
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 15:07 schreef Jerommeke4ever het volgende:
Ik vind dat toch zo een malotige flapdrol he

Blij dat ie eruit leg

Jij bedoelt zeker Tim. Dit topic gaat over Jim. .
LaToya rules
pi_7666112
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 15:08 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Jij bedoelt zeker Tim. Dit topic gaat over Jim. .

OOPS.. Misteek.. Ik bedoelde die blonde flippo.. Die in de laatste uitzending 4e werd.. Das een eikel.. JIM kan goed zingen aangezien ik zag dat ie Jessie zong.. en die was errug goed
pi_7668574
Volgens mij heeft z'n stem onvoldoende bereik,hij zong een makkelijk nummer.Maar ik denk dat het uiterlijk een grote rol zal spelen,zo gaat dat tegenwoordig, als je de "looks" maar hebt dan kom je er wel...
pi_7668919
Waarom zijn mensen als ze bekend worden altijd te dom om een geheim telefoon nummer te nemen en al helemaal te dom om hun website NIET op hun eigen naam te zetten!?!?
  donderdag 2 januari 2003 @ 18:02:29 #70
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_7669891
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 17:14 schreef fokgekkie het volgende:
Waarom zijn mensen als ze bekend worden altijd te dom om een geheim telefoon nummer te nemen en al helemaal te dom om hun website NIET op hun eigen naam te zetten!?!?
Hoezo verklaar je nader
pi_7670074
Nou, omdat het nu voor de echte wanhopigen ongeveer 5 sec werk is om telnr + adres te achterhalen. Voor grof geld verkopen aan een fan!
pi_7671243
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 18:11 schreef NiKos het volgende:
Nou, omdat het nu voor de echte wanhopigen ongeveer 5 sec werk is om telnr + adres te achterhalen. Voor grof geld verkopen aan een fan!
Maar weet jij dan welke Bakkum in Egmond-Binnen het is? Ik namelijk niet. Maar ja..je kunt natuurlijk altijd proberen te bellen. Niet dat ik het hoef te weten hoor, daar niet van...
pi_7672986
Jim zingt gewoon niet goed, tis veel te laag en te eentonig. Handig aangepakt met cu2 site voor al die breezah sletjes, maar zingen. Tjsa leuk, maar way 2 eentonig en vind ik zowieso nix aan.

en die jessie wist i aardig te verkloten!

pi_7673258
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 18:11 schreef NiKos het volgende:
Doet me denken aan sexreclame:
"Lekker bellen met jim, lekker bellen met jim mmmmmmmm lekker bellen met jim 0906-0911 0906-0911"
  vrijdag 3 januari 2003 @ 08:42:22 #75
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7680372
ik begin ook een hekel te krijgen aan jimmie

de manier waarop hij geplugged wordt...
er wordt nu al gedaan alsof ie gewonnen heeft en dat zal ddels ook hebben gelegen aan fok, aangezien heel media nederland hier meelurkt

zelf HVNL (hart van.) had een item over hem met zijn broer erin

JIM KAN HELEMAAL NIET ZO GOED ZINGEN EN ZINGT ALLES EEN OCTAAF (minstens) TE LAAG

NL kies iets met kwaliteit, kies Hind, Dewi of nog beter Yuli (my soulwoman)

idols in nl draait duidelijk weer uit op een hitkrant-het-maakt-niet-dat-je-niet-zo-goed-bent-als-je-er-maar-lekker-uitziet-wedstrijd

pi_7681561
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:22 schreef Dragonwizard het volgende:
Doet me denken aan sexreclame:
"Lekker bellen met jim, lekker bellen met jim mmmmmmmm lekker bellen met jim 0906-0911 0906-0911"

Da's trouwens wel de beste sexreclame op de TV!
pi_7689254
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 08:42 schreef Cybart het volgende:

er wordt nu al gedaan alsof ie gewonnen heeft en dat zal ddels ook hebben gelegen aan fok, aangezien heel media nederland hier meelurkt

JIM KAN HELEMAAL NIET ZO GOED ZINGEN EN ZINGT ALLES EEN OCTAAF (minstens) TE LAAG

idols in nl draait duidelijk weer uit op een hitkrant-het-maakt-niet-dat-je-niet-zo-goed-bent-als-je-er-maar-lekker-uitziet-wedstrijd

Inderdaad, ben het helemaal met je eens!!
Ik hoor op school nu ook al van die meisjes van: ohh die Jim is lekker!!
Persoonlijk hoop ik dat Dewi wint.
pi_7690480
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 08:42 schreef Cybart het volgende:

Je haalt de woorden uit mijn mond.

Ik hoop dat die hele meute stemmende pubers de komende weken wat meer leren NADENKEN (zal wel niet). Een goede popster bevat méér dan een paar mooie ogen.

Hij staat erbij als een houten klaas en kijkt er ook zo enorm ongeinteresseerd bij. Ook mij irriteert die hele promotiecampagne me steeds meer. Doe dat dan ook gelijk bij de andere finalisten.

pi_7692281
Jim...

Laat ze maar lullen. Jij krijgt mijn stem.

vrijdag 3 januari 2003 @ 21:23:43 #80
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7693035
quote:
Op vrijdag 3 januari 2003 20:45 schreef CJ het volgende:
Jim...

Laat ze maar lullen. Jij krijgt mijn stem.

Dit bedoel ik dus, dit soort dingen krijg je dan
pi_7708015
Hoog uit het oog uit het hart-gehalte hier... Jim is een tijdje niet op tv en mensen beginnen te vergeten hoe geweldig hij is. Maar dat komt wel weer goed als ie weer op tv komt. .

Maar Jim heeft de eerste keer dat ik hem zag al mijn hart gestolen en ik geloof niet dat ik het ooit nog van 'm terugkrijg. .

Samen met David en Jamai is hij gewoon de beste bij de mannen.

LaToya rules
pi_7709602
Hij mag alleen wel een beetje werken aan zijn uitspraak.

"Isent sjie preeesjuhs"

LaToya rules
pi_7710064
Hij heeft wel een beetje een accent zeg..

Daar moet aan gewerkt worden..
Voor de rest is hij wel ok..

pi_7710078
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 19:58 schreef SmashBro het volgende:
Hoog uit het oog uit het hart-gehalte hier... Jim is een tijdje niet op tv en mensen beginnen te vergeten hoe geweldig hij is. Maar dat komt wel weer goed als ie weer op tv komt. .

Maar Jim heeft de eerste keer dat ik hem zag al mijn hart gestolen en ik geloof niet dat ik het ooit nog van 'm terugkrijg. .

Samen met David en Jamai is hij gewoon de beste bij de mannen.

ben ik helemaal met je eens!! (maar Jim staat toch bovenaan )
  zaterdag 4 januari 2003 @ 22:48:58 #85
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_7710733
Ik ga mijn mening toch weizigen.

Nu ik de herhalingen weer gezien heb moet ik toch erkennen dat hij wel een mooie diepe stem heeft. Ik wil hem nog steeds graag een keer iets horen zingen wat meer hoogte van zijn stem vraagt om te luisteren wat hij aankan. Verder is zijn uitspraak en uitstraling nog niet echt top maar dat zit hem in de leeftijd.

pi_7710930
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 12:28 schreef SCH het volgende:

(Mag ik hieruit opmaken dat jij zelf HOMO bent? Zo ja, dan mag jij echt wel homo's beledigen enzo, omdat je het zelf bent) ofzo. (overigens hou ik ook van homo's, maar ik mag ze gezien deze politieke correctheid niet beledigen...)

Over Jim:

Ik moet er nog steeds van bijkomen dat hij jonger is dan ik. En hij zingt zo laag dat het wel goed klinkt als hij de noten goed zingt, wat hij doet. Zelfs bij mij klinkt het namelijk op zo'n manier ook wel goed (zelfkennis...), best wel triest eigenlijk. En hij ziet er goed uit, wat lief...

Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
  zaterdag 4 januari 2003 @ 23:11:37 #87
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_7711141
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 23:00 schreef Verfokker het volgende:

[..]

(Mag ik hieruit opmaken dat jij zelf HOMO bent? Zo ja, dan mag jij echt wel homo's beledigen enzo, omdat je het zelf bent) ofzo. (overigens hou ik ook van homo's, maar ik mag ze gezien deze politieke correctheid niet beledigen...)

Over Jim:

Ik moet er nog steeds van bijkomen dat hij jonger is dan ik. En hij zingt zo laag dat het wel goed klinkt als hij de noten goed zingt, wat hij doet. Zelfs bij mij klinkt het namelijk op zo'n manier ook wel goed (zelfkennis...), best wel triest eigenlijk. En hij ziet er goed uit, wat lief...

Wat is nu triest??

1 jij doet niet mee aan het programma

2 jij ziet er nie zo goed uit als hij

3 jij kan net zo goed zingen maar hebt de twee bovenstaande punten niet of niet gedaan.

pi_7711877
quote:
Op zaterdag 4 januari 2003 23:11 schreef marky het volgende:

[..]

Wat is nu triest??

1 jij doet niet mee aan het programma

2 jij ziet er nie zo goed uit als hij

3 jij kan net zo goed zingen maar hebt de twee bovenstaande punten niet of niet gedaan.

Oh sorry, jij kent mij niet (dat "zelfs bij mij"-gedoe is een beetje mijn niet begrijpbare soort van humor ofzo, dus lamaar...).

je hebt GVD mijn mooie sub/sup dingetjes verpest... door je quote

Alle gekheid op een stokje, want daar hoort gekheid thuis, nietwaar. Het zou toch gek zijn als we het in een doosje zouden stoppen, danwel theelepelsgewijs op zouden hangen aan een rekje... - G. de Vader
pi_7722821
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 21:09 schreef Zero_Cool het volgende:
Jim zingt gewoon niet goed, tis veel te laag en te eentonig. Handig aangepakt met cu2 site voor al die breezah sletjes, maar zingen. Tjsa leuk, maar way 2 eentonig en vind ik zowieso nix aan.

en die jessie wist i aardig te verkloten!

idd, prachtnummer helemaal verkloot
pi_7723860
Getver, er staat nu een héle lelijke foto van hem bij zijn biografie op de officiële site (die ene waarop ie in de lucht springt). Afknapper! .
LaToya rules
pi_7723990
Volgens mij doet Jim er nu alles aan om er lelijk uit te zien, en als iedereen gaat zeggen dat Jim wint, dan steekt Idols daar wel een stokje voor en laten ze Dewie winnen...
pi_7724010
Wat een kutprogramma trouwens, de uiteindelijke winnaar wordt financieel helemaal uitgemolken en mag niet eens zijn/haar eigen nummers uitbrengen, daarom tekende Roger het contract niet, heel slim van hem...
  maandag 6 januari 2003 @ 08:53:44 #93
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7732967
en wat staat er op telegraaf.nl een artikel over roger en zosja....
en natuurlijk moet weer gezegd worden dat jim zo populair is enzo...wat heeft dat met roger en zosja te maken

ik op de mediahype rond jim echt waar
laat dat joch eerst in zijn pubertijd komen

maandag 6 januari 2003 @ 10:13:24 #94
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7733610
vanavond toch maar eens een anti-jim-als-winaar site gaan aanleggen denk ik

(ja mijn frustratie zit diep)

pi_7735924
Het lijkt me echt niet leuk als iedereen je vooraf al als winnaar bestempeld. En voor zo'n 15 jarige jongen lijkt het me al helemaal een zware druk op z'n schouders.

Ik vind dat de media hem gewoon met rust moet laten en hem gewoon z'n gang laten doen , namelijk gewoon zingen zonder al die verwachtingen te scheppen. Anders hebben we straks weer een sterretje dat op vroege leeftijd een burnout heeft.

maandag 6 januari 2003 @ 15:25:36 #96
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_7738602
Jim zingt goed en ziet er erg goed uit, ook IRL. Maar het is echt nog een jongetje van 15, heel stug en een beetje verlegen. Ik ben benieuwd of hij nu al toe is aan zoveel aandacht.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_7780415
Z'n CU2 bestaat niet meer .
pi_7781263
Er staat vandaag een stuk over hem (met interview en foto) in onze plaatselijke krant (weekblad) De Duinstreek. Ik zal het zo even scannen en dan hier plaatsen!
pi_7781919
Ik hoop dat het een beetje te zien is:

pi_7786192
Jim heeft een vriendin! Is bevestigd! Het is Charlotte uit workshop 3!

Ik vind het niet erg hoor, maar misschien vallen er nu een paar huppelkutjes af! En worden ze fan van Jamai1

pi_7786570
Ja ik hoorde het ook van Charlotte 2 en Jim.
pi_7786686
quote:
Op woensdag 8 januari 2003 21:19 schreef charmed_angel het volgende:

Ik vind het niet erg hoor, maar misschien vallen er nu een paar huppelkutjes af! En worden ze fan van Jamai1

heb je een bron???
Het gaat toch om die Charlotte die het liedje van Christina Aquilera zong he? Toch niet die andere ??
pi_7787548
Charlotte uit workshop 3!

Bron???

Een kennis uit hetzelfde dorp als Jim. Die persoon heeft Jim en Charlotte zien zoenen!

pi_7788381
quote:
Wauw wat een droompaar!

Ik ben wel een beetje jaloers. Op allebei

.

Maar misschien krijgen we zo nog wat meer van Charlotte 2 te zien ook!

LaToya rules
pi_7792564
Hij had natuurlijk beter Charlotte 1 kunnen kiezen, maar ja.
  donderdag 9 januari 2003 @ 09:14:54 #106
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7792590
aaaah nu gaan alle (ohoh ff opletten of ik het wel goed doe) BReeZaHMeiSJeS huilen en niet meer op Jimmie stemmen

pi_7799604
LaToya rules
pi_7799691
Het valt me hier ook weer op: een das om, net als Jamai. Is het daar koud ofzo?
  donderdag 9 januari 2003 @ 16:17:19 #109
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7799731
sukkeltje

Moderator donderdag 9 januari 2003 @ 16:17:57 #110
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_7799748
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 16:17 schreef Cybart het volgende:
sukkeltje

Goeie onderbouwing ook.
pi_7799753
Sinds wanneer toch vind jij Jim niet leuk meer Cybart? Jij was eerst toch ook fan van hem?
LaToya rules
  donderdag 9 januari 2003 @ 16:19:34 #112
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7799776
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 16:18 schreef SmashBro het volgende:
Sinds wanneer toch vind jij Jim niet leuk meer Cybart? Jij was eerst toch ook fan van hem?
dat heb ik al meerdere malen gezegd
(dat was ook mijn onderbouwing)

het was eerst een leuk kereltje
maar hij wordt zo gehyped en als winaar naar voren geschoven, daar irriteer ik me mateloos aan.
okay hij kan aardig zingen, maar er zijn veel betere tussen die finalisten

pi_7799798
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 16:19 schreef Cybart het volgende:
het was eerst een leuk kereltje
maar hij wordt zo gehyped en als winaar naar voren geschoven, daar irriteer ik me mateloos aan.
Daar kan hij zelf toch niks aan doen? Omdat hij een beetje meer aandacht krijgt dan de anderen is hij toch zelf niet opeens geen leuk persoon of goede kandidaat meer?
LaToya rules
  donderdag 9 januari 2003 @ 16:23:43 #114
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7799857
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 16:20 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Daar kan hij zelf toch niks aan doen? Omdat hij een beetje meer aandacht krijgt dan de anderen is hij toch zelf niet opeens geen leuk persoon of goede kandidaat meer?

een beetje meer....
hij word overal als winaar aangeduid, het is jim voor jim va
en je zegt trouwens geen djim maar gewoon jim...

ge nu niet zeggen dat het hem allemaal ongelukkig uitkomt, zelfs zijn broertje is al op tv geweest (lijkt er in de verste verten trouwens niet op)

maar dat zingen is gewoon belangrijk,
het gaat blijkbaar om uiterlijk en potentiele geilheid voor meisjes die net hun abbonement op de Penny hebben opgezegd, net niet meer verliefd worden op hun paard, maar wel hun lichaam ontdekken bij het kijken naar posters van jim

jaiks

pi_7803585
Positief voor Jim: dankzij hem heb ik Jessie van Joshua Kadingson (oid) herontdenkt en draai ik het de hele dag.
pi_7812942
quote:
Op donderdag 9 januari 2003 16:20 schreef SmashBro het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Daar kan Jim niets aan doen. Valt me een beetje van je tegen Cybart...

Het komt op mij een beetje over als die mensjes die een nummer heel erg cool vinden, maar als het eenmaal in de top 40 staat, dan vinden ze het maar 'commerciele bagger' en vinden ze het niets meer aan omdat iedereen het nu kent, TMF het draait en het alarmschijf is geweest bij 538. En dat terwijl er niets aan het nummer is veranderd.

Denk je dat het voor hem leuk is om als 'winnaar' gehyped te worden? Dat is een enorme druk op z'n jonge schouders hoor.

vrijdag 10 januari 2003 @ 08:31:52 #117
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7814261
net of dat joch de beste zanger is die er tussen zit

let op, morgen gaat ie wederom liedjes TE laag zingen

vrijdag 10 januari 2003 @ 10:37:34 #118
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_7815678
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 01:48 schreef CJ het volgende:
Denk je dat het voor hem leuk is om als 'winnaar' gehyped te worden? Dat is een enorme druk op z'n jonge schouders hoor.
Bovendien is het echt heel erg ongunstig om zo vroeg in de 'finale' al als winnaar gehyped te worden. De kans is heel erg groot dat in de loop van de weken er een Jim-moeheid optreedt en dan istie de lul. Kijk naar Big Brother I, Expeditie Robinson 3 en alle andere soortgelijke programma's. Gedoodverfde winnaars delven het onderspit. Let op mijn woorden!
  vrijdag 10 januari 2003 @ 10:48:54 #119
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_7815857
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 08:31 schreef Cybart het volgende:

let op, morgen gaat ie wederom liedjes TE laag zingen

Vind jij.....
In Vino Veritas
  vrijdag 10 januari 2003 @ 10:58:29 #120
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7815976
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 10:48 schreef Lady_J het volgende:

[..]

Vind jij.....

dat zullen we inderdaad gaan merken de komende weken
dan zullen we echt gaan zien wie er een allroundstem heeft
denk dat er nog wel een paar door de mand gaan vallen

ik snap wel dat iedereen op dat achterlijk goede koppie van hem valt
maar wij hebben hier vanmorgen nog alle workshops van alle finalisten achter elkaar gezet en dan blijkt toch wel dat hij echt niet de beste van het stel is

vrijdag 10 januari 2003 @ 11:01:31 #121
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_7816034
Maar hij is wel de aller, aller, aller leukste........
En ik denk dat hij wel gaat winnen of zeker bij de laatste drie komt.
In Vino Veritas
  vrijdag 10 januari 2003 @ 11:02:42 #122
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7816053
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 11:01 schreef Lady_J het volgende:
Maar hij is wel de aller, aller, aller leukste........
en wederom de aap uit de mouw
  vrijdag 10 januari 2003 @ 11:32:12 #123
37680 Lady_J
Carpe Noctum!
pi_7816562
Ik schaam me er niet voor om te zeggen dat hij vet leuk is hoor.
En voor een nieuw idool telt het denk ik toch wel heel zwaar mee of iemand er goed uitziet.
(En hij kan nog zingen ook!)
In Vino Veritas
  vrijdag 10 januari 2003 @ 11:38:54 #124
30961 Knaller
knalt er op los
pi_7816676
Zelfs Jantje Smit heeft meer talent... dat zegt al heel wat!!
"A single rose can be my garden, a single friend my world."
pi_7816730
Hind is de beste en Jamai de leukste, maar Jim ís het gewoon. Het enige echte popidool. Die unieke, prachtige stem, die looks, die lach, die ogen, dat charisma, die innemendheid, alles. Hij is het.

Overigens mogen Hind, Jamai en Jim van mij alledrie winnen, want ze zijn alledrie geweldig op hun eigen manier.

[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 10-01-2003 11:44]

LaToya rules
  vrijdag 10 januari 2003 @ 11:43:47 #126
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7816761
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 11:41 schreef SmashBro het volgende:
Hind is de beste. Het enige echte popidool. Die unieke, prachtige stem, die looks, die lach, die ogen, dat charisma, die innemendheid, alles. Zij is het.
two thumbs up!
pi_7816774
Quote-verklotert. .
LaToya rules
pi_7816780
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 10:58 schreef Cybart het volgende:

[..]
ik snap wel dat iedereen op dat achterlijk goede koppie van hem valt
maar wij hebben hier vanmorgen nog alle workshops van alle finalisten achter elkaar gezet en dan blijkt toch wel dat hij echt niet de beste van het stel is

Volgens mij mis jij hier het hele concept van Idols.

Je hoeft niet "de beste allround stem" te hebben om Idols te winnen. Het gaat gewoon om het hele gebeuren er om heen:
- Is de winnaar iemand die straks met een nietje door zijn/haar navel midden in de BreakOut! of Hitkrant ziet staan.
- Is de winnaar iemand die zich live ook staande weet te houden.
- Is de winnaar iemand die weet waar zijn/haar grenzen liggen qua stem
- Is de winnaar iemand die uitstraling heeft op het podium
- en zo kan je nog wel uren doorgaan.

En volgens mij heeft Jim dit allemaal wel.

Kijk naar Will Young in Engeland. Die gozer heeft niet 'de beste stem', maar hij weet zich staande te houden op het podium door middel van z'n uitstraling en charisma.

Dus ik vind dat iedereen hier gewoon te veel op zijn stem concentreert. Bij een 'idool' gaat het daar niet om (maar Jim doet het op dat gebied wel goed trouwens). Hoeveel idolen zijn er wel niet die gewoon geen zuivere noot kunnen zingen?

pi_7816782
quote:
Hind is de beste en Jamai de leukste, maar Jim ís het gewoon. Het enige echte popidool. Die unieke, prachtige stem, die looks, die lach, die ogen, dat charisma, die innemendheid, alles. Hij is het.

Overigens mogen Hind, Jamai en Jim van mij alledrie winnen, want ze zijn alledrie geweldig op hun eigen manier.

hehe ik ben het echt met eens!!!
pi_7816797
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 11:38 schreef Knaller het volgende:
Zelfs Jantje Smit heeft meer talent... dat zegt al heel wat!!
Maar Jantje Smit heeft de uitstraling van een baksteen.
pi_7816846
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 11:46 schreef CJ het volgende:

[..]

Maar Jantje Smit heeft de uitstraling van een baksteen.

klopt en ik vind echt niet dat die goed kan zingen

Ik heb net toevallig ook nog even alle workshops achter elkaar bekeken en ik denk dat Jim en Jamai er echt uitsrpingen. Zij zijn degenen die het echt kunnen gaan maken volgens mij. Allebei zijn het op hun eigen manier hele aparte types om te zien, en allebei hebben ze het vermogen om het publiek in te pakken, bij de rest vind ik dat wat minder eigenlijk.
  vrijdag 10 januari 2003 @ 11:50:09 #132
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7816850
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 11:45 schreef CJ het volgende:

[..]

- Is de winnaar iemand die straks met een nietje door zijn/haar navel midden in de BreakOut! of Hitkrant ziet staan.
- Is de winnaar iemand die zich live ook staande weet te houden.
- Is de winnaar iemand die weet waar zijn/haar grenzen liggen qua stem
- Is de winnaar iemand die uitstraling heeft op het podium
- en zo kan je nog wel uren doorgaan.

uitgaande van Jim
- ben geen hitkranter op breakouter doe maar iets voor de grote mensen bij mij door de brievenbus (maar qua doelgroep zeg ik ja)
- betwijfel ik
- betwijfel ik
- ja
pi_7816937
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 11:50 schreef Cybart het volgende:

[..]

uitgaande van Jim
- ben geen hitkranter op breakouter doe maar iets voor de grote mensen bij mij door de brievenbus (maar qua doelgroep zeg ik ja)
- betwijfel ik
- betwijfel ik
- ja

betwijfel jij serieus of Jim uitstraling heeft op het podium?? Als hij dat niet heeft dan heeft niemand het ....... men koop eens een bril
  vrijdag 10 januari 2003 @ 11:55:50 #134
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7816949
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 11:55 schreef starbrotheryvette het volgende:

[..]

betwijfel jij serieus of Jim uitstraling heeft op het podium?? Als hij dat niet heeft dan heeft niemand het ....... men koop eens een bril

jij begrijpt het niet, die ja, staat voor ja die heeft ie
pi_7817000
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 11:55 schreef Cybart het volgende:

[..]

jij begrijpt het niet, die ja, staat voor ja die heeft ie

ok never mind dan ik dacht dat die ja stond voor: ,, zo kan ik nog uren doorgaan '

sorry

* starbrotheryvette moet zelf eens een bril gaan kopen

pi_7844966
Hij heeft vanavond wel bewezen dat hij DE WINNAAR is vinden jullie niet? /wave Smash

GrEeTz,

pi_7845271
Nee, dat heeft hij niet. Hij was best goed, maar ik ben niet lyrisch.
pi_7845314
hmmm

zeker allang bekend maarjah

zaterdag 11 januari 2003 @ 22:32:21 #139
30961 Knaller
knalt er op los
pi_7845345
Weet je waarom ik hem totaal geen ster vind?!!

Een echte ster moet op z'n minst 3 octaven of meer kunnen halen...

Jim kan volgens mij maar 1 octaaf halen...

pi_7845366
quote:
Op vrijdag 10 januari 2003 11:49 schreef starbrotheryvette het volgende:

[..]

klopt en ik vind echt niet dat die goed kan zingen

Ik heb net toevallig ook nog even alle workshops achter elkaar bekeken en ik denk dat Jim en Jamai er echt uitsrpingen. Zij zijn degenen die het echt kunnen gaan maken volgens mij. Allebei zijn het op hun eigen manier hele aparte types om te zien, en allebei hebben ze het vermogen om het publiek in te pakken, bij de rest vind ik dat wat minder eigenlijk.

ach joh... die jongens als Jim, die lopen bij mij op school rond, er gaan van die figuren 13 in een dozijn...
Jamai is wel iets anders, en Hind ook en Dewi ook... Marieke kan gewoon heel goed zingen.... maar Jim...
pi_7845505
Wat viel ie door de mand zeg die Jim. Geen uitstraling, geen kloten - alleen maar een vlot koppie. Hij doet het vast leuk bij meisjes van 13 en bij nichten maar niet bij mensen die van muziek houden want:

- de uitstraling van een schildpad
- intelligentie niveau zeer laag
- beperkte stem - weinig bereik.

Ik vond vanavond Zosja de beste. Yuli een goede tweede. Bas 3.

pi_7845521
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 22:41 schreef SCH het volgende:
Wat viel ie door de mand zeg die Jim. Geen uitstraling, geen kloten - alleen maar een vlot koppie. Hij doet het vast leuk bij meisjes van 13 en bij nichten maar niet bij mensen die van muziek houden want:

Dat ik het ooit nog met jouw eens zal zijn. Wat een prestatie
pi_7845614
quote:
maar Jim ís het gewoon. Het enige echte popidool. Die unieke, prachtige stem, die looks, die lach, die ogen, dat charisma, die innemendheid, alles. Hij is het.
Jim
  zaterdag 11 januari 2003 @ 22:48:48 #144
22259 Fogerty
slapende account
pi_7845630
quote:
Waar baseer je dat op?

Ik vond Jim prima vanavond: zoals ik al zei hij heeft niet de beste stem van allemaal, maar performt prima. Met die combinatie heeft bij Marieke niemand moeite, terwijl die nog een stuk slechter zingt. Bij Jim is dat ineens een probleem omdat een stel vijftienjarige bimbo's iets te hard gillen? Kan die jongen niets aan doen. Hij heeft echt wel wat!

Hieperdepiep hoera!
pi_7845644
Kvond Jim vanavond erg tegenvallen, liedje was goed gekozen maar ik vond em echt NIET goed zingen..

Trouwens voor alle Jim fans hier, als je Jim z'n adres/ foonnummer zoekt hebbik wel een hint die ik niet ga vertellen, tis iniedergeval niet erg slim van de familie Bakkum

If you can't win the game, just change the rules
pi_7845682
Nou zeg zitten jullie te zeuren omdat hij een monotome stem heeft,
zingt ie eindelijk een een nummer waar je kan horen dat hij wel degelijk hoger kan zingen is het nog niet goed.
We zullen nog wel zien wie de meeste stemmen haalt!

GreeTz

[Dit bericht is gewijzigd door Mercurius69 op 11-01-2003 22:53]

pi_7845694
quote:
Jaloers??
quote:
Daar ben ik het natuurlijk niet mee eens, dat ie een beperkte stem heeft is niet zo erg.Hij zou wel wat meer met de camera moeten spelen.Verder helemaal top.
pi_7845749
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 22:53 schreef schatje het volgende:

[..]

Jaloers??
[..]

Daar ben ik het natuurlijk niet mee eens, dat ie een beperkte stem heeft is niet zo erg.Hij zou wel wat meer met de camera moeten spelen.Verder helemaal top.

Nou ik ben 2,5 keer zo oud - dus droom niet echt meer om er zo uit te zien. Ben ook een nicht en hou van mannen met pit en karakter - Jim is zo'n homootje dat krampachtig verborgen houdt dat ie gay is - je ziet de wanhoop er vanaf stralen.

Maar da's allemaal niet erg. Hij heeft gewoon geen bereik met zijn stem en dan houdt alles op.

pi_7845754
Tis jammer dat het al een uitgemaakte zaak is. De meeste bellers stemmen toch op hem vanwege zijn uiterlijk. Eigenlijk wel jammer voor hem, want hij hoopt natuurlijk dat mensen op hem stemmen vanwege zijn stem.
  zaterdag 11 januari 2003 @ 22:57:22 #150
30961 Knaller
knalt er op los
pi_7845769
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 22:52 schreef Mercurius69 het volgende:
zingt ie eindelijk een een nummer waar je kan horen dat hij wel degelijk hoger kan zingen is het nog niet goed.

GreeTz

Nou... als dat jou definitie van hoog zingen is!!

Laat hem eens falsetto zingen... kan hij dat ook?

pi_7845794
Vond Jim wel aardig maar meer ook niet.. Zoals al eerder gezegd zingt hij op één toontje.

En dat gegil van die meiden was echt triest

Van mij mag 'ie weg

pi_7845816
Tis 23.00, tijd voor de uitslag? nouja uitslag, Jim wint toch das mij al zowat zeker
If you can't win the game, just change the rules
  zaterdag 11 januari 2003 @ 23:36:40 #153
41636 Rodelion
Wereldheerser
pi_7846507
Helaas is hij door en helaas zal hij de komende weken wel door blijven gaan ook.

Goede 'looks' zijn fijn, maar variatie en karakter in je stem vind ik toch echt het belangrijkste, en dat mist Jim volledig. Een halve minuut naar hem luisteren is nog wel leuk, maar daarna heb ik het echt heel snel helemaal gehad.

Zo ontzettend inhoudloos en monotoon hoor ik zelden iemand zingen... en dan die chagrijnige blik in zijn ogen... bij wijze van een overtreffende trap.

pi_7846591
Ik vind Jim mwaaah.... Hij kan beter zingen dan praten Vind dat er weinig zinnigs uitkomt als ze een microfoon onder zijn neus duwen... Maar ja, 't joch is dan ook nog maar 15. Zijn zang vind ik niet echt om over naar huis te schrijven. Ik begrijp niet dat de jury zo enthousiast over hem is. Die meiden van 12 begrijp ik best, ben zelf ook jong geweest
  zaterdag 11 januari 2003 @ 23:43:30 #155
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7846652
Jim kan gewoon maar op één manier zingen... meer zit er niet in. Maarja, hij is populair bij de BrEeZaH sletjes, dus hij zal wel winnen

Hij heeft ook van die bijzonder "intelligente" opmerkingen.

Eerder in de show al "Dan voel ik zo'n gevoel van blijdschap" en vanavond had 'ie weer zo'n geniale zinsconstructie (ik weet alleen niet meer wat hij zei)

pi_7846658
quote:
Wat viel ie door de mand zeg die Jim. Geen uitstraling, geen kloten - alleen maar een vlot koppie. Hij doet het vast leuk bij meisjes van 13 en bij nichten maar niet bij mensen die van muziek houden
Oh? Meen ik me niet te herinneren dat jij een nicht was? Of hebben we die discussie voor niks gevoerd? Misschien vind je hem dan niet leuk omdat ie geen kloten heeft? En volgens je stelling houden nichten niet van muziek ook nog (want nichten zijn niet mensen die van muziek houden, evenals meisjes van 13 trouwens) Aparte jongen ben jij hoor.
Jim is zoals meer mensen hier al genoemd hebben een echt popidool. En inderdaad moet je daarvoor populair zijn bij meisjes van 13. Wat is daar zo verkeerd aan? Van mij mag ie winnen!
  zaterdag 11 januari 2003 @ 23:46:38 #157
30961 Knaller
knalt er op los
pi_7846708
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 23:43 schreef DaZilva het volgende:

[..]

Oh? Meen ik me niet te herinneren dat jij een nicht was? Of hebben we die discussie voor niks gevoerd? Misschien vind je hem dan niet leuk omdat ie geen kloten heeft? En volgens je stelling houden nichten niet van muziek ook nog (want nichten zijn niet mensen die van muziek houden, evenals meisjes van 13 trouwens) Aparte jongen ben jij hoor.
Jim is zoals meer mensen hier al genoemd hebben een echt popidool. En inderdaad moet je daarvoor populair zijn bij meisjes van 13. Wat is daar zo verkeerd aan? Van mij mag ie winnen!

Hij mocht willen dat ie een popidool was...
Ze beginnen allemaal nog pas... laat ze eerst maar wat presteren!!
  zaterdag 11 januari 2003 @ 23:49:16 #158
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7846746
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 23:46 schreef Knaller het volgende:

[..]

Hij mocht willen dat ie een popidool was...
Ze beginnen allemaal nog pas... laat ze eerst maar wat presteren!!

*kuch kuch*

Jim heeft in een grote musical gespeeld, en ook in diverse bandjes. Hij is jong, maar heeft voor zijn leeftijd aardig wat ervaring.

*kuch kuch*

zaterdag 11 januari 2003 @ 23:50:01 #159
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7846757
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 23:36 schreef Rodelion het volgende:
Zo ontzettend inhoudloos en monotoon hoor ik zelden iemand zingen... en dan die chagrijnige blik in zijn ogen... bij wijze van een overtreffende trap.
Mijn vriend en ik zijn er van overtuigd dat Jim zwaar depressief is. Dat hoor je aan zijn zingen en dat zie je aan zijn koppie....
  zaterdag 11 januari 2003 @ 23:53:32 #160
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7846809
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 23:50 schreef Christine het volgende:

[..]

Mijn vriend en ik zijn er van overtuigd dat Jim zwaar depressief is. Dat hoor je aan zijn zingen en dat zie je aan zijn koppie....

Oww, ik zie net dat jij het bent (mijn vriend dus)
pi_7846852
quote:

[..]

Interessante info , ik ga me er meteen in verdiepen...
pi_7846946
quote:

[..]

Wat een onzin zeg, van een hoofd op tv valt niet veel af te lezen als je zijn persoonlijkheid niet kent en weet dat ie zenuwachtig is voor de uitslag etc
.
  zondag 12 januari 2003 @ 00:03:51 #163
5636 Vamos
Vamos Vidi Vici!
pi_7847011
Ik vond Jim vanavond echt zo'n boeddhistische monnik die op een laag octaaf ohme padme um ofzo loopt te murmeren.

Die jongen haalt nog niet eens 1 octaaf, maar slechts een half. Keek met mijn moeder (die had het nog niet eerder gezien) en die zei 'wat een monotone zeurstem heeft die jongen'

Als hij de komende weken zo doorgaat betwijfel ik of de jury hem blijft ophemelen, want ze willen wel wat gevarieerdere liedjes met hem kunnen maken. Ik denk dat ze dan overschakelen op Dewi.

en ja, soms ben ik wel eens bij mijn moeder op zaterdagavond ipv uit te gaan

zondag 12 januari 2003 @ 00:03:58 #164
30961 Knaller
knalt er op los
pi_7847016
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 23:49 schreef Christine het volgende:

[..]

*kuch kuch*

Jim heeft in een grote musical gespeeld, en ook in diverse bandjes. Hij is jong, maar heeft voor zijn leeftijd aardig wat ervaring.

*kuch kuch*

Ja? Leuk voor hem!! Maar dat maakt iemand nog geen popidool hoor!!

PS. Doe eens snel wat aan dat hoestje van je... dat klinkt niet goed joh!!

pi_7847163
Misschien moet ie wat strakkere slips gaan dragen zodat ie de hoge noten ook eens haalt.

[Dit bericht is gewijzigd door SCH op 12-01-2003 00:19]

zondag 12 januari 2003 @ 00:12:13 #166
18547 DaZilva
Sparkling!
pi_7847179
quote:
Op zondag 12 januari 2003 00:03 schreef Knaller het volgende:

[..]

Ja? Leuk voor hem!! Maar dat maakt iemand nog geen popidool hoor!!

Wat maakt iemand volgens jou dan wel een popidool?
Hij zingt laag ok, maar hij heeft daarmee wel een heel eigen, herkenbaar geluid. Hij zingt zuiver en varieert op zijn manier, maakt liedjes eigen zonder ze direct te copieren van de orginele zanger. Dat geeft aan dat je muzikaal bent. Verder is hij jong (en daarmee kneedbaar), is ie hip en heeft ie de goeie looks. En verwacht niet dat iemand op zijn 15e, met weinig ervaring, terwijl ie nog op school zit al een popidool is.
Dat komt nog wel

Het is makkelijker om mensen te breken dan te prijzen. Dat blijkt wel weer in dit topic. Met name de heren hebben er een handje van.

Oh, en dat ie zwaar depressief is is natuurlijk de grootste kolder die er bestaat. Ga maar es voor 2 miljoen mensen een liedje zingen, wedden dat je dan ook een strak bekkie hebt? Denk voordat gij typt!

zondag 12 januari 2003 @ 00:18:00 #167
11682 Moonah
Jolie femme
pi_7847292
quote:

[..]

Ik vind zwaar depressief nogal gewaagd om zo te stellen .
Maar idd, hij straalt niet echt levenslust uit .
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_7847350
quote:
Op zondag 12 januari 2003 00:12 schreef DaZilva het volgende:
Het is makkelijker om mensen te breken dan te prijzen. Dat blijkt wel weer in dit topic. Met name de heren hebben er een handje van.
Dat jij nou je hormonen op hol laat slaan en zwaar zit te soppen op die kleuter.............
  zondag 12 januari 2003 @ 00:34:18 #169
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7847588
quote:

[..]

Hij zingt laag ok, maar hij heeft daarmee wel een heel eigen, herkenbaar geluid.

Het geluid van Jim is inderdaad heel herkenbaar... het bestaat uit een halve octaaf van noten die hij op één manier kan zingen, en niet anders. Heel herkenbaar idd
quote:
Oh, en dat ie zwaar depressief is is natuurlijk de grootste kolder die er bestaat.
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, toch? Ik zeg alleen dat hij niet echt positief overkomt, zelfs zijn lach is een beetje droevig.

En kennelijk wordt een beetje sarcasme ook niet door iedereen gewaardeerd.

pi_7847614
quote:
Op zondag 12 januari 2003 00:34 schreef Christine het volgende:
En kennelijk wordt een beetje sarcasme ook niet door iedereen gewaardeerd.
Jawel hoor

Ik deel je depressie-theorette trouwens! Volgens mij slikt hij 35 mg. seroxat per dag Da's weer niet zo goed voor de stembanden, vandaar die brommerige nasale toon.

pi_7847637
quote:
Op zondag 12 januari 2003 00:11 schreef SCH het volgende:
Misschien moet ie wat strakkere slips gaan dragen zodat ie de hoge noten ook eens haalt.
of z'n luier wat strakker aantrekken
  zondag 12 januari 2003 @ 00:38:06 #172
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_7847658
quote:
En verwacht niet dat iemand op zijn 15e, met weinig ervaring, terwijl ie nog op school zit al een popidool is.
Okee, het is een jonkie. Maar als ik dan de 16-jarige Jamai zie, dan doet die het toch zevenentwintig keer zo goed. Van mij had Jim wel mogen opzouten. Oké, kneedbaar op 15. Maar ik zie het al voor me als 'ie interviews moet gaan geven zeg. Dat wordt een ramp met die jongen!
pi_7848164
Ik heb een idols avondje gehouden bij vrienden, hoe triest kan het lopen, haha. Nee hoor, t was wel ontzettend gezellig.

We konden alleen niet stemmen per SMS, was continu overbelast ofzo. En ik vond het jammer dat je de percentages niet te zien kreeg.

pi_7849736
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 22:32 schreef Knaller het volgende:
Weet je waarom ik hem totaal geen ster vind?!!

Een echte ster moet op z'n minst 3 octaven of meer kunnen halen...

Jim kan volgens mij maar 1 octaaf halen...

Dat heeft ie vanavond weer bewezen... Brom brom brom...
Jezus wat een kwelling...

Off topic...
Onterecht dat Zosja eruit ligt... Ik denk dat ze gewoon te alternatief was voor de stemmers...

pi_7849769
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 22:48 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op?

Ik vond Jim prima vanavond: zoals ik al zei hij heeft niet de beste stem van allemaal, maar performt prima. Met die combinatie heeft bij Marieke niemand moeite, terwijl die nog een stuk slechter zingt. Bij Jim is dat ineens een probleem omdat een stel vijftienjarige bimbo's iets te hard gillen? Kan die jongen niets aan doen. Hij heeft echt wel wat!

Marieke heeft niet een hele goede stem... Maar de vrouwen hebben over het algemeen bij Idols toch een betere stem dan de heren... Jims stem is nog slechter dan die van Marieke
pi_7849791
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 22:52 schreef Mercurius69 het volgende:

GreeTz

HAHAHAHAHA
ja hij heeft 2 noten hoger gezongen dan de nummers in de voorronde... Komop zeg, nog steeds te laag (lager dan het origineel).
pi_7849900
quote:

[..]

Wat maakt iemand volgens jou dan wel een popidool?
Hij zingt laag ok, maar hij heeft daarmee wel een heel eigen, herkenbaar geluid. Hij zingt zuiver en varieert op zijn manier, maakt liedjes eigen zonder ze direct te copieren van de orginele zanger. Dat geeft aan dat je muzikaal bent. Verder is hij jong (en daarmee kneedbaar), is ie hip en heeft ie de goeie looks.

Heel eigen herkenbaar geluid? Haha. Zonder liedjes van originele zanger te kopieren...
Hij hoeft niet te soundmixen, maar verwacht wel dat het wordt gebracht zoals het nummer bedoeld is. Heeft niets met muzikaliteit te maken maar met beperkingen van zijn kwaliteiten.

Kunnen zijn breezahsletfans niet ff zijn ballen afknabbelen... Want dit 10 weken nog (ja denk wel dat ie in de finale gaat staan ) aanhoren...

En ik snap nog steeds niet waarom de jury geen kritische noot durven te plaatsen. Waarschijnlijk weten ze al dat ie met hem de minste problemen zullen hebben (jong) en het meeste gaat verkopen, omdat de tienertjes hem op handen dragen.

Jury toon es ballen en zeg eens waar het op slaat... Ik ken zat mensen die beter dan hem zingen in mijn directe omgeving... Jammer dat ze niet eerder van Idols gehoord hebben...

pi_7851380
quote:
Op zondag 12 januari 2003 02:48 schreef Edgy het volgende:

[..]

Heel eigen herkenbaar geluid? Haha. Zonder liedjes van originele zanger te kopieren...
Hij hoeft niet te soundmixen, maar verwacht wel dat het wordt gebracht zoals het nummer bedoeld is. Heeft niets met muzikaliteit te maken maar met beperkingen van zijn kwaliteiten.

Kunnen zijn breezahsletfans niet ff zijn ballen afknabbelen... Want dit 10 weken nog (ja denk wel dat ie in de finale gaat staan ) aanhoren...

En ik snap nog steeds niet waarom de jury geen kritische noot durven te plaatsen. Waarschijnlijk weten ze al dat ie met hem de minste problemen zullen hebben (jong) en het meeste gaat verkopen, omdat de tienertjes hem op handen dragen.

Jury toon es ballen en zeg eens waar het op slaat... Ik ken zat mensen die beter dan hem zingen in mijn directe omgeving... Jammer dat ze niet eerder van Idols gehoord hebben...

Ongelooflijk, Jim zingt hardstikke lekker! Lekker belangrijk of hij hoge octaven niet kan halen, het klinkt lekker en hij ziet er perfect uit.
En laat die 'breezahsletjes' (bah wat 'n kutwoord) lekker voor hem bellen, idols is ook geen programma voor zo'n volwassen vent als jij.
Tuurlijk is het meer 'n 'jongerenprogramma', tuurlijk vinden 'meisjes van 13 tot en met 18' (zo kan het ook, zie je dat???) dit programma super! Ik kan me helemaal voorstellen dat Jim het nieuwe idol word, en van mij mag ie. Ik vind het heel plezierig om naar hem te kijken en te luisteren.

Overal waar er kritiek op Jim gegeven kan worden zie ik jou weer als eerste. Dat jij er zo mee kan zitten zeg.. Get a life.

pi_7851384
Jim is liev
Maar hij zag d'r een stuk minder leuk uit. Dit stond voor geen meter en dat haar was ook niks!

Wanneer staat hij eik op een Tina-poster?

pi_7851433
Ik vond z'n haar wel ok eigenlijk .
pi_7851539
quote:
Op zondag 12 januari 2003 10:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vond z'n haar wel ok eigenlijk .
Het is nu kei modern hoe hij had zitten maar ik vond het vorige leuker
pi_7851563
quote:
Op zondag 12 januari 2003 10:37 schreef Riann het volgende:

Het is nu kei modern hoe hij had zitten maar ik vond het vorige leuker

Ik ook...
En hij zag er niet zo leuk uit, qua kleren. Doe mij maar een polo of een trui met blouse eronder...
pi_7851572
quote:
Op zondag 12 januari 2003 10:43 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Ik ook...
En hij zag er niet zo leuk uit, qua kleren. Doe mij maar een polo of een trui met blouse eronder...

zijn broek was iets minder maar wat hij erop aan had vond ik wel mooi
pi_7851586
Ik wil even opmerken dat Jim er gister niet uitzag!

Volgende keer zijn haar toch maar anders!

Ook vond ik zijn optreden nou niet echt super. Het viel een beetje tegen.

En dit zeg ik niet omdat Jim niet mijn favoriet is, maar het viel gewoon echt tegen. Zelfs mijn nichtje die gek is van JIm, voond hem er vandaag niet uit zien!

pi_7851588
De reden dat ik zo postief over Jim ben is waarschijnlijk z'n liedjeskeuze. Die was goed.
  zondag 12 januari 2003 @ 11:34:11 #186
18547 DaZilva
Sparkling!
pi_7851814
quote:
Op zondag 12 januari 2003 00:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat jij nou je hormonen op hol laat slaan en zwaar zit te soppen op die kleuter.............

Jammer dat sommige mensen niet verder kunnen kijken dan hormonen, breezersletjes, soppen en sexualiteit. Alsof vrouwen aan hun hormonen overgeleverde labiele sletjes zijn als ze een jongen zien waarvan ze denken dat die inderdaad een idool zou kunnen zijn voor jonge meisjes.
Jij denkt alleen maar aan kloten en strakke broekjes als jij een kleuter ziet. Wie is hier nou overgeleverd aan zijn hormonen.
  zondag 12 januari 2003 @ 11:38:11 #187
41636 Rodelion
Wereldheerser
pi_7851852
Bij het woord 'popidool' denk ik aan sterren als Madonna, Jamai en Robbie Williams, dus niet aan Jim. Een popidool produceert werk van hoge kwaliteit en imponeert alle bevolkingsgroepen.
pi_7851861
Ik denk bij een idool ook eerder aan Jamai dan aan Jim.
  zondag 12 januari 2003 @ 11:54:58 #189
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_7852026
quote:
Op zondag 12 januari 2003 10:43 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Ik ook...

Huuuh, ik vind polo's afschuwelijk
Nee hoor, Jim zag er nog lekkerder uit dan anders
Over zijn stemgeluid kun je twisten, persoonlijk vind ik het een enorm pluspunt dat zijn stem zo herkenbaar is. Ook zingt hij erg zuiver, dat kun je niet van al zijn medekandidaten zeggen.
pi_7852150
sjezus sommige mensen hebben echt overal wat op te zeiken. Ik vond Jim er zoals gewoonlijk weer erg uitzien, en zijn zang was ook oke. Wat een geweldig liedje had hij trouwens gekozen Ik vond hem samen met Jamai de beste.
pi_7852201
quote:
Op zondag 12 januari 2003 12:10 schreef starbrotheryvette het volgende:
sjezus sommige mensen hebben echt overal wat op te zeiken. Ik vond Jim er zoals gewoonlijk weer erg uitzien, en zijn zang was ook oke. Wat een geweldig liedje had hij trouwens gekozen Ik vond hem samen met Jamai de beste.
ahh dat meen je toch niet. oke dat liedje was leuk gekozen maar hij zong het onverstaanbaar en heel monotoom. ik vond hem eerlijk gezegt één van de slechtsten gister.
  zondag 12 januari 2003 @ 12:17:03 #192
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7852210
Ik vraag me af hoe een hele cd van Jim gaat klinken
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_7852224
quote:
Op zondag 12 januari 2003 12:16 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

ahh dat meen je toch niet. oke dat liedje was leuk gekozen maar hij zong het onverstaanbaar en heel monotoom. ik vond hem eerlijk gezegt één van de slechtsten gister.

ja zeker meen ik dat Ik vond het helemaal niet zo onverstaanbaar. Ok hij moet proberen om wat meer de hoogte in te gaan met zijn stem, maar dat valt te leren, toch? Ik vind dat hij nu al een heel stuk vooruit is gegaan.
  zondag 12 januari 2003 @ 12:27:12 #194
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_7852327
quote:
Op zondag 12 januari 2003 12:16 schreef roze-meisje het volgende:

[..]

Maar HIJ vergat zijn tekst niet
pi_7852485
quote:
Op zondag 12 januari 2003 12:17 schreef Qarinx het volgende:
Ik vraag me af hoe een hele cd van Jim gaat klinken
Volgens mij best wel saai.

Ik denk ook, dat wanneer hij wint (en dat zal heus wel gebeuren, en zo nee, dan krijgt hij toch wel een contract), dat hij Ronan Keating/Westlife-achtige muziek gaat zingen. Daar is het volgens mij echt een type voor.

En daar zit ik nou niet echt op te wachten......

zondag 12 januari 2003 @ 12:39:37 #196
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_7852493
'k Zeg net tegen een vriendin van me: 't Is dat ie pas 15 is.. maar wow!
(Un)masking for the greater good.
  zondag 12 januari 2003 @ 13:11:02 #197
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_7852892
quote:
Op zondag 12 januari 2003 12:38 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Volgens mij best wel saai.

Ik denk ook, dat wanneer hij wint (en dat zal heus wel gebeuren, en zo nee, dan krijgt hij toch wel een contract), dat hij Ronan Keating/Westlife-achtige muziek gaat zingen. Daar is het volgens mij echt een type voor.

En daar zit ik nou niet echt op te wachten......

Westlife heeft nog het voordeel dat ze met z'n 5-en zijn.. dat is toch nog een beetje variatie wat betreft stemgeluid... Maar volgens mij klinkt bij Jim alles hetzelfde... Ik wil 'm trouwens wel eens een swingend nummer horen zingen..
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zondag 12 januari 2003 @ 13:15:55 #198
16715 Mylene
*schatje*
pi_7852957
quote:
Op zondag 12 januari 2003 09:50 schreef ChrisJX het volgende:
Jim is liev
Maar hij zag d'r een stuk minder leuk uit. Dit stond voor geen meter en dat haar was ook niks!
Kledingkeuze was idd maar niks, kapsel was wel ok.
  zondag 12 januari 2003 @ 13:18:01 #199
16715 Mylene
*schatje*
pi_7852984
quote:
Op zondag 12 januari 2003 11:34 schreef DaZilva het volgende:

[..]

Jammer dat sommige mensen niet verder kunnen kijken dan hormonen, breezersletjes, soppen en sexualiteit. Alsof vrouwen aan hun hormonen overgeleverde labiele sletjes zijn als ze een jongen zien waarvan ze denken dat die inderdaad een idool zou kunnen zijn voor jonge meisjes.

Idd, een beetje flauw, datzelfde deuntje, maar goed, maakt niet zo veel uit eigenlijk.

[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 12-01-2003 13:21]

zondag 12 januari 2003 @ 13:20:42 #200
16715 Mylene
*schatje*
pi_7853016
quote:
Op zondag 12 januari 2003 11:39 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik denk bij een idool ook eerder aan Jamai dan aan Jim.
Geef hem de voordeel van de twijfel, hij kan nog groeien, het is nog geen maart.
pi_7859271
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 22:49 schreef Hepp het volgende:
Trouwens voor alle Jim fans hier, als je Jim z'n adres/ foonnummer zoekt hebbik wel een hint die ik niet ga vertellen, tis iniedergeval niet erg slim van de familie Bakkum
Ah, ik weet 'm! En heb z'n telefoonnummer inmiddels ook gevonden. Niet dat ik er iets mee ga doen ofzo, maar het is inderdaad niet heel erg slim van ze.
pi_7859330
Stelling: Als Jim eruit had gezien als Yuli, was hij nooit in de finale gekomen.
pi_7859534
quote:
Op zondag 12 januari 2003 19:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
Stelling: Als Jim eruit had gezien als Yuli, was hij nooit in de finale gekomen.
Mee eens
pi_7859578
quote:
Op zondag 12 januari 2003 19:06 schreef CJ het volgende:

[..]

Ah, ik weet 'm! En heb z'n telefoonnummer inmiddels ook gevonden. Niet dat ik er iets mee ga doen ofzo, maar het is inderdaad niet heel erg slim van ze.

Nou ben ik ook wel benieuwd!
pi_7859579
quote:
Op zondag 12 januari 2003 19:21 schreef roze-meisje het volgende:
Mee eens
Ik ook .
pi_7859653
quote:
Uhm... geen idee.. Misschien wel, misschien niet. Ik denk dat hij wel door was gekomen. Ik vind zijn stem heel erg prettig om naar te luisteren.

Deze foto past wel bij deze stelling.

Bron: www.jimbakkum.com

Tekst die er bij hoort: Optreden ong. 3 jaar terug bij sessieavond van Harold Koopman (gitarist) met Yuli, nu ook bij Idols! 3x raden wie Yuli is op de foto.

zondag 12 januari 2003 @ 19:28:52 #207
16715 Mylene
*schatje*
pi_7859702
Maar de meeste hier op Fok vinden Jim dus maar niks??
pi_7859724
quote:
Op zondag 12 januari 2003 19:26 schreef CJ het volgende:
Tekst die er bij hoort: Optreden ong. 3 jaar terug bij sessieavond van Harold Koopman (gitarist) met Yuli, nu ook bij Idols! 3x raden wie Yuli is op de foto.
Die met die gestreepte broek en gitaar .
pi_7859736
quote:
Op zondag 12 januari 2003 19:28 schreef schatje het volgende:
Ik wel hoor!
  zondag 12 januari 2003 @ 19:31:37 #210
16715 Mylene
*schatje*
pi_7859757
quote:
Op zondag 12 januari 2003 19:30 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

Ik wel hoor!

Me too.
pi_7859766
quote:
Hij is niet slecht, maar zeker ook niet de beste, vind ik dan. En ik irriteer me er nogal aan dat hij om zijn looks zo geliefd is. Maar daar kan Jim niets aan doen, maar voor mij is dat ongeveer hetzelfde als Joel's vader (al is die natuurlijk wel veel erger).
  zondag 12 januari 2003 @ 19:33:27 #212
16715 Mylene
*schatje*
pi_7859786
quote:
Op zondag 12 januari 2003 19:32 schreef Tom_Tom- het volgende:

[..]

Hij is niet slecht, maar zeker ook niet de beste, vind ik dan. En ik irriteer me er nogal aan dat hij om zijn looks zo geliefd is. Maar daar kan Jim niets aan doen, maar voor mij is dat ongeveer hetzelfde als Joel's vader (al is die natuurlijk wel veel erger).

Ok.
pi_7859939
quote:
Nee dat was ook n beetje raar geweest he, zo'n volslanke dame met de stem van n ouwe vent..
pi_7859967
quote:
Op zondag 12 januari 2003 19:41 schreef karoltje het volgende:
Nee dat was ook n beetje raar geweest he, zo'n volslanke dame met de stem van n ouwe vent..
Je snapt best wat ik bedoel!
pi_7859970
quote:
Geen idee. Ik vind 'm prima!

Maar goed, je ziet wel vaker dat mensen alleen maar negatief kunnen doen over andere mensen. Het is heel gemakkelijk om mensen (vooral zo'n 15-jarig pubertje) af te kraken, terwijl ze het zelf niet eens beter kunnen. De beste stuurlui staan aan wal, en dat zie je hier ook weer. Alle experts die het zo goed weten, die komen hier om 'm af te kraken.

pi_7859992
aan het begin vond ik hem nie zo bijzonder
maar nu is ie echt wel beter en leuk!!
hij ziet er zeer goed uit, maar mij een beetje te arro.
Billie Holiday is Lady Day!
  zondag 12 januari 2003 @ 21:09:00 #217
18547 DaZilva
Sparkling!
pi_7861666
quote:
Op zondag 12 januari 2003 19:44 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
hij ziet er zeer goed uit, maar mij een beetje te arro.
Waarom arrogant? Volgens mij voelt ie zich eerder af en toe behoorlijk ongemakkelijk namelijk.
  zondag 12 januari 2003 @ 21:12:06 #218
16715 Mylene
*schatje*
pi_7861729
quote:
Op zondag 12 januari 2003 21:09 schreef DaZilva het volgende:

[..]

Volgens mij voelt ie zich eerder af en toe behoorlijk ongemakkelijk namelijk.

Dat is logisch met zo'n stortvloed van aandacht, en hij is ook nog maar vijftien jaar oud.
pi_7861859
quote:
Op zondag 12 januari 2003 09:48 schreef Taurus het volgende:

[..]

Overal waar er kritiek op Jim gegeven kan worden zie ik jou weer als eerste. Dat jij er zo mee kan zitten zeg.. Get a life.

Ik stoor me eraan dat mensen alleen maar afgaan op het uiterlijk, waarbij belangrijkere zaken als kwaliteit naar de achtergrond wordt geduwd. Bovendien vind ik dat smsend Nederland best eens hun gehoor mogen nakijken, want goed zingen klinkt echt anders hoor!
  zondag 12 januari 2003 @ 21:24:08 #220
35140 CosmoKramer
eenmansklooster
pi_7861983
Haii jimm!!
Je WaS GiStEr HeLeMaAL Te GeK Je StEm Ik WoRd HeLeMaAl PaRa (gek) AlS Ik Die HoOr !! EcHt Je HeB EeN MooIe StEm.
Ik HeB GiStEr VaAk Op Je GeStEMd, MaarJa.
Je KenT Mij NiEt, En Ik JoU NiEt. MaaR Ik ZoU Je CkEr WiLlEn LeReN KeNneN.
GeWooN PrAtEn OvEr ALlEs, Haha GeZeLLy ToCh?!MaAr Ik sToP, AlS Je Me ZoU WiLLeN ToEVoeGe Op MsN GrAaG ( KaN ToG GeEn KwAad ;)! )
DoeG KiSs SuC6 VeRdEr MeT IdOls!
XxX OnE LoVe MaRiLyN

Uit het gastenboek op z'n site.

I rest my case

pi_7862077
quote:
Op zondag 12 januari 2003 21:24 schreef CosmoKramer het volgende:
Haii jimm!!
Je WaS GiStEr HeLeMaAL Te GeK Je StEm Ik WoRd HeLeMaAl PaRa (gek) AlS Ik Die HoOr !! EcHt Je HeB EeN MooIe StEm.
Ik HeB GiStEr VaAk Op Je GeStEMd, MaarJa.
Je KenT Mij NiEt, En Ik JoU NiEt. MaaR Ik ZoU Je CkEr WiLlEn LeReN KeNneN.
GeWooN PrAtEn OvEr ALlEs, Haha GeZeLLy ToCh?!MaAr Ik sToP, AlS Je Me ZoU WiLLeN ToEVoeGe Op MsN GrAaG ( KaN ToG GeEn KwAad ;)! )
DoeG KiSs SuC6 VeRdEr MeT IdOls!
XxX OnE LoVe MaRiLyN

Uit het gastenboek op z'n site.

I rest my case

dit zegt genoeg..
pi_7862881
quote:
Op zondag 12 januari 2003 21:18 schreef Edgy het volgende:

[..]

Ik stoor me eraan dat mensen alleen maar afgaan op het uiterlijk, waarbij belangrijkere zaken als kwaliteit naar de achtergrond wordt geduwd.

Dan heb jij toch echt een bord voor je kop hangen. Er is vaak genoeg gezegd dat mensen Jim goed vinden om z'n stem. En niet alleen om z'n uiterlijk. Maar goed, maakt toch niets uit, want daar lees je overheen of je komt met commentaar dat de mensen die hem wel goed vinden nodig hun oren moeten laten controleren. Gatver.

Als jij het zo veel beter kan en het allemaal zo goed weet..., waarom zet je niet even een sample van jouw eigen zangcapaciteiten online. Zing eens een 'simpel' nummer als Jessy en dan laat je ons een oordeel over je vellen, zoals jij zo gemakkelijk een oordeel over Jim klaar hebt staan.

zondag 12 januari 2003 @ 23:00:36 #223
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_7863985
quote:
Ík vind Jim best OK. Hij zingt een beetje monotoom, maar daar valt wel aan te werken. Misschien heeft het ook met de leeftijd te maken ("baard in de keel").

Ook zeg ik steeds als ik hem zie "denk hem eens een paar jaartjes ouder, dan zie ik wel een ster, vergelijkbaar met Robbie Williams".

Zelf zal ik nooit fan worden voor Jim, maar ik vind hem heel goed geschikt als popartiest, en zeker voor dit programma.

pi_7864122
quote:
Op zondag 12 januari 2003 22:04 schreef CJ het volgende:

[..]

Dan heb jij toch echt een bord voor je kop hangen. Er is vaak genoeg gezegd dat mensen Jim goed vinden om z'n stem. En niet alleen om z'n uiterlijk. Maar goed, maakt toch niets uit, want daar lees je overheen of je komt met commentaar dat de mensen die hem wel goed vinden nodig hun oren moeten laten controleren. Gatver.

Als jij het zo veel beter kan en het allemaal zo goed weet..., waarom zet je niet even een sample van jouw eigen zangcapaciteiten online. Zing eens een 'simpel' nummer als Jessy en dan laat je ons een oordeel over je vellen, zoals jij zo gemakkelijk een oordeel over Jim klaar hebt staan.

Nou, 'meneer kan zingen' schijnt zo, dus hij heeft er wel verstand van

Als Jim echt ontzettend vals zong was hij absoluut niet doorgegaan. Feit is, hij klinkt lekker en ziet er goed uit. Gewoon 'n leuk totaal pakket. Voor 'n echt mega-goed zangtalent die uitgroeit tot een van de ouwe-trouwe popsterren als Elvis of Michael Jackson moet je gewoon niet bij idols zijn, klaar.
Dus laat de jonge meisjes lekker bellen en smsen voor hun popidool, alsjeblieft zeg.. Wat maakt dat nou uit!

En iedere keer blijven afgeven op de 'breezahsletjes', zegt voor mij al meer dan genoeg. Leer zelf maar even volwassen te worden, want de mensen die hier op meisjes tussen de 13 en 18 zitten af te geven, zijn naar mijn idee nog minder sociaal-intelligent dan al die jonkies bij elkaar.

Pfff.. stelletje ouwe lullen. Alsof ze zelf nooit jong zijn geweest..

pi_7864341
quote:
Klopt kun je nagaan wat voor stem ze heeft :-)
Try anything once, twice to be sure
pi_7864405
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:08 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nou, 'meneer kan zingen' schijnt zo, dus hij heeft er wel verstand van

Als Jim echt ontzettend vals zong was hij absoluut niet doorgegaan. Feit is, hij klinkt lekker en ziet er goed uit. Gewoon 'n leuk totaal pakket. Voor 'n echt mega-goed zangtalent die uitgroeit tot een van de ouwe-trouwe popsterren als Elvis of Michael Jackson moet je gewoon niet bij idols zijn, klaar.
Dus laat de jonge meisjes lekker bellen en smsen voor hun popidool, alsjeblieft zeg.. Wat maakt dat nou uit!

En iedere keer blijven afgeven op de 'breezahsletjes', zegt voor mij al meer dan genoeg. Leer zelf maar even volwassen te worden, want de mensen die hier op meisjes tussen de 13 en 18 zitten af te geven, zijn naar mijn idee nog minder sociaal-intelligent dan al die jonkies bij elkaar.

Pfff.. stelletje ouwe lullen. Alsof ze zelf nooit jong zijn geweest..

okee ik ben ook een oude lullin maar ik snap niet waarom hij bij de jonge meisjes zo popie is ???? hij kan wel zingen ja maar zeker niet beter als de andere . wat heeft hij wat andere niet hebben??? ik zie dat echt niet hoor
Try anything once, twice to be sure
pi_7868448
quote:
Op zondag 12 januari 2003 10:46 schreef Riann het volgende:

[..]

zijn broek was iets minder maar wat hij erop aan had vond ik wel mooi

Eensch!

Dat shirt wat ie aanhad was leuk, dat wil ik ook wel hebben.

Maar Jim kan alles wel hebben denk ik, waarschijnlijk ziet ie er ook nog geweldig uit in een juten zak.

Kapsel was ook leuk en hip maar staat hem niet echt. Met z'n vorige kapsel was ie knapper.

Hij zong wel weer prachtig. .

LaToya rules
  maandag 13 januari 2003 @ 09:57:51 #228
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_7868518
omhooggevallen 15 jarige hippe vogel

vannochtend ook in de bus 3 BrEeZaH-sletjes: Jim was echt wel weer vet lekker he?! hij had hele stoere kleren aan en dat hanenkammetje was ook te gek! Ik heb wel 4x SMS voor hem gestuurd!

Ventje gaat gewoon winnen omdat heel BrEeZaH-nederland op hem stemt, terwijl er anderen veel beter kunnen zingen....

maandag 13 januari 2003 @ 10:00:00 #229
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_7868549
Jim kan wel zingen maar je moet er van houden...... en ik houd er absoluut niet van.

Hij kan wel een mooi koppie hebben, maar ik vind dat een idool ook een persoonlijkheid moet hebben, en dat heeft ie niet.

Jim sucks..... als idool....

Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
pi_7869240
quote:
Op maandag 13 januari 2003 09:57 schreef Doopy-X- het volgende:
omhooggevallen 15 jarige hippe vogel

vannochtend ook in de bus 3 BrEeZaH-sletjes: Jim was echt wel weer vet lekker he?! hij had hele stoere kleren aan en dat hanenkammetje was ook te gek! Ik heb wel 4x SMS voor hem gestuurd!

Pfff. En omdat "alle bReEzAh-sletjes" op hem gaan stemmen is hij een omhooggevallen hippe vogel?

Goh, wat heerlijk kort door de bocht weer.

maandag 13 januari 2003 @ 10:53:07 #231
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7869255
tja hier gaan we nooit fatsoenlijk uitkomen

ik kan het denk ik gewoon niet aan om een hele cd naar zijn zeurderig lage stem te moeten horen

maandag 13 januari 2003 @ 10:58:42 #232
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_7869322
quote:
Op maandag 13 januari 2003 10:51 schreef CJ het volgende:

[..]

Pfff. En omdat "alle bReEzAh-sletjes" op hem gaan stemmen is hij een omhooggevallen hippe vogel?

Goh, wat heerlijk kort door de bocht weer.

nee, daarom gaat ie winnen. hij is omhoogevallen omdat ie zwaar capsones heeft
pi_7869602
quote:
Op maandag 13 januari 2003 10:58 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

nee, daarom gaat ie winnen. hij is omhoogevallen omdat ie zwaar capsones heeft

En hoe kom je er bij dat hij capsones heeft? Ik zie dat niet. Dat zie ik wel als ik naar Joel kijk en zijn populaire gedrag. Bij Jim zie ik een jongen die ietwat onzeker is, maar zeker nog geen capsones heeft zoals je dat kan verwachten bij mensen die het hoog in hun bol hebben zitten.
  maandag 13 januari 2003 @ 13:15:55 #234
10152 Buffie
There is only one
pi_7871827
quote:

Inderdaad, van rtlboulevard.nl:

-----------------------------------------------------

Idols finale scoort

De eerste finale zit erop. Ruim 2,5 miljoen mensen waren getuige van de wildcart voor Joel, het verlies van Zosja en de nieuwe vriendin van Jim.

Finalisten
Na hilarische audities, sneue afvalrondes in het theater en spannende workshoprondes was het dan eindelijk zover. De eerste live finale van Idols vond afgelopen zaterdag plaats in Studio 22 in Hilversum. Zeshonderd familieleden, vrienden, fans en genodigden beleefden ruim twee uur Idols-spanning op de tribune, terwijl tien finalisten hun beste beentje voorzetten om door te kunnen gaan naar de volgende ronde. De wildcart werd vergeven aan Joel, die heftig geëmotioneerd zijn felbegeerde plekje tussen de laatste tien innam.

Vriendin
Na twee uur bleek dat David, Joel en Zosja in de gevarenzone zaten. Zij mochten plaatsnemen in de drie 'afvallersstoelen'. Uiteindelijk werd Zosja door het publiek naar huis gestuurd. Publieksfavoriet Jim werd door hordes gillende tieners aangemoedigd vanaf de tribune, waar ook zijn kersverse vriendin Charlotte zat. Haar Idols avontuur eindigde een aantal weken geleden tijdens de workshopronde.

Record
Er was meer support van oud-Idols kandidaten. Zo maakte de donkere Elton zijn opwachting en ook Wayne was aanwezig om zijn vriendin Marieke aan te moedigen. Bijna 2,5 miljoen mensen deden dat thuis vanaf de bank voor de televisie, opnieuw een kijkcijferrecord. Ook de website scoorde fantastisch en behaalde op zondag maar liefst één miljoen pageviews.

-------------------------------------------------

Helaas dus, voor alle kleine meisjes die fan zijn: Jim heeft zijn ontmaagding achter de rug

Als chocola een man was, dan zou ik ermee trouwen
pi_7872549
quote:
Op maandag 13 januari 2003 13:15 schreef Buffie het volgende:

[..]

en ook Wayne was aanwezig om zijn vriendin Marieke aan te moedigen.

-------------------------------------------------

Helaas dus, voor alle kleine meisjes die fan zijn: Jim heeft zijn ontmaagding achter de rug

Waarom draaien mensen dit dan nooit om?

Zo van:
Helaas dus voor alle jongens die fan zijn van Marieke: ze heeft haar ontmaagding al achter de rug.

Maar goed, dat zou natuurlijk opeens heel erg dom klinken als je dit zou zeggen bij Marieke, maar bij Jim kan dit blijkbaar wel. Ik vind dit echt zo'n geval van "als meisjes met heel veel jongens naar bed gaan, dan zijn ze een slet. als jongens met veel meisjes naar bed gaan, dan zijn ze stoer". De verhoudingen zijn vaak wat krom wat Jim betreft op dit forum.

pi_7873980
Allemaal jaloerse kinderachtige reacties.. Jim zingt niet lelijk en hij is niet lelijk, dat zijn gewoon feiten. En hij zingt al helemaal niet zo vervelend dat het 'niet om aan te horen is', laat je niet zo kennen zeg!

En dat 'breezersletjes' is echt 'n hype he?

Zoooo kinderachtig.. Nog kindser dan die breezersletjes zelf.. Niet normaal meer. Maar dat zul je altijd zien; Zodra er 'n mooie meid of mooie jongen populair word, heb je altijd mensen die zo met hun eigen leven in de knoei zitten dat ze het niet eens kunnen hebben als 'n ander het wel leuk doet. Bah.

maandag 13 januari 2003 @ 15:19:26 #237
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7874021
ik gun veel mensen hun succes en ben zelf ook regelmatug positief over wat afgeschilder wordt als breezergeneratie

en nee jim is niet lelijk, das een hunk
maar ik zou gewoon echt niet 60 minuten naar die stem van hem kunnen luisteren omdat ie zo eentonig en zo laag zingt

pi_7874063
Hoe oud is die Charlotte eigenlijk?

GreEtZ

pi_7874114
quote:
Op zondag 12 januari 2003 23:08 schreef Taurus het volgende:

[..]

Feit is, hij klinkt lekker en ziet er goed uit. Gewoon 'n leuk totaal pakket. Voor 'n echt mega-goed zangtalent die uitgroeit tot een van de ouwe-trouwe popsterren als Elvis of Michael Jackson moet je gewoon niet bij idols zijn, klaar.

En iedere keer blijven afgeven op de 'breezahsletjes', zegt voor mij al meer dan genoeg. Leer zelf maar even volwassen te worden.

helemaal mee eens
pi_7874369
Vandaag heb ik toch wel lol gehad om Jim tijdens Wiskunde. Een paar doorgedraaide Jim-lovers bij mij in de klas hadden het telefoonnummer van z'n oma op internet achterhaald en lieten een jongen dat nummer bellen. Die kreeg Jim's oma aan de lijn en begon zo een verhaal van: "Ja hallo, ik ben Koen, een vriend van Jim, is Jim thuis?" Die was er dus niet want die was op school en woonde niet bij oma, dus dat wist oma niet. "Ja, want ik heb met Jim iets afgesproken voor vanmiddag, maar ik kan niet." Nou, oma zou het doorgeven.
Er werd dus opgehangen en de Jim-lovers helemaal hysterisch: Had dan Jim's mobiele nummer gevraagd! De klas leidt mevrouw Wiskunde af en er wordt weer gebeld. Dus weer met dat verhaal. Oma: "Nou, lieveling, dat kan ik echt niet geven, ik word de hele dag al gebeld voor z'n nummer en dat kan echt niet." "Ja maar, ik ben op school en heb het nummer niet bij de hand." Maar het kon echt niet.
Was best leuk .
  maandag 13 januari 2003 @ 15:41:01 #241
8125 Elbutre
The new and improved!
pi_7874399
Die jongen kan er zelf weinig aan doen dat die breezerchicks op 'm geilen! Hij blijft er nog vrij normaal onder. Lijkt me ook echt niet gemakkelijk om in de positie van publieksfavoriet (bij die chicks dan) te zitten. Het zijn vaak niet de mensen zelf die veranderen als ze populair worden, maar de omgeving om hen heen.

Ik denk niet dat Jim uiteindelijk wint, zijn populariteit bij de sms-mutsjes zal hem zoveel (onterechte) afgunst van andere kijkers opleveren dat uiteindelijk een ander met de prijs er van door gaan. Dat merk je nu hier al.

Ik vind Jim geweldig zingen, maar vind Hind net effe wat beter en leuker om naar te kijken. Zij mag van mij dus winnen! Maar ik gun het Jim ook wel!

Back in town
  maandag 13 januari 2003 @ 15:45:02 #242
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_7874478
quote:
Op maandag 13 januari 2003 13:15 schreef Buffie het volgende:
Hoe zit dat met Jamai.... die is toch ook pas 16 en daar horen we op dat vlak niks over.
pi_7874519
Maar ligt 't aan mij, of kan ik die ontmaagding niet uit dat stukje ophalen?
pi_7874780
quote:
Op zondag 12 januari 2003 21:18 schreef Edgy het volgende:

[..]

Ik stoor me eraan dat mensen alleen maar afgaan op het uiterlijk, waarbij belangrijkere zaken als kwaliteit naar de achtergrond wordt geduwd. Bovendien vind ik dat smsend Nederland best eens hun gehoor mogen nakijken, want goed zingen klinkt echt anders hoor!

No offence hoor, maar volgens mij zit jij echt wel met wat meer dan deze nog redelijk klinkende verklaring..
Je hebt in 't topic van Marieke, Jamai, Louise, welke 3 kandidaten moeten door, EN Zosja steeds Jim zitten afkraken Terwijl dat niet eens zijn topic is!
  maandag 13 januari 2003 @ 16:17:39 #245
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7875206

Jim haalt tekst door elkaar bij Guus Meeuwis aflevering
"nu lig ik hier een wildvreemde stad en heb net een breezahslet van 12 gehad"

pi_7875316
quote:
Op maandag 13 januari 2003 16:17 schreef Cybart het volgende:
Jim haalt tekst door elkaar bij Guus Meeuwis aflevering
"nu lig ik hier een wildvreemde stad en heb net een breezahslet van 12 gehad"
Meisjes van 12 mogen nog geen Breezers drinken.
  maandag 13 januari 2003 @ 16:22:59 #247
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7875323
quote:
Op maandag 13 januari 2003 16:22 schreef CJ het volgende:

[..]

tussen mogen en doen zit een groot verschil
pi_7875328
quote:
Op maandag 13 januari 2003 16:22 schreef CJ het volgende:
Maar dat doen ze toch wel hoor .
pi_7875341
Hallo, met mij. Ik heb besloten dat Jim sex appeal heeft. Ook heb ik besloten dat sex appeal in dikke letters geschreven dient te worden. Tot zover deze mededeling.
LaToya rules
  maandag 13 januari 2003 @ 16:24:24 #250
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7875357
nou ik verwacht nu wel een extra RTL-nieuws
pi_7875381
Bijna deel 3! Bijna deel 3! Ik wil het openen! Ik weet een leuke titel!

*bounce bounce bounce*.

LaToya rules
pi_7875391
quote:
Op maandag 13 januari 2003 15:58 schreef Taurus het volgende:

[..]

No offence hoor, maar volgens mij zit jij echt wel met wat meer dan deze nog redelijk klinkende verklaring..
Je hebt in 't topic van Marieke, Jamai, Louise, welke 3 kandidaten moeten door, EN Zosja steeds Jim zitten afkraken Terwijl dat niet eens zijn topic is!

Die afgunst viel me ook al op. Maar ik word er eigenlijk een beetje moe van.
  maandag 13 januari 2003 @ 16:26:18 #253
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7875395
ojee?
pi_7875408
Kom op ff volspammen deze ik moet de hond uitlaten.
LaToya rules
pi_7875409
quote:
Op maandag 13 januari 2003 16:25 schreef SmashBro het volgende:
Bijna deel 3! Bijna deel 3! Ik wil het openen! Ik weet een leuke titel!

*bounce bounce bounce*.

Nou vooruit dan maar.
pi_7875417
VOOOOL!!!!!
  maandag 13 januari 2003 @ 16:27:28 #257
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_7875422
ik wordt er niet goed van dat wij niet mogen zeggen dat we Jim niet leuk vinden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo